Ja, 't was leuk...zo af en toequote:Op vrijdag 26 december 2008 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, de moeite waard om terug te lezen voor mij?

Ok, nou dan begin ik nu meteen maar.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, 't was leuk...zo af en toe

wat dapper dat je toe durft te geven dat je de bold volgt?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hai WJGisteren niks bijzonders gedaan, een dag zoals alle andere. Behalve dan dat de bold niet op tv was

Dat doe je na de kerst pas he?? En oud en nieuw weer met je vrienden aan de zuupquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zeg "Dumpen die griet!"

Ja hoor, ik kan eventuele reacties wel handelenquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat dapper dat je toe durft te geven dat je de bold volgt?
ik had ook een girlvriend en die keek ook de bold en daar fokte ik haar wel is mee als ze 'interessant' deed over haar studie op verjaardagen of zo. anyways, kwam ze een keer thuis van d'r post-doc-opleiding met een krantenartikel dat hoog-opgeleide juffies best vaak naar soaps keken. ik keihard lachen..

quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

zij dumpte mijquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:50 schreef Soury het volgende:http://www.telegraaf.nl/b(...)_op_uit__.html?p=2,1

quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar jij bent toch heul niet hoog opgeleid?

Have fun en maak 'r wat leuks vanquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:54 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga, heb al gebeld dat ik 'wat' later kom en m'n tafeldame is ook niet echt blij met m'n laksheid haha
eet smakelijk hullie en 'n fijne avond!![]()
mzzltjs

quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan eventuele reacties wel handelenEn jouw ex blijkbaar ook

Ben twee dagen niet online gewees, ik kan je dus niet helpenquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:00 schreef Marrije het volgende:
Er komt niks leuks op tv.
Iemand nog een topic-tip?

Weet je het zeker? Wel aardig wat films.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:00 schreef Marrije het volgende:
Er komt niks leuks op tv.
Niet zozeer een topic tip, maar radio 2 en 3 afwisselen is nu best leuk, eventueel met de lijstjes erbij zodat je weet wanneer je moet zappen.quote:Iemand nog een topic-tip?

Daar wil ik wel even naar kijkenquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nachtrit. Film over de taxi-oorlog, om 22.30 uur, dus niet vroeg.

Ooooiii en BAD SANTA vanavond !!! Must seequote:Op vrijdag 26 december 2008 18:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Wel aardig wat films.
See you in Vergas over Hans Klok om half negen
Pirates of the Caribbean op de BBC, half tien.
En nog anderhalf uur aan Simpsons afleveringen.![]()
[..]
Niet zozeer een topic tip, maar radio 2 en 3 afwisselen is nu best leuk, eventueel met de lijstjes erbij zodat je weet wanneer je moet zappen.

Dank je Peter, ik heb gereageerd, alleen jammer dat ie zo nieuw is en dus nog niet zoveel te lezen. Mara dat komt nog, heb ik alle vertrouwen in.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Deze heeft wel potentie: Familie: wat moet ik ermee?

Ik hou niet zo van films, er zijn maar weinig film die ik leuk / boeiend vind. En die over de taxi oorlog klinkt leuk maar is wat laat.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Wel aardig wat films.
See you in Vergas over Hans Klok om half negen
Pirates of the Caribbean op de BBC, half tien.
En nog anderhalf uur aan Simpsons afleveringen.![]()
[..]
Niet zozeer een topic tip, maar radio 2 en 3 afwisselen is nu best leuk, eventueel met de lijstjes erbij zodat je weet wanneer je moet zappen.

Een beetje morbide, maar ja...quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank je Peter, ik heb gereageerd, alleen jammer dat ie zo nieuw is en dus nog niet zoveel te lezen. Mara dat komt nog, heb ik alle vertrouwen in.

Die had ik al bekekenquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Een beetje morbide, maar ja...
Wie gaan er dood in [2009]? ;(

Simpsons zijn briljantquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van films, er zijn maar weinig film die ik leuk / boeiend vind. En die over de taxi oorlog klinkt leuk maar is wat laat.
Simpsons hou ik ook niet van.
Ik wacht wel tot 20 uur, gtst

Wat is dat?quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooooiii en BAD SANTA vanavond !!! Must see![]()

quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik zit trouwens te treuzelen. Ik moet gaan.![]()
Fijne avond luitjes.

Goed bezig Peetquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:43 schreef Peter6000 het volgende:
Nog eentje voor Marrije: Opmerkelijke foto's van Funda #29
Ik ga 2 uur wandelen, nog maar 7 kilo en ik zit op mijn streefgewicht.

quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:09 schreef Peter6000 het volgende:
Er staan echt geweldige foto`s in.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar nu ben ik dus echt weg.

Nee, het is meer een noodzakelijk kwaad.quote:

Ja ok, als het dan straks maar niet voor niets is geweestquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, het is meer een noodzakelijk kwaad.
En ik ben de goeroe van NMNS, dus ik heb een voorbeeldfunctie.

Thanks, ben ik weer even zoet mee geweest. Wandel ze! Je bent bijna op de helftquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:43 schreef Peter6000 het volgende:
Nog eentje voor Marrije: Opmerkelijke foto's van Funda #29
Ik ga 2 uur wandelen, nog maar 7 kilo en ik zit op mijn streefgewicht.

quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En ik ben de goeroe van NMNS, dus ik heb een voorbeeldfunctie.

Eet smakelijk nmnsquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zojuist indische rijsttafel voor mijzelf besteld
![]()
De hele week nog geen gram afgevallen, maar ook niet gegroeid.
Vandaag over gegaan op een zwaarder fietsprogramma. Vanmorgen mee gestart, voel mijn benen goed
Edit: geen zin in restjes dus![]()

Yepquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Thnx Heidi, nog steeds in NH?

Ach, kan ergerquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, zo erg is dat toch niet?

Dacht dat je je huis uit moestquote:

Je moet ook een beetje naar Coos luisteren, die heeft wel kijk op rolladesquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:57 schreef Soury het volgende:
Die rollade moet nu klaar zijn ziet er nog rood uit. Heb de oven maar hoger gezet

Het gaat om de tijd he, anders is de buitenkant straks droog en de binnenkant nog niet gaarquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:57 schreef Soury het volgende:
Die rollade moet nu klaar zijn ziet er nog rood uit. Heb de oven maar hoger gezet

quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje naar Coos luisteren, die heeft wel kijk op rollades

Ja 80 minuten die zijn nu omquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het gaat om de tijd he, anders is de buitenkant straks droog en de binnenkant nog niet gaar

Moet ik ookquote:

Maar nog ff niet dus. Dacht voor de kerst. Whatte nu Hidiquote:

Liever iets langer op een lage temperatuur, dan te kort op een hogequote:

Donequote:Op vrijdag 26 december 2008 20:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Liever iets langer op een lage temperatuur, dan te kort op een hoge

30 decquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal wel 2009 worden....

quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt niet langer wachten hé.....je hebt natuurlijk weer ontzettende trek

Gister gegourmet bij mijn ouders, niet echt mijn ding, duurt veel te lang. Vandaag moet ik nog eten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij nog wat lekkers gegeten of zit je op houtje te bijten....

Als ik meer dan de helft kon uploaden ging ie naar jouquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gister gegourmet bij mijn ouders, niet echt mijn ding, duurt veel te lang. Vandaag moet ik nog eten.
En als je hele huis naar rollade ruikt kan ik begrijpen dat je niet kunt wachten

Gourmetten is de gelegenheid om teveel drank te nuttigen, vanwege het feit dat het zo lang zo duurt voordat je je maag kun vullen. Wat moet je dan anders dan maar weer een glas wijn naar binnen gieten....quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gister gegourmet bij mijn ouders, niet echt mijn ding, duurt veel te lang. Vandaag moet ik nog eten.

Misschien als het gezellig is wel, maar niet met mijn ouders. Gelukkig had ik 3 pannetjes en kon ik na 2uur weer wegquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gourmetten is de gelegenheid om teveel drank te nuttigen, vanwege het feit dat het zo lang zo duurt voordat je je maag kun vullen. Wat moet je dan anders dan maar weer een glas wijn naar binnen gieten....

quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien als het gezellig is wel, maar niet met mijn ouders. Gelukkig had ik 3 pannetjes en kon ik na 2uur weer weg

Ik heb dat woord 3x laten vallen geloof ik. Niets voor mij, maar ik wil andermans plezier ook niet bederven, dus dat doe ik niet meer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken dat.. Vraag je het liefst een koekenpan en flikker je alles in een keer erin .. Maar kan gezellig zijn.

Maak er maar 1,5 uur vanquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Drie kwartier tot een uur.....ben vermoedelijk niet de enige die wat besteld.

Nee joh das poepie druk op tweede kerstdag. Maar als ik dat al weet moeten die tenten daar toch op inspelen???quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Drie kwartier tot een uur.....ben vermoedelijk niet de enige die wat besteld.

En? nog niet?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zojuist indische rijsttafel voor mijzelf besteld
![]()
De hele week nog geen gram afgevallen, maar ook niet gegroeid.
Vandaag over gegaan op een zwaarder fietsprogramma. Vanmorgen mee gestart, voel mijn benen goed
Edit: geen zin in restjes dus![]()

Ik weet het niet hoor, maarequote:Op vrijdag 26 december 2008 20:51 schreef Soury het volgende:Tada !! Lang genoeg gewacht . Afkoelen en eten
[ afbeelding ]

Ik snap je wel een beetjequote:Op vrijdag 26 december 2008 20:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maare![]()
Eet smakelijk Soury

Ik denk dat ie er gesneden beter uitzietquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap je wel een beetjeIk moest aan een open ruggetje denken
![]()
Maar ik snij maar wat plakken en heb stiekum al geproefd .. Erg lekker

Hoi hondjesquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:03 schreef hondjes het volgende:
dus het was toch een beetje gezellig met de kerst op Fok, op een enkele inzinking na, zullen we maar zeggen.
wordt een beetje gek van internet met zo een Vodafone ding..vooral fotos, duren uren.
gourmetten is te lang, en daarna lig je kotsmisselijk en volgevreten op de bank, en denk je,,,nooit meer.
morgen zal ik een foto plaatsen van het huis, want de eigenaars zijn teruggekeerd uit Zweden, dus we kunnen zakelijk de boel afsluiten....even voor zekerheid gaan...dus eerst ondertekenen.

Zei ik toch, paar uurtjes?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Schat het zo te zien op 180 minuten

quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:51 schreef Soury het volgende:Tada !! Lang genoeg gewacht . Afkoelen en eten
[ afbeelding ]

Lies heb meer dan de helft op.. lekker echt waar. mogen koud is ie ook te haggelenquote:

Weet je hoe lang dat is als je het ruikt?quote:

Top! Ik ga ff douchen!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Lies heb meer dan de helft op.. lekker echt waar. mogen koud is ie ook te haggelen

heb alleen zo een stick of hoe het heet, en dan nog spaans ook, geleend van mijn dochter.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi hondjes![]()
Ja ik zit soms ook wat te rommelen op mijn mobiel en idd soms is dat lastig![]()
Dus jij hebt ook gegourmet?

Fok kippenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb alleen zo een stick of hoe het heet, en dan nog spaans ook, geleend van mijn dochter.
neen, ik gourmet niet meer, ben altijd misselijk daarna...
heb Spaanse kip gegeten, en ik moet zeggen,die was lekker mals, heel wat anders als die gefokte kippen in Nederland..

Kom ik effe soppen met een korstje broodquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest aan een open ruggetje denken![]()

Jij soliciteerd naar een nieuwe SCquote:

Ik eet ook nooit die witte penicilinnekippen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb alleen zo een stick of hoe het heet, en dan nog spaans ook, geleend van mijn dochter.
neen, ik gourmet niet meer, ben altijd misselijk daarna...
heb Spaanse kip gegeten, en ik moet zeggen,die was lekker mals, heel wat anders als die gefokte kippen in Nederland..

Misschien halen we het nog vandaagquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij soliciteerd naar een nieuwe SCCool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |