Als ik meer dan de helft kon uploaden ging ie naar jouquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gister gegourmet bij mijn ouders, niet echt mijn ding, duurt veel te lang. Vandaag moet ik nog eten.
En als je hele huis naar rollade ruikt kan ik begrijpen dat je niet kunt wachten
Gourmetten is de gelegenheid om teveel drank te nuttigen, vanwege het feit dat het zo lang zo duurt voordat je je maag kun vullen. Wat moet je dan anders dan maar weer een glas wijn naar binnen gieten....quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gister gegourmet bij mijn ouders, niet echt mijn ding, duurt veel te lang. Vandaag moet ik nog eten.
Misschien als het gezellig is wel, maar niet met mijn ouders. Gelukkig had ik 3 pannetjes en kon ik na 2uur weer wegquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gourmetten is de gelegenheid om teveel drank te nuttigen, vanwege het feit dat het zo lang zo duurt voordat je je maag kun vullen. Wat moet je dan anders dan maar weer een glas wijn naar binnen gieten....
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien als het gezellig is wel, maar niet met mijn ouders. Gelukkig had ik 3 pannetjes en kon ik na 2uur weer weg
Ik heb dat woord 3x laten vallen geloof ik. Niets voor mij, maar ik wil andermans plezier ook niet bederven, dus dat doe ik niet meer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken dat.. Vraag je het liefst een koekenpan en flikker je alles in een keer erin .. Maar kan gezellig zijn.
Maak er maar 1,5 uur vanquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Drie kwartier tot een uur.....ben vermoedelijk niet de enige die wat besteld.
Nee joh das poepie druk op tweede kerstdag. Maar als ik dat al weet moeten die tenten daar toch op inspelen???quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Drie kwartier tot een uur.....ben vermoedelijk niet de enige die wat besteld.
En? nog niet?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zojuist indische rijsttafel voor mijzelf besteld
![]()
De hele week nog geen gram afgevallen, maar ook niet gegroeid.
Vandaag over gegaan op een zwaarder fietsprogramma. Vanmorgen mee gestart, voel mijn benen goed
Edit: geen zin in restjes dus![]()
Ik weet het niet hoor, maarequote:Op vrijdag 26 december 2008 20:51 schreef Soury het volgende:Tada !! Lang genoeg gewacht . Afkoelen en eten
[ afbeelding ]
Ik snap je wel een beetjequote:Op vrijdag 26 december 2008 20:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maare![]()
Eet smakelijk Soury
Ik denk dat ie er gesneden beter uitzietquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap je wel een beetjeIk moest aan een open ruggetje denken
![]()
Maar ik snij maar wat plakken en heb stiekum al geproefd .. Erg lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |