Yepquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Thnx Heidi, nog steeds in NH?
Ach, kan ergerquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, zo erg is dat toch niet?
Dacht dat je je huis uit moestquote:
Je moet ook een beetje naar Coos luisteren, die heeft wel kijk op rolladesquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:57 schreef Soury het volgende:
Die rollade moet nu klaar zijn ziet er nog rood uit. Heb de oven maar hoger gezet
Het gaat om de tijd he, anders is de buitenkant straks droog en de binnenkant nog niet gaarquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:57 schreef Soury het volgende:
Die rollade moet nu klaar zijn ziet er nog rood uit. Heb de oven maar hoger gezet
quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje naar Coos luisteren, die heeft wel kijk op rollades
Ja 80 minuten die zijn nu omquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het gaat om de tijd he, anders is de buitenkant straks droog en de binnenkant nog niet gaar
Moet ik ookquote:
Maar nog ff niet dus. Dacht voor de kerst. Whatte nu Hidiquote:
Liever iets langer op een lage temperatuur, dan te kort op een hogequote:
Donequote:Op vrijdag 26 december 2008 20:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Liever iets langer op een lage temperatuur, dan te kort op een hoge
30 decquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal wel 2009 worden....
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt niet langer wachten hé.....je hebt natuurlijk weer ontzettende trek
Gister gegourmet bij mijn ouders, niet echt mijn ding, duurt veel te lang. Vandaag moet ik nog eten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij nog wat lekkers gegeten of zit je op houtje te bijten....
Als ik meer dan de helft kon uploaden ging ie naar jouquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gister gegourmet bij mijn ouders, niet echt mijn ding, duurt veel te lang. Vandaag moet ik nog eten.
En als je hele huis naar rollade ruikt kan ik begrijpen dat je niet kunt wachten
Gourmetten is de gelegenheid om teveel drank te nuttigen, vanwege het feit dat het zo lang zo duurt voordat je je maag kun vullen. Wat moet je dan anders dan maar weer een glas wijn naar binnen gieten....quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gister gegourmet bij mijn ouders, niet echt mijn ding, duurt veel te lang. Vandaag moet ik nog eten.
Misschien als het gezellig is wel, maar niet met mijn ouders. Gelukkig had ik 3 pannetjes en kon ik na 2uur weer wegquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gourmetten is de gelegenheid om teveel drank te nuttigen, vanwege het feit dat het zo lang zo duurt voordat je je maag kun vullen. Wat moet je dan anders dan maar weer een glas wijn naar binnen gieten....
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien als het gezellig is wel, maar niet met mijn ouders. Gelukkig had ik 3 pannetjes en kon ik na 2uur weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |