je moest vroeg wakker zijn om zoiets mee te mogen makenquote:
Oh my freaking god. Neeeeeeeequote:Op woensdag 24 december 2008 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme zeg,Claudia
de
Breij
én
Sander
Lantinga
die de finale presenteren
![]()
.
gerard ekdom kent idd elk liedje en elke zin..quote:Op woensdag 24 december 2008 11:37 schreef tevebe het volgende:
[..]
Viel me toen op met Ekdom. Die gast kent echt elk nummer
zeur niet... clau is liev!!!!!!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme zeg,Claudia
de
Breij
én
Sander
Lantinga
![]()
.
Desnoods met alternatieve lyrics!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:38 schreef Treezz het volgende:
[..]
gerard ekdom kent idd elk liedje en elke zin..
JEEJJquote:
nee hoor, rond half 11quote:Op woensdag 24 december 2008 11:37 schreef Treezz het volgende:
[..]
je moest vroeg wakker zijn om zoiets mee te mogen maken
Doe mij er maar eentje van Bruce!quote:
Een Kerstheld ben je.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:38 schreef Impry het volgende:
Hier zitten de laatste inkopen eropWas best druk onderweg.
Ook nog even in de file gestaan door Efteling-verkeer. Maar ook meteen iemand geholpen die naast me bij het stoplicht stond door hem een route te geven die om de file heenrijdt. Wat een kerstgedachte hè?!
Nou dat dus. Ik hoorde 's ochtends een kerstplaat van Queen, maar dat is goed.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Doe mij er maar eentje van Bruce!
Claudia is een domme humorloze kut met hamsterwangenquote:
Ja, maar niet in mijn tijd alsjeblieft.quote:en Sander... ach ja..... die moet ook wat te doen hebben voor zn centen
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Claudia is een domme humorloze kut met hamsterwangen![]()
.
[..]
Ja, maar niet in mijn tijd alsjeblieft.
claudia is echt lief, op radio goed en in theater is ze echt geweldig.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
[..]
Claudia is een stoer super lief vrouwtje dat haar best doet om leuke radio te makenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
[..]
Wat een blindleggerquote:Op woensdag 24 december 2008 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme zeg,Claudia
de
Breij
én
Sander
Lantinga
![]()
.
Jammer dat dat niet lukt dan.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:44 schreef Treezz het volgende:
[..]
Claudia is een stoer super lief vrouwtje dat haar best doet om leuke radio te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |