Xavier Naidoo, DJ Tomekkquote:Op woensdag 24 december 2008 11:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Het kan altijd nog erger.
Duitse rap.
Streaken is nog een soort traditie in Engeland. Dat noodrem trekken is wel uitermate triest idd.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Heeft ook nog nooit iemand gedaan. "Kijk mij es stoer zijn." Net zo triest als het aan de noodrem trekken in de trein door die blonde doos.
Aan de noodrem trekken is inderdaad triest. Wie deed dat ook alweer? Ik heb het op tv gezien.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Streaken is nog een soort traditie in Engeland. Dat noodrem trekken is wel uitermate triest idd.
Leuk nummer dit
Al die Arno's. Briljant gedaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:54 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, Annemieke staat er hier niet op haar best op
1 of andere doos. heb het niet gezien, daar ga ik mijn scherm niet mee vervuilen.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:54 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Aan de noodrem trekken is inderdaad triest. Wie deed dat ook alweer? Ik heb het op tv gezien.
Lekker pijpbekkie hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 11:54 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, Annemieke staat er hier niet op haar best op
Gisteravond:quote:Op woensdag 24 december 2008 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:. Wat heb ik allemaal gemist vannacht en gisteravond?
Big Brother Ruud, suske en wiske, wekservice voor Coen. Dat was het wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:. Wat heb ik allemaal gemist vannacht en gisteravond?
volgens mij de FOK! actiequote:Op woensdag 24 december 2008 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:. Wat heb ik allemaal gemist vannacht en gisteravond?
wilde m'n fatsoen houden en al niks zeggenquote:
Hij ging knuffelen voor geldquote:Op woensdag 24 december 2008 11:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Is die langsgeweest?
Nou ja, niet zo gek. Z'n stamkroeg zit aan de overkant van het plein.
Dat was om 10.30u vanmorgen..quote:Op woensdag 24 december 2008 11:56 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Big Brother Ruud, suske en wiske, wekservice voor Coen. Dat was het wel.
Tijd voor een cursus liplezenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Het geluid van mn laptop is overleden.
DJ Fleur Wallenburgquote:Op woensdag 24 december 2008 12:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Welk nummer hoor ik nu
Heel kort voor het nieuws dus
Welk nummer was datquote:Op woensdag 24 december 2008 12:01 schreef superworm het volgende:
Hahah, slecht gepland met dat nummer dwars door t nieuws heen. Na vijf dagen hongeren begrijpelijk, though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |