Ik wilde gewoon graag een keer openen.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:20 schreef JDude het volgende:
Is de LaPo-regel weer overboord?
Nee, maar het is meer uitzondering dan regel dat de LAPO het volgende deel in het leven roept.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:20 schreef JDude het volgende:
Is de LaPo-regel weer overboord?
Om het verder makkelijk te houdenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon graag een keer openen.
Was een uurtje of 2 terug denk ik ja.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:22 schreef SHE het volgende:
Ik hoor net dat Paul mijn verzoekje heeft ingewilligd , Fok nog eens genoemd heeft en dat hij midlife crisis ( die had ik gevraagd om de rickroll te verzachten ) heeft gedraaid?
Hebbik gemist
Details graag!
Nu baal ik van mijn nr..die hoor je al zo weinig op de radio
Leuker kunnen we het niet maken...quote:Op woensdag 24 december 2008 12:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Om het verder makkelijk te houden![]()
.
Manau - La tribu de danaquote:Op woensdag 24 december 2008 12:23 schreef tevebe het volgende:
Ben ik weer
Wie weet hoe dat franse nummer heet dat een halfuurtje geleden op was?
Geweldige plaat blijft datquote:
Die zou nog met een leuk bedrag op de proppen komen.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:25 schreef TheVulture het volgende:
Ach wat sneu, de skeeleraar is gevallen
en in dit geval ben ik geen persoon die hier nooit post... en is hij ook aangemaaktquote:Op woensdag 24 december 2008 12:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee, maar het is meer uitzondering dan regel dat de LAPO het volgende deel in het leven roept.
zo sneu....quote:Op woensdag 24 december 2008 12:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die zou nog met een leuk bedrag op de proppen komen.
[SR @ 3FM #1057] Met wekservice voor Coenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:22 schreef SHE het volgende:
Ik hoor net dat Paul mijn verzoekje heeft ingewilligd , Fok nog eens genoemd heeft en dat hij midlife crisis ( die had ik gevraagd om de rickroll te verzachten ) heeft gedraaid?
Hebbik gemist
Details graag!
Nu baal ik van mijn nr..die hoor je al zo weinig op de radio
Ja hoorde hetquote:Op woensdag 24 december 2008 12:25 schreef TheVulture het volgende:
Ach wat sneu, de skeeleraar is gevallen
Had je niet op 2e Kerstdag kunnen gaan?quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Had je niet op 2e Kerstdag kunnen gaan?
Als het Nikki is dan ga ik janken.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:28 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij iemand uit een Idols/Popstars/dat soort rotzooi.
Daar word je ook niet vrolijk vanquote:Op woensdag 24 december 2008 12:28 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als het Nikki is dan ga ik janken.
In het winkelcentrum waar ik net was was het al vreselijk druk. Dan wil ik niet meemaken hoe het bij de Ikea isquote:Op woensdag 24 december 2008 12:29 schreef peaceman het volgende:
Geweldig dat bijna alle kerels hier D.Rose sterkte wensen omdat ie mee moest (?) naar Ikea.
Steffi is wel leuk.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:29 schreef tevebe het volgende:
[..]
Daar word je ook niet vrolijk van
Dat wens je toch ook niemand toe vandaag.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:29 schreef peaceman het volgende:
Geweldig dat bijna alle kerels hier D.Rose sterkte wensen omdat ie mee moest (?) naar Ikea.
Nikki is geen rotzooiquote:Op woensdag 24 december 2008 12:28 schreef Ambrosius het volgende:
Precies. Nikki isquote:Op woensdag 24 december 2008 12:30 schreef alors het volgende:
Ik vond Nikki anders bij Ekstra Weekend klinken als een leuke meid
Ja, die was het maandagmiddag/avond ook al goed aan het regelen. Soms komt het wat bot over, maar anders staat er binnen no-time een rij van meer dan een uur. En zeker op de laatste dag kun je dat echt niet hebben.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:30 schreef Ambrosius het volgende:
Het tempo bij de brievenbus ligt erg hoog, mede door de man met de V.
niet mee eens is, vind het een lekker nummer.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:32 schreef TheZapster het volgende:
Het slechtste nummer van Metallica
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:32 schreef TheZapster het volgende:
Het slechtste nummer van Metallica
Das een hele grote Als.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als het meezit zijn we met 20 minuten klaar
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als het meezit zijn we met 20 minuten klaar
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:34 schreef peaceman het volgende:
[..]Wat zong Aerosmith ook al weer? Dream on, dream on, dream on....
Een lekker nummer nog welquote:Op woensdag 24 december 2008 12:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niet mee eens is, vind het een lekker nummer.
Nou Sirolf, kun je dat specifieke stuk nog voor me knippen en online zetten?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:26 schreef Impry het volgende:
[..]
[SR @ 3FM #1057] Met wekservice voor Coen
Hier kun je zien hoe laat het was.
Sirolf neemt alles op, dus wellicht dat hij het later nog online kan zetten.
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:34 schreef peaceman het volgende:
[..]Wat zong Aerosmith ook al weer? Dream on, dream on, dream on....
Kelly toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou Sirolf, kun je dat specifieke stuk nog voor me knippen en online zetten?
Dan ben je mijn held van de week![]()
Ik begreep ook dat mijn echte naam per ongeluk is genoemd?
jij wenst vandaag niemand sterkte toe?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat wens je toch ook niemand toe vandaag.
voornaamquote:Op woensdag 24 december 2008 12:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou Sirolf, kun je dat specifieke stuk nog voor me knippen en online zetten?
Dan ben je mijn held van de week![]()
Sterkte wel, Ikea niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:37 schreef D.Rose het volgende:
jij wenst vandaag niemand sterkte toe?
Als we toch tussen hun 2 grote hits moeten kiezen dan die maar jaquote:Op woensdag 24 december 2008 12:36 schreef peaceman het volgende:
Geef mij deze maar:
Ja, klopt ja, maar ben hem nu alweer vergetenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:35 schreef SHE het volgende:
er is weinig referentiekader, vorige jaar werd er 500.000 euro gegeven door Norit.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:38 schreef tralalala het volgende:
Hoeveel wordt er normaal op de laatste dag opgehaald?
joh weet je hoeveel acties er lopen bij fora kroegen en weet ik veel waar, waar ze tot bijv `16.00 kunnen doneren en die dan pas aangestuurd worden naar 3FM?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:39 schreef Breekfast het volgende:
Zit op 3fm site te kijken, hebben ze nog maar 1,3 miljoen bij elkaar? dan lukt die 2,5 milj toch nooit meer?
dat is de stand van gisteren ergens in de ochtend. daarna hebben ze een drama vertoning gedaan en allemaal sip gekeken. Ondertussen stroomt er vanalles binnen.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:39 schreef Breekfast het volgende:
Zit op 3fm site te kijken, hebben ze nog maar 1,3 miljoen bij elkaar? dan lukt die 2,5 milj toch nooit meer?
Ik heet Georgina, Sjors 4 short.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:39 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, klopt ja, maar ben hem nu alweer vergeten
Iets wat eindigt op -ique? Angelique, of iets in die richting?
Domien komt straks nog met een hele dikke cheque.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:39 schreef Breekfast het volgende:
als in... sjojs... je bent een ....... ?quote:
Mee eenschquote:Op woensdag 24 december 2008 12:41 schreef TheVulture het volgende:
Alles bij elkaar vind ik het toch geen flitsende editie van SR... weinig memorabele momenten... Paul doet het prima en de DJ's in het land zoals Michiel, Roos en Rudy ook maar het haalt het niet bij vorig jaar qua amusement
Gezien het aantal topics ben je niet de enige.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mee eensch. Al heb ik me ook dit jaar zeker weer vermaakt
.
Kom maar, komaar, komaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 24 december 2008 12:41 schreef Wexy het volgende:
[..]
als in... sjojs... je bent een ....... ?
cup a soup?
Schuif ik mij ook achter, technisch gezien is dit een top edtie. Maar de Dj's (voornamelijk Coen en Giel) halen het niet bij vorig jaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:41 schreef TheVulture het volgende:
Alles bij elkaar vind ik het toch geen flitsende editie van SR... weinig memorabele momenten... Paul doet het prima en de DJ's in het land zoals Michiel, Roos en Rudy ook maar het haalt het niet bij vorig jaar qua amusement
Het publiek doet/deed ook aardig mee dit jaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:42 schreef Marc63 het volgende:
Gezien het aantal topics ben je niet de enige.
Psiesquote:Op woensdag 24 december 2008 12:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gezien het aantal topics ben je niet de enige.
waar heen?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Kom maar, komaar, komaaarrrrrrrrrrrrrrrrrr
Die grap gebruik je zeker nog elke dagquote:Op woensdag 24 december 2008 12:43 schreef Marc63 het volgende:
Kluun was er vorig jaar ook. Toen kwam ie vertellen dat zn vrouw dacht dat neuken een stad in Noorwegen is
Wordt de Call Centre opbrengst pas op het eind erbij geteld dan ?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Domien komt straks nog met een hele dikke cheque.
Moet ik eerst een vrouw vinden.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die grap gebruik je zeker nog elke dag?
Zal over een paar weken zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef Wexy het volgende:
maar goed nogmaals de vraag......
wanneer wordt de officiele stand bekend gemaakt?
aangezien er nog veilingen zijn die pas over 9 dagen aflopen....
Ergens in januariquote:Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef Wexy het volgende:
Niet alles wat je ziet is 3fm, als je kijkt via ebay zelf.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef Wexy het volgende:
Dat was dan wel weer grappigquote:Op woensdag 24 december 2008 12:43 schreef Marc63 het volgende:
Kluun was er vorig jaar ook. Toen kwam ie vertellen dat zn vrouw dacht dat neuken een stad in Noorwegen is
Denk 't wel ja. Die zou dadelijk een tussenstand bekendmakenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt de Call Centre opbrengst pas op het eind erbij geteld dan ?
Zoals elk jaar. Vorig jaar volgens mij zo'n ¤400.000,- en volgens mij hadden ze het dit jaar drukker dan ooit.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt de Call Centre opbrengst pas op het eind erbij geteld dan ?
maar gaat wel naar 3fmquote:Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet alles wat je ziet is 3fm, als je kijkt via ebay zelf.
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:46 schreef Sersjee het volgende:
Zo, boodschappen gedaan... Heb ik een ijsstormwaarschuwing gemist ofzo? Holy crap, wat was het druk!
Heb je dan nu wel tijd om te vertellen waarom je Nikki de groeten niet hebt gedaan?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:46 schreef Sersjee het volgende:
Zo, boodschappen gedaan... Heb ik een ijsstormwaarschuwing gemist ofzo? Holy crap, wat was het druk!
Theoretisch is er dus nog maar een gat van 500.000 euro die ergens overbrugt mee moet worden.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk 't wel ja. Die zou dadelijk een tussenstand bekendmaken
Zegt het woord "kerstdagen" je iets?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:46 schreef Sersjee het volgende:
Heb ik een ijsstormwaarschuwing gemist ofzo? Holy crap, wat was het druk!
tja, meningen verschillen. heb vooral avond en nacht gekeken en vond met name de nachten veel beter dan vorige edities.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:41 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:48 schreef Impry het volgende:
Chickies met een string bij de brievenbus voor handtekeningen
Die 400k zou fijn zijn, maar er belden weinig bedrijven dus ik betwijfel of ze het weer opgehaald hebben.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Theoretisch is er dus nog maar een gat van 500.000 euro die ergens overbrugt mee moet worden.
250k + 400k = +/- 2 miljoen
Rob vond de sfeer wat bedreigend met die dronkelappen.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:48 schreef evert het volgende:
[..]
tja, meningen verschillen. heb vooral avond en nacht gekeken en vond met name de nachten veel beter dan vorige edities.
rob s had vorig jaar veel meer moeite om met dronken mensen buiten om te gaan, de nachten waren echt hoogtepunten dit jaar.
De ene stad is de andere ook niet natuurlijk....quote:Op woensdag 24 december 2008 12:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rob vond de sfeer wat bedreigend met die dronkelappen.
Dat onderscheidt Breda dan weer van de Randstad.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:49 schreef Marc63 het volgende:
ik ben er niet bij geweest maar kan me ook voorstellen dat het afhangt van hoe je er mee omgaat. en ik denk dat nachtgasten die op blijven in de toekomst herhaald moeten worden.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kreeg een niet zo leuk telefoontje, waardoor ik het nodig vond direct richting huis te gaan. Achteraf viel het allemaal gelukkig wel mee, maar daardoor heb ik zowel Nikki als die jongen van Venema niet de groeten kunnen doen en heb ik ook niet de mogelijkheid gehad de surprisetruck te bezoeken.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je dan nu wel tijd om te vertellen waarom je Nikki de groeten niet hebt gedaan?
Leuke is dat als je naar het callcenter belt, ze exact díe pagina gebruiken om donaties te verwerken.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier niet. https://www.seriousrequest2008.nl/Site/Pages/MakeDonation.aspx
Hoezoquote:Op woensdag 24 december 2008 12:35 schreef SHE het volgende:
Ik begreep ook dat mijn echte naam per ongeluk is genoemd?![]()
Vorig jaar zeurden de mensen bij de brievenbus ook meer wanneer hun plaatje niet meteen gedraaid werd. Dit jaar was dat bijna niet terwijl ze ook niet veel plaatjes meteen hebben gedraaid.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:50 schreef evert het volgende:
[..]
ik ben er niet bij geweest maar kan me ook voorstellen dat het afhangt van hoe je er mee omgaat. en ik denk dat nachtgasten die op blijven in de toekomst herhaald moeten worden.
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Leuke is dat als je naar het callcenter belt, ze exact díe pagina gebruiken om donaties te verwerken.
Ah! Daar ben je! Wat heb je nou met je shirts gedaan?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Leuke is dat als je naar het callcenter belt, ze exact díe pagina gebruiken om donaties te verwerken.
Komt omdat je dit jaar als je wil zeuren, eerst weer een uur in de wachtrij moet staan.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vorig jaar zeurden de mensen bij de brievenbus ook meer wanneer hun plaatje niet meteen gedraaid werd. Dit jaar was dat bijna niet terwijl ze ook niet veel plaatjes meteen hebben gedraaid.
En omdat Brabanders niet van die zeurders zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 12:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Komt omdat je dit jaar als je wil zeuren, eerst weer een uur in de wachtrij moet staan.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah! Daar ben je! Wat heb je nou met je shirts gedaan?
ja! update shirtjes graagquote:Op woensdag 24 december 2008 12:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
ratten zijn nooit zieligquote:
Je ging ons gisteren nog vertellen wat je met die 400+ euro aan merchandise aankopen ging doen, die je via collecteren hebt gekregen voor de SRquote:Op woensdag 24 december 2008 12:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:56 schreef Noortje. het volgende:
I'm horny, horny, horny, horny. Woo-oo-ooooo.
We hebben iets van 590 euro opgehaald iirc, en we hebben daar een paar shirtjes van gekocht. De rest is gewoon door de gleuf gegaan hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 12:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je ging ons gisteren nog vertellen wat je met die 400+ aan merchandise ging doen, die je via collecteren hebt gekregen voor de SR
Helloquote:Op woensdag 24 december 2008 12:56 schreef Noortje. het volgende:
Daarom ben ik steeds weg voordat de hel losbarst.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:56 schreef Noortje. het volgende:
Niet te hard roepen. Het percentage mannen is hier vrij hoog en je bent nog maar 16.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:56 schreef Noortje. het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet te hard roepen. Het percentage mannen is hier vrij hoog en je bent nog maar 16.
Heten wij Giel Beelen dan ??quote:Op woensdag 24 december 2008 12:57 schreef Marc63 het volgende:
Niet te hard roepen. Het percentage mannen is hier vrij hoog en je bent nog maar 16.
En hoeveel van die 590 euro kwam van jezelf? Genoeg om een shirt van te kopen?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
We hebben iets van 590 euro opgehaald iirc, en we hebben daar een paar shirtjes van gekocht. De rest is gewoon door de gleuf gegaan hoor
Giel lurkt mee.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heten wij Giel Beelen dan ??![]()
Maar wat heb je met die 5/6 shirts gedaan? Toch niet zelf gehouden?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
We hebben iets van 5 of 6 t-shirts gekocht samen. het uitzoeken van maten duurde alleen een eeuwigheid, dus leek 't alsof we de hele tent opkochten...
Hoe dichter bij de...quote:Op woensdag 24 december 2008 12:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van mij wel, of het van Franka zo was weet ik niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En hoeveel van die 590 euro kwam van jezelf? Genoeg om een shirt van te kopen?
Dus van andermans giften koop jij t-shirts voor jezelfquote:Op woensdag 24 december 2008 12:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
We hebben iets van 5 of 6 t-shirts gekocht samen. het uitzoeken van maten duurde alleen een eeuwigheid, dus leek 't alsof we de hele tent opkochten...
Een shirt heeft franka voor nóg meer door weten te verkopen, en een paar anderen heeft ze zelf gehouden.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar wat heb je met die 5/6 shirts gedaan? Toch niet zelf gehouden?
Ah! We hadden al bedacht dat Roel Paul is en Hans Coen (of andersom) maar ik denk dat we nu ook weten wat de account van Giel isquote:Op woensdag 24 december 2008 12:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de...![]()
Euh, laat maar![]()
In that case:quote:
Maar één keer als je van gedoneerd geld als je van dat geld shirts gaat kopen.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Van mij wel, of het van Franka zo was weet ik niet.
Maar euh, het geld gaat toch nog steeds voor 100% naar het goeie doel?
Shit, heb ik me toch verraden!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah! We hadden al bedacht dat Roel Paul is en Hans Coen (of andersom) maar ik denk dat we nu ook weten wat de account van Giel is
Maar de mensen die jou geld hebben gegeven hebben dat niet gedaan zodat jij daar shirts van kon kopen.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Van mij wel, of het van Franka zo was weet ik niet.
Maar euh, het geld gaat toch nog steeds voor 100% naar het goeie doel?
Je kunt zoiets niet vaak genoeg benadrukkenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij had al door dat de meesten hier zo over hem denken
Volgens mij valt het nog wel redelijk mee.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij had al door dat de meesten hier zo over hem denken
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah! We hadden al bedacht dat Roel Paul is en Hans Coen (of andersom) maar ik denk dat we nu ook weten wat de account van Giel is
heeft je tot nu toe 21,40 gekostquote:Op woensdag 24 december 2008 13:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt zoiets niet vaak genoeg benadrukken
zie edit overigensquote:Op woensdag 24 december 2008 13:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Een shirt heeft franka voor nóg meer door weten te verkopen, en een paar anderen heeft ze zelf gehouden.
Vond ze blijkbaar wel zo eerlijk, aangezien ze helemaal uit Den Haag moest komen, en de hele dag geld heeft staan ophalen. Ik vond 't ook een beetje dubbel, maar uiteindelijk komt 't geld wel bij het zelfde doel terecht
Ik heb er nu ook zelf een uit die stand, maar ik heb zelf ook 20 euro in de 'muts' gedaan.
En ik heb een shirt van het callcenter, maar die mocht je gewoon houden
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heeft je tot nu toe 21,40 gekost, meer dan roel met zijn 17,20
Gelukkig heb ik dat gedrocht van een So What nog niet gehoord.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:06 schreef Noortje. het volgende:
Pink wordt echt achterlijk veel gedraaid.
Een verkrachting van Beat it van Michael Jacksonquote:
Iddquote:Op woensdag 24 december 2008 13:06 schreef Noortje. het volgende:
Pink wordt echt achterlijk veel gedraaid.
Roep 't maar niet te hard; ze lezen meequote:Op woensdag 24 december 2008 13:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat gedrocht van een So What nog niet gehoord.
Idd! Heb er 15 euro voor gelapt en sindsdien niet meer gehoord!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:08 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dat Ray Lamontagne wel weer een keer langs mag komen!
Zou geen verkeerde keuze zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:08 schreef peaceman het volgende:
Uhuh!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:08 schreef peaceman het volgende:
Checkquote:Op woensdag 24 december 2008 13:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
als deze vol is graag verder posten in : [SR @ 3FM #1059] Big Wheels... Nice and easy
Ik heb een plaatje aangevraagd en daarmee basta... Giel verdient geen cent aan mequote:Op woensdag 24 december 2008 13:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heeft je tot nu toe 21,40 gekost, meer dan roel met zijn 17,20
Good luck.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga nog ff naar de AH. Wish me luck,
Tot over 6 topics.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga nog ff naar de AH. Wish me luck,
Succes.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga nog ff naar de AH. Wish me luck.
Het was leuk je gekend te hebbenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, dat zeg je andersquote:Op woensdag 24 december 2008 13:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
*gaat geld inzamelen voor een rouwkrans*quote:Op woensdag 24 december 2008 13:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, Got the lifequote:Op woensdag 24 december 2008 13:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Toch niet Freak on a leash ?
Hij had er niet bepaald kijk op neequote:Op woensdag 24 december 2008 13:11 schreef Sersjee het volgende:
Stevie heeft zoveel moois gemaakt, maar dit... Holy crap, wat een rommel!
Ja, maar Paul McCartney...quote:
DVD van High Fidelity staat bovenaan mn verlanglijstje voor deze kerstquote:Op woensdag 24 december 2008 13:11 schreef Sersjee het volgende:
Stevie heeft zoveel moois gemaakt, maar dit... Holy crap, wat een rommel!
Roel ging naar de AH...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
Je had 'em al moeten hebbenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
DVD van High Fidelity staat bovenaan mn verlanglijstje voor deze kerst
Ik weet...quote:
Hoe heet dat boek ??quote:Op woensdag 24 december 2008 13:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat overigens stoer is is het goodiepakket wat ik gekregen heb bij het Callcenter als dank voor mijn medewerking!
2 Keycords, 1 van het Rode Kruis, en een van 3FM, een flesje cola, de Serious Request kerstkaarten + zegels, een 3FM sticker, en een Boek van Youp van't Hek. Waarom dat er bij zit is me niet geheel duidelijk, maar het lijkt me leuk om 'm te lezen.
Ach, alleen al het feit dat je die film kent, maakt je een prima mens.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet...![]()
Als ik nou een keer 5 minuten de tijd had genomen om em online te bestellen ipv uren de dvd-bakken in de winkel af te struinen...
Bewijst maar weer eens dat ze niet zo'n angst moeten zaaien met al die nieuwsberichten over de kredietcrisis. De consument merkt er nog niet zo veel van. Gewoon geld uit blijven geven, dat is goed voor de economie.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:17 schreef marcodej het volgende:
Heb het gevoel dat er veel meer kleine acties (of donaties: 1500 voor de Editors!!) zijn van mensen en dat de bedrijven (logischerwijs) wat achterblijven. Brengt wat minder op, maar is eigenlijk veel leuker...
Films met en over goeie muziek zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 13:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, alleen al het feit dat je die film kent, maakt je een prima mens.
En ja, ik beoordeel mensen volgens hele rare criteria
Precies, mijn salaris is er niet op achteruit gegaan en veel dingen zoals benzine zijn wel goedkoper geworden... voor mij persoonlijk nog niks aan de handquote:Op woensdag 24 december 2008 13:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens dat ze niet zo'n angst moeten zaaien met al die nieuwsberichten over de kredietcrisis. De consument merkt er nog niet zo veel van. Gewoon geld uit blijven geven, dat is goed voor de economie.
Volgens mij hebben ze 'm uitgeschakeldquote:Op woensdag 24 december 2008 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Cam 3 heeft er weinig zin meer in![]()
Nee, nu nog niet inderdaad. De grote klap voor de consument gaat waarschijnlijk in het voorjaar komen.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens dat ze niet zo'n angst moeten zaaien met al die nieuwsberichten over de kredietcrisis. De consument merkt er nog niet zo veel van. Gewoon geld uit blijven geven, dat is goed voor de economie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |