quote:
Alleen is het nog maar 1 dag tot kerstquote:
nee, ok dat is een nerdquote:
kool man dat riem nog om zijn buik heen pastquote:
kerel is wel een OGquote:Op woensdag 24 december 2008 11:57 schreef Runx het volgende:
[..]
kool man dat riem nog om zijn buik heen past
hij is wel gangsta, hij heeft een gun gek
\ja daarom zei ik BIJNAquote:Op woensdag 24 december 2008 11:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen is het nog maar 1 dag tot kerst
mensen, ik ga eens onmeunig uit mijn lul zeiken en vervolgens ff lunchenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:58 schreef Runx het volgende:
[..]
\ja daarom zei ik BIJNA![]()
ik er zin in
iddquote:
golden shower ?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mensen, ik ga eens onmeunig uit mijn lul zeiken en vervolgens ff lunchen
omfgquote:
Inderdationquote:
Zekers, lekker veel drinkenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:58 schreef Runx het volgende:
[..]
\ja daarom zei ik BIJNA![]()
ik er zin in
Dat zijn de beste kerstdagenquote:
waarbij je de helft vergeet bedoel je ?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zijn de beste kerstdagen
Precies, en waar je dan uiteindelijk naakt in de kerstboom hangtquote:Op woensdag 24 december 2008 12:05 schreef Runx het volgende:
[..]
waarbij je de helft vergeet bedoel je ?
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Precies, en waar je dan uiteindelijk naakt in de kerstboom hangt
Hoe leg je dat uit aan de dokter, al die naalden in je holquote:Op woensdag 24 december 2008 12:11 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
![]()
zal wel wat voor mij zijn, ik zal de kerstboom wel voor wat anders aan zien
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe leg je dat uit aan de dokter, al die naalden in je hol
Wie ben jij ?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:18 schreef Ulreazj het volgende:
Hoi
Ach jah blauwe ballen kan leuk staanquote:
Gast, wie heeft jou benoemd tot een slechte Tony Montana imitatiequote:Op woensdag 24 december 2008 12:21 schreef Runx het volgende:
[..]
Wie ben jij ?
stel je even voor en vertel ons wat voor werk je doet ?
Alles wat in Geen Reet Te Doen Op Je Werk topic gebeurt blijft ook in Geen Reet Te Doen Op Je Werk topic! cappish?
en Hoi
aha ok naisquote:Op woensdag 24 december 2008 12:22 schreef Ulreazj het volgende:
Cappsihhhh
k ben Jerry en zit in de IT. Hallo allemaal, zal hier wat vaker langswippen nu.
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, wie heeft jou benoemd tot een slechte Tony Montana imitatie
nee ik ben zwart dan valt het niet op doe maar rodequote:Op woensdag 24 december 2008 12:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach jah blauwe ballen kan leuk staan
ik dacht hij is allochtoon, ik ben allochtoon cappichquote:Op woensdag 24 december 2008 12:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, wie heeft jou benoemd tot een slechte Tony Montana imitatie
Dudequote:Op woensdag 24 december 2008 12:29 schreef Runx het volgende:
[..]
ik dacht hij is allochtoon, ik ben allochtoon cappich
Nee dit is zwartquote:Op woensdag 24 december 2008 12:29 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ik ben zwart dan valt het niet op doe maar rode
quote:
Huh wat? Je moet dingen doen voor je baasquote:Op woensdag 24 december 2008 12:35 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. was ff wat anders aan het doen voor de baas..
ff zorgen dat dingen goed afgehandeld worden enzo
ja ja.. daar vragen ze mij dan voor
niet eerlijkquote:Op woensdag 24 december 2008 12:41 schreef Queen_E het volgende:
nog 15 min... en dan ben k lekker vrij!![]()
van hetzelfde meisquote:Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef Queen_E het volgende:
Jongens ik ga aflsuiten..
Hele fijne kerstdagen!!![]()
ja dat heet ook wel werkquote:Op woensdag 24 december 2008 12:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Huh wat? Je moet dingen doen voor je baas
maak er wat moois van!quote:Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef Queen_E het volgende:
Jongens ik ga aflsuiten..
Hele fijne kerstdagen!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |