Ik denk het trouwens wel, bedoeld dan hebben we de hele avond al trance en hardstyle gehad. Dan kan je alleen maar daarmee afsluitenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:39 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu dat zou echt vet zijn , dat zijn pas platen , niet dat breeZAh gejump
lolquote:Op woensdag 24 december 2008 13:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
De combo: broodje rollade en broodje warm vleesch is ook vandaag weer uitmuntend
Gast, wat voor een pillen jaag jij die Coentunnel van jouw in?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:39 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
![]()
naja ik ben het al gewend met pillen dus dan zou dit niet zo moeilijk moeten zijn
Nee hoor, was even muziek aan het luisterenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:57 schreef Crazy-p het volgende:
iedereen aan het F5-en op de verkeerde pagina?
nou
idd zou wel mooie afsluiter zijn of dj paul elstakquote:Op woensdag 24 december 2008 13:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk het trouwens wel, bedoeld dan hebben we de hele avond al trance en hardstyle gehad. Dan kan je alleen maar daarmee afsluiten
lol.. dat doe ik de hele tijd al..quote:Op woensdag 24 december 2008 13:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee hoor, was even muziek aan het luisteren
ik jaag op van alles, als het maar in me sterretje pastquote:Op woensdag 24 december 2008 13:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, wat voor een pillen jaag jij die Coentunnel van jouw in?
het is nog geen vrijdag hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 13:59 schreef Runx het volgende:
[..]
ik jaag op van alles, als het maar in me sterretje past
oke dit wordt echt te fout
In ieder geval moet het gewoon hakken en zagen wordenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:59 schreef Runx het volgende:
[..]
idd zou wel mooie afsluiter zijn of dj paul elstak
Haha heb je een cam aan staan dan, dan kijk ik wel evenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:59 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. dat doe ik de hele tijd al..
als je maar niet naar mij aan het luisteren was vind ik het al lang best
neej die heb ik hier lekker nietquote:Op woensdag 24 december 2008 14:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha heb je een cam aan staan dan, dan kijk ik wel even
videocall via je gsm werkt ook hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 14:05 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej die heb ik hier lekker niet
en ook thuis niet trouwens.. lol
maar dat is kijken.. en niet luisteren..
Supergabberquote:Op woensdag 24 december 2008 14:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In ieder geval moet het gewoon hakken en zagen worden
sst.. doe ik lekker toch nietquote:Op woensdag 24 december 2008 14:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
videocall via je gsm werkt ook hoor
Laat dan maar horenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:05 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej die heb ik hier lekker niet
en ook thuis niet trouwens.. lol
maar dat is kijken.. en niet luisteren..
Supergabberquote:
lmao.. ik heb je niet op msnquote:
lol watskebeurt met erwin en kaj ? heulemaal geen mailquote:Op woensdag 24 december 2008 14:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Tering dat kriebelt !
Nee alsof je het wel had gedaan als je mij wel in je msn hadquote:Op woensdag 24 december 2008 14:19 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lmao.. ik heb je niet op msn
en dan nog.. zit nu op werk.. dus ook dat gaat hier niet lukken
ik doe nu angstvallig helemaal niet meer mee zingen..
dan had ik je wel iets kunnen sturenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee alsof je het wel had gedaan als je mij wel in je msn had
Kom maar op danquote:Op woensdag 24 december 2008 14:21 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dan had ik je wel iets kunnen sturen
STERRUUUUUUUUUUUFquote:Op woensdag 24 december 2008 14:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemiddag mijn werklustige vriendjes en vriendinnetjes
* Sm0keZ heeft lekker geslapen
PM me dan ff je mail/msn adresquote:
Haha donequote:Op woensdag 24 december 2008 14:24 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
PM me dan ff je mail/msn adreskan ik je vanavond ff toevoegen
Goedemiddag jongenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemiddag mijn werklustige vriendjes en vriendinnetjes
* Sm0keZ heeft lekker geslapen
Smakelijkquote:
Nu nog niet, 1 januari pas als ik met m'n verrotte kop het koude zeewater in spring wel... Het schijnt werkelijk -10 te wordenquote:
hardnippel timequote:Op woensdag 24 december 2008 14:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nu nog niet, 1 januari pas als ik met m'n verrotte kop het koude zeewater in spring wel... Het schijnt werkelijk -10 te worden
Whehe jij liever dan ikquote:Op woensdag 24 december 2008 14:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nu nog niet, 1 januari pas als ik met m'n verrotte kop het koude zeewater in spring wel... Het schijnt werkelijk -10 te worden
hehe ik ookquote:Op woensdag 24 december 2008 14:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Hey p00p ik ben toch nog om 15.00 uur vrij ? jij dan ?
en dat zeg jijquote:
Could you just die, pretty please, with sugar on top?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Hey p00p ik ben toch nog om 15.00 uur vrij ? jij dan ?
eenmaligquote:Op woensdag 24 december 2008 14:32 schreef Runx het volgende:
[..]
en dat zeg jijdie berichten van mij die op p00p ze fobo staan die voor p00p bedoeld zijn beantwoord
ehmm..nee sorry, in dit geval kan ik niks voor je betekenenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Could you just die, pretty please, with sugar on top?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |