Lief ook echtquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:28 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ik vind het wel heel lief....ik sta er gewoon een beetje perplex van
Ernstig he?quote:
een ander de fipo niet gunnen hequote:
Raar uit m'n ogen? zo zit m'n gezicht het makkelijkstquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ernstig he?
Heuh, ik was er gisteren ook al
Maar Sgele, wat kiekt u roar uit uwe ogen...
Pfff allemaal azijnpissers! Wat ik je brom
En wederom is een medisch raadsel opgelostquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Raar uit m'n ogen? zo zit m'n gezicht het makkelijkst
Heerlijk ditquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En wederom is een medisch raadsel opgelost
ik weet niet waar je het over hebtquote:
Nog even en ik ga echt denken dat je een dokter bentquote:
It's not Lupus!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog even en ik ga echt denken dat je een dokter bent
maar sgele is toch liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:35 schreef tripack het volgende:
[..]
maar sgele is toch lief
Ik ben gisteren heul niet bij je moeder geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
The blind leading the blindquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:36 schreef Runx het volgende:
heheh pest die sgele niet met zijn ogen, ik ben ook blind en samen staan wij sterk
niet ?
Prima, en een nieuwe wallpaper voor m'n laptopquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:35 schreef tripack het volgende:
[..]
maar sgele is toch lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut, dan was jij dus die man die het vlees kwam aansnijdenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben gisteren heul niet bij je moeder geweest
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
wie was het dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben gisteren heul niet bij je moeder geweest
Gaarheid dat ik geen PS op mijn toplap hier heb, anders had ik al een nieuwe avatarquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Prima, en een nieuwe wallpaper voor m'n laptop![]()
Vlees aansnijden...noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[..]
Kut, dan was jij dus die man die het vlees kwam aansnijden
Ik zat erop te wachtenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vlees aansnijden...noemen ze dat zo tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |