't vreemde vond ik, dat ik een aantal weken geleden, de gegevens van de tegenpartij en de "getuige" per post kreeg van de politie. Nou ga ik ervan uit dat zij dus ook mijn adresgegevens hebben verstrekt aan de tegenpartij, zonder mijn toestemming en zonder mij hiervan op de hoogte te stellen. Mag dat überhaupt?quote:Op maandag 29 december 2008 09:25 schreef renedis het volgende:
[..]
das minder.. zeker weten doe je nooit wie het heeft gedaan.
ik snap woede bij een ongeluk.. maar echt overgaan tot slopen snap ik niet.
had zelf ook heuse plannen bedacht om degene die mij aan had gereden te pakken, maar echt overgaan tot actie heb ik niet gedaan want wat schiet je er mee op? niets..
gratis ? alles wat gratis is gewoon met beide handen aannemenquote:Op maandag 29 december 2008 09:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh Runx!
Jawel hoor, de kerst was prima. Fijn een buikgriepje van de kerstman gekregen![]()
Hoe was jouw kerst?
Je hebt nog wat over van kerst bij Mads?quote:Op maandag 29 december 2008 09:28 schreef Runx het volgende:
[..]
ja dan lopen ze vastfreezzzah ...., maar als je ze goed insmeert met vaseline komt het goed
Als je betrokken bent bij een ongeluk, mogen ze alle betrokken partijen informeren. (bij misdrijven is het een ander verhaalquote:Op maandag 29 december 2008 09:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
't vreemde vond ik, dat ik een aantal weken geleden, de gegevens van de tegenpartij en de "getuige" per post kreeg van de politie. Nou ga ik ervan uit dat zij dus ook mijn adresgegevens hebben verstrekt aan de tegenpartij, zonder mijn toestemming en zonder mij hiervan op de hoogte te stellen. Mag dat überhaupt?
er zijn volgens mij wel meer mensen die jou adres weten kuch sherlock renedis kuchquote:Op maandag 29 december 2008 09:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
't vreemde vond ik, dat ik een aantal weken geleden, de gegevens van de tegenpartij en de "getuige" per post kreeg van de politie. Nou ga ik ervan uit dat zij dus ook mijn adresgegevens hebben verstrekt aan de tegenpartij, zonder mijn toestemming en zonder mij hiervan op de hoogte te stellen. Mag dat überhaupt?
nja ik heb dus van de week te horen gekregen dat mijn contract niet verlengt wordt en ik dus per 5 januarie werkloos benquote:
vandaar die vaseline?quote:Op maandag 29 december 2008 09:29 schreef Runx het volgende:
[..]
gratis ? alles wat gratis is gewoon met beide handen aannemen, nee maar das wel kut jongen, dus je hebt niet veel kunnen eten ?
mijn kerst was ook primaheb de kerst bij mads doorgebracht
wtf?quote:Op maandag 29 december 2008 09:30 schreef tripack het volgende:
[..]
nja ik heb dus van de week te horen gekregen dat mijn contract niet verlengt wordt en ik dus per 5 januarie werkloos ben
uhu zo'n reactie had ik al wel verwacht, nee ik heb het altijd in huis, ik gebruik het bij me schapenquote:Op maandag 29 december 2008 09:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je hebt nog wat over van kerst bij Mads?![]()
inkoppertje natuurlijk
aah dat kut man, overal zie je ontslagen valen, contracten die niet verlengd wordenquote:Op maandag 29 december 2008 09:30 schreef tripack het volgende:
[..]
nja ik heb dus van de week te horen gekregen dat mijn contract niet verlengt wordt en ik dus per 5 januarie werkloos ben
jah idd, dat had ik dus ook afgelopen dinsdag... blijkt dus dat het ook rustiger aan moeten vanwege de crisis en ik de pech had dat mijn contract het eerst afliepquote:
zucht ** zoals ik al zei ik gebruik het op me schapenquote:
heb je die informatie gekregen van je verzekering of echt van de politie?quote:Op maandag 29 december 2008 09:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Best raar, dat ze dat mogen doen. Tel. of e-mail à la, maar adresgegevens vind ik wel een beetje too much.quote:Op maandag 29 december 2008 09:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als je betrokken bent bij een ongeluk, mogen ze alle betrokken partijen informeren. (bij misdrijven is het een ander verhaal)
Kut manquote:Op maandag 29 december 2008 09:33 schreef tripack het volgende:
[..]
jah idd, dat had ik dus ook afgelopen dinsdag... blijkt dus dat het ook rustiger aan moeten vanwege de crisis en ik de pech had dat mijn contract het eerst afliep
Dat het raar is, ben ik met je eensquote:Op maandag 29 december 2008 09:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Best raar, dat ze dat mogen doen. Tel. of e-mail à la, maar adresgegevens vind ik wel een beetje too much.
zo had ik het laatst weer een dame waarbij ik binnen (letterlijk) 2 minuten al der gegevens had.quote:Op maandag 29 december 2008 09:30 schreef Runx het volgende:
[..]
er zijn volgens mij wel meer mensen die jou adres weten kuch sherlock renedis kuch
naja zo weinig mogelijkquote:Op maandag 29 december 2008 09:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kut man![]()
Maar wat doe je nu uberhaupt op het werk dan? Ik had dus niet meer op komen dagen als ze zo vlak voor het einde van je contract dit flikken.
zit ze op fok is ze lekker/of zweeds ?quote:Op maandag 29 december 2008 09:36 schreef renedis het volgende:
[..]
zo had ik het laatst weer een dame waarbij ik binnen (letterlijk) 2 minuten al der gegevens had.
daarmee bedoel ik:
- huis tel
- 06 nummer
- msn adres
te bizar wat er soms te vinden is op internet.
** ben al een picture aant opzoekenquote:Op maandag 29 december 2008 09:37 schreef Runx het volgende:
[..]
zit ze op fok is ze lekker/of zweeds ?link plz
naiiisquote:Op maandag 29 december 2008 09:39 schreef renedis het volgende:
[..]
** ben al een picture aant opzoeken
Heel relaxed doen die laatste paar dagen dusquote:Op maandag 29 december 2008 09:36 schreef tripack het volgende:
[..]
naja zo weinig mogelijkze kunnen me moeilijk ontslaan
![]()
en geen van de "werkgevers" zijn vandaag op het werk... de geen probleem lijkt me
jah het is niet zo dat ik nu echt solicitaties kan regelen voor 5 januariquote:Op maandag 29 december 2008 09:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heel relaxed doen die laatste paar dagen dus![]()
nee dat zit er inderdaad niet inquote:Op maandag 29 december 2008 09:42 schreef tripack het volgende:
[..]
jah het is niet zo dat ik nu echt solicitaties kan regelen voor 5 januari
quote:Op maandag 29 december 2008 09:39 schreef Runx het volgende:
[..]
naiiis(hoop ik ) je gaat ons toch niet blij maken met een dodo mus
nais ze heeft wel een beetje wallen onder de ogen, maar ze is wel okquote:Op maandag 29 december 2008 09:45 schreef renedis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Suzanne
18 jaar oud ;p
verjaardag weet ik even niet meer uit mijn hoofd
nee heaquote:
de beste....net zoals in stagebegeleidingquote:Op maandag 29 december 2008 09:48 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja daar zijn ze wel heel erg goed in daar!
communicatie wat is dat?quote:Op maandag 29 december 2008 09:49 schreef tripack het volgende:
[..]
de beste....net zoals in stagebegeleidingen communicatie
ze heeft hyves jaaquote:Op maandag 29 december 2008 09:46 schreef Runx het volgende:
[..]
nais ze heeft wel een beetje wallen onder de ogen, maar ze is wel okhyves?
nee ik ga niet reageren ect ik heb niet eens een hyves
Doe eens trug in je mand kruipen jijquote:
Ze staat er alleen een beetje bij, alsof ze de nacht ervoor door een grote neger is genomenquote:Op maandag 29 december 2008 09:55 schreef renedis het volgende:
[..]
ze heeft hyves jaa
ze is zeker okee, ze heeft nog meer foto's maar vond dit wel een geschikte.
**more pictures on request
Goedemorgen babequote:
ik zeg tog geef link hyves >? wat is daar niet duidelijk aanquote:Op maandag 29 december 2008 09:55 schreef renedis het volgende:
[..]
ze heeft hyves jaa
ze is zeker okee, ze heeft nog meer foto's maar vond dit wel een geschikte.
**more pictures on request
15quote:Op maandag 29 december 2008 09:58 schreef renedis het volgende:
het zusje van een vriendinnetje van haar:
Aniek:
[ afbeelding ]
moet jij raden hoe oud die is!
ik ben zwartquote:Op maandag 29 december 2008 09:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ze staat er alleen een beetje bij, alsof ze de nacht ervoor door een grote neger is genomen
16quote:Op maandag 29 december 2008 09:58 schreef renedis het volgende:
Aniek:
[ afbeelding ]
13quote:Op maandag 29 december 2008 09:58 schreef renedis het volgende:
Aniek:
[ afbeelding ]
morgenquote:
Doe eens lief jijquote:Op maandag 29 december 2008 09:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Doe eens trug in je mand kruipen jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |