hee geile beer!quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Die kids hielden zo'n apparaat vast of het een nieuw hondje was
Heb wel m'n best gedaan, ja. Ben uitgenodigd om naar Colorado te komen - door gasten met een mobiele hottub tokoquote:
Mobiele hottubs! Hoe goed is dat!? Ik heb inderdaad ook heel veel nieuwe vakantie-adresjes erbij. Eerst maar eens een baantje zoeken en mijn spaarrekening reanimeren.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:48 schreef dieenebart het volgende:
Heb wel m'n best gedaan, ja. Ben uitgenodigd om naar Colorado te komen - door gasten met een mobiele hottub toko
En dat zeg jij !!!????quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:03 schreef Dementor het volgende:
Flauw doen over iemands hoge postcount maar dan wel tijdens kerstnacht dood alleen op fok zitten.
Ik heb wat gemist! Praat me bij! Praat me bij!quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:00 schreef FANN het volgende:
en niet gezellig cupcake's in bed kan gaan liggen vreten nu samen met haar lief zoals jij![]()
blablablablablabla bliep toet bla bla leeseffelekkerterugenwelkomterugdanmaarblaat hooi!quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:02 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist! Praat me bij! Praat me bij!
wat hij zegt........quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
blablablablablabla bliep toet bla bla leeseffelekkerterugenwelkomterugdanmaarblaat hooi!
dankjeblablaikkantochnietdriemaandenteruggaanlezen!?blablafijnekerstblaquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:05 schreef willem-jozef het volgende:
blablablablablabla bliep toet bla bla leeseffelekkerterugenwelkomterugdanmaarblaat hooi!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:00 schreef FANN het volgende:
[..]
En dat zeg jij !!!????
bovendien is dit een zeer lullige opmerking tegenover Liesje die het al moeilijk genoeg heeft,
en niet gezellig cupcake's in bed kan gaan liggen vreten nu samen met haar lief zoals jij![]()
en verder WAT TUINFLUITERTJE ZEGT !
tuinfluitertje
![]()
zo en voor de rest allemaal een fijne Kerst ........ jij ook Bolle.........!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:00 schreef FANN het volgende:
[..]
En dat zeg jij !!!????
bovendien is dit een zeer lullige opmerking tegenover Liesje die het al moeilijk genoeg heeft,
tuinfluitertje
![]()
Gejank en de jaloezie knalt er vanaf.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:00 schreef FANN het volgende:
[..]
En dat zeg jij !!!????
tuinfluitertje
![]()
hoi liesie, neen, nu gaan we er over dooooooooooooor!!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks! Maar laat het maar joh!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
m'n kleine lieve griekse pijpsletje, wat ben ik toch gek op je
kus van je bruine vriendje uit a. (dat ben ik, heh!).
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gejank.
Veel plezier met de Griek.
lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:08 schreef Soury het volgende:
Straks gaat de kerstrollade de oven in helemaal voor mezelf![]()
![]()
zalig kerstfeest met je verkering!!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gejank.
Je ziet niet alle steekjes en dat is niet erg (dat heb ik al vaker gezegd).quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry! Ik vond dat een hele lieve post van Fan?
Dank u!quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zalig kerstfeest met je verkering!!!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gejank en de jaloezie knalt er vanaf.
Ik ben er weer van tussen.
KAPPEN NOU!!!!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry! Ik vond dat een hele lieve post van Fan?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:08 schreef Soury het volgende:
Straks gaat de kerstrollade de oven in helemaal voor mezelf![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |