Hoi hondjesquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:03 schreef hondjes het volgende:
dus het was toch een beetje gezellig met de kerst op Fok, op een enkele inzinking na, zullen we maar zeggen.
wordt een beetje gek van internet met zo een Vodafone ding..vooral fotos, duren uren.
gourmetten is te lang, en daarna lig je kotsmisselijk en volgevreten op de bank, en denk je,,,nooit meer.
morgen zal ik een foto plaatsen van het huis, want de eigenaars zijn teruggekeerd uit Zweden, dus we kunnen zakelijk de boel afsluiten....even voor zekerheid gaan...dus eerst ondertekenen.
Zei ik toch, paar uurtjes?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Schat het zo te zien op 180 minuten
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:51 schreef Soury het volgende:Tada !! Lang genoeg gewacht . Afkoelen en eten
[ afbeelding ]
Lies heb meer dan de helft op.. lekker echt waar. mogen koud is ie ook te haggelenquote:
Weet je hoe lang dat is als je het ruikt?quote:
Top! Ik ga ff douchen!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Lies heb meer dan de helft op.. lekker echt waar. mogen koud is ie ook te haggelen
heb alleen zo een stick of hoe het heet, en dan nog spaans ook, geleend van mijn dochter.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi hondjes![]()
Ja ik zit soms ook wat te rommelen op mijn mobiel en idd soms is dat lastig![]()
Dus jij hebt ook gegourmet?
Fok kippenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb alleen zo een stick of hoe het heet, en dan nog spaans ook, geleend van mijn dochter.
neen, ik gourmet niet meer, ben altijd misselijk daarna...
heb Spaanse kip gegeten, en ik moet zeggen,die was lekker mals, heel wat anders als die gefokte kippen in Nederland..
Kom ik effe soppen met een korstje broodquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest aan een open ruggetje denken![]()
Jij soliciteerd naar een nieuwe SCquote:
Ik eet ook nooit die witte penicilinnekippen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb alleen zo een stick of hoe het heet, en dan nog spaans ook, geleend van mijn dochter.
neen, ik gourmet niet meer, ben altijd misselijk daarna...
heb Spaanse kip gegeten, en ik moet zeggen,die was lekker mals, heel wat anders als die gefokte kippen in Nederland..
Misschien halen we het nog vandaagquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij soliciteerd naar een nieuwe SCCool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |