Jaquote:Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef Jimbo het volgende:
vraagje., kan je zonder Xbox live GOLD ook gewoon online gamen ? of heb je nix aan silver eigenlijk ?
en trouwenschben ik dan echt de enige die Fallout 3 een kutspel vind
?
Sommige demo's zijn de eerste week alleen voor gold leden te downloaden.quote:Op zondag 28 december 2008 14:34 schreef SkyChat het volgende:
Ik had toch wel iets meer extra goodies bij Gold verwacht.
quote:Op zondag 28 december 2008 14:37 schreef Niek. het volgende:
[..]
Sommige Alle demo's zijn de eerste week alleen voor gold leden te downloaden.
Ja! Ik vind het de beste game EVER!quote:Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik dan echt de enige die Fallout 3 een kutspel vind?
Je hebt het nog niet gespeelt toch?quote:Op zondag 28 december 2008 14:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja! Ik vind het de beste game EVER!
nee ik vind em ook saai en sterielquote:Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef Jimbo het volgende:
vraagje., kan je zonder Xbox live GOLD ook gewoon online gamen ? of heb je nix aan silver eigenlijk ?
en trouwenschben ik dan echt de enige die Fallout 3 een kutspel vind
?
Klopt maar ik weet het al zeker! Of het moet weer zo'n teleurstelling als Fable 2 worden!quote:Op zondag 28 december 2008 14:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je hebt het nog niet gespeelt toch?
Je wacht op de ''grote vakantie'' ?
Dj wil alleen maar spellen die volgende dingen bevatten:quote:Op zondag 28 december 2008 14:51 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ben je buiten de vault geweest? Dan is er namelijk weinig saais en al helemaal niet steriel.
Steriel is niet bepaald het woord wat bij fallout 3 past inderdaadquote:Op zondag 28 december 2008 14:51 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ben je buiten de vault geweest? Dan is er namelijk weinig saais en al helemaal niet steriel.
Dat wordt het niet hoor, don't worryquote:Op zondag 28 december 2008 14:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt maar ik weet het al zeker! Of het moet weer zo'n teleurstelling als Fable 2 worden!
Maar dan moet ik de 360 aan de wilgen hangen!
jep ben er geweest , maar zo indrukwekkend vondt ik het nu weer nietquote:Op zondag 28 december 2008 14:51 schreef Niek. het volgende:
[..]
waarom diequote:Op zondag 28 december 2008 15:05 schreef SkyChat het volgende:
Ik ben naar de stad.. Assassins Creed halen
Was het een verwensing of een suggestie? Of zijn suggesties ook verboten?quote:Op zondag 28 december 2008 15:47 schreef Rossdale het volgende:
Zeg, van doodsverwensingen zijn we niet gediend hier
Wie Waai Weggemod
Spam en bagger laat je daarentegen rustig staan hequote:Op zondag 28 december 2008 15:47 schreef Rossdale het volgende:
Zeg, van doodsverwensingen zijn we niet gediend hier
Wie Waai Weggemod
Ik ben geen officiele mod, en dit is toch zowat een SC topic dus om daar nou op te modden.quote:Op zondag 28 december 2008 16:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Spam en bagger laat je daarentegen rustig staan he
goed spel hoor!!quote:Op zondag 28 december 2008 15:05 schreef SkyChat het volgende:
Ik ben naar de stad.. Assassins Creed halen
Alleen je Xbox, je account nietquote:Op zondag 28 december 2008 16:27 schreef Jimbo het volgende:
kung fu panda is me zwaar meegevallen, best nog een toffe game
maar trouwens, matig van dat Xbox live gold
hoe zit t eigenlijk als je Xbox gebanned word ? word dan je Live account gebanned of ? (zegmaar als je em ombouwt)
Was het maar zo dat ze je account zouden bannen, zou goedkoper zijn dan een nieuwe console kopen. (dat zou het zowaar nog enigszins aantrekkelijk maken om hem om te bouwen)quote:
Ja! Ik koop ALLEEN games die AQuila speeltquote:Op zondag 28 december 2008 15:51 schreef Rkatier het volgende:
[..]
waarom die?
Ik weet niet waarom jij games koopt? maar ik koop ze als ze MIJ leuk lijken.
Dus niet wat bv een AQuila er overzegt..
23 januari komt Skate 2 uit, die kan je ook dan prima halen.quote:Op zondag 28 december 2008 16:46 schreef Jimbo het volgende:
hmm met de prijzen voor gamesvia play.com ect is t ombouwen ook niet echt waard ook, halo 3 voor 13pond ectalleen nu nog SKATE ergens vinden voor een goede prijs :/ kan em nergens vinden
jaquote:Op zondag 28 december 2008 17:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
23 januari komt Skate 2 uit, die kan je ook dan prima halen.
En andersquote:Op zondag 28 december 2008 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zoek anders nog steeds Project 8 voor de 360 (voor onder de 15 euro)
-edit-
12 euro bij Play.com via PlayTrade
Zeer verstandig!quote:Op zondag 28 december 2008 17:41 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ja! Ik koop ALLEEN games die AQuila speelt
Ga ik binnenkort ook maar even doen, liefst wil ik met 1 keiharde spell een groepje verliefde en aanbiddende omstanders afmakenquote:Op zondag 28 december 2008 17:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zeer verstandig!
Net een heel dorp uitgemoord in Fable 2 nu ben ik dus meteen zo evil als iets
Mocht je SKATE hebben en willen ruilen ....quote:Op zondag 28 december 2008 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zoek anders nog steeds Project 8 voor de 360 (voor onder de 15 euro)
-edit-
12 euro bij Play.com via PlayTrade
Ik vind m wel chill, hij is nu een 5sterren schatzoeker en ik verdien nog best wat geld met shit in de grond.quote:Op zondag 28 december 2008 18:26 schreef AQuila360 het volgende:
Ik de mijne AQ maar die hond ben ik nu ook wel zat!
Dwaas ik zei juist dat die super vet was!quote:Op zondag 28 december 2008 20:01 schreef christvs het volgende:
Jongens... Wat is Buts & Bolts cool!
Luister alsjeblieft niet naar Aquila, die praat toch alleen maar onzin.
Ja, dat.. kan.. Alleen.. Nou ja, ik heb de 11e deze maand iets besteld bij cdwow, en al 2 mailtjes gehad dat de leverancier leveringsproblemen heeft. Nu zal dat allemaal best maar goed.. We zijn al wel bijna een halve maand verder. Wel vooraf betalen en uiteindelijk 2 mailtjes gehad na m'n bestelbevestiging.. Nu had ik in het verleden wel goede ervaringen met cd wow, maar als ik dan nu weer verschillende ervaringen lees op budgetgaming etc + mijn eigen ervaring tot dusver, tsjah..quote:Op zondag 28 december 2008 17:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En anders
http://www.cdwow.nl/TONY-HAWKS-PROJECT-8/product/view/3039771
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |