Lego lijkt me leukquote:Op maandag 29 december 2008 14:23 schreef koen_pijl het volgende:
ZO net terug met xbox 2
Meteen Civilization erbij gekocht, kreeg er Alone In The Dark gratis erbij en Kungfu Panda en Lego zaten er al bij.
nette deal lijt me zoquote:Op maandag 29 december 2008 14:23 schreef koen_pijl het volgende:
ZO net terug met xbox 2
Meteen Civilization erbij gekocht, kreeg er Alone In The Dark gratis erbij en Kungfu Panda en Lego zaten er al bij.
Doe je ook aan ruilen?quote:Op maandag 29 december 2008 14:34 schreef -Dries- het volgende:
Iemand zin in: [TK] Veel Xbox 360 spellen ?
Hmm.. er is op dit moment niet echt een spel wat ik wil behalve FIFA. Dus wat heb je in de aanbieding?quote:
Ik had interesse in Mercenaries 2quote:Op maandag 29 december 2008 14:49 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hmm.. er is op dit moment niet echt een spel wat ik wil behalve FIFA. Dus wat heb je in de aanbieding?
quote:Op maandag 29 december 2008 14:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[TR]
Frontlines: Fuel of War (promo copy)
Guitar Hero 3 (game only)
Crackdown
Saints Row 1
Lost Planet
NBA 2k7
Moto GP 06
Perfect Dark Zero
Project Gotham Racing 4
Nee sorry, ik zie er niks tussen staanquote:Op maandag 29 december 2008 14:51 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik had interesse in Mercenaries 2
[..]
Ik dacht dat ik handel moest drijven via je topic of mailquote:Op maandag 29 december 2008 14:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nee sorry, ik zie er niks tussen staan
Koop het dan kunnen we Co-op spelen! Dat is heeel leuk met mij vraag maar aan Rkatierquote:Op maandag 29 december 2008 14:51 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik had interesse in Mercenaries 2
[..]
Ik ben arm dus wil alleen ruilenquote:Op maandag 29 december 2008 15:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Koop het dan kunnen we Co-op spelen! Dat is heeel leuk met mij vraag maar aan Rkatier
Wat heb je te ruil?quote:Op maandag 29 december 2008 15:36 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik ben arm dus wil alleen ruilen
quote:Op maandag 29 december 2008 14:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[TR]
Frontlines: Fuel of War (promo copy)
Guitar Hero 3 (game only)
Crackdown
Saints Row 1
Lost Planet
NBA 2k7
Moto GP 06
Perfect Dark Zero
Project Gotham Racing 4
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 29 december 2008 17:27 schreef AQuila360 het volgende:
Mercenaries blijft wel tof trouwens! gister met me neefje gespeeld!
Die tanks en heli's zijn de vetste ooit in een game!
In GTA en vooral SR 2 waren die heli's echt kut! In mercs 2 zijn ze super vet en heb je ook veel verschillendequote:Op maandag 29 december 2008 17:42 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Helicopters zijn tof, in de oude battlefields was ik daarmee ook altijd de baasKunstvliegen en iedereen neerraggen tegelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op maandag 29 december 2008 17:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In GTA en vooral SR 2 waren die heli's echt kut! In mercs 2 zijn ze super vet en heb je ook veel verschillende
Kan iemand me iets vertellen over fable2?Damnit nu wil ik de game hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal hem proberen te vergaren via fok
Nog niet de jouwe ruilen dus
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
[..]
In GTA en vooral SR 2 waren die heli's echt kut! In mercs 2 zijn ze super vet en heb je ook veel verschillende
Kan iemand me iets vertellen over fable2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2008 17:50 schreef christvs het volgende:
[..]VerdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb helemaal geen zin meer
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op maandag 29 december 2008 17:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Verdomme![]()
Ik heb helemaal geen zin meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
[..]
Kan iemand me iets vertellen over fable2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
[..]
Kan iemand me iets vertellen over fable2?In Just Cause zijn de voertuigen ook superSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen heeft dat spel geen multiplayer.. Hoe is mercs 2 eigenlijk in vergelijking met just cause? vind die laatste namelijk erg leuk.
Mercs is vetter dan Just Cause! Just Cause vond ik zelf ook erg tofquote:Op maandag 29 december 2008 18:31 schreef Niek. het volgende:
[..]
In Just Cause zijn de voertuigen ook superalleen heeft dat spel geen multiplayer.. Hoe is mercs 2 eigenlijk in vergelijking met just cause? vind die laatste namelijk erg leuk.
Zie mijn comments een topic terug..quote:Op maandag 29 december 2008 11:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik begin Burnout Paradise steeds beter te waarderen, vond het na de demo echt helemaal niks, maar later heb ik 'm alsnog gehaald (geruild tegen een game van mij), en het wordt steeds leuker !
Dacht eerst dat geen vaste routes hebben vervelend zou zijn als je met 350 km/u door die stad heen scheurt, maar omdat je zoveel alternatieve routes hebt maakt het niet eens veel uit als je een afslag mist.
En wat gaat het fucking snel zeg.
Die wil ik ook nog een keer!quote:Op maandag 29 december 2008 19:49 schreef koen_pijl het volgende:
Heb net heel even Civilazation zitten spelen. Is wel leuk, maarm oet wel even er in komen
Super tof spel he Rossquote:Op maandag 29 december 2008 19:57 schreef Rossdale het volgende:
Net Brothers in Arms uitgespeeld. Schiet lekker op zo met mijn backlog aan games
Hij is wel aardig. Vond de eerste helft tof, daarna te repetatief en het einde was een beetje een anti-climaxquote:Op maandag 29 december 2008 19:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog een keer!
[..]
Super tof spel he Ross![]()
De Amerikanen wonnen?quote:Op maandag 29 december 2008 20:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is wel aardig. Vond de eerste helft tof, daarna te repetatief en het einde was een beetje een anti-climax
Hehehquote:
Kan even niet op de titel komen van dat spel wat dit jaar uitkwam, waar ik heel veel van verwachte omdat het me wel leuk leek maar wat echt belabberd speelde.quote:Op maandag 29 december 2008 21:07 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heheh
Zou tof zijn als je na de hele campaign als amerikaan gestreden te hebben alsnog verslagen wordt door de duitsers en de hele wereld onder een nazi-regime valt in het eindfilmpje
Turning Point: Fall of Libertyquote:Op maandag 29 december 2008 21:47 schreef Niek. het volgende:
[..]
Kan even niet op de titel komen van dat spel wat dit jaar uitkwam, waar ik heel veel van verwachte omdat het me wel leuk leek maar wat echt belabberd speelde.(spel waarin de duitsers de oorlog hadden gewonnen en jij new york moest bevrijden ofzo)
Dat ging idd nergens overquote:Op maandag 29 december 2008 21:01 schreef Rossdale het volgende:
Ik bedoelde meer het laatste stukje van de laatste missie. Hij was nogal erg makkelijk
quote:Op maandag 29 december 2008 23:22 schreef Niek. het volgende:
Ik heb hem maar speel hem vrij weinig en al helemaal niet online (omdat ik er dan compleet uit word gereden)
ik ook , maar ik vind meestal wel een stumperd die net zo slecht is , en dan gaan we voor de lol tegen elkaar aan beuken totdat de auto total loss is en je harder achteruit gaat dan vooruitquote:Op maandag 29 december 2008 23:22 schreef Niek. het volgende:
Ik heb hem maar speel hem vrij weinig en al helemaal niet online (omdat ik er dan compleet uit word gereden)
Maar dan zijn er nog altijd verschillende gradaties van "slecht" en met forza 2 ben ik online heel erg slechtquote:
Stiekem is er niets leukers dan spookrijden en dan de nummer 1 keihard aan te rijdenquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik ook , maar ik vind meestal wel een stumperd die net zo slecht is , en dan gaan we voor de lol tegen elkaar aan beuken totdat de auto total loss is en je harder achteruit gaat dan vooruit![]()
dat met voice chat natuurlijk
Je maakt een grapje hoop ik...quote:
Weet niet waar de campaign over gaat...quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:40 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Je maakt een grapje hoop ik?
Je kunt nou niet zeggen dat de gealieerden wonnen.
In principe is Market Garden gewoon mislukt. Ze hebben immers hun einddoelstelling niet gehaald.
Over de verovering van Eindhoven (wat wel lukte)quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:43 schreef Niek. het volgende:
[..]
Weet niet waar de campaign over gaat...![]()
Ging eigenlijk uit van de zoveelste standaard wo2 shooter waarbij de Amerikanen winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |