quote:Op woensdag 24 december 2008 11:14 schreef Wexy het volgende:
[..]
op de radio hoorde ik het nummer ook 3 keer overslaan
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:15 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Als ik luister, luister ik via de ether. Het zal dus wel aan de (straal)verbinding liggen, want soms slaan ook de 'gesprekken' over. Niet alleen de platen dus.
Of een nummer For Cancer?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:17 schreef peaceman het volgende:
Heeft The Cure eigenlijk een nummer Disease?
Wouter?quote:
Zegt ie na The Curequote:Op woensdag 24 december 2008 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
Het wordt wel weer tijd voor wat lekkere platen hoor.
Beetje overdreven...quote:Op woensdag 24 december 2008 11:18 schreef bolivian het volgende:
Best! Song! Ever!
Ja want ander heb je geen Cure nodig, toch?quote:
Paul Rabbering is een grote topper!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:18 schreef bolivian het volgende:
Hij draait 'm ook gewoon helemaal! Paul FTW!
Nee, Theo of Jan.quote:
Vind ik ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Paul Rabbering is een grote topper!
Succesquote:Op woensdag 24 december 2008 11:19 schreef D.Rose het volgende:
Zoals ik al zei gaan we shoppen nu
tot zo in de auto![]()
Rij voorzichtig!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:19 schreef D.Rose het volgende:
tot zo in de auto![]()
Corton Bos?quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar de bloemenwinkel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja want ander heb je geen Cure nodig, toch?
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:19 schreef D.Rose het volgende:
tot zo in de auto![]()
[ afbeelding ]
Have fun beidequote:Op woensdag 24 december 2008 11:19 schreef D.Rose het volgende:
tot zo in de auto![]()
Niet eens Stefquote:Op woensdag 24 december 2008 11:19 schreef peaceman het volgende:
Nee, Theo of Jan.
[ afbeelding ]
Nee joh, ze bedoelt Who's the .....quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je zou er bijna wat van denken..
das met dubbel squote:Op woensdag 24 december 2008 11:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee joh, ze bedoelt Who's the .....
diaan en dierosequote:Op woensdag 24 december 2008 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je zou er bijna wat van denken..
Ik denk dat Paul sowieso als beste uit de bus, eh, het huis komt. Hij heeft zichzelf absoluut overtroffen!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Paul Rabbering is een grote topper!
Niet bij al die analfabeten hier.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:24 schreef gateway het volgende:
In het bos daar woont de wolluf
Als je steeds het zelfde publiek blijft uitzuigen , dan zijn die ook selectiefquote:Op woensdag 24 december 2008 11:29 schreef Ambrosius het volgende:
216 euro maar voor Milow, ik vind het weinig.
Ja ik had ook wel wat meer verwacht.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:29 schreef Ambrosius het volgende:
mooi meegenomen.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
125.000 euries binnen van de Serious Request zegels!!! http://tinyurl.com/9apkr5
Ik vind het mooi hoor. Zo lang heeft ie er niet gestaan en het plein staat niet eens vol dus...quote:Op woensdag 24 december 2008 11:29 schreef Ambrosius het volgende:
Tot laterquote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Brennel het volgende:
Ik ga de nodige boodschappen doen, tot later
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra bij het Glazen Huis.
Kun je nog even bier, pizza en wat kattenvoer meenemen?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Brennel het volgende:
gezelligquote:
Succes. Tot zo!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
gezellig
ik ga eten douche kerstkaarten rondbrenge dus... tot later...
Succesquote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Brennel het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
gezellig
ik ga eten douche kerstkaarten rondbrenge dus... tot later...
Is daar nog een filmpje van dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef evert het volgende:
het wakker maken van coen vanmorgen was toch wel een hoogtepuntje van de week, zeker met de tv erbij. mooi beeld!
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef evert het volgende:
het wakker maken van coen vanmorgen was toch wel een hoogtepuntje van de week, zeker met de tv erbij. mooi beeld!
dat kun jij niet!!! liegertquote:Op woensdag 24 december 2008 11:34 schreef peaceman het volgende:
Ik ga zo ook maar eens wat nuttigs doen.
je moest vroeg wakker zijn om zoiets mee te mogen makenquote:
Oh my freaking god. Neeeeeeeequote:Op woensdag 24 december 2008 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme zeg,Claudia
de
Breij
én
Sander
Lantinga
die de finale presenteren
![]()
.
gerard ekdom kent idd elk liedje en elke zin..quote:Op woensdag 24 december 2008 11:37 schreef tevebe het volgende:
[..]
Viel me toen op met Ekdom. Die gast kent echt elk nummer
zeur niet... clau is liev!!!!!!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme zeg,Claudia
de
Breij
én
Sander
Lantinga
![]()
.
Desnoods met alternatieve lyrics!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:38 schreef Treezz het volgende:
[..]
gerard ekdom kent idd elk liedje en elke zin..
JEEJJquote:
nee hoor, rond half 11quote:Op woensdag 24 december 2008 11:37 schreef Treezz het volgende:
[..]
je moest vroeg wakker zijn om zoiets mee te mogen maken
Doe mij er maar eentje van Bruce!quote:
Een Kerstheld ben je.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:38 schreef Impry het volgende:
Hier zitten de laatste inkopen eropWas best druk onderweg.
Ook nog even in de file gestaan door Efteling-verkeer. Maar ook meteen iemand geholpen die naast me bij het stoplicht stond door hem een route te geven die om de file heenrijdt. Wat een kerstgedachte hè?!
Nou dat dus. Ik hoorde 's ochtends een kerstplaat van Queen, maar dat is goed.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Doe mij er maar eentje van Bruce!
Claudia is een domme humorloze kut met hamsterwangenquote:
Ja, maar niet in mijn tijd alsjeblieft.quote:en Sander... ach ja..... die moet ook wat te doen hebben voor zn centen
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Claudia is een domme humorloze kut met hamsterwangen![]()
.
[..]
Ja, maar niet in mijn tijd alsjeblieft.
claudia is echt lief, op radio goed en in theater is ze echt geweldig.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
[..]
Claudia is een stoer super lief vrouwtje dat haar best doet om leuke radio te makenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
[..]
Wat een blindleggerquote:Op woensdag 24 december 2008 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme zeg,Claudia
de
Breij
én
Sander
Lantinga
![]()
.
Jammer dat dat niet lukt dan.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:44 schreef Treezz het volgende:
[..]
Claudia is een stoer super lief vrouwtje dat haar best doet om leuke radio te maken
Ging die streakenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:45 schreef MarijeH het volgende:
[quote]Op woensdag 24 december 2008 11:43 schreef evert het volgende:
[..]
claudia is echt lief, op radio goed en in theater is ze echt geweldig.
en sander: als ie zijn poep en pies grapjes achterwege laat, heeft ie echt wel humor.
zijn wimbledon actie was legendarisch.
[/quote
Wimbledon actie?
je kan vanavond al 17,20 overmaken naar srquote:Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:45 schreef MarijeH het volgende:
Wimbledon actie?
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je kan vanavond al 17,20 overmaken naar sr
Streaken.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:45 schreef MarijeH het volgende:
[..]
en sander: als ie zijn poep en pies grapjes achterwege laat, heeft ie echt wel humor.
[/quote
Wimbledon actie?
puh..quote:Op woensdag 24 december 2008 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet lukt dan.
sander dacht voor BNN stoer te zijn door naakt te lopen op t tennisveldquote:Op woensdag 24 december 2008 11:45 schreef MarijeH het volgende:
[..]
[/quote
Wimbledon actie?
Bedankt. Ik volg het tennis niet zo.quote:
Die beelden hoef ik niet te zien op een nuchtere maag.quote:
Ik doe het hem niet na.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:46 schreef Wexy het volgende:
[..]
sander dacht voor BNN stoer te zijn is stoer door naakt te lopen op t tennisveld
Psies. Heeft ook nog nooit iemand gedaan. "Kijk mij es stoer zijn." Net zo triest als het aan de noodrem trekken in de trein door die blonde doosquote:Op woensdag 24 december 2008 11:46 schreef Wexy het volgende:
[..]
sander dacht voor BNN stoer te zijn door naakt te lopen op t tennisveld
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef Timo20 het volgende:
Met nog steeds een briljante video:![]()
heb `m nog ergens op cd single liggen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef Againzender het volgende:
GVD, probeer ik de hele week al van die Franse rapzooi te ontlopen, krijg je dit
Zeer vetquote:Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef Timo20 het volgende:
Met nog steeds een briljante video:![]()
heb `m nog ergens op cd single liggen
![]()
![]()
vanaf het moment dat deze plaat uitkwam was ik om en was ik helemaal into Franstalige hip-hop![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef Againzender het volgende:
GVD, probeer ik de hele week al van die Franse rapzooi te ontlopen, krijg je dit
En ook: nooit meer wat van gehoordquote:
lolquote:Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef Againzender het volgende:
Het kan altijd nog erger.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef Againzender het volgende:
idd ja. Ah, de headlinesquote:Op woensdag 24 december 2008 11:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En ook: nooit meer wat van gehoord
Ik zeg ook niet dat ik hem na doen, deswegens is het nog steeds niet stoer.quote:
idd dat bedoel ik dus...quote:Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Heeft ook nog nooit iemand gedaan. "Kijk mij es stoer zijn." Net zo triest als het aan de noodrem trekken in de trein door die blonde doos.
Wat kan jij toch heerlijk negatief zijn over allesquote:Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Heeft ook nog nooit iemand gedaan. "Kijk mij es stoer zijn." Net zo triest als het aan de noodrem trekken in de trein door die blonde doos.
Maar ik zit nu in Frankrijk, kans op Duitse crap is vrij klein gelukkigquote:Op woensdag 24 december 2008 11:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Het kan altijd nog erger.
Duitse rap.
Is Webhawkjuh al gesignaleerd?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:49 schreef Marc63 het volgende:
Hey, daar ben ik weer!
En ik zag dat Arno er ook weer is
neemt niet weg dat het de waarheid isquote:Op woensdag 24 december 2008 11:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat kan jij toch heerlijk negatief zijn over alles
opgelost?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is Webhawkjuh al gesignaleerd?
moi !quote:Op woensdag 24 december 2008 11:49 schreef Marc63 het volgende:
Hey, daar ben ik weer!
En ik zag dat Arno er ook weer is
Goed hequote:Op woensdag 24 december 2008 11:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat kan jij toch heerlijk negatief zijn over alles
Xavier Naidoo, DJ Tomekkquote:Op woensdag 24 december 2008 11:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Het kan altijd nog erger.
Duitse rap.
Streaken is nog een soort traditie in Engeland. Dat noodrem trekken is wel uitermate triest idd.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Aan de noodrem trekken is inderdaad triest. Wie deed dat ook alweer? Ik heb het op tv gezien.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Streaken is nog een soort traditie in Engeland. Dat noodrem trekken is wel uitermate triest idd.
Leuk nummer dit
Al die Arno's. Briljant gedaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:54 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, Annemieke staat er hier niet op haar best op
1 of andere doos. heb het niet gezien, daar ga ik mijn scherm niet mee vervuilen.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:54 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Aan de noodrem trekken is inderdaad triest. Wie deed dat ook alweer? Ik heb het op tv gezien.
Lekker pijpbekkie hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 11:54 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, Annemieke staat er hier niet op haar best op
Gisteravond:quote:Op woensdag 24 december 2008 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:. Wat heb ik allemaal gemist vannacht en gisteravond?
Big Brother Ruud, suske en wiske, wekservice voor Coen. Dat was het wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:. Wat heb ik allemaal gemist vannacht en gisteravond?
volgens mij de FOK! actiequote:Op woensdag 24 december 2008 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:. Wat heb ik allemaal gemist vannacht en gisteravond?
wilde m'n fatsoen houden en al niks zeggenquote:
Hij ging knuffelen voor geldquote:Op woensdag 24 december 2008 11:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Is die langsgeweest?
Nou ja, niet zo gek. Z'n stamkroeg zit aan de overkant van het plein.
Dat was om 10.30u vanmorgen..quote:Op woensdag 24 december 2008 11:56 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Big Brother Ruud, suske en wiske, wekservice voor Coen. Dat was het wel.
Tijd voor een cursus liplezenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Het geluid van mn laptop is overleden.
DJ Fleur Wallenburgquote:Op woensdag 24 december 2008 12:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Welk nummer hoor ik nu
Heel kort voor het nieuws dus
Welk nummer was datquote:Op woensdag 24 december 2008 12:01 schreef superworm het volgende:
Hahah, slecht gepland met dat nummer dwars door t nieuws heen. Na vijf dagen hongeren begrijpelijk, though.
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:04 schreef IedeK. het volgende:
Mogguh!
Straks weer werken, maar ik ben er met de finale zeker bij!
wat een droogklootquote:
Handsfree fokken?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:05 schreef D.Rose het volgende:
damn, fok ontvangst is niet al te best vanuit de auto
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:05 schreef Marc63 het volgende:
Zie ik em nu voor het eerst of hangt er net pas? Die foto van Arno achter Paul
Volgens mij hangt ie er nog niet zo langquote:Op woensdag 24 december 2008 12:05 schreef Marc63 het volgende:
Zie ik em nu voor het eerst of hangt er net pas? Die foto van Arno achter Paul
Dan kan 't bijna niemand anders dan Corton zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 12:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Hij is iig in het zwart.
ach, ik ken een lente, zilver, octave, lila, purper, etc etcquote:Op woensdag 24 december 2008 12:09 schreef JDude het volgende:
De kindernamen die je af en toe in de SMS-balk voor bij ziet komen...
Zojuist "Fee en Mirre"
Jep, gisteren bekend gemaakt als laatste toevoeging aan de afsluiting-line-up.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:10 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemiddag, ik meld me ook voor de eindsprint!
Hoorde ik het nou daarstraks goed in de auto dat Hit me TV vanmiddag in Breda staat? In that case
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:10 schreef TheVulture het volgende:
Hoorde ik het nou daarstraks goed in de auto dat Hit me TV vanmiddag in Breda staat? In that case
SUPER!!!!!quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:10 schreef TheVulture het volgende:
Wie was die andere tientonner die erbij stond eigenlijk?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Overigens belachelijk dat SunChaser namens Fok! het geld heeft aangeboden, eerst lekker negatief doen over de hele actie maar dan wel met je dikke plofkop goede sier maken
Geen ideequote:Op woensdag 24 december 2008 12:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wie was die andere tientonner die erbij stond eigenlijk?
We hadden het er gisteren ook over dat eigenlijk Roel en Hans hadden moeten gaan als opperspammers van dit topic.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Overigens belachelijk dat SunChaser namens Fok! het geld heeft aangeboden, eerst lekker negatief doen over de hele actie maar dan wel met je dikke plofkop goede sier maken
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:13 schreef JDude het volgende:
Ach ja, eigenlijk is het wel een mooie combi, de grootste eigengeiler van Fok! samen met de grootste eigengeiler van 3FM....quote:Op woensdag 24 december 2008 12:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
We hadden het er gisteren ook over dat eigenlijk Roel en Hans hadden moeten gaan als opperspammers van dit topic.
Het mooiste was geweest als Danny was gegaan...quote:Op woensdag 24 december 2008 12:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ja, eigenlijk is het wel een mooie combi, de grootste eigengeiler van Fok! samen met de grootste eigengeiler van 3FM....
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ja, eigenlijk is het wel een mooie combi, de grootste eigengeiler van Fok! samen met de grootste eigengeiler van 3FM....
Vind ik ook eigenlijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:16 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Het mooiste was geweest als Danny was gegaan...
Bertolfquote:Op woensdag 24 december 2008 12:16 schreef Dagoduck het volgende:
wie zijn dit?
ik hoop het nietquote:Op woensdag 24 december 2008 12:19 schreef TheVulture het volgende:
Is Jordy inmiddels ook het meest aangevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |