Ik heb er maar één.quote:
Dat hij goed eet is een goed teken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb er maar één.
En ja die van dat oogje. Vanochtend zat oogje helemaal dicht. Maar ik had gelukkig de tip van het kokend water.
(die ik natuurlijk wel laat afkoelen)
Ik zal ook wel overbezorgd zijn, want hij eet nog goed. Was weer feest toen ik "VLEESJES" zei vanochtend.
Dus hij is zijn eetlust niet kwijt, maar ik vind het zo zielig, dat zijn ogen dicht gaan zitten en rare niesgeluidjes maakt.
dat snapt zijn kat nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vleesjes kan écht niet, vleesje ook niet. Het is vlees. En nooit vleesje of vleesjes
Mijn ouders hebben een hondje die plotseling een oog is kwijtgeraakt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb er maar één.
En ja die van dat oogje. Vanochtend zat oogje helemaal dicht. Maar ik had gelukkig de tip van het kokend water.
(die ik natuurlijk wel laat afkoelen)
Ik zal ook wel overbezorgd zijn, want hij eet nog goed. Was weer feest toen ik "VLEESJES" zei vanochtend.
Dus hij is zijn eetlust niet kwijt, maar ik vind het zo zielig, dat zijn ogen dicht gaan zitten en rare niesgeluidjes maakt.
Wat denk je, ik stel LS ff gerust?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een hondje die plotseling een oog is kwijtgeraakt.
Weet er het fijne niet van maar ik geloof dat er verder niks levensbedreigends, of ziekelijk gedrag zoals gebrek aan eetlust ofzoiets aan de hand was.
quote:
Nou nee.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat denk je, ik stel LS ff gerust?
Ik heb niet alleen buurvrouwen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een hondje die plotseling een oog is kwijtgeraakt.
Weet er het fijne niet van maar ik geloof dat er verder niks levensbedreigends, of ziekelijk gedrag zoals gebrek aan eetlust ofzoiets aan de hand was.
Dank u wel beleefd Ccquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:12 schreef Copycat het volgende:
Zo. De tweede helft van ACO kijk ik later wel.
Optutten en aanschuiven.
Beterschap met je kat, LS!
[ afbeelding ]
Wat ben je toch een zielig mannetjequote:Op vrijdag 26 december 2008 14:03 schreef Dementor het volgende:
Flauw doen over iemands hoge postcount maar dan wel tijdens kerstnacht dood alleen op fok zitten.
Ja, dát geeft de kerstgedachte lekker weer. Wat een ranzig filmpjequote:Op vrijdag 26 december 2008 15:04 schreef Dementor het volgende:
http://www.pwnordie.com/v(...)stmas-from-nicksmith
Veul plezier Ccquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:18 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Die dan.
Had ik een gruwelijke moord op mijn geweten?
Laters!
Sjesses, wat een filmpje zeg..quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:04 schreef Dementor het volgende:
http://www.pwnordie.com/v(...)stmas-from-nicksmith
Een compilatie van hysterische duivelskinderen die een Wii voor kerst krijgen..quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:13 schreef Marrije het volgende:
Iets zegt mij dat ik dat filmpje maar beter niet kan kijken.
Oh dat valt dan weer mee. Ik heb de eerste paar gezien, toen vooruit gespoeld en zag ik 'OMG a WIIIIII' 'that means that weeeeee love you'quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:14 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Een compilatie van hysterische duivelskinderen die een Wii voor kerst krijgen..
Hey Smack-it! Vrienden gemaakt?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:14 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Een compilatie van hysterische duivelskinderen die een Wii voor kerst krijgen..
Die kids hielden zo'n apparaat vast of het een nieuw hondje wasquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh dat valt dan weer mee. Ik heb de eerste paar gezien, toen vooruit gespoeld en zag ik 'OMG a WIIIIII' 'that means that weeeeee love you'
hee geile beer!quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Die kids hielden zo'n apparaat vast of het een nieuw hondje was
Heb wel m'n best gedaan, ja. Ben uitgenodigd om naar Colorado te komen - door gasten met een mobiele hottub tokoquote:
Mobiele hottubs! Hoe goed is dat!? Ik heb inderdaad ook heel veel nieuwe vakantie-adresjes erbij. Eerst maar eens een baantje zoeken en mijn spaarrekening reanimeren.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:48 schreef dieenebart het volgende:
Heb wel m'n best gedaan, ja. Ben uitgenodigd om naar Colorado te komen - door gasten met een mobiele hottub toko
En dat zeg jij !!!????quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:03 schreef Dementor het volgende:
Flauw doen over iemands hoge postcount maar dan wel tijdens kerstnacht dood alleen op fok zitten.
Ik heb wat gemist! Praat me bij! Praat me bij!quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:00 schreef FANN het volgende:
en niet gezellig cupcake's in bed kan gaan liggen vreten nu samen met haar lief zoals jij![]()
blablablablablabla bliep toet bla bla leeseffelekkerterugenwelkomterugdanmaarblaat hooi!quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:02 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist! Praat me bij! Praat me bij!
wat hij zegt........quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
blablablablablabla bliep toet bla bla leeseffelekkerterugenwelkomterugdanmaarblaat hooi!
dankjeblablaikkantochnietdriemaandenteruggaanlezen!?blablafijnekerstblaquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:05 schreef willem-jozef het volgende:
blablablablablabla bliep toet bla bla leeseffelekkerterugenwelkomterugdanmaarblaat hooi!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:00 schreef FANN het volgende:
[..]
En dat zeg jij !!!????
bovendien is dit een zeer lullige opmerking tegenover Liesje die het al moeilijk genoeg heeft,
en niet gezellig cupcake's in bed kan gaan liggen vreten nu samen met haar lief zoals jij![]()
en verder WAT TUINFLUITERTJE ZEGT !
tuinfluitertje
![]()
zo en voor de rest allemaal een fijne Kerst ........ jij ook Bolle.........!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:00 schreef FANN het volgende:
[..]
En dat zeg jij !!!????
bovendien is dit een zeer lullige opmerking tegenover Liesje die het al moeilijk genoeg heeft,
tuinfluitertje
![]()
Gejank en de jaloezie knalt er vanaf.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:00 schreef FANN het volgende:
[..]
En dat zeg jij !!!????
tuinfluitertje
![]()
hoi liesie, neen, nu gaan we er over dooooooooooooor!!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks! Maar laat het maar joh!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
m'n kleine lieve griekse pijpsletje, wat ben ik toch gek op je
kus van je bruine vriendje uit a. (dat ben ik, heh!).
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gejank.
Veel plezier met de Griek.
lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:08 schreef Soury het volgende:
Straks gaat de kerstrollade de oven in helemaal voor mezelf![]()
![]()
zalig kerstfeest met je verkering!!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gejank.
Je ziet niet alle steekjes en dat is niet erg (dat heb ik al vaker gezegd).quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry! Ik vond dat een hele lieve post van Fan?
Dank u!quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zalig kerstfeest met je verkering!!!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gejank en de jaloezie knalt er vanaf.
Ik ben er weer van tussen.
KAPPEN NOU!!!!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry! Ik vond dat een hele lieve post van Fan?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:08 schreef Soury het volgende:
Straks gaat de kerstrollade de oven in helemaal voor mezelf![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |