abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64318300
Zijn er al mensen die de G1 telefoon hebben? Zo ja, wat zijn de ervaringen mee? Ben erg nieuwsgierig namelijk. En misschien nog belangrijker, waar hebben jullie hem vandaan?

De Android G1 in het kort:

Wikipedia:
Android is een open source platform voor mobiele telefoons gebaseerd op het Linux-besturingssysteem en het Java-programmeerplatform.

Handige links:
Official homage
Open handset allicance
Android Startpagina
Androidworld.nl
Androidmagazine.nl
Talkandroid (Engels)
Androidcommunity (Engels)

Pics
Zwart:

Frosty White

Specs G1
Processor Qualcomm® MSM7201A™, 528 MHz
Besturingsysteem Android
Geheugen ROM: 256 MB
RAM: 192 MB
Afmetingen (LxWxT) 117.7 mm x 55.7 mm x 17.1 mm
( 4.60 in x 2.16 in x 0.62 in)
Gewicht 158 gram (5.57 Ons) met batterij
Display 3.2-inch TFT-LCD flat touch-sensitive scherm met 320 x 480 (HVGA) resolutie
Netwerk HSDPA/WCDMA:
Europa: 2100 MHz
US:1700/2100 MHz
tot 7.2 Mbps down-link (HSDPA) en 2 Mbps up-link (HSUPA) snelheid
Quad-band GSM/GPRS/EDGE:
850/900/1800/1900 MHz
Besturing Trackball met Enter knop
Keyboard Slide-out 5-rij QWERTY toetsenbord
GPS GPS navigatie met ingebouwde GPS ontvanger en kaart software
Bluetooth® 2.0 met EDR
Wi-Fi®: IEEE 802.11b/g
HTC ExtUSB™ (11-pin mini-USB 2.0 en audio jack in één
Camera 3.2 megapixel kleuren camera met fixed focus
Audio ingebouwde microfoon en speaker
Ring tone formats:

AAC, AAC+, AMR-NB, MIDI, MP3, WMA, WMV
40 polyphonisch en standaard MIDI formaat 0 en 1 (SMF)/SP MIDI
Oplaadbare Lithium-ion batterij
Capaciteit: 1150 mAh
Talk time:

Tot 350 minuten voor WCDMA
Tot 406 minuten voor GSM
Standby time:

Tot 402 uren voor WCDMA
Tot 319 uren voor GSM
Uitbreidingsslot microSD™ Geheugenkaart (SD 2.0 compatible)
AC Adapter Voltage range/frequency: 100 ~ 240V AC, 50/60 Hz
DC output: 5V and 1A
Speciale Features Digitaal kompas, Bewegingssensor

Op of aanmerkingen hoor ik graag!

[ Bericht 44% gewijzigd door Androidworld op 24-12-2008 12:29:56 ]
De Nederlandse Androidblog: www.androidworld.nl
  woensdag 24 december 2008 @ 11:24:33 #2
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_64318791
Nog niet heel uitgebreid mee kunnen spelen, maar eerste indruk:
- User interface voelt lekker aan, geen haperingen zoals op b.v. Windows Mobile.
- UI is wel een meer traditionele UI dan b.v. iPhone
- De rechterkant van het keyboard is wat vervelend in gebruik omdat het stuk met de navigatie knoppen wat in de weg zit.
- Niet alle dingen zijn helemaal logisch, soms is niet helemaal duidelijk hoe en of je iets in kan stellen.

Gebaseerd op m'n eerste indrukken denk ik dat Android wel wat gaat worden, zeker als straks andere fabrikanten uitkomen met andere toestellen. Het is geen iPhone maar het gaat aardig de goeie kant op. Zoals ik het nu zie steken zowel Android als iPhone beide met kop en schouders boven de concurrentie uit, waarbij iPhone net ietsje prettiger in gebruik is.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_64318972
Dan heb je waarschijnlijk nog nooit met een windows mobile telefoon 'gespeeld'.
Tegenwoordig werkt het gewoon goed hoor. Zoals je van een telefoon mag verwachten, zoals Touch Hd, en de Pro. Iphone is gewoon 'klote', je moet voor de wat betere apps betalen, wat nergens op slaat.

Lijkt me trouwens wel een stoere telefoon, ook straks design.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_64319044
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Antony1989 het volgende:
Tegenwoordig werkt het gewoon goed hoor. Zoals je van een telefoon mag verwachten, zoals Touch Hd, en de Pro. Iphone is gewoon 'klote', je moet voor de wat betere apps betalen, wat nergens op slaat.
De user interface van windows mobile blijft toch achter bij de iphone en android hoor

tip aan de TS: google eens op android sdk (software development kit). daar zit een emulator bij waarmee je de het android besturingssysteem op je computer kunt proberen!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 december 2008 @ 11:34:38 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64319075
quote:

Lijkt me trouwens wel een stoere telefoon, ook straks design.
Want een programmeur moet gratis werken
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_64319151
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:34 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Want een programmeur moet gratis werken
Dat zeg ik niet, maar als voor windows mobile 99% van de apps gratis zijn, ga je toch eerder voor een Windows Mobile Device? Niet dat ik het erg vind om er geld voor te gaan betalen, maar om software te maken, moet je eerst een pakket aanschaffen van apple van 100 dollar ofzo. Terwijl het bij windows mobile gratis is, en dus hobby programeurs, eerder naar windows mobile gaan. Lijkt mij.
pi_64319194
Kijk, zoals Aaargh! aangeeft verwacht ik ook dat het gaat worden. Android komt in 2009 op velen nieuwe telefoons, vooral gekeken naar de bedrijven die allemaal tot de allicance toegetreden zijn. Zou de NL lancering echt 7 januari zijn?

Denk overigens dat de G2, zoals die genoemd wordt op internet veel mooier en strakker zal zijn dan de G1.

@Aaargh: Waar/hoe heb je hem gekocht?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 december 2008 @ 11:43:13 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64319338
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:36 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar als voor windows mobile 99% van de apps gratis zijn, ga je toch eerder voor een Windows Mobile Device? Niet dat ik het erg vind om er geld voor te gaan betalen, maar om software te maken, moet je eerst een pakket aanschaffen van apple van 100 dollar ofzo.
Download free iPhone SDK
http://developer.apple.com/iphone/program/download.html

Daarbij heb ik TomTom op m'n Windows mobile gehad, was niet gratis.
Ik heb ook de touch flow nepding op m'n mobile gehad, was ook niet gratis.
En zo wat meer dingen die niet gratis waren.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_64319356
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef erikkll het volgende:

[..]

De user interface van windows mobile blijft toch achter bij de iphone en android hoor

tip aan de TS: google eens op android sdk (software development kit). daar zit een emulator bij waarmee je de het android besturingssysteem op je computer kunt proberen!
Op je computer testen is volgens mij niet echt representatief voor als ie echt op het mobieltje zelf staat.
pi_64319425
Interessant topic, ik ben ook van plan om een Android-telefoon/G1 aan te gaan schaffen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_64319479
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:43 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Download free iPhone SDK

Nouja, ik let daar niet op, maar eerst was het iig rond de 100dollar.
Ik hou me niet zo met de Iphone bezig dusja.
pi_64319516
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:45 schreef poepeneesje het volgende:
Interessant topic, ik ben ook van plan om een Android-telefoon/G1 aan te gaan schaffen.
Al enig idee hoe?

[ Bericht 24% gewijzigd door Androidworld op 24-12-2008 12:21:40 ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 december 2008 @ 11:49:21 #13
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64319567
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Nouja, ik let daar niet op, maar eerst was het iig rond de 100dollar.
Ik hou me niet zo met de Iphone bezig dusja.
Dus eigenlijk bleer je dus ongefundeerd dat de iPhone klote is.
  Moderator woensdag 24 december 2008 @ 11:50:38 #14
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_64319622
picz
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_64319637
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:49 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dus eigenlijk bleer je dus ongefundeerd dat de iPhone klote is.
Nee, ik dacht namelijk dat die SDK geld kost, en daarom vond ik het eigenlijk niet normaal.
Maar nu het gratis is, veranderd mijn mening enigzins.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 december 2008 @ 11:54:08 #16
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64319766
quote:
Iphone is gewoon 'klote', je moet voor de wat betere apps betalen, wat nergens op slaat.
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:43 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Download free iPhone SDK

quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Nee, ik dacht namelijk dat die SDK geld kost, en daarom vond ik het eigenlijk niet normaal.
Maar nu het gratis is, veranderd mijn mening enigzins.
sorry, maar ik zie hier nergens in terug komen dat je het over de SDK kit had.
Wel dat je de iPhone klote vind omdat je moet betalen voor apps.
Iets wat je ook voor sommige Windows Mobile apps moet doen, maar dat vind je wel normaal
pi_64319869
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:54 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

[..]

[..]

sorry, maar ik zie hier nergens in terug komen dat je het over de SDK kit had.
Wel dat je de iPhone klote vind omdat je moet betalen voor apps.
Iets wat je ook voor sommige Windows Mobile apps moet doen, maar dat vind je wel normaal
Hierboven staat ergens dat ik heb gezegd, dat je voor dat programma 100 dollar moet betalen, en voor vele goeie apps moet betalen.
Ik vind windows mobile gewoon beter werken.
  woensdag 24 december 2008 @ 11:57:28 #18
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_64319876
quote:
Dan heb je waarschijnlijk nog nooit met een windows mobile telefoon 'gespeeld'. (...)
Uuhhmm.. ik doe niet anders ? Ik doe software development voor mobiele telefoons, we hebben alle recente high-end toestellen wel zo'n beetje liggen. Ik denk dat ik uitgebreider en met meer verschillende toestellen heb 'gespeeld' dan menige fokker.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  woensdag 24 december 2008 @ 11:58:12 #19
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_64319904
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:38 schreef Androidworld het volgende:
(...)
@Aaargh: Waar/hoe heb je hem gekocht?
Niet. @ work hebben we een development versie, volgens mij gewoon legaal via android marketplace besteld.
pi_64319992
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:57 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Uuhhmm.. ik doe niet anders ? Ik doe software development voor mobiele telefoons, we hebben alle recente high-end toestellen wel zo'n beetje liggen. Ik denk dat ik uitgebreider en met meer verschillende toestellen heb 'gespeeld' dan menige fokker.
Oke, dan kun je neit zeggen dat windows mobile niet soepel werkt, en je kunt het eigenlijk niet vergelijken met de iphone het is heel anders, op elk vlak.
Naja ik vind het soepel werken, ik ben blij met mijn Touch HD.
Vind het beter werken als een Iphone.
pi_64320123
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:00 schreef Antony1989 het volgende:

[..]
Een iphone kan ook helemaal niet met een windows mobile toestel werken!

[/taalgrapje]
pi_64320170
Heb eerste post aangepast met meer info.....
pi_64320250
Ja, ik vind het alleen jammer dat je hier een beetje loopt te spammen voor je eigen website. Niet netjes. Er is een knopje waarop we jouw website kunnen bezoeken en daar hoor je het ook bij te laten.
pi_64320618
Stiekem heb je wel gelijk, dus heb e.e.a. weer aangepast;)

Nu weer terug naar hetgeen waar het eigenlijk om gaat...De G1
pi_64320656
en de handige links in je OP? Die konden we zelf met google ook wel vinden. Maargoed.
pi_64320766
Was meer á la openingstopic Tweakers...;)
pi_64321098
don't get me wrong, de op vind ik verder wel goed hoor alleen je eigen site vernoemen, tja
pi_64321106
Ik wil een android toestel, trouwens, maar de G1 is LELIJK!
pi_64321428
Kijk, zijn we het daar wel over eens;)...Zonder een site te noemen:o, misschien de G2?
pi_64321745
Die is al véél mooier inderdaad, maar geen keyboard! Hoe kunnen ze nou een android toestel zonder keyboard maken?
pi_64321931
Volgend jaar deze tijd zal er een zelfde topic gestart worden, maar dan met de vraag: Welke van de 50 Android telefoons kies jij....
  woensdag 24 december 2008 @ 15:00:07 #32
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_64325931
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:36 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar als voor windows mobile 99% van de apps gratis zijn, ga je toch eerder voor een Windows Mobile Device? (...)
Het grote voordeel van iPhone is juist de enorme hoeveelheid software die beschikbaar is, en de kwaliteit hiervan. Voor WM is ook wel veel software te vinden maar het is lastig om een goede app te vinden die doet wat je wilt.

De meest geniale zet van Apple bij de iPhone is de app store, die maakt een enorme hoeveelheid apps voor normale gebruikers beschikbaar. Dat is ook de reden dat er zoveel software ontwikkeld wordt, je potentiele markt is veel groter. Bij WM zijn er nu in absolute aantallen misschien nog meer toestellen, maar een groot deel v/d gebruikers schaft nooit applicaties aan of zou niet eens weten hoe. Bovendien is het als developer erg lastig je applicatie aan de man te brengen, er is geen centrale, door elke gebruiker te vinden plek voor applicaties.
  woensdag 24 december 2008 @ 15:18:05 #33
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_64326584
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:00 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Oke, dan kun je neit zeggen dat windows mobile niet soepel werkt, (...)
uuh.. jawel, heb ik zojuist gedaan.

Het ligt o.a. aan het 'touch' scherm, wat bij HTC volgens mij geen echt touchscreen is, maar een 'indruk' scherm (anders werkt een normaal pennetje ook niet) dit houdt in dat je lichtjes moet drukken op het scherm waardoor heel veel dingen gewoon niet goed werken, b.v. het 'swipen' over de TouchFLO 3D interface, bij mij registreert ie de helft v/d tijd m'n vinger niet waardoor het gewoon niet lekker werkt.
quote:
en je kunt het eigenlijk niet vergelijken met de iphone het is heel anders, op elk vlak.
Naja ik vind het soepel werken, ik ben blij met mijn Touch HD.
Dat kan. Ik niet.
Het is inderdaad anders, maar je kan ze prima vergelijken, HTC probeert immers met hun TouchFLO interface het e.a. van iPhone af te kijken. Helaas is dat maar een heel dun laagje en voor je 't weet zit je weer in zo'n lelijke Windows 3.11 look interface die alleen fatsoenlijk met zo'n achterlijk pennetje te bedienen is. Om een simpele SMS te sturen moet je 15 submenu's door, etc. etc. WM is een poging om Windows in een handheld te proppen, waarbij ze voor het gemak vergeten zijn dat Windows geen handige UI is voor zo'n klein apparaat en dat je zo'n ding heel anders gebruikt dan een desktop computer.

Met een mobiel ben je normaliter ergens anders mee bezig en wil je snel ff een SMSje sturen, of iets opzoeken, etc. Het moet dus duidelijk, snel en met maar een paar klikken werken, anders heb je er niet zo veel aan. Als ik onderweg ben en snel ff een SMSje of mailtje wil tikken kan dat met m'n iPhone, met een HTC zijn het te veel handelingen.
  woensdag 24 december 2008 @ 15:19:47 #34
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_64326638
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:36 schreef erikkll het volgende:
Ik wil een android toestel, trouwens, maar de G1 is LELIJK!
Check de concept foto's van de SonyEricsson P905: http://www.concept-phones(...)reen-android-qwerty/
  woensdag 24 december 2008 @ 15:31:03 #35
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_64327005
Ik ben ook al een tijd van plan om 'em te halen. Helaas heb ik geen creditcard dus de dev-versie kan ik niet kopen Anders had ik het meteen gedaan.

Voor de mensen die zich afvragen waar je de (developerversie van de) G1 kan kopen, dat kan hier (onderaan).
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_64467306
De verzendkosten schijnen nu zelfs lager geworden te zijn, maar heb hier nog officiële bevestiging van gezien.
pi_64467364
Wanneer komt die P905 uit van SE?
  maandag 29 december 2008 @ 18:57:10 #38
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_64473219
quote:
Op maandag 29 december 2008 15:58 schreef Wunny het volgende:
Wanneer komt die P905 uit van SE?
Zomer 2009. Meer is er nog niet bekend

Ik wilde eerst per se de G1 hebben, maar aangezien de Dev-versie alleen met een creditcard te koop is en de normale versie alleen met T-Mobile, wacht ik denk ik toch liever op de P905. Ik ben sowieso altijd al een fan geweest van Sony Ericsson, ze maken geweldige telefoons
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_64474568
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:19 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Check de concept foto's van de SonyEricsson P905: http://www.concept-phones(...)reen-android-qwerty/
Wauw! Die willik!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:11:44 #40
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_64579634
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:57 schreef Devolution het volgende:

[..]

Zomer 2009. Meer is er nog niet bekend

Ik wilde eerst per se de G1 hebben, maar aangezien de Dev-versie alleen met een creditcard te koop is en de normale versie alleen met T-Mobile, wacht ik denk ik toch liever op de P905. Ik ben sowieso altijd al een fan geweest van Sony Ericsson, ze maken geweldige telefoons
Ik heb toch maar de Dev Phone besteld Zodra de P905 uit is verkoop ik de Dev gewoon en neem ik de P905
pi_64582280
Hoeveel waren de verzendkosten? Had nl gehoord dat ze verlaagd waren? Of was je gewoon $ 603 kwijt??
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:54:39 #42
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_64587630
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:28 schreef Androidworld het volgende:
Hoeveel waren de verzendkosten? Had nl gehoord dat ze verlaagd waren? Of was je gewoon $ 603 kwijt??
Ik heb 'em bij jullie gekocht thYs op jullie forum
pi_64591754
Zo kom je elkaar overal tegen;)
pi_64876144
Zo, ik heb 'm sinds gisteren

Bevalt best goed. Heb er een tijdje terug al een app voor geschreven, moet die binnenkort maar eens afmaken.

Is mijn eerste smartphone, dus ik heb op zich niet heel veel vergelijkingsmateriaal. Maar het feit dat ik eindelijk een telefoon heb waarop ik in principe elke bug die me stoort zelf zou kunnen fixen, bevalt me wel.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_64900393
gisteren bij T-mobile shop in Eindhoven geweest, waar ze de dummy's al hadden hangen

volgens de mevrouw in de winkel komt hij eind januari begin februari voor klanten beschikbaar...
Immer.
pi_65105450
Loop nu bijna een week rond met het NL test model, moet zeggen werkt echt super allemaal. Hele goede integratie van alle Google producten (Duhh!), veel mogelijkheden zoals de Android Market, duidelijk, overzichtelijk en vol met interessante apps. Dus, absoluut een aanrader. Releasedate zal waarschijnlijk a.s. maandag bekend gemaakt worden in Hamburg. Ook zullen dan naar verwachting de abonnement vormen onthuld worden. Ben eens benieuwd!

Zal dit weekend mijn uitgebreide G1 review posten op AW.
pi_65121700
Kan niet wachten tot er meer toestellen. Zou echt een mooi toestel willen hebben zonder knoppen, alles touch zeg maar

[ Bericht 20% gewijzigd door portable op 16-01-2009 20:39:25 ]
pi_65141795
neuh ,ik wil toch al deen toestel met qwerty dus dit is een hele goede kandidaat..
Immer.
pi_65142128
Buiten alle verwachting om vind ik het een prettig fysiek toetsenbord...
pi_65145161
Yuh, typt best goed. En uiteraard veel beter dan dat ellendige T9.

Heeft iemand cupcake al geprobeerd? Eigenlijk weinig zin om experimentele firmware op mijn enige mobiele telefoon te draaien.
pi_65152732
cupcake is binnenkort toch niet meer experimenteel? dacht gehoord te hebben dat de Nederlandse T mobile G1's t standaard al zouden krijgen...
Immer.
pi_65213638
Ik wacht in ieder geval totdat hij 'officieel' is....
pi_65227701
kan nooit lang meer duren.. ik zit echt te wachten, en hopen dat hij niet achterlijk duur wordt..

Edit: 30 januari beschikbaar, en nu al vanaf website

http://www.androidmagazin(...)ari-beschikbaar.html
Immer.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 09:02:00 #54
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65235012
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef Firenzo het volgende:
kan nooit lang meer duren.. ik zit echt te wachten, en hopen dat hij niet achterlijk duur wordt..

Edit: 30 januari beschikbaar, en nu al vanaf website

http://www.androidmagazin(...)ari-beschikbaar.html
Gratis, 29,95 pm
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_65236877
Ik heb nu een T-mobile MDA Vario. Deze werkt lekker, maar is log. De G1 ziet er erg mooi uit. Ik zou alleen mijn Email van Outlook willen blijven kunnen synchroniseren oid. Is hier een app ofzo voor voor de G1?
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
pi_65240011
ja, ik heb al rondgekeken, er zijn idd mensen mee bezig. ikzelf heb een exchange server waarop mijn outlook email ook komt, en voor exchange komt er sowieso een app.

en over de prijs.. 29,50 voor abbo + gratis w&w + 9,95 SMS bundel = stieken toch 40 euro de maand weer...
Immer.
pi_65240463
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:17 schreef Firenzo het volgende:
ja, ik heb al rondgekeken, er zijn idd mensen mee bezig. ikzelf heb een exchange server waarop mijn outlook email ook komt, en voor exchange komt er sowieso een app.

en over de prijs.. 29,50 voor abbo + gratis w&w + 9,95 SMS bundel = stieken toch 40 euro de maand weer...
sms-en doe ik toch zelden. Dan is 29,50 wel een leuk aanbod.
Iemand nog gehoord of er andere providers ook komen met dit model?
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
pi_65268615
tvp, heb het ding besteld via de aanbieding van depers (www.bestelmaar.nl/pers)
ben heel benieuwd
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:48:12 #59
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65272035
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:02 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp, heb het ding besteld via de aanbieding van depers (www.bestelmaar.nl/pers)
ben heel benieuwd
Maar dan heb je WnW standaard, is langzamer. Met plus kom je op dezelfde prijs uit.
pi_65285102
nou ja, kan altijd nog upgraden als het me irriteert... ze belden net van bestelmaar dat a.s. vrijdag mń telefoon geleverd wordt
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 21 januari 2009 @ 15:29:19 #62
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65285698
quote:
Geen keyboard
achterkant net als iPhone
pi_65289188
quote:
tja... heeft qua design ook wel wat maar het is weer zo'n apple-kloon geworden.
pi_65301774
Het moet veel sneller gaan met de toestellen.
  donderdag 22 januari 2009 @ 08:24:44 #65
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_65306636
Het gaat nu vrij langzaam idd, maar straks zul je denk ik doodgegooid worden met Androidtelefoons
  donderdag 22 januari 2009 @ 09:15:43 #66
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65307381
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 08:24 schreef Devolution het volgende:
Het gaat nu vrij langzaam idd, maar straks zul je denk ik doodgegooid worden met Androidtelefoons
Kunnen we iPhones bashen, wij hebben gratis apps, wij hebben alles mooier enzulks
  donderdag 22 januari 2009 @ 14:12:51 #68
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65316897
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:03 schreef Firenzo het volgende:
wel goedkoop bij gsmweb btw:
http://www.gsmweb.nl/gsmweb/gsmnieuwsbrief/2009/jan3.htm
Daar heb ik hem besteld
pi_65318447
ik ga nog even wachten,. ik wil hem ff in de t-mobile shop in mijn handen gehad hebben, dan kan ik ook makkelijker kleur kiezen...

wel fijn dat ik gewoon 130 euro kan betalen en dat ik dan maar een 1 jaar abonnwement heb..dat scheelt veel geld icm sim only 2de jaar..

heb je een witte of een zwarte? dr zijn dan ook weer 2 witte namelijk. heb GSMWEB gemailed over welke witte t is...
Immer.
pi_65327178
Vanmiddag gebeld dat de telefoon niet geleverd was bij bestelmaar en dat ik hem dus niet a.s. vrijdag krijg. het wordt a.s. dinsdag
pi_65343474
Is deze telefoon ook met de agenda van outlook 2007 te synchroniseren?
pi_65349177
Daar is nu geloof ik een programma voor. Zal in de toekomst wel een volledige outlook sync worden gemaakt. Dat kan niet missen...
Immer.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:14:53 #73
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65349835
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:51 schreef Firenzo het volgende:
Daar is nu geloof ik een programma voor. Zal in de toekomst wel een volledige outlook sync worden gemaakt. Dat kan niet missen...
Bij die iPhone kost het 99E per jaar voor exchange support.
pi_65350070
Ik hoop eigenlijk op een at&t dialer en een rdp client. handig voor als ik standby heb vanuit m'n werk
pi_65355247
T-Mobile is zeker de enige die abbonementen heeft met de Android G1 zeker? Net zoals de iPhone?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:50:24 #76
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65356224
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:22 schreef Wunny het volgende:
T-Mobile is zeker de enige die abbonementen heeft met de Android G1 zeker? Net zoals de iPhone?
Het is ook de T-mobile G1, dus de G1 is van t-mobile zelf
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:23:55 #77
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_65357500
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:22 schreef Wunny het volgende:
Helaas niet zoals bij de iPhone. T-Mobile vond het logischer om de smartphone die meer gebruik maakt van internet dan welke telefoon ervoor dan ook, een eenvoudiger data-abbo'tje te geven dan de iPhone.
pi_65357619
Android zijn ze toch niet zo lovend over. Voor een echt goeie telefoon:

iPhone concurrent, maar dan beter: Palm Pre
pi_65358946
wie zijn 'ze'?
pi_65359718
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:59 schreef Ceased2Be het volgende:
wie zijn 'ze'?
Internetreviews enz.
pi_65360095
De mensen van Engadget en Gizmondo waren anders behoorlijk positief zeker met de potentie van het OS in het achterhoord. Heb een review of 4/5 gezien, ze komen allemaal met dezelfde minpuntjes, maar eigenlijk niets wat niet softwarematig op te lossen is.
En een aantal dingen die in de eerstvolgende update al opgelost zijn (stereo bluetooth-headset support bijv.)
pi_65360860
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:32 schreef Ceased2Be het volgende:
De mensen van Engadget en Gizmondo waren anders behoorlijk positief zeker met de potentie van het OS in het achterhoord. Heb een review of 4/5 gezien, ze komen allemaal met dezelfde minpuntjes, maar eigenlijk niets wat niet softwarematig op te lossen is.
En een aantal dingen die in de eerstvolgende update al opgelost zijn (stereo bluetooth-headset support bijv.)
Het valt blijkbaar idd wel mee, ik kan ook niet meer vinden waar ik dat destijds gelezen had...
pi_65421329
gvd. vanwege leveringsproblemen kan ik hem pas volgende week vrijdag verwachten...
pi_65423323
JONGENS, VERGEET DE G1!!! DE iPHONE KRIJGT BLUETOOTH BESTANDSOVERDRACHT! OMG IK KWAM ZOJUIST KLAAR! JAREN GELEDEN AL IN DE SIMPELSTE TELEFOONS, NU OOK OP DE iPHONE!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65423346
quote:
Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef elfzesendertig het volgende:
JONGENS, VERGEET DE G1!!! DE iPHONE KRIJGT BLUETOOTH BESTANDSOVERDRACHT! OMG IK KWAM ZOJUIST KLAAR! JAREN GELEDEN AL IN DE SIMPELSTE TELEFOONS, NU OOK OP DE iPHONE!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 januari 2009 @ 16:18:28 #86
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65423489
quote:
Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef elfzesendertig het volgende:
SPOILER
Ik neem alleen een iPhone als je er ook van die skins voor kunt kopen.
pi_65490322
www.andnav.org al gezien? opensource navigatie, alleen nog geen support voor Nederland
pi_65496781
net bij de T-mobile shop ff geprobeerd, en ik ben overstag. mijn g1 gaat er wel komen.
Immer.
pi_65499701
net de bevestiging gehad dat de mijn toch echt volgende week komt... ben benieuwd.
pi_65508273
iemand die hem besteld heeft met verlenging van een Tmobile abonnement bij GSMweb? ben beetje huiverig geworden vanwege recensies van die winkel, en dat hij onwerkelijk goedkoop is...
Immer.
pi_65518466
Heb al tijdje de G1 Devphone en kan vertellen, ontdek elke dag nog nieuwe dingen. Systeem zit gewoon super in elkaar. Ook ontzettend veel uitbreidingen mogelijk. Het enige minpuntje op dit moment is de batterij, maar neem aan dat dat gefixed gaat worden.

Zou zelf wel overwegen de Dev Phone te bestellen, heb je niets van t-mobile erop staan......ongeveer $ 550. Zelf enkele weken geleden op zaterdag besteld, de volgende woensdag al in huis. Dat is pas snelle levering vanuit VS.
pi_65519794
Is de batterij niet gewoon altijd wat snel leeg in een smartphone, simpelweg omdat je er "wat" meer mee doet dan alleen bellen en SMSen? Ik laad 'm elke 2/3 dagen op nu met regelmatig gebruik.

Androidworld: Dus jouw Dev1 heeft ook die decoratie op de achterkant?

[ Bericht 17% gewijzigd door LintuxCx op 29-01-2009 10:31:44 ]
pi_65524417
Black G1 is besteld.
Immer.
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:22:32 #95
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65526411
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:39 schreef KneiterS het volgende:
Is deze telefoon ook met de agenda van outlook 2007 te synchroniseren?
http://nitrodesk.com/dk_touchdownFeatures.aspx
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:51:59 #96
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65543992
Keb hem vandaag in m`n handen gehad.
Toestel zelf is echt niks, maar OS daarentegen
pi_65544348
fijne verrassing gehad vandaag, hij wordt toch morgen geleverd
pi_65559384
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:00 schreef Ceased2Be het volgende:
fijne verrassing gehad vandaag, hij wordt toch morgen geleverd
Waar heb jij 'm besteld?

Ik heb 'm telefonisch bij T-Mobile besteld als verlenging van m'n abonnement, en hoop 'm ook vandaag of morgen binnen te krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dylanesque op 30-01-2009 13:19:32 ]
pi_65561560
heb hem zelf besteld bij Bestelmaar.nl, die gaven afgelopen maandag aan dat het volgende week vrijdag zou worden. maar gisteren kreeg ik ineens een telefoontje hoe laat ze morgen konden komen.
pi_65563376
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:
heb hem zelf besteld bij Bestelmaar.nl, die gaven afgelopen maandag aan dat het volgende week vrijdag zou worden. maar gisteren kreeg ik ineens een telefoontje hoe laat ze morgen konden komen.
Mooi

Net gebeld met T-Mobile en mijne zit in het sorteerproces ergens, dus kan 'm waarschijnlijk vanmiddag nog wel verwachten
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:16:44 #101
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_65566369
Ik vind em echt helemaal geweldig (vooral de witte ) en overweeg om em te bestellen... Ik ben alleen iemand die van "budget-aanbiedingen" houd voor wat betreft telefoonabonnementen, en dan vind ik 28.50 (ondanks dat het incl mobiel internet is) toch vrij veel. Hij zal nog wel niet gratis bij een goedkoper abonnement te krijgen zijn gok ik?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:23:45 #102
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65568882
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind em echt helemaal geweldig (vooral de witte ) en overweeg om em te bestellen... Ik ben alleen iemand die van "budget-aanbiedingen" houd voor wat betreft telefoonabonnementen, en dan vind ik 28.50 (ondanks dat het incl mobiel internet is) toch vrij veel. Hij zal nog wel niet gratis bij een goedkoper abonnement te krijgen zijn gok ik?
Je kan voor 70 euro voor het toestel 1 jaar die abo nemen ipv 2 jaar
pi_65570505
m'n vriendin belde net, hij is afgeleverd!
Nu nog 4,5 uur wachten voordat ik hem kan zien
pi_65572348
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:11 schreef Ceased2Be het volgende:
m'n vriendin belde net, hij is afgeleverd!
Nu nog 4,5 uur wachten voordat ik hem kan zien
Ik heb 'm over een uurtje
  vrijdag 30 januari 2009 @ 17:02:53 #105
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65572407
Ze waren vandaag ook meteen hier de T-mobile shop aan het opfleuren voor de G1.
pi_65572897
grappig, schijnt een andere firmware op te staan dan op de engelse variant. deze is dus nog niet te kraken om root rechten te krijgen. Overigens ontbreekt bij ons de msn-client itt de engelse/amerikaanse firmware.
pi_65582578
eerste bericht vanaf de g1 met de opera browser. toch effe wennen...
pi_65586995
Waarom Opera ipv de standaard browser?
pi_65587012
ik ben teleur gesteld had er meer van verwacht
I found the love but it didn't last
Wonderful Days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
tried to forget and i'll find someone new
  zaterdag 31 januari 2009 @ 01:28:52 #110
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65587043
waarom? teleurgesteld?
pi_65589645
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 01:26 schreef LintuxCx het volgende:
Waarom Opera ipv de standaard browser?
Allereerst om even de verschillen te bekijken. ze hebben allebei wel wat. voordeel bij Opera is dat ie automatisch doorschakeld naar de mobile versies van fok en tweakers (andere sites nog niet gecheckt) itt de standaard browser.
GPS ontvangst binnen is niet echt om over naar huis te schrijven, maar voor de rest vind ik het een erg grappig toestelletje. Enige wat me een beetje tegenstaat is de accuratie van het touchscreen bij kleinere links en sommige buttons. (of het ligt aan mijn grote vingers, dat kan ook)
pi_65589931
Ik denk dat dat toch meer aan je vingers ligt. Vingers zijn gewoon wat dikker dan een stylus. Heb zelf een applicatie geschreven voor het ding, en dat eerst steeds op de emulator getest. Leek allemaal prima, want met de muis kon ik overal prima op klikken. Toen kon ik het testen op een echte telefoon en heb ik qua maten nogal wat moeten veranderen.

Je went er uiteindelijk wel aan.. of je gebruikt de trackball, dat werkt ws ook wel.
pi_65590060
Ja het is vooral even wennen met de plaatsing van je vingers als je zo'n on-screen geval gebruikt. bij ChompSMS hebben ze bijv. een qwerty toetsenbord erop staan terwijl ik dan liever een T9 input heb.
pi_65604006
Voor navigatie: http://www.andnav.org/

Te downloaden vanaf de marketplace. officieel nog niet voor nederland geschikt, maar heb in ieder geval al in den bosch kunnen navigeren zonder problemen.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 19:57:27 #115
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_65604421
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 19:45 schreef Ceased2Be het volgende:
Voor navigatie: http://www.andnav.org/

Te downloaden vanaf de marketplace. officieel nog niet voor nederland geschikt, maar heb in ieder geval al in den bosch kunnen navigeren zonder problemen.
Das mooi, want buiten Den Bosch kom ik toch bijna nooit
pi_65604502
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 19:57 schreef Devolution het volgende:

[..]

Das mooi, want buiten Den Bosch kom ik toch bijna nooit
Puik!

Ik ga hem dinsdag ff testen van A'dam naar Den Bosch toe, dan kan ik er wat zinnigers over zeggen. Projectje ziet er iig veelbelovend uit.
pi_65611857
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:23 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Je kan voor 70 euro voor het toestel 1 jaar die abo nemen ipv 2 jaar
Dat is wel zonder mobiel internet, dat je er dan nog apart bij moet nemen (dus nog 10¤ of ¤15 per maand erbij). Geweldig toestel overigens, ik ben er echt heel blij mee
pi_65619191
die van mij zou gisteren komen, maar TNT doet geen Rembours op zaterdag. Morgen dan maar achter de deur gaan wachten... dan ergerlijk zitten wachten tot hij volledig opgeladen is...
Immer.
  zondag 1 februari 2009 @ 21:13:14 #119
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_65636676
Ik heb de zwarte G1 besteld, hopelijk komt hij morgen of overmorgen binnen...

Ben erg benieuwd naar het apparaat
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  zondag 1 februari 2009 @ 21:14:52 #120
65490 whoops
pi_65636738
Dit vind ik trouwens echt een vet filmpje over de Android:

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_65637389
inmiddels 2 dagen gebruikt en er alles mee gedaan behalve bellen
  zondag 1 februari 2009 @ 21:36:30 #122
65490 whoops
pi_65637569
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Kan je er ook mee bellen dan?
pi_65641077
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:14 schreef whoops het volgende:
Dit vind ik trouwens echt een vet filmpje over de Android:

Die radarachtige functie is wel mooi
pi_65641786
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:31 schreef Ceased2Be het volgende:

En hoe vaak moeten opladen ?
  maandag 2 februari 2009 @ 00:34:40 #125
65490 whoops
pi_65643263
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:13 schreef Repeat het volgende:

[..]

Die radarachtige functie is wel mooi
Die gebruikt ING wegwijzer ook voor het vinden van pinautomaten.
pi_65646283
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:36 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En hoe vaak moeten opladen ?
na een uur of 8 non-stop wifi, gps e.d. aan zat ie op 74%
gisteren alleen wifi aan gehad en toen zat ie na 16 uur op hetzelfde niveau
pi_65647226
Hmm, men klaagt toch zo over de accuduur? Dat ie 't nauwelijks een dag uithoudt?
pi_65649084
Het helpt als je 'm een paar keer helemaal oplaadt en dan helemaal leeg laat lopen. Dus pas weer aan de lader aansluiten als 'ie zichzelf uitschakelt ivm lege batterij.

Toen ik 'm net had heb ik echt nog meer dan een uur een spelletje zitten spelen terwijl het rode lampje al knipperde.
pi_65656304
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:53 schreef LintuxCx het volgende:
Het helpt als je 'm een paar keer helemaal oplaadt en dan helemaal leeg laat lopen. Dus pas weer aan de lader aansluiten als 'ie zichzelf uitschakelt ivm lege batterij.

Toen ik 'm net had heb ik echt nog meer dan een uur een spelletje zitten spelen terwijl het rode lampje al knipperde.
dit hoeft met een Li-ion batterij dus niet. Helemaal leeg is schadwelijk voor een Li-ion batterij.
Immer.
pi_65656830
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:36 schreef Firenzo het volgende:

[..]

dit hoeft met een Li-ion batterij dus niet. Helemaal leeg is schadwelijk voor een Li-ion batterij.
Daarom kun je 'm zeer waarschijnlijk ook niet (helemaal) leegtrekken.
pi_65671200
Vet! Ik zit er ook zeer ernstig over te denken deze telefoon te gaan halen.
Oh, and that's a bad miss!
pi_65671612
1e post vanaf mijn G1! werkt goed alles & uiteraard supersmooth…
Immer.
pi_65671763
Vandaag vooral veel geïnteresseerde collega's gehad en 2 man die er ook direct 1 gingen aanschaffen
pi_65671890
Het is een interessant ding, maar ik kan dat abonnement niet betalen Zonder internet wel, maar dat is best kansloos
pi_65680739
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:50 schreef erikkll het volgende:

[..]

Daarom kun je 'm zeer waarschijnlijk ook niet (helemaal) leegtrekken.
Ja, precies.

Het gaat ook niet zozeer om de chemie van de batterij, maar meer dat de soft/firmware een beter idee heeft van de capaciteit ervan, en die dus in het vervolg beter in kan schatten.

Met laptops is het ook verstandig om dit regelmatig te doen.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 15:21:51 #136
65490 whoops
pi_65693890
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:15 schreef elfzesendertig het volgende:
Het is een interessant ding, maar ik kan dat abonnement niet betalen Zonder internet wel, maar dat is best kansloos
20 euro per maand valt toch wel mee?

Kan niet in je financiele situatie kijken, maar toch...
pi_65704134
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:21 schreef whoops het volgende:

[..]

20 euro per maand valt toch wel mee?

Kan niet in je financiele situatie kijken, maar toch...
Plus nog 10 euro voor internet. Dat is dus 30 euro per maand.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:34:37 #138
65490 whoops
pi_65713158
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:47 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Plus nog 10 euro voor internet. Dat is dus 30 euro per maand.
Ik dacht dat dat de eerste 2 jaar gratis was? Of is dat alleen als je je abo verlengt?
pi_65713183
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:34 schreef whoops het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat de eerste 2 jaar gratis was? Of is dat alleen als je je abo verlengt?
Ja, gratis als je minstens Relax 300 neemt.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:40:04 #140
65490 whoops
pi_65713430
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:35 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Ja, gratis als je minstens Relax 300 neemt.
Oh, dat wist ik niet. Hopelijk heb ik dan geluk want ik heb m'n abo van 20 euro verlengd met 2 jaar en de t-mobile medewerkster zei dat web-and-walk gratis was...
pi_65713505
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:40 schreef whoops het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet. Hopelijk heb ik dan geluk want ik heb m'n abo van 20 euro verlengd met 2 jaar en de t-mobile medewerkster zei dat web-and-walk gratis was...
Actie web'n'walk Plus (vanaf Relax 300): Sluit 24 maanden GRATIS web'n'walk Plus af bij je Relax abonnement! (Geldt niet voor Sim Only)

Actie web'n'walk Plus (bij andere abonnementen): 6 maanden ¤ 5,- korting op web'n'walk Plus! Je betaalt ¤ 9,95 i.p.v. ¤ 14,95.

Actie web'n'walk Standaard: 6 maanden ¤ 2,50 korting op web'n'walk Standard. Je betaalt ¤ 7,45 i.p.v. ¤ 9,95
pi_65715222
Voor de mensen die em al hebben.
Hoelang duurde het ongeveer voordat je de G1 in huis hadden.
Heb em namelijk bestelt via de telefoon maandagochtend. kan ik ongeveer inschatten wanneer ik em thuis heb.
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
  dinsdag 3 februari 2009 @ 23:20:43 #143
65490 whoops
pi_65715378
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:17 schreef trance_fan het volgende:
Voor de mensen die em al hebben.
Hoelang duurde het ongeveer voordat je de G1 in huis hadden.
Heb em namelijk bestelt via de telefoon maandagochtend. kan ik ongeveer inschatten wanneer ik em thuis heb.
Ik heb hem vandaag (of morgen) 2 weken geleden besteld (pre-order van t-mobile) en heb hem nog niet. Ik hoop dat er morgen een briefje van de postbode in de bus ligt dat ik hem kan ophalen...
pi_65721224
Ik had hem met nog geen anderhalve week in huis via bestelmaar.nl
netjes afgelopen vrijdag gekregen
pi_65726043
In de nieuwste update voor de G1 wordt een 'voice search' applicatie meegeleverd. Google bracht dezelfde functionaliteit al naar de iPhone.

Gebruikers die hun Android telefoon updaten zien een kleine microfoon in de Google zoekbalk in het beginscherm. Als er op de knop geklikt wordt vraagt de telefoon een spraakcommando in te voeren maakte Android-ontwikkelaar Jeff Hamilton bekend.

Voice search voorkomt het intypen van lange zoekopdrachten en maakt browsen zonder het scherm aan te raken mogelijk, aldus Hamilton. Daarnaast kunnen gebruikers telefoonnummers kiezen en contacten doorzoeken met de spraakherkenningssoftware. Als een spraakopdracht niet wordt begrepen door de applicatie worden er suggesties weergegeven. Het systeem is vergelijkbaar met de alternatieven die Google geeft bij een query die geen resultaten oplevert.
Voice search voor iPhone

Afgelopen november bracht Google voice search al uit op de iPhone. Zoeken op spraak is een belangrijk thema voor Google. Twee jaar geleden kreeg het bedrijf een patent voor de ontwikkeling van 'voice search'.

Andersom is het ook druk doende om audio op het web te indexeren met Google Audio Indexering. Die applicatie bood gedurende de Amerikaanse presidentsverkiezingen de mogelijkheid om te zoeken op woorden uit videotoespraken van politici.
Andere functies

Naast de spraakherkenningssoftware krijgen G1-gebruikers de mogelijkheid om attachments van MMS-berichten op te slaan. Ook worden er automatisch berichten getoond als er updates beschikbaar zijn voor het platform of applicaties uit de Android Market.

De update verhelpt ook een paar fouten. Zo wordt een chatsessie niet meer automatisch afgesloten als de wifi-verbinding in- of uitgeschakeld wordt. Er worden ook wat andere kleinere problemen verholpen.
pi_65736356
quote:
Op maandag 2 februari 2009 08:45 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

na een uur of 8 non-stop wifi, gps e.d. aan zat ie op 74%
gisteren alleen wifi aan gehad en toen zat ie na 16 uur op hetzelfde niveau
Ik zit na 6 uur gebruik met alleen wifi aan al op 50%..
pi_65737169
hmmm kijken eens wat er op de achtergrond draait (home knop lang indrukken) die programma's vreten nml. ook geheugen. Met root toegang kun je die processen killen, maar vooralsnog zit er niets anders op dan een reboot om het geheugen op te schonen.
De mijne staat nu aan sinds vanochtend 7 uur, en zit op 64%, heb er 10 minuten mee gebeld en verder wat spelletjes gedaan.
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:03:23 #148
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65743180
Kun je nu wel of geen gebruik maken van TV op je mobiel? met web 'n walk plus (streaming dus)

Ik twijfel namelijk behoorlijk.
Deze G1 android of HTC touch pro (maar deze heeft "extern" toetsen bord= plus in mijn ogen dan) of Iphone
pi_65744202
Of Nokia 5800 .
pi_65751612
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:42 schreef VirusInside het volgende:

[..]

Ik zit na 6 uur gebruik met alleen wifi aan al op 50%..
Zes uur gebruiken? Dus met het scherm aan en echt actief met het ding bezig? Da's toch niet zo gek?
pi_65762355
Dit gaat m'n eerste abonnement worden en ik vraag me iets af. Ik ben bij de T-Mobile winkel geweest, hier werd mij verteld dat een 1-jarig abonnement met relax 200 24,50 p/m zou zijn met zo'n ¤230,- bijbetaling. Nou kijk ik op de site van belnu.nl en hier staat hetzelfde abo voor ¤20,75 (afgeprijsd), maar met slechts een bijbetaling van ¤99,-. Dit verschil leek me wel erg groot. Zie ik hier iets over het hoofd? (Ik heb internet bewust buiten beschouwing gelaten).
pi_65762573
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:14 schreef Brentmeister het volgende:
Dit gaat m'n eerste abonnement worden en ik vraag me iets af. Ik ben bij de T-Mobile winkel geweest, hier werd mij verteld dat een 1-jarig abonnement met relax 200 24,50 p/m zou zijn met zo'n ¤230,- bijbetaling. Nou kijk ik op de site van belnu.nl en hier staat hetzelfde abo voor ¤20,75 (afgeprijsd), maar met slechts een bijbetaling van ¤99,-. Dit verschil leek me wel erg groot. Zie ik hier iets over het hoofd? (Ik heb internet bewust buiten beschouwing gelaten).
ja. via internet bestellen is goedkoper. je kunt beter nog kijken op gsmweb.nl bijvoorbeeld.
pi_65762648
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:24 schreef erikkll het volgende:

[..]

ja. via internet bestellen is goedkoper. je kunt beter nog kijken op gsmweb.nl bijvoorbeeld.
Bedankt, ga ik even doen!
pi_65767386
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:27 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Bedankt, ga ik even doen!
wel een lelijke site hoor
pi_65769510
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:48 schreef erikkll het volgende:

[..]

wel een lelijke site hoor
Discounter uiterlijk. Kan zo zijn voordelen hebben voor GSM Web
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:40:26 #156
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65775342
waar ik wel van baal is dat bij het relax abonnement geen sms inzit,
moet je of xtra betalen of nog extra bundel nemen.
Ik zou liever flexibel hebben met wn''w +
pi_65775521
Wanneer kun je 'm gewoon simlock-vrij kopen?
pi_65776550
Je kunt hem natuurlijk importeren, dat is simlock vrij geloof ik. betaal je wel 500$ voor het toestel los.
pi_65778063
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:40 schreef rac het volgende:
Je hebt bij T-mobile het recht om eens per maand van abonnement te wisselen, maar ik heb geen idee wat voor invloed dat dan heeft op dat gratis Web 'N Walk wat ze hebben.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 06:12:54 #160
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65788890
Paars beestje waar kan ik dat vinden(de Voorwaarden dan)

Dan kan er iig eens naar kijken
pi_65799925
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:40 schreef rac het volgende:
Ik heb m dus besteld via telecom.nu
En daar kon je kiezen tussen 50, 100 of 1000 ofzo. Nou 100 smsjes per maand zit ik zeker ruimschoots overheen. Dus dan maar 1000 gedaan..kost me wel weer 9,95. 1000 smsjes is trouwens maar 2 euro duurder dan 100 smsjes

Oh wacht dit gaat over de telefoon he..
Vind m wel ok, heb er nog niet heel veel gebruik van gemaakt..behalve bellen/sms-en natuurlijk. Enige wat ik echt relaxed vind is de youtube app.. plus het toetstenbord..echt SUPER , oja en weather channel app ook wel..kan in mn bed alvast bedenken wat ik aan moet doen hehe.
Mis alleen iets van een MSN functie..je kan alleen op AOL.
pi_65801335
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:24 schreef Rush20 het volgende:
Mis alleen iets van een MSN functie..je kan alleen op AOL.
Ook Jabber/Google Talk toch?

En anders is er een of andere Meebo app om op de andere netwerken te komen.
pi_65801687
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:00 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Ook Jabber/Google Talk toch?

En anders is er een of andere Meebo app om op de andere netwerken te komen.
Met BuddyMob kan je ook gewoon op msn
pi_65803668
Het is jammer van de G1 dat je hem enkel bij t-mobile te krijgen is toch :/
pi_65803803
<reclamemode aan>

Telecomvergelijker.nl

Hier kun je van veel online aanbieders kijken welke het goedkoopste is, met welke telefoon enzo

<reclamemode uit>
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:23:02 #166
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_65804189
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:12 schreef m3nster het volgende:
<reclamemode aan>

Telecomvergelijker.nl

Hier kun je van veel online aanbieders kijken welke het goedkoopste is, met welke telefoon enzo

<reclamemode uit>
Het is in NL de "T-mobile G1", wat heeft telecomvergelijker dan nog echt toe te voegen (behalve dat je het goedkoopste abbonement bij T-mobile kunt uitzoeken met dit toestel...)
pi_65804705
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Het is in NL de "T-mobile G1", wat heeft telecomvergelijker dan nog echt toe te voegen (behalve dat je het goedkoopste abbonement bij T-mobile kunt uitzoeken met dit toestel...)
Nou dat het bij de ene online winkel goedkoper is dan bij de andere? (meer korting e.d.)

dúh
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:32:19 #168
65490 whoops
pi_65809941
Ik heb nogsteeds niets gehoord van T-Mobile... En de eeste week van februari is toch echt voorbij...
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:47:42 #169
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65810471
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:32 schreef whoops het volgende:
Ik heb nogsteeds niets gehoord van T-Mobile... En de eeste week van februari is toch echt voorbij...
Dus je hebt hem niet als eerste in huis! Seu them
  vrijdag 6 februari 2009 @ 21:14:27 #170
65490 whoops
pi_65813732
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:47 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dus je hebt hem niet als eerste in huis! Seu them
Goed plan...
  zondag 8 februari 2009 @ 09:45:12 #171
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65842979
Ik zag hem gister voor het eerst "live" maar ik vond hem nogal klein. Ik had gehoopt dat het beeldscherm net zo groot zou zijn als de HTC touch HD.

Die afmeting vind ik eigenlijk veel mooier.

Ik wacht dus zeker nog maar even want ik geloof dat er meerdere android soorten eraan komen. Kan ik tussen door ook nog even sparen.

(Maar dat toetsen bord is wel ok.)
Doet mobile tv het wel of niet?
en heeft hij absoluut w'n'w + nodig? of kan gewone w'n'w ook?
pi_65843386
Ik heb er 3

Afstudeeropdracht

Toch blijf ik mijn eigen telefoon fijner vinden (Touch HD)
  zondag 8 februari 2009 @ 11:09:09 #173
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65843876
quote:
Op zondag 8 februari 2009 10:28 schreef StonedKinG het volgende:
Ik heb er 3

Afstudeeropdracht

Toch blijf ik mijn eigen telefoon fijner vinden (Touch HD)
Dan help ik je toch mee
Doe mij er eentje en ik zal je vertellen hoe die bevalt
pi_65873163
quote:
Op zondag 8 februari 2009 11:09 schreef rac het volgende:

[..]

Dan help ik je toch mee
Doe mij er eentje en ik zal je vertellen hoe die bevalt

Trouwens, Wikitude
pi_65874058
Wikitude rockt!
  maandag 9 februari 2009 @ 16:26:29 #176
65490 whoops
pi_65884378
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:14 schreef whoops het volgende:

[..]

Goed plan...
Zaterdag T-Mobile maar eens gebeld over hoe ende wat. Bleek dat er iets fout gegaan was met m'n bestelling, hij wordt nu alsnog z.s.m. opgestuurd...

Ik wacht dus nog een 1 week voor ik m'n advocaat inschakel...
pi_65904867
Cool gevonden
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_65904902
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:32 schreef whoops het volgende:
Denk dat ze hem nu wel hebben, ik krijg hem binnen 5 dagen zeiden ze gister
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:01:09 #179
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_65904988
Ik heb hem al, maar mijn nummer wordt pas de 18de overgezet. Dus kan hem niet gebruiken. Hij is wel erg gaaf.
pi_65905005
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:01 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb hem al, maar mijn nummer wordt pas de 18de overgezet. Dus kan hem niet gebruiken. Hij is wel erg gaaf.
Oh cool heb je een msn vervanging want dat zit er niet op geloof ik :'{
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:02:57 #181
54772 Silmarwen
pi_65905037
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:01 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Oh cool heb je een msn vervanging want dat zit er niet op geloof ik :'{
Kun je downloaden. Maar ik gebruik lieve gchat. Is makkelijk. Ik zat bij Orange btw, maar die zijn gemerged met T-mobile ofzo. Ik baal wel enorm dat ik pas verder kan spelen op de 18-de. Ik kon hem in totaal een dagje gebruiken tot nu toe.
pi_65905062
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:02 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Kun je downloaden. Maar ik gebruik lieve gchat. Is makkelijk.
Ja maar all mijn vriendinnekes zitten op msn
pi_65905073
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:02 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Kun je downloaden. Maar ik gebruik lieve gchat. Is makkelijk. Ik zat bij Orange btw, maar die zijn gemerged met T-mobile ofzo. Ik baal wel enorm dat ik pas verder kan spelen op de 18-de. Ik kon hem in totaal een dagje gebruiken tot nu toe.
Das wel kut dan zeg zit je daar met z'on ding
maar je kan wel internetten met wifi toch?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:04:43 #184
54772 Silmarwen
pi_65905078
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:03 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Je kunt het downloaden bij je gadgets ofzo. Maar toen ik dat wilde doen, was mijn proef tijd op. Dus was er nog niet aan toe gekomen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:05:27 #185
54772 Silmarwen
pi_65905092
Ik heb een walk 'n web in mijn abbonement. Dus je bent altijd online. Die moet je er wel bijnemen, want hij gaat nooit offline en anders wordt je rekening gigantisch op!
pi_65905121
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:04 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Je kunt het downloaden bij je gadgets ofzo. Maar toen ik dat wilde doen, was mijn proef tijd op. Dus was er nog niet aan toe gekomen.
nou hoop dat ze het gauw fixen voor je
En je kan dr wel wijs mee rondlopen voor nu.
iphone is for show G1 is for Pro
Gooien dr gelijk ff een fanboy opmerking in.
Goed dat die nerds altijd uitslapen he nog geen slotje
pi_65905141
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:05 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb een walk 'n web in mijn abbonement. Dus je bent altijd online. Die moet je er wel bijnemen, want hij gaat nooit offline en anders wordt je rekening gigantisch op!
Ja die heb ik nu ook, alleen op een kabouter model nokia.
Smurf internet
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:18:43 #188
65490 whoops
pi_65905460
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:06 schreef Ghostbuster het volgende:
iphone is for show G1 is for Pro
Whehehe
pi_65906184
En de T-Mobile G1 ondersteunt geen WiFi hè?

Dat is wel zo handig aan de dev phone, dat die dat wel doet...
pi_65906284
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:44 schreef LintuxCx het volgende:

Waar heb je dat nu weer vandaan? Hij ondersteund Wifi perfect, alleen geen LEAP support zodat ik op m'n werk nog geen wifi kan gebruiken.
pi_65915165
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:03 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Gebruik Meebo uit de Android market.Zitten wat onhandigheden aan, maar t werkt wel aardig. Wordt continu verbeterd.
Immer.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:18:25 #192
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_65923194
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:44 schreef LintuxCx het volgende:

Intern is de Dev Phone gewoon hetzelfde als de G1 hoor Alleen de software is aangepast.
pi_65936312
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:18 schreef Devolution het volgende:
Intern is de Dev Phone gewoon hetzelfde als de G1 hoor Alleen de software is aangepast.
Ja, uiteraard. En mij is dus verteld dat in sommige T-Mobile firmwares (iig die in Amerika) de WiFi funtionaliteit uitschakeld is. Maar goed, in Amerika is alles wat met mobiele telefoons te maken heeft kut.
pi_65940321
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 01:18 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Ja, uiteraard. En mij is dus verteld dat in sommige T-Mobile firmwares (iig die in Amerika) de WiFi funtionaliteit uitschakeld is. Maar goed, in Amerika is alles wat met mobiele telefoons te maken heeft kut.
Typisch, maar hier werd er zelfs geadverteerd dat er WiFi functionaliteit op zit... het werd in ieder geval perfect. Zodra je een access point heb toegevoegd zal de G1 automatisch connecten zodra deze weer in range is, gaat vlekkeloos.
pi_65940375
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:35 schreef Firenzo het volgende:

[..]

Gebruik Meebo uit de Android market.Zitten wat onhandigheden aan, maar t werkt wel aardig. Wordt continu verbeterd.
Maar betaal je dan bij een regel een SMS, of was dat in Amerika alleen?
pi_65940541
Meebo werkt puur met je dataverbinding, het is geen sms-systeem.
pi_65940577
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:11 schreef Ceased2Be het volgende:
Meebo werkt puur met je dataverbinding, het is geen sms-systeem.
Oh die moet ik hebben dan ook
pi_65942434
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Typisch, maar hier werd er zelfs geadverteerd dat er WiFi functionaliteit op zit... het werd in ieder geval perfect. Zodra je een access point heb toegevoegd zal de G1 automatisch connecten zodra deze weer in range is, gaat vlekkeloos.
Ja, precies. Afgelopen weekend had ik 'm mee naar een conferentie, daar ging dat op zich ook vrij aardig, voor zover dat netwerk het zelf voor elkaar kreeg. Alhoewel de telefoon wel wat meer moeite had om een signaal op te pikken soms, vergeleken met mijn laptop.

Maar goed, klein apparaatje. Ik gok dat de grootte van de antenne (en batterij) toch wat te maken heeft met de gevoeligheid.
pi_65942722
Grappig genoeg pikt mijn G1 het dan weer sneller op dan mijn Lenovo T61 en HP laptopje... geen idee waar dat aan ligt maar hij wint het van Red Hat en Windows 7 (in die volgorde).
Baal er alleen van dat er geen LEAP support in zit, want al het dataverkeer op m'n werk gaat nu over het 3G netwerk terwijl er wifi beschikbaar is...
pi_65945870
3g speeds van t mobile vallen mij allermeest mee. in vergelijking met andere providers is Web 'n Walk standaard heel traag, maar in de praktijk valt alles mee.
Immer.
  woensdag 11 februari 2009 @ 17:42:46 #201
65490 whoops
pi_65956168
T-Mobile kan nog niets zeggen over wanneer het ding geleverd wordt.

Het begint een beetje op de Ziggo van de telco's te lijken...
pi_65995622
Nou 1e post met de G1 ,toetsenbord.beetje wennen nog, maar haarscherp.beeld,
Vind hem erg cool.
pi_65999518
Ik hou deze toch erg in de gaten. Ik wil eigenlijk de Palm Pre, maar die laat nog steeds niks van zit horen Kan moeilijk zonder telefoon gaan lopen als mn abo afloopt dus dan moet ik misschien toch maar aan de G1 geloven...
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:33:17 #204
65490 whoops
pi_66014966
Ik heb hem binnen de eerste post vanaf m'n G1
pi_66015212
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:33 schreef whoops het volgende:
Ik heb hem binnen de eerste post vanaf m'n G1
Gebruikt die dan niet de weblayout van fok ?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:46:01 #206
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66015404
De G1 zal in Spanje HTC Dream gaan heten. En hij krijgt een facelift

Vind deze versie mooier

Bron
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_66015667
Ws omdat G1 een handelsmerk van T-Mobile is en ik gok dat die in Spanje geen zaken doen?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:04:59 #208
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66016078
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:53 schreef LintuxCx het volgende:
Ws omdat G1 een handelsmerk van T-Mobile is en ik gok dat die in Spanje geen zaken doen?
T-Mobile zit niet wereldwijd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_66016172
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:46 schreef Biogarde het volgende:

[ afbeelding ]

Vind deze versie mooier

Bron
Veel en veel mooier
  vrijdag 13 februari 2009 @ 17:03:50 #210
65490 whoops
pi_66027246
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:40 schreef Repeat het volgende:

[..]

Gebruikt die dan niet de weblayout van fok ?
De browser op de G1 geeft de meeste sites net zo weer als je desktopbrowser, zo ook FOK!... Alleen in een wat kleiner scherm.

Tot nu toe ben ik erg enthousiast over het ding, ik vind dat hij er in het echt veel mooier uitziet dan op de plaatjes... Die knopjes van dat spaanse model zijn wel cool trouwens. Verder zie ik weinig verschil.

Het enige wat ik op dit moment mis is het on-screen keyboard (hopelijk komt die in een update) en ik ben er nog niet achter hoe je in de GMail applicatie meerdere berichten kan selecteren.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 17:05:39 #211
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_66027312
Wat ik mij nog even afvroeg, hoe zit dat met die data-limieten voor mobiel internet? Als je daar overheen gaat krijg je dan een torenhoge rekening? Of gewoon een waarschuwing oid?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 17:09:05 #212
65490 whoops
pi_66027408
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 17:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat ik mij nog even afvroeg, hoe zit dat met die data-limieten voor mobiel internet? Als je daar overheen gaat krijg je dan een torenhoge rekening? Of gewoon een waarschuwing oid?
Als je een t-mobile Web'n'Walk abo neemt zit daar geen datalimiet op. Is ook niet echt te doen in het geval van de G1, aangezien die continue synchroniseert met het Internet. Zo wordt bijvoorbeeld ook de software via je mobiele internetverbinding geupdated...
pi_66041183
Hmmm heeft iemand hier al die RC33 update binnengehad van T-Mobile? tussen de 7e en de 15e uitgerold worden, maar heb nog niets gezien verder.
pi_66046547
surfen gaat super en zoveel leuke progamaatjes
ben er erg content mee alleen de accu
maar gebruik hem heel intensief wel.
pi_66049074
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 17:09 schreef whoops het volgende:

[..]

Als je een t-mobile Web'n'Walk abo neemt zit daar geen datalimiet op. Is ook niet echt te doen in het geval van de G1, aangezien die continue synchroniseert met het Internet. Zo wordt bijvoorbeeld ook de software via je mobiele internetverbinding geupdated...
Meestal is het een fair use policy toch? Je kán er dan wel overheen, maar daar moet je wel moeite voor doen
pi_66049728
Er is nu een app 'Close Everything'. Wel zo fijn, aangezien je apps niet zelf kan afsluiten. Beetje maf.
pi_66050452
Waarom zou je ze willen sluiten? Het is alleen maar handig dat ze sneller terug op je scherm verschijnen als je ze gewoon laat "draaien".
pi_66050720
volgens mij moet je root zijn voor dat Close Everything dus dat gaat niet werken met de default nederlandse firmware.

@LintuxCx; het accu-verbruik gaat nogal drastisch omlaag als je alles sluit wat je niet gebruikt. Totdat er een firmware komt die wat degelijk batterijgebruik heeft is dat wel een goede oplossing.
pi_66051216
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 12:30 schreef Ceased2Be het volgende:
volgens mij moet je root zijn voor dat Close Everything dus dat gaat niet werken met de default nederlandse firmware.

@LintuxCx; het accu-verbruik gaat nogal drastisch omlaag als je alles sluit wat je niet gebruikt. Totdat er een firmware komt die wat degelijk batterijgebruik heeft is dat wel een goede oplossing.
Volgens mij werkt het wel. De icoontjes blijven wel staan in dat overzichtje als je Home ingedrukt houdt, maar m'n browser lijkt wel gewoon opnieuw de pagina te moeten openen, waar die 'm anders onthoudt.
pi_66051633
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 12:51 schreef Dylanesque het volgende:

[..]

Volgens mij werkt het wel. De icoontjes blijven wel staan in dat overzichtje als je Home ingedrukt houdt, maar m'n browser lijkt wel gewoon opnieuw de pagina te moeten openen, waar die 'm anders onthoudt.
Okay, zover had ik nog niet gekeken, zag bij de running apps idd gewoon alle icoontjes nog staan.
pi_66053140
Close everything heeft geen nut, het gebruikt geen proceskracht.
Alleen voor de accu duur dan, maarja die is toch ruk
  zaterdag 14 februari 2009 @ 15:14:25 #222
65490 whoops
pi_66055096
HIer wordt uitgelegd hoe je met meerdere apps tegelijk kan werken:

En hier een wat technischer verhaal waarin wordt uitgelegd waarom je applicaties niet hoeft af te sluiten.

Toch mis ik die optie ook wel, ik wil gewoon zelf kunnen bepalen wanneer ik een applicatie afsluit...
pi_66074433
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 12:30 schreef Ceased2Be het volgende:
Heb je dat ook werkelijk gemeten? Want tenzij een applicatie een service heeft die in de achtergrond wel door kan draaien is dat gewoon niet mogelijk. Iets wat niet op de voorgrond staat kan dan ook geen CPU cycles verbruiken.
pi_66080457
Heb 2 dagen getest; 1 dag van de stroom gehaald met 6 running apps open, 1 dag van de stroom gehaald nadat ie gereset was. Dag 1 had ik 64% van de stroom over en dag 2 73%
Beide dagen het toestel verder niet aangeraakt.
pi_66083006
Ook een post van de G1. Bevalt goed voor een ex windows mobile gebruiker.
Sneller stabieler en echt internet zonder tools als skweezer om pagina s goed op beeld te krijgen. Batterij is niks maar dat is geen nieuws.
Heeft een van jullie al verbinding gemaakt met een carkit of headset? Als ik een device search doe via bluetooth gebeurd er niks doe ik iets fout?
  zondag 15 februari 2009 @ 14:12:53 #226
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_66083069
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:11 schreef marmhz het volgende:
echt internet zonder tools als skweezer om pagina s goed op beeld te krijgen.
En waarom neem je op WM geen andere browser dan?
  zondag 15 februari 2009 @ 14:31:13 #227
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_66083872
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:11 schreef marmhz het volgende:
Ook een post van de G1. Bevalt goed voor een ex windows mobile gebruiker.
Sneller stabieler en echt internet zonder tools als skweezer om pagina s goed op beeld te krijgen. Batterij is niks maar dat is geen nieuws.
Heeft een van jullie al verbinding gemaakt met een carkit of headset? Als ik een device search doe via bluetooth gebeurd er niks doe ik iets fout?
Ja, met een bluetooth headset. Pair je je apparaat op de goede manier? Werkt ie met andere apparaten wel? En welke carkit/headset heb je?
pi_66089864
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Heb 2 dagen getest; 1 dag van de stroom gehaald met 6 running apps open, 1 dag van de stroom gehaald nadat ie gereset was. Dag 1 had ik 64% van de stroom over en dag 2 73%
Beide dagen het toestel verder niet aangeraakt.
dus 9% verschil nou dat is niet de moeite om alles uit te gooien, voor mij
pi_66095706
Ook de opera browser met Windows mobile werkt lang niet zo snel en soepel als de G1 dat is echt een groot verschil. Heeft waarschijnlijk ook te maken met een andere schermtechniek (zelfde als de Iphone) die schermtechniek schijnt niet te werken met WM. Je merkt ook aan alles dat Android heel goed is afgestemd op de hardware. Al had je een 700 Mhz processor dan nog blijft WM een wat traag systeem. Daar staat tegenover dat Android echt nog in ontwikkeling is wat betreft applicaties.
Carkit ga ik morgen nog eens voor zitten het is een parrot.
pi_66101642
wikiTune is ook ontzettend gaaf, en de headset die erbij zit klinkt best goed,
De enige nadelen zijn geen goede msn client, en de accu,
Voor de rest is die helemaal top.
pi_66103711
Powermanager installeren scheelt al een hoop voor de accu, wat betreft die msn client... ze zijn bezig om pidgin te porten naar het android platform (www.pidgin.im).
pi_66129955
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Powermanager installeren scheelt al een hoop voor de accu, wat betreft die msn client... ze zijn bezig om pidgin te porten naar het android platform (www.pidgin.im).
Oh dat is mooi dan
  dinsdag 17 februari 2009 @ 09:13:09 #233
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66148689
Wie weet hoe het zit als je in het buitenland komt met deze mobiel?

Ik woon namelijk dich bij de grens en telefoons hebben hier soms de neiging om op het buitenlandse netwerk te gaan en ik heb geen zin om toren hoge rekeningen te ontvangen omdat hij data in het buitenland heeft gebruikt.

Vooral om dat de G1 continu online moet zijn

heeft iemand hier daar ervaring mee?
pi_66150167
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 09:13 schreef rac het volgende:

Ik woon namelijk dich bij de grens en telefoons hebben hier soms de neiging om op het buitenlandse netwerk te gaan en ik heb geen zin om toren hoge rekeningen te ontvangen omdat hij data in het buitenland heeft gebruikt.

Hier ben ik ook bang voor... ik heb elke keer al rekeningen van 60 euro omdat ik weer op het duitse netwerk zat Maarja, ik kan roaming ook niet uitzetten want ik kom vaak in duitsland en dan wil ik wel kúnnen bellen
pi_66150801
Toen ik laatst in België was had mijn telefoon door dat ik in een roaming gebied zat en vroeg 'ie of ik data aan of uit wilde hebben. Weet alleen niet of 'ie, zodra je een keer ja gezegd hebt, dat gewoon leuk blijft doen voor in elk geval dat telefoonnetwerk.
pi_66167619
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 09:13 schreef rac het volgende:

Als ik even naar de opties in de telefoon kijk dan is het volgens mij mogelijk een vast netwerk te kiezen.
pi_66180093
ja je laat hem gewoon op 1 netwerk staan
pi_66191736
Voor degenen die handmatig de RC33 update willen installeren:
https://android.clients.google.com/u...6.f6469a1e.zip
copy the downloaded file as update.zip to the sd card..
unmount sdcard (unplug usb)
restart phone with home button pressed
press alt - L then alt - S
drink coffee

---
zojuist gedaan op mijn G1 en werkt perfect
pi_66191945
ok leuke toevoegingen
-Voice chat
-Voice search
-IM ondersteund nu ook yahoo en MSN
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:31:44 #241
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_66193884
Van de week ook deze telefoon besteld.
Hoop snel binnen te krijgen.

Ben benieuwd of ik als techniek noob een beetje makkelijk ermee kan werken
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:46:06 #242
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_66194268
De actie van de pers is veranderd zag ik, nu nog "maar" 17 euro per maand + 7.45 voor web en walk. Scheelt toch bijna 5 euro per maand qua prijs

Marijke wacht geduldig tot de prijs nog iets gezakt is, heb toch nog een abonnement tot het eind van het jaar en daardoor wat tijd
  woensdag 18 februari 2009 @ 14:45:52 #243
65490 whoops
pi_66198752
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:27 schreef Ceased2Be het volgende:
drink coffee

---
Je linkje werkt niet. Niet dat ik hem ga updaten, ik wacht wel tot hij OTA komt.
pi_66199153
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:27 schreef Ceased2Be het volgende:
drink coffee

---
Handig die halve XDA urls.

https://android.clients.g(...)-126986.f6469a1e.zip
pi_66200752
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:02:34 #246
65490 whoops
pi_66204562
Ik merkte afgelopen week tijdens het chatten trouwens dat de G1 het woord "wel" verandert in het Engelse "we'll", terwijl ik dat helemaal niet wil.

Weet iemand hoe je deze goedbedoelde bemoeizucht uit kan schakelen? Ik vind het een beetje vreemd om te typen: "We zien we'll..."
pi_66205816
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:02 schreef whoops het volgende:
Ik merkte afgelopen week tijdens het chatten trouwens dat de G1 het woord "wel" verandert in het Engelse "we'll", terwijl ik dat helemaal niet wil.

Weet iemand hoe je deze goedbedoelde bemoeizucht uit kan schakelen? Ik vind het een beetje vreemd om te typen: "We zien we'll..."
Taalinstellingen voor autocorrectie op NL zetten of autocorrectie uit?
pi_66206216
menu -> settings -> Locale Settings -> Auto replace uitvinken
  woensdag 18 februari 2009 @ 18:41:38 #249
65490 whoops
pi_66207515
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:57 schreef Ceased2Be het volgende:
menu -> settings -> Locale Settings -> Auto replace uitvinken
Cool, thanks. Dat was hem...

@erikkll: er zit voor zover ik weet geen NL locale in...
pi_66211494
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:41 schreef whoops het volgende:

[..]

Cool, thanks. Dat was hem...

@erikkll: er zit voor zover ik weet geen NL locale in...
geen idee hoor, maar bij mijn nokia loste dat het probleem op. vandaar
pi_66221440
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:46 schreef Biogarde het volgende:

[ afbeelding ]

Vind deze versie mooier

Bron
pi_66222689
quote:
Dat is niet die voor Spanje he
pi_66224430
Maar wel ín Spanje .
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:05:24 #254
65490 whoops
pi_66234032
Dit is geinig...
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:25:14 #255
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_66270306
Wie heeft hem hier via gsmweb besteld?
Dinsdag alles ingestuurd (contract en alle bende erbij) en mailtje gehad dat binnen 2-3 dagen verzonden zou worden maar nog geen mail gehad.
Was dit bij jullie ook?
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:28:25 #256
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_66270432
ik draai android icm een HTC Tytn2,

draait nog niet helemaal (geen bt, wifi, cam)
maar over het algemeen draait ie wel.. en soepel..
pi_66272114
ik heb hem gewoon besteld via de t-mobile site. Was 6euro per maand goedkoper dan de winkel (das voor 2jarig abo toch 140 euro) en om 14uur besteld, volgende ochtend om 9.15 in huis.. helemaal niets te klagen dus En bevalt super
everyone's a critic...
even you ! !
  vrijdag 20 februari 2009 @ 20:12:18 #258
189961 ex
aperture science
pi_66290002
Ik kon niet zo goed kiezen, en had al een iphone..

Heb ze nu allebij

Cool apparaatje! mooi scherm, files eropzetten is te simpel, en werkt ook echt onder alles .

Alleen als ik hem beet pak, en op het batterij klepje druk hoor ik een soort klik rechts onder, (onder de foto neem knop)

Hoort dit, hebben jullie dit ook? Of moet ik morgen even terug?
The cake is a lie!
pi_66292692
Ik heb em net even geprobeerd in de t-mobile winkel. Wel een mooi ding, maar ik vind em nogal langzaam. Kalender opstarten moet je bijvoorbeeld echt gewoon op wachten...
  vrijdag 20 februari 2009 @ 21:23:19 #260
65490 whoops
pi_66293503
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:08 schreef Repeat het volgende:
Ik heb em net even geprobeerd in de t-mobile winkel. Wel een mooi ding, maar ik vind em nogal langzaam. Kalender opstarten moet je bijvoorbeeld echt gewoon op wachten...
Ik moet minder dan 1 seconde wachten voordat m'n calendar in beeld staat... Vind ik acceptabel...

Ik vind het sowieso allemaal vrij soepel lopen, zeker voor een eerste release...
pi_66311867
Komen er nog anderen Android telefoons?
Aangezien ik de G1 niet kan nemen omdat alleen T-Mobile hem heeft incl abonnement.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:25:55 #262
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_66311909
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:24 schreef Wunny het volgende:
Komen er nog anderen Android telefoons?
Aangezien ik de G1 niet kan nemen omdat alleen T-Mobile hem heeft incl abonnement.
De HTC G2 komt eerdaags deze kant op.

zaterdag 21 februari 2009 @ 13:30:57 #263
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_66312071
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:25 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Wat is eerdaags? Maandje of 2?
pi_66316426
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:25 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Mmh oke, mooi ik heb namelijk nog even ( tot Oktober ongeveer) dan kan ik een nieuw toestel kiezen.
Heb je ook wat aan zo'n mobiel zonder internet abbonement?
pi_66316868
En het ding heeft weer geen normale koptelefoonuitgang .
  zaterdag 21 februari 2009 @ 17:09:26 #266
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_66318010
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:30 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Wat is eerdaags? Maandje of 2?
Durf ik niet te zeggen, geruchten gaan dat het snel zou wezen.
Waarschijnlijk word deze dan door Vodafone uitgebracht. Zeker ben ik er echt niet van.
pi_66321021
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 17:09 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Durf ik niet te zeggen, geruchten gaan dat het snel zou wezen.
Waarschijnlijk word deze dan door Vodafone uitgebracht. Zeker ben ik er echt niet van.
Godverdomme, dat hoop ik niet, Vodafone en T-Mobile ontvang ik hier namelijk ongelofelijk slecht.
  zondag 22 februari 2009 @ 12:04:44 #268
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_66335908
Hoi allen,

Ik ben van plan om dit toestel morgen te halen icm een 2 jarig abbo plus web and walk.
Is dit een verstandige keuze mbt de toekomst of komt er binnenkort een beter toestel uit met vergelijkbare functies ?( en misschien een tikkie kleiner?)

En wat ik ook heb gelezen is dat skype en msn niet mogelijk is, alleen in de vorm van smsjes, klopt dit of zijn er inmiddels al msn clients?

En kun je er vlot tv mee kijken onderweg?

Alvast dank!!

[ Bericht 5% gewijzigd door Henk-B op 22-02-2009 12:10:27 ]
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_66336175
Zowel voor Skype als voor MSN zijn clients die gewoon gebruik maken van internet die sms-verhalven komen uit de VS (voor wat betreft MSN tenminste, Skype weet ik niet).

on a side note, kwam net dit topic tegen op xda-developers. lijtk erop dat er een manier is gevonden om custom firmware op je europese-vasteland-niet-developer-G1 te zetten:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=485364
pi_66337836
quote:
Op zondag 22 februari 2009 12:04 schreef Henk-B het volgende:

Ik ben van plan om dit toestel morgen te halen icm een 2 jarig abbo plus web and walk.
Is dit een verstandige keuze mbt de toekomst of komt er binnenkort een beter toestel uit met vergelijkbare functies ?( en misschien een tikkie kleiner?)
Er komen dit jaar een aantal android telefoons uit.

Je kunt je afvragen of je nu zo'n 'experimenteel' toestel wil hebben, als je er een twee-jarig abo voor nodig hebt.
pi_66339195
Nou ja, het OS is 'experimenteel' de hardware is (vanuit HTC) redelijk tried-and-tested...
pi_66342818
op internet kun je em ook best wel krijgen met 1 jarig abonnement. kost je maar 70 euro.
Immer.
pi_66343625
Wacht gewoon nog eventjes.
pi_66421749
quote:
Op zondag 22 februari 2009 13:18 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Er komen dit jaar een aantal android telefoons uit.

Je kunt je afvragen of je nu zo'n 'experimenteel' toestel wil hebben, als je er een twee-jarig abo voor nodig hebt.
Is gewoon een HTC werkt perfect, niks experimenteels aan.
  donderdag 26 februari 2009 @ 12:26:16 #275
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_66476151
Ik heb nog 1 vraagje die ik nergens kan terugvinden.

Kun je je Android als modem gebruiken?

Ik wil een Samsung NC10 kopen en dan via de G1 het internet op.

En waar kan je draaiende apps closen, met de back button?

PS, ik vind dat hij niet vaak 3g haalt hier in Rotterdam, heb hem alleen binnenshuis geprobeerd misschien dat het daar aan ligt.
pi_66481810
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:26 schreef Henk-B het volgende:
Ik heb nog 1 vraagje die ik nergens kan terugvinden.

Kun je je Android als modem gebruiken?

Ik wil een Samsung NC10 kopen en dan via de G1 het internet op.

En waar kan je draaiende apps closen, met de back button?

PS, ik vind dat hij niet vaak 3g haalt hier in Rotterdam, heb hem alleen binnenshuis geprobeerd misschien dat het daar aan ligt.
3g ontvangst is nou eenmaal nog niet erg ver ontwikkeld in nederland helaas.
Als modem gebruiken moet wel kunnen. Er is zelfs een app die 'm als draadloos accesspoint laat werken!

Apps hoef je niet te sluiten. Als ze op de achtergrond staan gebruiken ze geen/weinig stroom/kracht.
  donderdag 26 februari 2009 @ 15:21:18 #277
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_66482427
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:06 schreef erikkll het volgende:

[..]

3g ontvangst is nou eenmaal nog niet erg ver ontwikkeld in nederland helaas.
Als modem gebruiken moet wel kunnen. Er is zelfs een app die 'm als draadloos accesspoint laat werken!

Apps hoef je niet te sluiten. Als ze op de achtergrond staan gebruiken ze geen/weinig stroom/kracht.
Oke dank je wel, vind dat wel jammer van die 3g, ik bedoel daar is de telefoon toch voor bedoelt.
Ik zit nu in centrum Rotterdam en hij haalt soms wel soms niet 3g.
pi_66487002
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:21 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Oke dank je wel, vind dat wel jammer van die 3g, ik bedoel daar is de telefoon toch voor bedoelt.
Ik zit nu in centrum Rotterdam en hij haalt soms wel soms niet 3g.
dan heb je net pecht met je locatie, 3g zou in rotterdam best moeten werken... Ik woon in de achterhoek, en daar is het er vaker niet dan wel...
  donderdag 26 februari 2009 @ 18:54:44 #279
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_66490272
Je kán je G1 als modem gebruiken inderdaad, maar de providers zijn daar niet echt blij mee. Ze hebben niet voor niks (veel duurdere) 3G abbo's voor laptops. In principe kunnen ze niet zien of je met een laptop online gaat, maar denk er wel aan dat de datalimiet niet al te groot is voor laptopgebruik (lees: downloaden van mp3's, films etc.). Als je alleen surft en zo nu en dan een Youtube filmpje kijkt, moet het nog wel lukken.
pi_66503288
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 18:54 schreef Devolution het volgende:
Je kán je G1 als modem gebruiken inderdaad, maar de providers zijn daar niet echt blij mee. Ze hebben niet voor niks (veel duurdere) 3G abbo's voor laptops. In principe kunnen ze niet zien of je met een laptop online gaat, maar denk er wel aan dat de datalimiet niet al te groot is voor laptopgebruik (lees: downloaden van mp3's, films etc.). Als je alleen surft en zo nu en dan een Youtube filmpje kijkt, moet het nog wel lukken.
boeiend of de provider er blij mee is. Zolang je geen films enzo gaat downloaden komen ze er niet eens achter.
  donderdag 26 februari 2009 @ 23:34:38 #281
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_66503718
Weet iemand precies hoe die app heet?

Dat je hem als een modem laat werken.
  donderdag 26 februari 2009 @ 23:51:44 #282
65490 whoops
pi_66504453
  vrijdag 27 februari 2009 @ 16:18:53 #283
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_66524534
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:51 schreef whoops het volgende:
Tetherbot
Thanks dat wordt even puzzelen!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:01:35 #284
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_66558166
-

[ Bericht 100% gewijzigd door rinzzz op 28-02-2009 18:06:34 ]
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:07:10 #285
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_66558310
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:01 schreef rinzzz het volgende:
-
Verklaar je nader, wat vind je er precies kut aan enzo?

Edit: jammer dat je je opmerking weghaalt, voor degenen die het gemist hebben hij gaf aan de telefoon kut vinden en spijt te hebben van z'n aankoop
pi_66558335
ik heb em nu handmatig geupdate, en dat is erg fijn
Automatisch melding van updates van programma's die jij hebt geinstalleerd & voicedial...
Immer.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:18:46 #287
220836 rinzzz
pi_66558582
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:08 schreef Firenzo het volgende:
ik heb em nu handmatig geupdate, en dat is erg fijn
Automatisch melding van updates van programma's die jij hebt geinstalleerd & voicedial...
Heb je er al eens een foto mee proberen te maken?
pi_66558605
Ja okay, de camera is kut... er zijn echter 3rd party photo-apps op de Developer edition getest die er al een stuk beter mee omgaan. Maar heb je daarvoor je mobiel gekocht?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:28:21 #289
220836 rinzzz
pi_66558810
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja okay, de camera is kut... er zijn echter 3rd party photo-apps op de Developer edition getest die er al een stuk beter mee omgaan. Maar heb je daarvoor je mobiel gekocht?
tovert die software ook een flitser uit het toestel?

Ik heb hem er niet voor gekocht maar het is wel iets wat ik het meest gebruik naast het bellen en sms'en. Internetten is leuk, maar na 2 dagen heb je dat ook wel gezien, het blijft een klein schermpje. Dan zijn er constant netwerkconflicten waardoor je onbewust ineens een halve dag niet bereikbaar bent. Ook moet je alle functionaliteiten uitschakelen wil de batterij nog eventjes mee kunnen gaan en dat eventjes is dan nog maar 2 dagen, waarna je hem opnieuw moet opladen. Daarnaast is google maps is niet secuur, valt de opbrengst van het geluid vanuit de luidspreker tegen en is het toestel veel te groot.

De pluspunten zijn het toetsenbord wat ik wel erg fijn vind, en de synchronisatie met alle google diensten. De agenda mail touchscreen werkt ook erg fijn en het beeld is erg mooi en scherp.
pi_66560913
Tja ik vind de camera niet zo boeiend, maar de responsetijden waren met de software aanpassing een heel stuk beter. Een flitser heb je er niet mee maar dat vind ik persoonlijk dan weer niet boeiend.
Internetten zelf doe ik er ook weinig mee, gebruik Greed wel veel als RSS feed reader wat dan wel weer perfect werkt op dat schermpje.
Maps nog amper gebruikt, maar de paar demo's die ik er mee gaf was ie heel secuur. Geluid van de luidspreker moet ik je nageven, ik hoor mijn ringtone amper maar ook daar valt softwarematig nog e.e.a. mee te doen verwacht ik.
De accu is idd het grootste minpunt, zeker met de nokia die ik gewend was eens in de twee weken op te laden. De G1 hangt eigenlijk elke avond wel aan de lader.
pi_66571387
De ringtone kan ik op zich wel horen, al hoor ik daar idd meer klachten over. Wat mij vooral flink teleur stelt is dat ik het trillen zo goed als niet voel, en ik heb eigenlijk een grafhekel aan ringtones en wil mijn telefoons altijd alleen op trilstand hebben. Dat kan ik nu simpelweg niet meer doen.
  zondag 1 maart 2009 @ 01:28:18 #292
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66571478
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:19 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Zo! Dat is wel even wat beter dan die lelijke G1
  zondag 1 maart 2009 @ 02:02:51 #293
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66571999
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zo! Dat is wel even wat beter dan die lelijke G1
Je weet dat "concept foto's" niets meer zijn dan wat creatieve uitspattingen van een Photoshop-artiest? Leuk bedacht, maar het is een verzinsel, meer niet.
2000 light years from home
  zondag 1 maart 2009 @ 02:05:51 #294
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66572033
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:02 schreef Merkie het volgende:

[..]

Je weet dat "concept foto's" niets meer zijn dan wat creatieve uitspattingen van een Photoshop-artiest? Leuk bedacht, maar het is een verzinsel, meer niet.
We zullen het zien. Heel vaak lijkt het definitieve ontwerp ook wel voor op het concept hoor
  zondag 1 maart 2009 @ 02:14:19 #295
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66572116
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

We zullen het zien. Heel vaak lijkt het definitieve ontwerp ook wel voor op het concept hoor
Hier, de Xperia X2!

Om maar even duidelijk te maken dat zo'n conceptfoto echt 0,0 met SonyEricsson te maken heeft. Degene die de conceptfoto maakt heeft niks met SonyEricsson of Android te maken. Zijn enige skill is dat hij mooie plaatjes kan maken, en dat kan hij goed, beter dan ik. Maar de betrouwbaarheid van mijn conceptfoto van de Xperia X2 en zijn conceptfoto van de P905 is even hoog.
  zondag 1 maart 2009 @ 02:22:12 #296
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66572206
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:14 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hier, de Xperia X2!
[ afbeelding ]

Om maar even duidelijk te maken dat zo'n conceptfoto echt 0,0 met SonyEricsson te maken heeft. Degene die de conceptfoto maakt heeft niks met SonyEricsson of Android te maken. Zijn enige skill is dat hij mooie plaatjes kan maken, en dat kan hij goed, beter dan ik. Maar de betrouwbaarheid van mijn conceptfoto van de Xperia X2 en zijn conceptfoto van de P905 is even hoog.
Haha Hij is goed. Alleen leert de ervaring dat dit lang niet altijd het geval is, helaas.
  zondag 1 maart 2009 @ 02:25:14 #297
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66572234
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:22 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Haha Hij is goed. Alleen leert de ervaring dat dit lang niet altijd het geval is, helaas.
Niet? Zulke concept"foto's" met van die matige slogans erbij en overduidelijk renders zijn, zijn altijd nep . Ik kan me geen conceptfoto van een telefoon heugen die daadwerkelijk uit is gekomen.
pi_66611422
die SE android concept phone, althans het plaatje, is al enorm antiek. dat is gewoon een hoax. komen wel andere mooie android toestellen aan, al lijken ze allemaal op iphone's.
Immer.
pi_66612975
quote:
Op maandag 2 maart 2009 11:51 schreef Firenzo het volgende:
die SE android concept phone, althans het plaatje, is al enorm antiek. dat is gewoon een hoax. komen wel andere mooie android toestellen aan, al lijken ze allemaal op iphone's.
Als die Android telefoons op de iPhone lijken, dan lijkt de iPhone op de LG Prada. Die is eerder aangekondigd en uitgekomen dan de iPhone als ik me niet vergis. Eigenlijk lijken al die Android telefoons dan ook weer op de LG Prada. Het is zo walgelijk als mensen alles vergelijken met Apple producten
pi_66614248
vind jij de prada lijken op de iphone?

en als je dit ziet, dan lijkt het meer een kopie van de Iphone dan van de LG
Immer.
pi_66614268
ik vind de G1 echt oerlelijk !
JA!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')