Wanneer ga je aan Fallout 3 beginnen? Stukken beter dan Banjoo.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee het spel is veel beter dan Cars en coAlleen daar verwachtte ik ook nix van en dan is het leuk om een middagje te spelen! Alleen Fable leek me echt heel tof en die had ik special nog liggen voor nu met de vakantie en dan moet ik toch zeggen dat die tegen valt!
Maar hij is toffer dan Banjoo Kazooie en de rest van de Cars en co spellen! Alleen valt het tegen omdat ik er veel van verwachtte!
Ik ga het wel halen morgen.. trouwens.. Halo is te koop voor 600 points op Livequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:57 schreef Niek. het volgende:
[..]
SP is meer dan genoeg, zeker als je hem meerdere keren speelt.
Vrijheid en sfeer.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:54 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb fallout 3 gekregen voor kerst, nog niet gespeeld.
kan iemand me vertellen wat er zo cool is aan dit spel?
tot nu toe alleen COD en gears of war gespeeld voor xbox
Grote vakantie! En ik denk dat ik Fallout 3 de beste game EVER ga vinden!quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:58 schreef Niek. het volgende:
[..]
Wanneer ga je aan Fallout 3 beginnen? Stukken beter dan Banjoo.
Dat je die discipline hebt! Ik heb in de tentamenweek 30 uur in fallout gestopt ongeveerquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Grote vakantie! En ik denk dat ik Fallout 3 de beste game EVER ga vinden!
Vroeger bij de Woudlopers gezeten en het daar geschopt tot zandhaas! Dan leer je vanzelf wat Discipline betekend!quote:
Grote vakantie...quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Grote vakantie! En ik denk dat ik Fallout 3 de beste game EVER ga vinden!
En ik ben denk nog ouder dan jouquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:07 schreef kepler het volgende:
[..]
Grote vakantie...Nu voel ik me echt oud
Gewoon dat even niét denken Aquila, niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En ik ben denk nog ouder dan jou
wtfquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vroeger bij de Woudlopers gezeten en het daar geschopt tot zandhaas! Dan leer je vanzelf wat Discipline betekend!
Komt allemaal door de OPquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Pfff wat een drama dit topic.
Schieten op hem vanaf de positie waar je in begint en als je bijna bij je is ren je naar de andere kant en dan weer schieten en dan als die weer bijna bij je is weer naar de andere kant terug rennen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:13 schreef RijstNatie het volgende:
Ik ben nu gears 1 aan het spelen, en ben beland op bij de eindbaas op een trein.
heeft iemand tips om hem te verslaan, want kom er niet doorheen
is het wel de bedoeling om op hem te blijven schieten?
als ik op die platform sta met die grote gun, dan wordt ik gedood door die vogels, dus dat schiet niet op?
help
inderdaad, maar ik bleef gewoon op het startpunt en als hij eraan kwam gewoon rondjes om die dozen heen lopenquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Schieten op hem vanaf de positie waar je in begint en als je bijna bij je is ren je naar de andere kant en dan weer schieten en dan als die weer bijna bij je is weer naar de andere kant terug rennen.
- Die grote gun kun je negeren
- Wel in het licht blijven
¤ 63,74quote:Op zondag 28 december 2008 03:50 schreef SkyChat het volgende:
Kijk die prijs dan!!![]()
![]()
![]()
http://www.azur.be/nl/cat(...)ur/ean/3307210263407
xbox live is land onafhankelijk, xbox points niet,quote:Op zondag 28 december 2008 10:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb trouwens het land in mijn account op Amerika staan maar nu wil ik een maand xbox live kopen met een creditcard, weet iemand waar je dat goedkoop online kan doen met creditcard dus en voor een Amerikaans account?
Toevallig daar heb ik het ook net gekocht en het werkt heerlijkquote:Op zondag 28 december 2008 12:27 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
xbox live is land onafhankelijk, xbox points niet,
ik koop ze altijd hier, want heb toevallig ook een US account:
http://www.microsoftpointsxbox.com/
Jaquote:Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef Jimbo het volgende:
vraagje., kan je zonder Xbox live GOLD ook gewoon online gamen ? of heb je nix aan silver eigenlijk ?
en trouwenschben ik dan echt de enige die Fallout 3 een kutspel vind
?
Sommige demo's zijn de eerste week alleen voor gold leden te downloaden.quote:Op zondag 28 december 2008 14:34 schreef SkyChat het volgende:
Ik had toch wel iets meer extra goodies bij Gold verwacht.
quote:Op zondag 28 december 2008 14:37 schreef Niek. het volgende:
[..]
Sommige Alle demo's zijn de eerste week alleen voor gold leden te downloaden.
Ja! Ik vind het de beste game EVER!quote:Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik dan echt de enige die Fallout 3 een kutspel vind?
Je hebt het nog niet gespeelt toch?quote:Op zondag 28 december 2008 14:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja! Ik vind het de beste game EVER!
nee ik vind em ook saai en sterielquote:Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef Jimbo het volgende:
vraagje., kan je zonder Xbox live GOLD ook gewoon online gamen ? of heb je nix aan silver eigenlijk ?
en trouwenschben ik dan echt de enige die Fallout 3 een kutspel vind
?
Klopt maar ik weet het al zeker! Of het moet weer zo'n teleurstelling als Fable 2 worden!quote:Op zondag 28 december 2008 14:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je hebt het nog niet gespeelt toch?
Je wacht op de ''grote vakantie'' ?
Dj wil alleen maar spellen die volgende dingen bevatten:quote:Op zondag 28 december 2008 14:51 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ben je buiten de vault geweest? Dan is er namelijk weinig saais en al helemaal niet steriel.
Steriel is niet bepaald het woord wat bij fallout 3 past inderdaadquote:Op zondag 28 december 2008 14:51 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ben je buiten de vault geweest? Dan is er namelijk weinig saais en al helemaal niet steriel.
Dat wordt het niet hoor, don't worryquote:Op zondag 28 december 2008 14:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt maar ik weet het al zeker! Of het moet weer zo'n teleurstelling als Fable 2 worden!
Maar dan moet ik de 360 aan de wilgen hangen!
jep ben er geweest , maar zo indrukwekkend vondt ik het nu weer nietquote:Op zondag 28 december 2008 14:51 schreef Niek. het volgende:
[..]
waarom diequote:Op zondag 28 december 2008 15:05 schreef SkyChat het volgende:
Ik ben naar de stad.. Assassins Creed halen
Was het een verwensing of een suggestie? Of zijn suggesties ook verboten?quote:Op zondag 28 december 2008 15:47 schreef Rossdale het volgende:
Zeg, van doodsverwensingen zijn we niet gediend hier
Wie Waai Weggemod
Spam en bagger laat je daarentegen rustig staan hequote:Op zondag 28 december 2008 15:47 schreef Rossdale het volgende:
Zeg, van doodsverwensingen zijn we niet gediend hier
Wie Waai Weggemod
Ik ben geen officiele mod, en dit is toch zowat een SC topic dus om daar nou op te modden.quote:Op zondag 28 december 2008 16:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Spam en bagger laat je daarentegen rustig staan he
goed spel hoor!!quote:Op zondag 28 december 2008 15:05 schreef SkyChat het volgende:
Ik ben naar de stad.. Assassins Creed halen
Alleen je Xbox, je account nietquote:Op zondag 28 december 2008 16:27 schreef Jimbo het volgende:
kung fu panda is me zwaar meegevallen, best nog een toffe game
maar trouwens, matig van dat Xbox live gold
hoe zit t eigenlijk als je Xbox gebanned word ? word dan je Live account gebanned of ? (zegmaar als je em ombouwt)
Was het maar zo dat ze je account zouden bannen, zou goedkoper zijn dan een nieuwe console kopen. (dat zou het zowaar nog enigszins aantrekkelijk maken om hem om te bouwen)quote:
Ja! Ik koop ALLEEN games die AQuila speeltquote:Op zondag 28 december 2008 15:51 schreef Rkatier het volgende:
[..]
waarom die?
Ik weet niet waarom jij games koopt? maar ik koop ze als ze MIJ leuk lijken.
Dus niet wat bv een AQuila er overzegt..
23 januari komt Skate 2 uit, die kan je ook dan prima halen.quote:Op zondag 28 december 2008 16:46 schreef Jimbo het volgende:
hmm met de prijzen voor gamesvia play.com ect is t ombouwen ook niet echt waard ook, halo 3 voor 13pond ectalleen nu nog SKATE ergens vinden voor een goede prijs :/ kan em nergens vinden
jaquote:Op zondag 28 december 2008 17:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
23 januari komt Skate 2 uit, die kan je ook dan prima halen.
En andersquote:Op zondag 28 december 2008 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zoek anders nog steeds Project 8 voor de 360 (voor onder de 15 euro)
-edit-
12 euro bij Play.com via PlayTrade
Zeer verstandig!quote:Op zondag 28 december 2008 17:41 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ja! Ik koop ALLEEN games die AQuila speelt
Ga ik binnenkort ook maar even doen, liefst wil ik met 1 keiharde spell een groepje verliefde en aanbiddende omstanders afmakenquote:Op zondag 28 december 2008 17:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zeer verstandig!
Net een heel dorp uitgemoord in Fable 2 nu ben ik dus meteen zo evil als iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |