hahaha ik moet steeds lachtenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
DudeIk zie Tony Montana zijn klafots niet in een schaap plempen
sorry hoorquote:
ja maar dit zijn mensen die zich zelf besnijden zo ben ik heulemaal niet, ik laat mij besnijdenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dit is zwart
[ afbeelding ]
Gast je ziet die neger er toch wel tussen?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:48 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar dit zijn mensen die zich zelf besnijden zo ben ik heulemaal niet, ik laat mij besnijden
dan nog hoef je niet tot 5 uur te werkenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
anders krijg je in 1x te horen dat het niet om half 3 dicht gaat
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[ afbeelding ]
Ah vandaar dat die kreet mij niet bekend voor kwamquote:
ja dat dacht ik al.. vandaar ook dat ik het even verduidelijktequote:Op woensdag 24 december 2008 12:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah vandaar dat die kreet mij niet bekend voor kwam
Thanks, erg aardig van jequote:Op woensdag 24 december 2008 12:56 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dat dacht ik al.. vandaar ook dat ik het even verduidelijkte
lol die zag ik helemaal nietquote:Op woensdag 24 december 2008 12:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast je ziet die neger er toch wel tussen?
wattan ? tot hoe laat moet je nu dan ?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom zei ik dus ook; "Dat is pas zwart"quote:Op woensdag 24 december 2008 12:58 schreef Runx het volgende:
[..]
lol die zag ik helemaal nietomg dat noem ik nog eens een neger
als die lachte had ik hem gezien
![]()
wel tot half 5quote:Op woensdag 24 december 2008 12:53 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dan nog hoef je niet tot 5 uur te werken
half 5quote:Op woensdag 24 december 2008 12:58 schreef Runx het volgende:
[..]
wattan ? tot hoe laat moet je nu dan ?
quote:Op woensdag 24 december 2008 08:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mogguh ! p00p ik ben om 14.30 uur vrij![]()
jij dan ?
Oh the irony!quote:Op woensdag 24 december 2008 12:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
[..]
Oh the irony!
Suck it bitch!
ik associeerde zwart met gothicsquote:Op woensdag 24 december 2008 12:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarom zei ik dus ook; "Dat is pas zwart"
houd je bekquote:
sterf een gruwelijke doodquote:
wat zou jij je kut voelen als dat ook echt gebeurdequote:Op woensdag 24 december 2008 13:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sterf een gruwelijke dood
Emoquote:
ik heb 1, 2 feestjes in me skinny jeansquote:
Jongen + Skinny Jeans = HEAMEUX!!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb 1, 2 feestjes in me skinny jeans![]()
Gewoon gaan johquote:Op woensdag 24 december 2008 13:20 schreef Crazy-p het volgende:
ik heb gewoon om half 3 lunch.. laat me maar gewoon helemaal niet gaan lunchen.. dan kan ik mooi een half uur eerder weg..
al zal dat wel niet zo zijn..
want volgens mij ben ik de enige voor mn projecten die er tot 5 uur is.. *vloekt*
ik voel een bobbel in mijn skinny jeanquote:Op woensdag 24 december 2008 13:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb 1, 2 feestjes in me skinny jeans![]()
naar huis bedoel je..quote:
Darwin awardquote:Op woensdag 24 december 2008 13:22 schreef Runx het volgende:
O MY fakking Goat
Opgelicht na date met teletekst SMS meid
als dit waar is .....
Haal die kerstpiek er maar uit, ben je toch nog wat vergeten sinds je uit de kerstboom kukeldequote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef Runx het volgende:
[..]
ik voel een bobbel in mijn skinny jean
Lijkt me een goed planquote:Op woensdag 24 december 2008 13:23 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
naar huis bedoel je..
ja graag.. maar ja.. zal straks wel een beetje overleg plegen hier
van vorig jaar misschien ?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haal die kerstpiek er maar uit, ben je toch nog wat vergeten sinds je uit de kerstboom kukelde
Als er dan ook nog een kerst lint uit je hol komt gevlogen dan is het feest compleetquote:
Whahahahquote:Op woensdag 24 december 2008 13:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als er dan ook nog een kerst lint uit je hol komt gevlogen dan is het feest compleet
Too.... much.... informationquote:Op woensdag 24 december 2008 13:30 schreef Runx het volgende:
[..]
Whahahah![]()
er past wel veel in mijn sterretje
vet fakking vet man, misschien gaat die nog een oldskool happy hardcore plaatje draaienquote:Op woensdag 24 december 2008 13:32 schreef Bellerophon het volgende:
Fuck yeah!!
New Years Eve feest in mijn woonplaats krijgt Mental Theo als afsluitende act![]()
![]()
ohh ik dacht het ken netquote:Op woensdag 24 december 2008 13:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Too.... much.... information
Dat moet gewoon! Old school hakken, wat ik je bromquote:Op woensdag 24 december 2008 13:34 schreef Runx het volgende:
[..]
vet fakking vet man, misschien gaat die nog een oldskool happy hardcore plaatje draaien![]()
Het is even duwen maar dan heb je ook watquote:
uhu dat zou echt vet zijn , dat zijn pas platen , niet dat breeZAh gejumpquote:Op woensdag 24 december 2008 13:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat moet gewoon! Old school hakken, wat ik je brom![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is even duwen maar dan heb je ook wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |