SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Gaat het echt gebeuren dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat van die Xbox 1 games die achievements krijgen is zo domSinds er BC games zijn komen ze in je lijst te staan van gespeelde spellen met 0 achievements
Dat sites dat niet checken voordat ze het plaatsen is echt zo dom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Alles!quote:
Ik heb geen Kloons Nieeekquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:14 schreef Niek. het volgende:
Tequila is met al zn kloons aan het stemmen?
Spannendquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alles!
Poll: Welke OP wil jij graag zien?De oude, dus geen! Die van Kepler met dat plaatje van Reintji Die stomme van Tequila!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Iemand moet het doenquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:56 schreef AQuila360 het volgende:
9 van de 10 van mijn TT's worden door Ross veranderd
Je reactie is echt te overdrevenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:29 schreef Niek. het volgende:
Beautiful Katamari is hier net met de post aangekomen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:32 schreef MaxC het volgende:
Ben met Fallout 3 begonnen maar kan me nog niet echt bekoren
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:29 schreef Niek. het volgende:
Beautiful Katamari is hier net met de post aangekomen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cool spel!quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:37 schreef SkyChat het volgende:
Morgen dan maar Assassins Creed halen
Maar past compleet bij dat spelquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je reactie is echt te overdreven
Ik zit vast... Ik moet naar 1 van de 2 hoofdkwartieren ofzo, maar ik word continue aangevallen door allerlei mannetjes. Ik snap er echt geen ruk vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |