Weet je het zeker? Wel aardig wat films.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:00 schreef Marrije het volgende:
Er komt niks leuks op tv.
Niet zozeer een topic tip, maar radio 2 en 3 afwisselen is nu best leuk, eventueel met de lijstjes erbij zodat je weet wanneer je moet zappen.quote:Iemand nog een topic-tip?
Daar wil ik wel even naar kijkenquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nachtrit. Film over de taxi-oorlog, om 22.30 uur, dus niet vroeg.
Ooooiii en BAD SANTA vanavond !!! Must seequote:Op vrijdag 26 december 2008 18:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Wel aardig wat films.
See you in Vergas over Hans Klok om half negen
Pirates of the Caribbean op de BBC, half tien.
En nog anderhalf uur aan Simpsons afleveringen.![]()
[..]
Niet zozeer een topic tip, maar radio 2 en 3 afwisselen is nu best leuk, eventueel met de lijstjes erbij zodat je weet wanneer je moet zappen.
Dank je Peter, ik heb gereageerd, alleen jammer dat ie zo nieuw is en dus nog niet zoveel te lezen. Mara dat komt nog, heb ik alle vertrouwen in.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Deze heeft wel potentie: Familie: wat moet ik ermee?
Ik hou niet zo van films, er zijn maar weinig film die ik leuk / boeiend vind. En die over de taxi oorlog klinkt leuk maar is wat laat.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Wel aardig wat films.
See you in Vergas over Hans Klok om half negen
Pirates of the Caribbean op de BBC, half tien.
En nog anderhalf uur aan Simpsons afleveringen.![]()
[..]
Niet zozeer een topic tip, maar radio 2 en 3 afwisselen is nu best leuk, eventueel met de lijstjes erbij zodat je weet wanneer je moet zappen.
Een beetje morbide, maar ja...quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank je Peter, ik heb gereageerd, alleen jammer dat ie zo nieuw is en dus nog niet zoveel te lezen. Mara dat komt nog, heb ik alle vertrouwen in.
Die had ik al bekekenquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Een beetje morbide, maar ja...
Wie gaan er dood in [2009]? ;(
Simpsons zijn briljantquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van films, er zijn maar weinig film die ik leuk / boeiend vind. En die over de taxi oorlog klinkt leuk maar is wat laat.
Simpsons hou ik ook niet van.
Ik wacht wel tot 20 uur, gtst
Wat is dat?quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooooiii en BAD SANTA vanavond !!! Must see![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik zit trouwens te treuzelen. Ik moet gaan.![]()
Fijne avond luitjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |