Ja, 't was leuk...zo af en toequote:Op vrijdag 26 december 2008 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, de moeite waard om terug te lezen voor mij?
Ok, nou dan begin ik nu meteen maar.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, 't was leuk...zo af en toe
wat dapper dat je toe durft te geven dat je de bold volgt?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hai WJGisteren niks bijzonders gedaan, een dag zoals alle andere. Behalve dan dat de bold niet op tv was
Dat doe je na de kerst pas he?? En oud en nieuw weer met je vrienden aan de zuupquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zeg "Dumpen die griet!"
Ja hoor, ik kan eventuele reacties wel handelenquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat dapper dat je toe durft te geven dat je de bold volgt?
ik had ook een girlvriend en die keek ook de bold en daar fokte ik haar wel is mee als ze 'interessant' deed over haar studie op verjaardagen of zo. anyways, kwam ze een keer thuis van d'r post-doc-opleiding met een krantenartikel dat hoog-opgeleide juffies best vaak naar soaps keken. ik keihard lachen..
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
zij dumpte mijquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:50 schreef Soury het volgende:http://www.telegraaf.nl/b(...)_op_uit__.html?p=2,1
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar jij bent toch heul niet hoog opgeleid?
Have fun en maak 'r wat leuks vanquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:54 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga, heb al gebeld dat ik 'wat' later kom en m'n tafeldame is ook niet echt blij met m'n laksheid haha
eet smakelijk hullie en 'n fijne avond!![]()
mzzltjs
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan eventuele reacties wel handelenEn jouw ex blijkbaar ook
Ben twee dagen niet online gewees, ik kan je dus niet helpenquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:00 schreef Marrije het volgende:
Er komt niks leuks op tv.
Iemand nog een topic-tip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |