quote:
Alleen is het nog maar 1 dag tot kerstquote:
nee, ok dat is een nerdquote:
kool man dat riem nog om zijn buik heen pastquote:
kerel is wel een OGquote:Op woensdag 24 december 2008 11:57 schreef Runx het volgende:
[..]
kool man dat riem nog om zijn buik heen past
hij is wel gangsta, hij heeft een gun gek
\ja daarom zei ik BIJNAquote:Op woensdag 24 december 2008 11:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen is het nog maar 1 dag tot kerst
mensen, ik ga eens onmeunig uit mijn lul zeiken en vervolgens ff lunchenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:58 schreef Runx het volgende:
[..]
\ja daarom zei ik BIJNA![]()
ik er zin in
iddquote:
golden shower ?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mensen, ik ga eens onmeunig uit mijn lul zeiken en vervolgens ff lunchen
omfgquote:
Inderdationquote:
Zekers, lekker veel drinkenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:58 schreef Runx het volgende:
[..]
\ja daarom zei ik BIJNA![]()
ik er zin in
Dat zijn de beste kerstdagenquote:
waarbij je de helft vergeet bedoel je ?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zijn de beste kerstdagen
Precies, en waar je dan uiteindelijk naakt in de kerstboom hangtquote:Op woensdag 24 december 2008 12:05 schreef Runx het volgende:
[..]
waarbij je de helft vergeet bedoel je ?
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Precies, en waar je dan uiteindelijk naakt in de kerstboom hangt
Hoe leg je dat uit aan de dokter, al die naalden in je holquote:Op woensdag 24 december 2008 12:11 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
![]()
zal wel wat voor mij zijn, ik zal de kerstboom wel voor wat anders aan zien
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe leg je dat uit aan de dokter, al die naalden in je hol
Wie ben jij ?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:18 schreef Ulreazj het volgende:
Hoi
Ach jah blauwe ballen kan leuk staanquote:
Gast, wie heeft jou benoemd tot een slechte Tony Montana imitatiequote:Op woensdag 24 december 2008 12:21 schreef Runx het volgende:
[..]
Wie ben jij ?
stel je even voor en vertel ons wat voor werk je doet ?
Alles wat in Geen Reet Te Doen Op Je Werk topic gebeurt blijft ook in Geen Reet Te Doen Op Je Werk topic! cappish?
en Hoi
aha ok naisquote:Op woensdag 24 december 2008 12:22 schreef Ulreazj het volgende:
Cappsihhhh
k ben Jerry en zit in de IT. Hallo allemaal, zal hier wat vaker langswippen nu.
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, wie heeft jou benoemd tot een slechte Tony Montana imitatie
nee ik ben zwart dan valt het niet op doe maar rodequote:Op woensdag 24 december 2008 12:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach jah blauwe ballen kan leuk staan
ik dacht hij is allochtoon, ik ben allochtoon cappichquote:Op woensdag 24 december 2008 12:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, wie heeft jou benoemd tot een slechte Tony Montana imitatie
Dudequote:Op woensdag 24 december 2008 12:29 schreef Runx het volgende:
[..]
ik dacht hij is allochtoon, ik ben allochtoon cappich
Nee dit is zwartquote:Op woensdag 24 december 2008 12:29 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ik ben zwart dan valt het niet op doe maar rode
quote:
Huh wat? Je moet dingen doen voor je baasquote:Op woensdag 24 december 2008 12:35 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. was ff wat anders aan het doen voor de baas..
ff zorgen dat dingen goed afgehandeld worden enzo
ja ja.. daar vragen ze mij dan voor
niet eerlijkquote:Op woensdag 24 december 2008 12:41 schreef Queen_E het volgende:
nog 15 min... en dan ben k lekker vrij!![]()
van hetzelfde meisquote:Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef Queen_E het volgende:
Jongens ik ga aflsuiten..
Hele fijne kerstdagen!!![]()
ja dat heet ook wel werkquote:Op woensdag 24 december 2008 12:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Huh wat? Je moet dingen doen voor je baas
maak er wat moois van!quote:Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef Queen_E het volgende:
Jongens ik ga aflsuiten..
Hele fijne kerstdagen!!![]()
hahaha ik moet steeds lachtenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
DudeIk zie Tony Montana zijn klafots niet in een schaap plempen
sorry hoorquote:
ja maar dit zijn mensen die zich zelf besnijden zo ben ik heulemaal niet, ik laat mij besnijdenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dit is zwart
[ afbeelding ]
Gast je ziet die neger er toch wel tussen?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:48 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar dit zijn mensen die zich zelf besnijden zo ben ik heulemaal niet, ik laat mij besnijden
dan nog hoef je niet tot 5 uur te werkenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
anders krijg je in 1x te horen dat het niet om half 3 dicht gaat
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[ afbeelding ]
Ah vandaar dat die kreet mij niet bekend voor kwamquote:
ja dat dacht ik al.. vandaar ook dat ik het even verduidelijktequote:Op woensdag 24 december 2008 12:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah vandaar dat die kreet mij niet bekend voor kwam
Thanks, erg aardig van jequote:Op woensdag 24 december 2008 12:56 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dat dacht ik al.. vandaar ook dat ik het even verduidelijkte
lol die zag ik helemaal nietquote:Op woensdag 24 december 2008 12:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast je ziet die neger er toch wel tussen?
wattan ? tot hoe laat moet je nu dan ?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom zei ik dus ook; "Dat is pas zwart"quote:Op woensdag 24 december 2008 12:58 schreef Runx het volgende:
[..]
lol die zag ik helemaal nietomg dat noem ik nog eens een neger
als die lachte had ik hem gezien
![]()
wel tot half 5quote:Op woensdag 24 december 2008 12:53 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dan nog hoef je niet tot 5 uur te werken
half 5quote:Op woensdag 24 december 2008 12:58 schreef Runx het volgende:
[..]
wattan ? tot hoe laat moet je nu dan ?
quote:Op woensdag 24 december 2008 08:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mogguh ! p00p ik ben om 14.30 uur vrij![]()
jij dan ?
Oh the irony!quote:Op woensdag 24 december 2008 12:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
[..]
Oh the irony!
Suck it bitch!
ik associeerde zwart met gothicsquote:Op woensdag 24 december 2008 12:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarom zei ik dus ook; "Dat is pas zwart"
houd je bekquote:
sterf een gruwelijke doodquote:
wat zou jij je kut voelen als dat ook echt gebeurdequote:Op woensdag 24 december 2008 13:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sterf een gruwelijke dood
Emoquote:
ik heb 1, 2 feestjes in me skinny jeansquote:
Jongen + Skinny Jeans = HEAMEUX!!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb 1, 2 feestjes in me skinny jeans![]()
Gewoon gaan johquote:Op woensdag 24 december 2008 13:20 schreef Crazy-p het volgende:
ik heb gewoon om half 3 lunch.. laat me maar gewoon helemaal niet gaan lunchen.. dan kan ik mooi een half uur eerder weg..
al zal dat wel niet zo zijn..
want volgens mij ben ik de enige voor mn projecten die er tot 5 uur is.. *vloekt*
ik voel een bobbel in mijn skinny jeanquote:Op woensdag 24 december 2008 13:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb 1, 2 feestjes in me skinny jeans![]()
naar huis bedoel je..quote:
Darwin awardquote:Op woensdag 24 december 2008 13:22 schreef Runx het volgende:
O MY fakking Goat
Opgelicht na date met teletekst SMS meid
als dit waar is .....
Haal die kerstpiek er maar uit, ben je toch nog wat vergeten sinds je uit de kerstboom kukeldequote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef Runx het volgende:
[..]
ik voel een bobbel in mijn skinny jean
Lijkt me een goed planquote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
naar huis bedoel je..
ja graag.. maar ja.. zal straks wel een beetje overleg plegen hier
van vorig jaar misschien ?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haal die kerstpiek er maar uit, ben je toch nog wat vergeten sinds je uit de kerstboom kukelde
Als er dan ook nog een kerst lint uit je hol komt gevlogen dan is het feest compleetquote:
Whahahahquote:Op woensdag 24 december 2008 13:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als er dan ook nog een kerst lint uit je hol komt gevlogen dan is het feest compleet
Too.... much.... informationquote:Op woensdag 24 december 2008 13:30 schreef Runx het volgende:
[..]
Whahahah![]()
er past wel veel in mijn sterretje
vet fakking vet man, misschien gaat die nog een oldskool happy hardcore plaatje draaienquote:Op woensdag 24 december 2008 13:32 schreef Bellerophon het volgende:
Fuck yeah!!
New Years Eve feest in mijn woonplaats krijgt Mental Theo als afsluitende act![]()
![]()
ohh ik dacht het ken netquote:Op woensdag 24 december 2008 13:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Too.... much.... information
Dat moet gewoon! Old school hakken, wat ik je bromquote:Op woensdag 24 december 2008 13:34 schreef Runx het volgende:
[..]
vet fakking vet man, misschien gaat die nog een oldskool happy hardcore plaatje draaien![]()
Het is even duwen maar dan heb je ook watquote:
uhu dat zou echt vet zijn , dat zijn pas platen , niet dat breeZAh gejumpquote:Op woensdag 24 december 2008 13:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat moet gewoon! Old school hakken, wat ik je brom![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is even duwen maar dan heb je ook wat
Ik denk het trouwens wel, bedoeld dan hebben we de hele avond al trance en hardstyle gehad. Dan kan je alleen maar daarmee afsluitenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:39 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu dat zou echt vet zijn , dat zijn pas platen , niet dat breeZAh gejump
lolquote:Op woensdag 24 december 2008 13:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
De combo: broodje rollade en broodje warm vleesch is ook vandaag weer uitmuntend
Gast, wat voor een pillen jaag jij die Coentunnel van jouw in?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:39 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
![]()
naja ik ben het al gewend met pillen dus dan zou dit niet zo moeilijk moeten zijn
Nee hoor, was even muziek aan het luisterenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:57 schreef Crazy-p het volgende:
iedereen aan het F5-en op de verkeerde pagina?
nou
idd zou wel mooie afsluiter zijn of dj paul elstakquote:Op woensdag 24 december 2008 13:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk het trouwens wel, bedoeld dan hebben we de hele avond al trance en hardstyle gehad. Dan kan je alleen maar daarmee afsluiten
lol.. dat doe ik de hele tijd al..quote:Op woensdag 24 december 2008 13:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee hoor, was even muziek aan het luisteren
ik jaag op van alles, als het maar in me sterretje pastquote:Op woensdag 24 december 2008 13:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, wat voor een pillen jaag jij die Coentunnel van jouw in?
het is nog geen vrijdag hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 13:59 schreef Runx het volgende:
[..]
ik jaag op van alles, als het maar in me sterretje past
oke dit wordt echt te fout
In ieder geval moet het gewoon hakken en zagen wordenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:59 schreef Runx het volgende:
[..]
idd zou wel mooie afsluiter zijn of dj paul elstak
Haha heb je een cam aan staan dan, dan kijk ik wel evenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:59 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. dat doe ik de hele tijd al..
als je maar niet naar mij aan het luisteren was vind ik het al lang best
neej die heb ik hier lekker nietquote:Op woensdag 24 december 2008 14:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha heb je een cam aan staan dan, dan kijk ik wel even
videocall via je gsm werkt ook hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 14:05 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej die heb ik hier lekker niet
en ook thuis niet trouwens.. lol
maar dat is kijken.. en niet luisteren..
Supergabberquote:Op woensdag 24 december 2008 14:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In ieder geval moet het gewoon hakken en zagen worden
sst.. doe ik lekker toch nietquote:Op woensdag 24 december 2008 14:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
videocall via je gsm werkt ook hoor
Laat dan maar horenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:05 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej die heb ik hier lekker niet
en ook thuis niet trouwens.. lol
maar dat is kijken.. en niet luisteren..
Supergabberquote:
lmao.. ik heb je niet op msnquote:
lol watskebeurt met erwin en kaj ? heulemaal geen mailquote:Op woensdag 24 december 2008 14:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Tering dat kriebelt !
Nee alsof je het wel had gedaan als je mij wel in je msn hadquote:Op woensdag 24 december 2008 14:19 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lmao.. ik heb je niet op msn
en dan nog.. zit nu op werk.. dus ook dat gaat hier niet lukken
ik doe nu angstvallig helemaal niet meer mee zingen..
dan had ik je wel iets kunnen sturenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee alsof je het wel had gedaan als je mij wel in je msn had
Kom maar op danquote:Op woensdag 24 december 2008 14:21 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dan had ik je wel iets kunnen sturen
STERRUUUUUUUUUUUFquote:Op woensdag 24 december 2008 14:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemiddag mijn werklustige vriendjes en vriendinnetjes
* Sm0keZ heeft lekker geslapen
PM me dan ff je mail/msn adresquote:
Haha donequote:Op woensdag 24 december 2008 14:24 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
PM me dan ff je mail/msn adreskan ik je vanavond ff toevoegen
Goedemiddag jongenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemiddag mijn werklustige vriendjes en vriendinnetjes
* Sm0keZ heeft lekker geslapen
Smakelijkquote:
Nu nog niet, 1 januari pas als ik met m'n verrotte kop het koude zeewater in spring wel... Het schijnt werkelijk -10 te wordenquote:
hardnippel timequote:Op woensdag 24 december 2008 14:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nu nog niet, 1 januari pas als ik met m'n verrotte kop het koude zeewater in spring wel... Het schijnt werkelijk -10 te worden
Whehe jij liever dan ikquote:Op woensdag 24 december 2008 14:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nu nog niet, 1 januari pas als ik met m'n verrotte kop het koude zeewater in spring wel... Het schijnt werkelijk -10 te worden
hehe ik ookquote:Op woensdag 24 december 2008 14:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Hey p00p ik ben toch nog om 15.00 uur vrij ? jij dan ?
en dat zeg jijquote:
Could you just die, pretty please, with sugar on top?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Hey p00p ik ben toch nog om 15.00 uur vrij ? jij dan ?
eenmaligquote:Op woensdag 24 december 2008 14:32 schreef Runx het volgende:
[..]
en dat zeg jijdie berichten van mij die op p00p ze fobo staan die voor p00p bedoeld zijn beantwoord
ehmm..nee sorry, in dit geval kan ik niks voor je betekenenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Could you just die, pretty please, with sugar on top?
quote:
maar dat was met opzetquote:
Jij ook kerelquote:Op woensdag 24 december 2008 14:54 schreef Runx het volgende:
Mensen ik ga zo afsluiten, en hierbij neem ik afscheid van jullie![]()
Als ik nog tijd heb probeer ik wel een leuke kerstkaart voor jullie te maken die vervolgens in jullie fobo terug te vinden zal zijn
ik wens iedereen een hele fijne kerstdagen en alvast een gelukkig en gezond 2009
Mensen die nog moeten werken, werkze![]()
Take care people,see u, love you all![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat het bijna kerst is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijne dagen kerelquote:Op woensdag 24 december 2008 14:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
MENSEN I'M DRIVING HOME FOR CHRISTMAS
mesen prettige feestdagen
Nu zit ik hier dus in mn uppie...what to do, what to doquote:Op woensdag 24 december 2008 15:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Fijne feestdagen CP! (en de rest ook ofc)
quote:
Mogguh Sgelequote:Op zaterdag 27 december 2008 11:31 schreef Sgele het volgende:
* Sgele schopt topic omhoog
zo..die kerst zit er ook weer op
prettig weekend allemaal!
snachts fietsen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Halloooooooooooooooooo logi en barra
Jahoor, feestdagen weer overleefd
Niet eens zoveel gezopen, wel veel gefietst! Denk dat ik de afelopen week toch wel zo'n 200km erbij heb mogen tellen. Vannacht was trouwens wel koud, 31km met -4
Werkquote:Op zondag 28 december 2008 17:14 schreef Mjahtogh het volgende:
Hallooooo
Ik werk gewoon ohnog meer mensen ?
joahquote:Op maandag 29 december 2008 08:13 schreef Sm0keZ het volgende:
En jazeker runx en madskillz, zeker leuke kerst gehad
Jullie ook?
Je had gewoon teveel gezopen?quote:Op maandag 29 december 2008 08:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
joah
ik was alleen beetje ziek
op kerstavond en 1e kerstdag
helemaal nietquote:
morguh !quote:
Oh da's zondequote:Op maandag 29 december 2008 08:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
helemaal niet
ik heb helemaal niks gehad
ik heb het gehouden bij 1 dagquote:Op maandag 29 december 2008 08:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oh da's zonde
*heeft gewoon ouderwets 4 dagen kerst gevierd
hooiquote:
klinkt goed!quote:Op maandag 29 december 2008 08:32 schreef Sm0keZ het volgende:
Kerstavond: thuis steengrillen, daarna 30-40 kilometer door de vrieskou gefietst
1e kerstdag: uit eten met een vriendin + daarna de kroeg in
2e kerstdag: eten bij familie, daarna nog eens 30km door -4 heen gefietst
3e kerstdag: feestje met vrienden in een oud postkantoor (vrienden wonen daar antikraak)... tussen 18:00 en 06:00 lopen zuipen, voetballen en frisbeeen in een of andere veel te grote hal. Geweldig, lekker warm, herrie maken wat je wil en niemand heeft er last van
Later moest de brandweer nog even langskomen om ons uit de lift te bevrijden
Oja, voor diegene die zich afvraagt waar al dat fietsen voor nodig is, dit ter voorbereiding op http://www.nieuwjaarsduikwijkaanzee.nl/
uuooooi!quote:Op maandag 29 december 2008 08:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
MogguhIk ben weer eens veul te vroeg...begint een gewoonte te worden
ik moest mijn auto krabben.. was fucking lang bezig en mijn vingers waren bevroren!quote:Op maandag 29 december 2008 08:51 schreef Runx het volgende:
vandaag ga ik anders aftrappen dan anders , tyfus tering wat is het gvd koud zeg
ik had 10 min nodig om te ontdooien
Goedemorgen allemaalalles goed met iedereen ?
iedereen beetje leuke kerst gehad ?
mijn pipi gaf ook al zo'n temperatuur aanquote:Op maandag 29 december 2008 08:53 schreef renedis het volgende:
[..]
ik moest mijn auto krabben.. was fucking lang bezig en mijn vingers waren bevroren!
mijn temp meter gaf aan dat het -5 was (om 06:30 uur)
maar mijn kerst was een succes hooren de jouwes?
Toen ik m'n ruiten ging krabben, zag ik dat m'n rechter spiegel er half afhingquote:Op maandag 29 december 2008 08:53 schreef renedis het volgende:
[..]
ik moest mijn auto krabben.. was fucking lang bezig en mijn vingers waren bevroren!
mijn temp meter gaf aan dat het -5 was (om 06:30 uur)
maar mijn kerst was een succes hooren de jouwes?
kon je je pipi nog wel vinden met deze tempsquote:Op maandag 29 december 2008 08:55 schreef Runx het volgende:
[..]
mijn pipi gaf ook al zo'n temperatuur aan
ik moest mijn hele lichaam krabben toen ik een keer aangekomen was bij me stage
de mijne was leuk,en gezelligheb dit jaar kerst bij mads doorgebracht
holmaatjes, jeweetschquote:Op maandag 29 december 2008 08:57 schreef renedis het volgende:
[..]
kon je je pipi nog wel vinden met deze temps
maar bij mads door gebracht? wist niet dat je zo'n goeie mattie was van em
der af gereden door iemand (of af getrapt/vuurwerk?) en daarna vast gevroren?quote:Op maandag 29 december 2008 08:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Toen ik m'n ruiten ging krabben, zag ik dat m'n rechter spiegel er half afhingDunno hoe dat gebeurd is... Heb 'm er weer opgedrukt, maar dat pookje om hem van binnen in te stellen zit nu muurvast. Zal er tzt wel een een keer naar kijken.
ja dduhh ben een allochtoonquote:Op maandag 29 december 2008 08:57 schreef renedis het volgende:
[..]
kon je je pipi nog wel vinden met deze temps
maar bij mads door gebracht? wist niet dat je zo'n goeie mattie was van em
Porno ?quote:Op maandag 29 december 2008 09:01 schreef renedis het volgende:
hee shit man.. ik verveel me echt op me werk.. wat is er allemaal te doen op het internet?
Hij staat gewoon op de parkeerplaats, lijkt me stug dat 1 van m'n buren dat per ongeluk heeft gedaan, kost nogal wat kracht, dat gebeurt niet per ongeluk. Volgens mij was er zaterdag nacht nog niks aan de hand. Kep zo'n vermoeden dat degene met wie ik een bijna ongeluk heb gehad, 2 maanden geleden, er iets mee te maken heeft, aangezien de verzekerings kwestie etc nog loopt.quote:Op maandag 29 december 2008 08:58 schreef renedis het volgende:
[..]
der af gereden door iemand (of af getrapt/vuurwerk?) en daarna vast gevroren?
Sure als jij Mads zn buurmeisje regeltquote:Op maandag 29 december 2008 09:00 schreef Runx het volgende:
[..]jij mag ook een keer langs komen hoar
sorry die heeft geen gaatjes meer vrijquote:Op maandag 29 december 2008 09:04 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Sure als jij Mads zn buurmeisje regelt
The Anarchist Cookbookquote:Op maandag 29 december 2008 09:01 schreef renedis het volgende:
hee shit man.. ik verveel me echt op me werk.. wat is er allemaal te doen op het internet?
oja en fotosopen voor mijn fobo ? een oud en nieuwjaars kaart maken ?quote:Op maandag 29 december 2008 09:02 schreef Runx het volgende:
[..]
Porno ?Zweedse hyves ?
? leren beatboxen ?
, schapen op halal manier slachten tutorial
schapen op halal manier neuken tutorial
ja, maar daar gaat hij niet overquote:Op maandag 29 december 2008 09:04 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Sure als jij Mads zn buurmeisje regelt
hehe, de verwarming doet het hier nietquote:Op maandag 29 december 2008 09:19 schreef Runx het volgende:
hihi ik kan nu niet aan het werkomdat de koelers in de server ruimte uit waren gevallen en alles te heet werd en nu werkt de database waar ik mee moet werken het niet
gewoon wat pc in de fik steken wordt het vanzelf wel warmquote:Op maandag 29 december 2008 09:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hehe, de verwarming doet het hier niet
we wouden zo'n vat pakken en daar allemaal papier en hout in gooien en dan eromheen gaan staan en dan zingen..quote:Op maandag 29 december 2008 09:20 schreef Runx het volgende:
[..]
gewoon wat pc in de fik steken wordt het vanzelf wel warm
nee dan moet je het ook goed doen en het hele gebouw in de fik steken als je south park wil na doenquote:Op maandag 29 december 2008 09:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
we wouden zo'n vat pakken en daar allemaal papier en hout in gooien en dan eromheen gaan staan en dan zingen..
CUMBAJAAAA
maar ik wil southpark niet na doenquote:Op maandag 29 december 2008 09:22 schreef Runx het volgende:
[..]
nee dan moet je het ook goed doen en het hele gebouw in de fik steken als je south park wil na doen
als je hem buiten zet komt het vast en zeker goedquote:Op maandag 29 december 2008 09:19 schreef Runx het volgende:
hihi ik kan nu niet aan het werkomdat de koelers in de server ruimte uit waren gevallen en alles te heet werd en nu werkt de database waar ik mee moet werken het niet
hier nog eenquote:Op maandag 29 december 2008 09:24 schreef tripack het volgende:
blegh ik heb echt geen motivatie om te werken
das minder.. zeker weten doe je nooit wie het heeft gedaan.quote:Op maandag 29 december 2008 09:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hij staat gewoon op de parkeerplaats, lijkt me stug dat 1 van m'n buren dat per ongeluk heeft gedaan, kost nogal wat kracht, dat gebeurt niet per ongeluk. Volgens mij was er zaterdag nacht nog niks aan de hand. Kep zo'n vermoeden dat degene met wie ik een bijna ongeluk heb gehad, 2 maanden geleden, er iets mee te maken heeft, aangezien de verzekerings kwestie etc nog loopt.
Wie nog wel danquote:Op maandag 29 december 2008 09:24 schreef tripack het volgende:
blegh ik heb echt geen motivatie om te werken
er is hier waarschijnlijk wel genoeg te doen..quote:Op maandag 29 december 2008 09:25 schreef renedis het volgende:
[..]
same here... de dag gaat zoooooooooo langzaam als je je verveelt
hehe Goedemorgenquote:
Mogguh Runx!quote:Op maandag 29 december 2008 09:26 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe Goedemorgenalles goed ?
leuke kerst gehad sgele ?
ja dan lopen ze vastquote:Op maandag 29 december 2008 09:22 schreef renedis het volgende:
[..]
als je hem buiten zet komt het vast en zeker goed
't vreemde vond ik, dat ik een aantal weken geleden, de gegevens van de tegenpartij en de "getuige" per post kreeg van de politie. Nou ga ik ervan uit dat zij dus ook mijn adresgegevens hebben verstrekt aan de tegenpartij, zonder mijn toestemming en zonder mij hiervan op de hoogte te stellen. Mag dat überhaupt?quote:Op maandag 29 december 2008 09:25 schreef renedis het volgende:
[..]
das minder.. zeker weten doe je nooit wie het heeft gedaan.
ik snap woede bij een ongeluk.. maar echt overgaan tot slopen snap ik niet.
had zelf ook heuse plannen bedacht om degene die mij aan had gereden te pakken, maar echt overgaan tot actie heb ik niet gedaan want wat schiet je er mee op? niets..
gratis ? alles wat gratis is gewoon met beide handen aannemenquote:Op maandag 29 december 2008 09:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh Runx!
Jawel hoor, de kerst was prima. Fijn een buikgriepje van de kerstman gekregen![]()
Hoe was jouw kerst?
Je hebt nog wat over van kerst bij Mads?quote:Op maandag 29 december 2008 09:28 schreef Runx het volgende:
[..]
ja dan lopen ze vastfreezzzah ...., maar als je ze goed insmeert met vaseline komt het goed
Als je betrokken bent bij een ongeluk, mogen ze alle betrokken partijen informeren. (bij misdrijven is het een ander verhaalquote:Op maandag 29 december 2008 09:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
't vreemde vond ik, dat ik een aantal weken geleden, de gegevens van de tegenpartij en de "getuige" per post kreeg van de politie. Nou ga ik ervan uit dat zij dus ook mijn adresgegevens hebben verstrekt aan de tegenpartij, zonder mijn toestemming en zonder mij hiervan op de hoogte te stellen. Mag dat überhaupt?
er zijn volgens mij wel meer mensen die jou adres weten kuch sherlock renedis kuchquote:Op maandag 29 december 2008 09:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
't vreemde vond ik, dat ik een aantal weken geleden, de gegevens van de tegenpartij en de "getuige" per post kreeg van de politie. Nou ga ik ervan uit dat zij dus ook mijn adresgegevens hebben verstrekt aan de tegenpartij, zonder mijn toestemming en zonder mij hiervan op de hoogte te stellen. Mag dat überhaupt?
nja ik heb dus van de week te horen gekregen dat mijn contract niet verlengt wordt en ik dus per 5 januarie werkloos benquote:
vandaar die vaseline?quote:Op maandag 29 december 2008 09:29 schreef Runx het volgende:
[..]
gratis ? alles wat gratis is gewoon met beide handen aannemen, nee maar das wel kut jongen, dus je hebt niet veel kunnen eten ?
mijn kerst was ook primaheb de kerst bij mads doorgebracht
wtf?quote:Op maandag 29 december 2008 09:30 schreef tripack het volgende:
[..]
nja ik heb dus van de week te horen gekregen dat mijn contract niet verlengt wordt en ik dus per 5 januarie werkloos ben
uhu zo'n reactie had ik al wel verwacht, nee ik heb het altijd in huis, ik gebruik het bij me schapenquote:Op maandag 29 december 2008 09:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je hebt nog wat over van kerst bij Mads?![]()
inkoppertje natuurlijk
aah dat kut man, overal zie je ontslagen valen, contracten die niet verlengd wordenquote:Op maandag 29 december 2008 09:30 schreef tripack het volgende:
[..]
nja ik heb dus van de week te horen gekregen dat mijn contract niet verlengt wordt en ik dus per 5 januarie werkloos ben
jah idd, dat had ik dus ook afgelopen dinsdag... blijkt dus dat het ook rustiger aan moeten vanwege de crisis en ik de pech had dat mijn contract het eerst afliepquote:
zucht ** zoals ik al zei ik gebruik het op me schapenquote:
heb je die informatie gekregen van je verzekering of echt van de politie?quote:Op maandag 29 december 2008 09:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Best raar, dat ze dat mogen doen. Tel. of e-mail à la, maar adresgegevens vind ik wel een beetje too much.quote:Op maandag 29 december 2008 09:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als je betrokken bent bij een ongeluk, mogen ze alle betrokken partijen informeren. (bij misdrijven is het een ander verhaal)
Kut manquote:Op maandag 29 december 2008 09:33 schreef tripack het volgende:
[..]
jah idd, dat had ik dus ook afgelopen dinsdag... blijkt dus dat het ook rustiger aan moeten vanwege de crisis en ik de pech had dat mijn contract het eerst afliep
Dat het raar is, ben ik met je eensquote:Op maandag 29 december 2008 09:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Best raar, dat ze dat mogen doen. Tel. of e-mail à la, maar adresgegevens vind ik wel een beetje too much.
zo had ik het laatst weer een dame waarbij ik binnen (letterlijk) 2 minuten al der gegevens had.quote:Op maandag 29 december 2008 09:30 schreef Runx het volgende:
[..]
er zijn volgens mij wel meer mensen die jou adres weten kuch sherlock renedis kuch
naja zo weinig mogelijkquote:Op maandag 29 december 2008 09:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kut man![]()
Maar wat doe je nu uberhaupt op het werk dan? Ik had dus niet meer op komen dagen als ze zo vlak voor het einde van je contract dit flikken.
zit ze op fok is ze lekker/of zweeds ?quote:Op maandag 29 december 2008 09:36 schreef renedis het volgende:
[..]
zo had ik het laatst weer een dame waarbij ik binnen (letterlijk) 2 minuten al der gegevens had.
daarmee bedoel ik:
- huis tel
- 06 nummer
- msn adres
te bizar wat er soms te vinden is op internet.
** ben al een picture aant opzoekenquote:Op maandag 29 december 2008 09:37 schreef Runx het volgende:
[..]
zit ze op fok is ze lekker/of zweeds ?link plz
naiiisquote:Op maandag 29 december 2008 09:39 schreef renedis het volgende:
[..]
** ben al een picture aant opzoeken
Heel relaxed doen die laatste paar dagen dusquote:Op maandag 29 december 2008 09:36 schreef tripack het volgende:
[..]
naja zo weinig mogelijkze kunnen me moeilijk ontslaan
![]()
en geen van de "werkgevers" zijn vandaag op het werk... de geen probleem lijkt me
jah het is niet zo dat ik nu echt solicitaties kan regelen voor 5 januariquote:Op maandag 29 december 2008 09:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heel relaxed doen die laatste paar dagen dus![]()
nee dat zit er inderdaad niet inquote:Op maandag 29 december 2008 09:42 schreef tripack het volgende:
[..]
jah het is niet zo dat ik nu echt solicitaties kan regelen voor 5 januari
quote:Op maandag 29 december 2008 09:39 schreef Runx het volgende:
[..]
naiiis(hoop ik ) je gaat ons toch niet blij maken met een dodo mus
nais ze heeft wel een beetje wallen onder de ogen, maar ze is wel okquote:Op maandag 29 december 2008 09:45 schreef renedis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Suzanne
18 jaar oud ;p
verjaardag weet ik even niet meer uit mijn hoofd
nee heaquote:
de beste....net zoals in stagebegeleidingquote:Op maandag 29 december 2008 09:48 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja daar zijn ze wel heel erg goed in daar!
communicatie wat is dat?quote:Op maandag 29 december 2008 09:49 schreef tripack het volgende:
[..]
de beste....net zoals in stagebegeleidingen communicatie
ze heeft hyves jaaquote:Op maandag 29 december 2008 09:46 schreef Runx het volgende:
[..]
nais ze heeft wel een beetje wallen onder de ogen, maar ze is wel okhyves?
nee ik ga niet reageren ect ik heb niet eens een hyves
Doe eens trug in je mand kruipen jijquote:
Ze staat er alleen een beetje bij, alsof ze de nacht ervoor door een grote neger is genomenquote:Op maandag 29 december 2008 09:55 schreef renedis het volgende:
[..]
ze heeft hyves jaa
ze is zeker okee, ze heeft nog meer foto's maar vond dit wel een geschikte.
**more pictures on request
Goedemorgen babequote:
ik zeg tog geef link hyves >? wat is daar niet duidelijk aanquote:Op maandag 29 december 2008 09:55 schreef renedis het volgende:
[..]
ze heeft hyves jaa
ze is zeker okee, ze heeft nog meer foto's maar vond dit wel een geschikte.
**more pictures on request
15quote:Op maandag 29 december 2008 09:58 schreef renedis het volgende:
het zusje van een vriendinnetje van haar:
Aniek:
[ afbeelding ]
moet jij raden hoe oud die is!
ik ben zwartquote:Op maandag 29 december 2008 09:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ze staat er alleen een beetje bij, alsof ze de nacht ervoor door een grote neger is genomen
16quote:Op maandag 29 december 2008 09:58 schreef renedis het volgende:
Aniek:
[ afbeelding ]
13quote:Op maandag 29 december 2008 09:58 schreef renedis het volgende:
Aniek:
[ afbeelding ]
morgenquote:
Doe eens lief jijquote:Op maandag 29 december 2008 09:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Doe eens trug in je mand kruipen jij
ja ik heb een leuke kerst gehadquote:Op maandag 29 december 2008 09:57 schreef Runx het volgende:
[..]
Goedemorgen babealles goed ? leuke kerst gehad
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |