Jaquote:Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef Jimbo het volgende:
vraagje., kan je zonder Xbox live GOLD ook gewoon online gamen ? of heb je nix aan silver eigenlijk ?
en trouwenschben ik dan echt de enige die Fallout 3 een kutspel vind
?
Sommige demo's zijn de eerste week alleen voor gold leden te downloaden.quote:Op zondag 28 december 2008 14:34 schreef SkyChat het volgende:
Ik had toch wel iets meer extra goodies bij Gold verwacht.
quote:Op zondag 28 december 2008 14:37 schreef Niek. het volgende:
[..]
Sommige Alle demo's zijn de eerste week alleen voor gold leden te downloaden.
Ja! Ik vind het de beste game EVER!quote:Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik dan echt de enige die Fallout 3 een kutspel vind?
Je hebt het nog niet gespeelt toch?quote:Op zondag 28 december 2008 14:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja! Ik vind het de beste game EVER!
nee ik vind em ook saai en sterielquote:Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef Jimbo het volgende:
vraagje., kan je zonder Xbox live GOLD ook gewoon online gamen ? of heb je nix aan silver eigenlijk ?
en trouwenschben ik dan echt de enige die Fallout 3 een kutspel vind
?
Klopt maar ik weet het al zeker! Of het moet weer zo'n teleurstelling als Fable 2 worden!quote:Op zondag 28 december 2008 14:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je hebt het nog niet gespeelt toch?
Je wacht op de ''grote vakantie'' ?
Dj wil alleen maar spellen die volgende dingen bevatten:quote:Op zondag 28 december 2008 14:51 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ben je buiten de vault geweest? Dan is er namelijk weinig saais en al helemaal niet steriel.
Steriel is niet bepaald het woord wat bij fallout 3 past inderdaadquote:Op zondag 28 december 2008 14:51 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ben je buiten de vault geweest? Dan is er namelijk weinig saais en al helemaal niet steriel.
Dat wordt het niet hoor, don't worryquote:Op zondag 28 december 2008 14:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt maar ik weet het al zeker! Of het moet weer zo'n teleurstelling als Fable 2 worden!
Maar dan moet ik de 360 aan de wilgen hangen!
jep ben er geweest , maar zo indrukwekkend vondt ik het nu weer nietquote:Op zondag 28 december 2008 14:51 schreef Niek. het volgende:
[..]
waarom diequote:Op zondag 28 december 2008 15:05 schreef SkyChat het volgende:
Ik ben naar de stad.. Assassins Creed halen
Was het een verwensing of een suggestie? Of zijn suggesties ook verboten?quote:Op zondag 28 december 2008 15:47 schreef Rossdale het volgende:
Zeg, van doodsverwensingen zijn we niet gediend hier
Wie Waai Weggemod
Spam en bagger laat je daarentegen rustig staan hequote:Op zondag 28 december 2008 15:47 schreef Rossdale het volgende:
Zeg, van doodsverwensingen zijn we niet gediend hier
Wie Waai Weggemod
Ik ben geen officiele mod, en dit is toch zowat een SC topic dus om daar nou op te modden.quote:Op zondag 28 december 2008 16:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Spam en bagger laat je daarentegen rustig staan he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |