en in dit geval ben ik geen persoon die hier nooit post... en is hij ook aangemaaktquote:Op woensdag 24 december 2008 12:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee, maar het is meer uitzondering dan regel dat de LAPO het volgende deel in het leven roept.
zo sneu....quote:Op woensdag 24 december 2008 12:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die zou nog met een leuk bedrag op de proppen komen.
[SR @ 3FM #1057] Met wekservice voor Coenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:22 schreef SHE het volgende:
Ik hoor net dat Paul mijn verzoekje heeft ingewilligd , Fok nog eens genoemd heeft en dat hij midlife crisis ( die had ik gevraagd om de rickroll te verzachten ) heeft gedraaid?
Hebbik gemist
Details graag!
Nu baal ik van mijn nr..die hoor je al zo weinig op de radio
Ja hoorde hetquote:Op woensdag 24 december 2008 12:25 schreef TheVulture het volgende:
Ach wat sneu, de skeeleraar is gevallen
Had je niet op 2e Kerstdag kunnen gaan?quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Had je niet op 2e Kerstdag kunnen gaan?
Als het Nikki is dan ga ik janken.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:28 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij iemand uit een Idols/Popstars/dat soort rotzooi.
Daar word je ook niet vrolijk vanquote:Op woensdag 24 december 2008 12:28 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij iemand uit een Idols/Popstars/dat soort rotzooi.
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als het Nikki is dan ga ik janken.
In het winkelcentrum waar ik net was was het al vreselijk druk. Dan wil ik niet meemaken hoe het bij de Ikea isquote:Op woensdag 24 december 2008 12:29 schreef peaceman het volgende:
Geweldig dat bijna alle kerels hier D.Rose sterkte wensen omdat ie mee moest (?) naar Ikea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |