Jowww, dankjewelquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zalig kerstfeest met je verkering!!!
Over een paar uurtjes al weer op voor de volgende rondequote:Op vrijdag 26 december 2008 17:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iedereen z'n buikje vol gegeten?
nu je het zegt, ik moet tussen vier en vijf in oudekerk a/d amstel zijn, ga maar ff scherenquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iedereen z'n buikje vol gegeten?
Kan wel aan het storten blijven, 't blijft een echo geven als ik roepquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi! heb je d'r nog volgestort? blughh
alles goed?
Gelukkig duurt het nog even voordat ik daadwerkelijk eetquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nu je het zegt, ik moet tussen vier en vijf in oudekerk a/d amstel zijn, ga maar ff scheren
[ afbeelding ]
Nou. . .zelfs ík zie zequote:Op vrijdag 26 december 2008 17:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij soms steekjes die er niet zijn?
hoi marijequote:Op vrijdag 26 december 2008 17:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zeg, hou es op een potentiele rel de kop in te drukken
Nah, de ballen dan maarquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nu je het zegt, ik moet tussen vier en vijf in oudekerk a/d amstel zijn, ga maar ff scheren
[ afbeelding ]
Daar gaat me trekquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
eet smakelijk alvast. zal het aanpassen, meneer coosquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig duurt het nog even voordat ik daadwerkelijk eet![]()
Ga zo ook maar wat restjes opwarmen, 't was zonde om het weg te gooien (vond ik)quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Over een paar uurtjes al weer op voor de volgende ronde![]()
Best een lekkere kou vandaag
Too much detailsquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan wel aan het storten blijven, 't blijft een echo geven als ik roep![]()
![]()
En ja, alles fijn.....heerlijk gegeten en verder voornamelijk horizontaal gelegen......lekker rusten![]()
Heb je het nu over die blonde?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga zo ook maar wat restjes opwarmen, 't was zonde om het weg te gooien (vond ik)
't Is internet, je moet het maar met een korrel zout nemen. Ik geef sommigen gewoon wat ze vragenquote:
Hai WJquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi marije![]()
vertel ff wat je gisteren zoal gedaan hebt en dan kom ik na het scheren nog ff terug
Jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is internet, je moet het maar met een korrel zout nemen. Ik sommigen gewoon wat ze vragen![]()
Weer helemaal beter?
Goffer, nu klopt mijn quote niet meer lulloquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
eet smakelijk alvast. zal het aanpassen, meneer coos
Willem Joessoefquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm, de moeite waard om terug te lezen voor mij?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb net even terug gelezen, 't Was hier aardig rustig op kerstnacht en eerste kerstdag, maar leuk om te zien hoe enkelen zich hier uitstekend vermaakt hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |