Maar, maar jij deed ons uitlachen, omdat we aan't werk zijnquote:
aha naisquote:Op maandag 29 december 2008 10:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja ik heb een leuke kerst gehadjij ook? Was gezellig maar wel druk
Jawel jeweettochquote:Op maandag 29 december 2008 10:02 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Maar, maar jij deed ons uitlachen, omdat we aan't werk zijn
Voor de rest ben ik wel lief toch?
tevens fipo![]()
quote:
Ja weekendje weg was lekkerquote:Op maandag 29 december 2008 10:04 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
![]()
Hoe was je weekendje weg + kerst enzo?
ok netjes..quote:Op maandag 29 december 2008 10:07 schreef debbie_19 het volgende:
Zodra Moos er is...komt er weer een nieuwe posters poster (een update) ik heb tripack erbij gezet, maar Moos die host de pic.
shoppenquote:Op maandag 29 december 2008 10:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja weekendje weg was lekkerlui en gewinkeld
kerst was heel erg gezellig, maar ontzettend en teveel gevroten en gedronken
Hoe was de jouwe?
Jawel hoorquote:Op maandag 29 december 2008 10:03 schreef Runx het volgende:
[..]
aha nais, ja heb ook leuke kerst gehad
en heb je al een beetje zin in je nieuwe baan![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 10:08 schreef renedis het volgende:
[..]
ok netjes..
nette afsluiting trouwens van 591 naar 592
The usual, beetje gourmetten etc, blabla, voor de rest erm, Risk'en en wat gamen bij mn neef en zn vriendin en voor de rest hele dagen "The Unit" gekeken. Ik wou zaterdag shoppen, maarja niemand die mee kon/wou. De een had geen zin, de ander geen geld, etc blablaquote:Op maandag 29 december 2008 10:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja weekendje weg was lekkerlui en gewinkeld
kerst was heel erg gezellig, maar ontzettend en teveel gevroten en gedronken
Hoe was de jouwe?
Hopen ? heb je dat niet in je contract gezet minimaal 2 a 3 uur fokken per dagquote:Op maandag 29 december 2008 10:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jawel hoorben erg benieuwd. Uiteraard ben ik wel blij dat ik nog een weekje vrij heb
maar ben er wel weer aan toe om te werken volgende week. Nu maar hopen dat ik op FOK! kan
Jaquote:Op maandag 29 december 2008 10:08 schreef Runx het volgende:
[..]
shoppenwat heb je allemaal gekocht ? te veel neem ik aan
neeh juist goed! mag ook wel eens gezegd wordenquote:Op maandag 29 december 2008 10:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]heb ik weer iets verkeerd gedaan?
nou als niemand wil heb je mij nog altijdquote:Op maandag 29 december 2008 10:11 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
The usual, beetje gourmetten etc, blabla, voor de rest erm, Risk'en en wat gamen bij mn neef en zn vriendin en voor de rest hele dagen "The Unit" gekeken. Ik wou zaterdag shoppen, maarja niemand die mee kon/wou. De een had geen zin, de ander geen geld, etc blabla
Ach en anders heb je nog altijd MSN enzoquote:Op maandag 29 december 2008 10:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jawel hoorben erg benieuwd. Uiteraard ben ik wel blij dat ik nog een weekje vrij heb
maar ben er wel weer aan toe om te werken volgende week. Nu maar hopen dat ik op FOK! kan
Ik heb ook msn hé kuch kuchquote:Op maandag 29 december 2008 10:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ach en anders heb je nog altijd MSN enzo
Jah en anders heb ik pechquote:Op maandag 29 december 2008 10:12 schreef Runx het volgende:
[..]
Hopen ? heb je dat niet in je contract gezet minimaal 2 a 3 uur fokken per dag
Ik hoop dat je als eerste een leuke baan hebten al het werk het toe staat zouden we het erg leuk vinden als je kan Fokken met ons
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |