En ook: nooit meer wat van gehoordquote:
lolquote:Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef Againzender het volgende:
GVD, probeer ik de hele week al van die Franse rapzooi te ontlopen, krijg je dit
Het kan altijd nog erger.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef Againzender het volgende:
GVD, probeer ik de hele week al van die Franse rapzooi te ontlopen, krijg je dit
idd ja. Ah, de headlinesquote:Op woensdag 24 december 2008 11:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En ook: nooit meer wat van gehoord
Ik zeg ook niet dat ik hem na doen, deswegens is het nog steeds niet stoer.quote:
idd dat bedoel ik dus...quote:Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Heeft ook nog nooit iemand gedaan. "Kijk mij es stoer zijn." Net zo triest als het aan de noodrem trekken in de trein door die blonde doos.
Wat kan jij toch heerlijk negatief zijn over allesquote:Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Heeft ook nog nooit iemand gedaan. "Kijk mij es stoer zijn." Net zo triest als het aan de noodrem trekken in de trein door die blonde doos.
Maar ik zit nu in Frankrijk, kans op Duitse crap is vrij klein gelukkigquote:Op woensdag 24 december 2008 11:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Het kan altijd nog erger.
Duitse rap.
Is Webhawkjuh al gesignaleerd?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:49 schreef Marc63 het volgende:
Hey, daar ben ik weer!
En ik zag dat Arno er ook weer is
neemt niet weg dat het de waarheid isquote:Op woensdag 24 december 2008 11:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat kan jij toch heerlijk negatief zijn over alles
opgelost?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is Webhawkjuh al gesignaleerd?
moi !quote:Op woensdag 24 december 2008 11:49 schreef Marc63 het volgende:
Hey, daar ben ik weer!
En ik zag dat Arno er ook weer is
Goed hequote:Op woensdag 24 december 2008 11:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat kan jij toch heerlijk negatief zijn over alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |