SUPER!!!!!quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:10 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemiddag, ik meld me ook voor de eindsprint!
Hoorde ik het nou daarstraks goed in de auto dat Hit me TV vanmiddag in Breda staat? In that case
Wie was die andere tientonner die erbij stond eigenlijk?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Overigens belachelijk dat SunChaser namens Fok! het geld heeft aangeboden, eerst lekker negatief doen over de hele actie maar dan wel met je dikke plofkop goede sier maken
Geen ideequote:Op woensdag 24 december 2008 12:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wie was die andere tientonner die erbij stond eigenlijk?
We hadden het er gisteren ook over dat eigenlijk Roel en Hans hadden moeten gaan als opperspammers van dit topic.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Overigens belachelijk dat SunChaser namens Fok! het geld heeft aangeboden, eerst lekker negatief doen over de hele actie maar dan wel met je dikke plofkop goede sier maken
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:13 schreef JDude het volgende:
Ach ja, eigenlijk is het wel een mooie combi, de grootste eigengeiler van Fok! samen met de grootste eigengeiler van 3FM....quote:Op woensdag 24 december 2008 12:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
We hadden het er gisteren ook over dat eigenlijk Roel en Hans hadden moeten gaan als opperspammers van dit topic.
Het mooiste was geweest als Danny was gegaan...quote:Op woensdag 24 december 2008 12:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ja, eigenlijk is het wel een mooie combi, de grootste eigengeiler van Fok! samen met de grootste eigengeiler van 3FM....
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ja, eigenlijk is het wel een mooie combi, de grootste eigengeiler van Fok! samen met de grootste eigengeiler van 3FM....
Vind ik ook eigenlijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:16 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Het mooiste was geweest als Danny was gegaan...
Bertolfquote:Op woensdag 24 december 2008 12:16 schreef Dagoduck het volgende:
wie zijn dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |