De user interface van windows mobile blijft toch achter bij de iphone en android hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Antony1989 het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk nog nooit met een windows mobile telefoon 'gespeeld'.
Tegenwoordig werkt het gewoon goed hoor. Zoals je van een telefoon mag verwachten, zoals Touch Hd, en de Pro. Iphone is gewoon 'klote', je moet voor de wat betere apps betalen, wat nergens op slaat.
Want een programmeur moet gratis werkenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Antony1989 het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk nog nooit met een windows mobile telefoon 'gespeeld'.
Tegenwoordig werkt het gewoon goed hoor. Zoals je van een telefoon mag verwachten, zoals Touch Hd, en de Pro. Iphone is gewoon 'klote', je moet voor de wat betere apps betalen, wat nergens op slaat.
Lijkt me trouwens wel een stoere telefoon, ook straks design.
Dat zeg ik niet, maar als voor windows mobile 99% van de apps gratis zijn, ga je toch eerder voor een Windows Mobile Device? Niet dat ik het erg vind om er geld voor te gaan betalen, maar om software te maken, moet je eerst een pakket aanschaffen van apple van 100 dollar ofzo. Terwijl het bij windows mobile gratis is, en dus hobby programeurs, eerder naar windows mobile gaan. Lijkt mij.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Want een programmeur moet gratis werken
Download free iPhone SDKquote:Op woensdag 24 december 2008 11:36 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als voor windows mobile 99% van de apps gratis zijn, ga je toch eerder voor een Windows Mobile Device? Niet dat ik het erg vind om er geld voor te gaan betalen, maar om software te maken, moet je eerst een pakket aanschaffen van apple van 100 dollar ofzo.
Op je computer testen is volgens mij niet echt representatief voor als ie echt op het mobieltje zelf staat.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef erikkll het volgende:
[..]
De user interface van windows mobile blijft toch achter bij de iphone en android hoor
tip aan de TS: google eens op android sdk (software development kit). daar zit een emulator bij waarmee je de het android besturingssysteem op je computer kunt proberen!
Nouja, ik let daar niet op, maar eerst was het iig rond de 100dollar.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Download free iPhone SDK
http://developer.apple.com/iphone/program/download.html
![]()
Daarbij heb ik TomTom op m'n Windows mobile gehad, was niet gratis.
Ik heb ook de touch flow nepding op m'n mobile gehad, was ook niet gratis.
En zo wat meer dingen die niet gratis waren.
Al enig idee hoe?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:45 schreef poepeneesje het volgende:
Interessant topic, ik ben ook van plan om een Android-telefoon/G1 aan te gaan schaffen.
Dus eigenlijk bleer je dus ongefundeerd dat de iPhone klote is.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Nouja, ik let daar niet op, maar eerst was het iig rond de 100dollar.
Ik hou me niet zo met de Iphone bezig dusja.
Nee, ik dacht namelijk dat die SDK geld kost, en daarom vond ik het eigenlijk niet normaal.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus eigenlijk bleer je dus ongefundeerd dat de iPhone klote is.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Antony1989 het volgende:
Iphone is gewoon 'klote', je moet voor de wat betere apps betalen, wat nergens op slaat.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Download free iPhone SDK
http://developer.apple.com/iphone/program/download.html
![]()
Daarbij heb ik TomTom op m'n Windows mobile gehad, was niet gratis.
Ik heb ook de touch flow nepding op m'n mobile gehad, was ook niet gratis.
En zo wat meer dingen die niet gratis waren.
sorry, maar ik zie hier nergens in terug komen dat je het over de SDK kit had.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Nee, ik dacht namelijk dat die SDK geld kost, en daarom vond ik het eigenlijk niet normaal.
Maar nu het gratis is, veranderd mijn mening enigzins.
Hierboven staat ergens dat ik heb gezegd, dat je voor dat programma 100 dollar moet betalen, en voor vele goeie apps moet betalen.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[..]
[..]
sorry, maar ik zie hier nergens in terug komen dat je het over de SDK kit had.
Wel dat je de iPhone klote vind omdat je moet betalen voor apps.
Iets wat je ook voor sommige Windows Mobile apps moet doen, maar dat vind je wel normaal
Uuhhmm.. ik doe niet anders ? Ik doe software development voor mobiele telefoons, we hebben alle recente high-end toestellen wel zo'n beetje liggen. Ik denk dat ik uitgebreider en met meer verschillende toestellen heb 'gespeeld' dan menige fokker.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Antony1989 het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk nog nooit met een windows mobile telefoon 'gespeeld'. (...)
Niet. @ work hebben we een development versie, volgens mij gewoon legaal via android marketplace besteld.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:38 schreef Androidworld het volgende:
(...)
@Aaargh: Waar/hoe heb je hem gekocht?
Oke, dan kun je neit zeggen dat windows mobile niet soepel werkt, en je kunt het eigenlijk niet vergelijken met de iphone het is heel anders, op elk vlak.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:57 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Uuhhmm.. ik doe niet anders ? Ik doe software development voor mobiele telefoons, we hebben alle recente high-end toestellen wel zo'n beetje liggen. Ik denk dat ik uitgebreider en met meer verschillende toestellen heb 'gespeeld' dan menige fokker.
Een iphone kan ook helemaal niet met een windows mobile toestel werken!quote:Op woensdag 24 december 2008 12:00 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Vind het beter werken als een Iphone.
Het grote voordeel van iPhone is juist de enorme hoeveelheid software die beschikbaar is, en de kwaliteit hiervan. Voor WM is ook wel veel software te vinden maar het is lastig om een goede app te vinden die doet wat je wilt.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:36 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als voor windows mobile 99% van de apps gratis zijn, ga je toch eerder voor een Windows Mobile Device? (...)
uuh.. jawel, heb ik zojuist gedaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:00 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Oke, dan kun je neit zeggen dat windows mobile niet soepel werkt, (...)
Dat kan. Ik niet.quote:en je kunt het eigenlijk niet vergelijken met de iphone het is heel anders, op elk vlak.
Naja ik vind het soepel werken, ik ben blij met mijn Touch HD.
Vind het beter werken als een Iphone.
Check de concept foto's van de SonyEricsson P905: http://www.concept-phones(...)reen-android-qwerty/quote:Op woensdag 24 december 2008 12:36 schreef erikkll het volgende:
Ik wil een android toestel, trouwens, maar de G1 is LELIJK!
Zomer 2009. Meer is er nog niet bekendquote:
Wauw!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:19 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Check de concept foto's van de SonyEricsson P905: http://www.concept-phones(...)reen-android-qwerty/
Ik heb toch maar de Dev Phone besteldquote:Op maandag 29 december 2008 18:57 schreef Devolution het volgende:
[..]
Zomer 2009. Meer is er nog niet bekend
Ik wilde eerst per se de G1 hebben, maar aangezien de Dev-versie alleen met een creditcard te koop is en de normale versie alleen met T-Mobile, wacht ik denk ik toch liever op de P905. Ik ben sowieso altijd al een fan geweest van Sony Ericsson, ze maken geweldige telefoons
Ik heb 'em bij jullie gekochtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:28 schreef Androidworld het volgende:
Hoeveel waren de verzendkosten? Had nl gehoord dat ze verlaagd waren? Of was je gewoon $ 603 kwijt??
Gratis, 29,95 pmquote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef Firenzo het volgende:
kan nooit lang meer duren.. ik zit echt te wachten, en hopen dat hij niet achterlijk duur wordt..
Edit: 30 januari beschikbaar, en nu al vanaf website
http://www.androidmagazin(...)ari-beschikbaar.html
sms-en doe ik toch zelden. Dan is 29,50 wel een leuk aanbod.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:17 schreef Firenzo het volgende:
ja, ik heb al rondgekeken, er zijn idd mensen mee bezig. ikzelf heb een exchange server waarop mijn outlook email ook komt, en voor exchange komt er sowieso een app.
en over de prijs.. 29,50 voor abbo + gratis w&w + 9,95 SMS bundel = stieken toch 40 euro de maand weer...
Maar dan heb je WnW standaard, is langzamer. Met plus kom je op dezelfde prijs uit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:02 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp, heb het ding besteld via de aanbieding van depers (www.bestelmaar.nl/pers)
ben heel benieuwd
Geen keyboardquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:18 schreef elfzesendertig het volgende:
http://i.gizmodo.com/5135926/android-g2-photos-thinner-and-no-keyboard?skyline=true&s=x
tja... heeft qua design ook wel wat maar het is weer zo'n apple-kloon geworden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:18 schreef elfzesendertig het volgende:
http://i.gizmodo.com/5135926/android-g2-photos-thinner-and-no-keyboard?skyline=true&s=x
Kunnen we iPhones bashen, wij hebben gratis apps, wij hebben alles mooier enzulksquote:Op donderdag 22 januari 2009 08:24 schreef Devolution het volgende:
Het gaat nu vrij langzaam idd, maar straks zul je denk ik doodgegooid worden met Androidtelefoons
Daar heb ik hem besteldquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:03 schreef Firenzo het volgende:
wel goedkoop bij gsmweb btw:
http://www.gsmweb.nl/gsmweb/gsmnieuwsbrief/2009/jan3.htm
Bij die iPhone kost het 99E per jaarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:51 schreef Firenzo het volgende:
Daar is nu geloof ik een programma voor. Zal in de toekomst wel een volledige outlook sync worden gemaakt. Dat kan niet missen...
Het is ook de T-mobile G1, dus de G1 is van t-mobile zelfquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:22 schreef Wunny het volgende:
T-Mobile is zeker de enige die abbonementen heeft met de Android G1 zeker? Net zoals de iPhone?
Helaas niet zoals bij de iPhone. T-Mobile vond het logischer om de smartphone die meer gebruik maakt van internet dan welke telefoon ervoor dan ook, een eenvoudiger data-abbo'tje te geven dan de iPhone.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:22 schreef Wunny het volgende:
T-Mobile is zeker de enige die abbonementen heeft met de Android G1 zeker? Net zoals de iPhone?
Het valt blijkbaar idd wel mee, ik kan ook niet meer vinden waar ik dat destijds gelezen had...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:32 schreef Ceased2Be het volgende:
De mensen van Engadget en Gizmondo waren anders behoorlijk positief zeker met de potentie van het OS in het achterhoord. Heb een review of 4/5 gezien, ze komen allemaal met dezelfde minpuntjes, maar eigenlijk niets wat niet softwarematig op te lossen is.
En een aantal dingen die in de eerstvolgende update al opgelost zijn (stereo bluetooth-headset support bijv.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef elfzesendertig het volgende:
JONGENS, VERGEET DE G1!!! DE iPHONE KRIJGT BLUETOOTH BESTANDSOVERDRACHT! OMG IK KWAM ZOJUIST KLAAR! JAREN GELEDEN AL IN DE SIMPELSTE TELEFOONS, NU OOK OP DE iPHONE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef elfzesendertig het volgende:
JONGENS, VERGEET DE G1!!! DE iPHONE KRIJGT BLUETOOTH BESTANDSOVERDRACHT! OMG IK KWAM ZOJUIST KLAAR! JAREN GELEDEN AL IN DE SIMPELSTE TELEFOONS, NU OOK OP DE iPHONE!Ik neem alleen een iPhone als je er ook van die skins voor kunt kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
http://nitrodesk.com/dk_touchdownFeatures.aspxquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:39 schreef KneiterS het volgende:
Is deze telefoon ook met de agenda van outlook 2007 te synchroniseren?
Waar heb jij 'm besteld?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:00 schreef Ceased2Be het volgende:
fijne verrassing gehad vandaag, hij wordt toch morgen geleverd
Mooiquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:
heb hem zelf besteld bij Bestelmaar.nl, die gaven afgelopen maandag aan dat het volgende week vrijdag zou worden. maar gisteren kreeg ik ineens een telefoontje hoe laat ze morgen konden komen.
Je kan voor 70 euro voor het toestel 1 jaar die abo nemen ipv 2 jaarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind em echt helemaal geweldig (vooral de witte) en overweeg om em te bestellen... Ik ben alleen iemand die van "budget-aanbiedingen" houd voor wat betreft telefoonabonnementen, en dan vind ik 28.50 (ondanks dat het incl mobiel internet is) toch vrij veel. Hij zal nog wel niet gratis bij een goedkoper abonnement te krijgen zijn gok ik?
Ik heb 'm over een uurtjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:11 schreef Ceased2Be het volgende:
m'n vriendin belde net, hij is afgeleverd!![]()
Nu nog 4,5 uur wachten voordat ik hem kan zien
Allereerst om even de verschillen te bekijken. ze hebben allebei wel wat. voordeel bij Opera is dat ie automatisch doorschakeld naar de mobile versies van fok en tweakers (andere sites nog niet gecheckt) itt de standaard browser.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:26 schreef LintuxCx het volgende:
Waarom Opera ipv de standaard browser?
Das mooi, want buiten Den Bosch kom ik toch bijna nooitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:45 schreef Ceased2Be het volgende:
Voor navigatie: http://www.andnav.org/
Te downloaden vanaf de marketplace. officieel nog niet voor nederland geschikt, maar heb in ieder geval al in den bosch kunnen navigeren zonder problemen.
Puik!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:57 schreef Devolution het volgende:
[..]
Das mooi, want buiten Den Bosch kom ik toch bijna nooit
Dat is wel zonder mobiel internet, dat je er dan nog apart bij moet nemen (dus nog 10¤ of ¤15 per maand erbij). Geweldig toestel overigens, ik ben er echt heel blij meequote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je kan voor 70 euro voor het toestel 1 jaar die abo nemen ipv 2 jaar
Kan je er ook mee bellen dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:31 schreef Ceased2Be het volgende:
inmiddels 2 dagen gebruikt en er alles mee gedaan behalve bellen
Die radarachtige functie is wel mooiquote:Op zondag 1 februari 2009 21:14 schreef whoops het volgende:
Dit vind ik trouwens echt een vet filmpje over de Android:
En hoe vaak moeten opladenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:31 schreef Ceased2Be het volgende:
inmiddels 2 dagen gebruikt en er alles mee gedaan behalve bellen
Die gebruikt ING wegwijzer ook voor het vinden van pinautomaten.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die radarachtige functie is wel mooi
na een uur of 8 non-stop wifi, gps e.d. aan zat ie op 74%quote:
dit hoeft met een Li-ion batterij dus niet. Helemaal leeg is schadwelijk voor een Li-ion batterij.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:53 schreef LintuxCx het volgende:
Het helpt als je 'm een paar keer helemaal oplaadt en dan helemaal leeg laat lopen. Dus pas weer aan de lader aansluiten als 'ie zichzelf uitschakelt ivm lege batterij.
Toen ik 'm net had heb ik echt nog meer dan een uur een spelletje zitten spelen terwijl het rode lampje al knipperde.
Daarom kun je 'm zeer waarschijnlijk ook niet (helemaal) leegtrekken.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:36 schreef Firenzo het volgende:
[..]
dit hoeft met een Li-ion batterij dus niet. Helemaal leeg is schadwelijk voor een Li-ion batterij.
Ja, precies.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:50 schreef erikkll het volgende:
[..]
Daarom kun je 'm zeer waarschijnlijk ook niet (helemaal) leegtrekken.
20 euro per maand valt toch wel mee?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:15 schreef elfzesendertig het volgende:
Het is een interessant ding, maar ik kan dat abonnement niet betalenZonder internet wel, maar dat is best kansloos
Plus nog 10 euro voor internet. Dat is dus 30 euro per maand.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:21 schreef whoops het volgende:
[..]
20 euro per maand valt toch wel mee?
Kan niet in je financiele situatie kijken, maar toch...
Ik dacht dat dat de eerste 2 jaar gratis was? Of is dat alleen als je je abo verlengt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Plus nog 10 euro voor internet. Dat is dus 30 euro per maand.
Ja, gratis als je minstens Relax 300 neemt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:34 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de eerste 2 jaar gratis was? Of is dat alleen als je je abo verlengt?
Oh, dat wist ik niet. Hopelijk heb ik dan geluk want ik heb m'n abo van 20 euro verlengd met 2 jaar en de t-mobile medewerkster zei dat web-and-walk gratis was...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:35 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ja, gratis als je minstens Relax 300 neemt.
Actie web'n'walk Plus (vanaf Relax 300): Sluit 24 maanden GRATIS web'n'walk Plus af bij je Relax abonnement! (Geldt niet voor Sim Only)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Hopelijk heb ik dan geluk want ik heb m'n abo van 20 euro verlengd met 2 jaar en de t-mobile medewerkster zei dat web-and-walk gratis was...
Ik heb hem vandaag (of morgen) 2 weken geleden besteld (pre-order van t-mobile) en heb hem nog niet. Ik hoop dat er morgen een briefje van de postbode in de bus ligt dat ik hem kan ophalen...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:17 schreef trance_fan het volgende:
Voor de mensen die em al hebben.
Hoelang duurde het ongeveer voordat je de G1 in huis hadden.
Heb em namelijk bestelt via de telefoon maandagochtend. kan ik ongeveer inschatten wanneer ik em thuis heb.
Ik zit na 6 uur gebruik met alleen wifi aan al op 50%..quote:Op maandag 2 februari 2009 08:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
na een uur of 8 non-stop wifi, gps e.d. aan zat ie op 74%
gisteren alleen wifi aan gehad en toen zat ie na 16 uur op hetzelfde niveau
Zes uur gebruiken? Dus met het scherm aan en echt actief met het ding bezig? Da's toch niet zo gek?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:42 schreef VirusInside het volgende:
[..]
Ik zit na 6 uur gebruik met alleen wifi aan al op 50%..
ja. via internet bestellen is goedkoper. je kunt beter nog kijken op gsmweb.nl bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:14 schreef Brentmeister het volgende:
Dit gaat m'n eerste abonnement worden en ik vraag me iets af. Ik ben bij de T-Mobile winkel geweest, hier werd mij verteld dat een 1-jarig abonnement met relax 200 24,50 p/m zou zijn met zo'n ¤230,- bijbetaling. Nou kijk ik op de site van belnu.nl en hier staat hetzelfde abo voor ¤20,75 (afgeprijsd), maar met slechts een bijbetaling van ¤99,-. Dit verschil leek me wel erg groot. Zie ik hier iets over het hoofd? (Ik heb internet bewust buiten beschouwing gelaten).
Bedankt, ga ik even doen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:24 schreef erikkll het volgende:
[..]
ja. via internet bestellen is goedkoper. je kunt beter nog kijken op gsmweb.nl bijvoorbeeld.
Je hebt bij T-mobile het recht om eens per maand van abonnement te wisselen, maar ik heb geen idee wat voor invloed dat dan heeft op dat gratis Web 'N Walk wat ze hebben.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:40 schreef rac het volgende:
waar ik wel van baal is dat bij het relax abonnement geen sms inzit,
moet je of xtra betalen of nog extra bundel nemen.
Ik zou liever flexibel hebben met wn''w +
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:40 schreef rac het volgende:
waar ik wel van baal is dat bij het relax abonnement geen sms inzit,
moet je of xtra betalen of nog extra bundel nemen.
Ik zou liever flexibel hebben met wn''w +
Ook Jabber/Google Talk toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:24 schreef Rush20 het volgende:
Mis alleen iets van een MSN functie..je kan alleen op AOL.
Met BuddyMob kan je ook gewoon op msnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:00 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ook Jabber/Google Talk toch?
En anders is er een of andere Meebo app om op de andere netwerken te komen.
Het is in NL de "T-mobile G1", wat heeft telecomvergelijker dan nog echt toe te voegenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:12 schreef m3nster het volgende:
<reclamemode aan>
Telecomvergelijker.nl
Hier kun je van veel online aanbieders kijken welke het goedkoopste is, met welke telefoon enzo
<reclamemode uit>
Nou dat het bij de ene online winkel goedkoper is dan bij de andere? (meer korting e.d.)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is in NL de "T-mobile G1", wat heeft telecomvergelijker dan nog echt toe te voegen(behalve dat je het goedkoopste abbonement bij T-mobile kunt uitzoeken met dit toestel...)
Dus je hebt hem niet als eerste in huis! Seu themquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:32 schreef whoops het volgende:
Ik heb nogsteeds niets gehoord van T-Mobile... En de eeste week van februari is toch echt voorbij...
Goed plan...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus je hebt hem niet als eerste in huis! Seu them
Dan help ik je toch meequote:Op zondag 8 februari 2009 10:28 schreef StonedKinG het volgende:
Ik heb er 3![]()
Afstudeeropdracht![]()
Toch blijf ik mijn eigen telefoon fijner vinden(Touch HD)
quote:Op zondag 8 februari 2009 11:09 schreef rac het volgende:
[..]
Dan help ik je toch mee![]()
Doe mij er eentje en ik zal je vertellen hoe die bevalt
Zaterdag T-Mobile maar eens gebeld over hoe ende wat. Bleek dat er iets fout gegaan was met m'n bestelling, hij wordt nu alsnog z.s.m. opgestuurd...quote:
Denk dat ze hem nu wel hebben, ik krijg hem binnen 5 dagen zeiden ze gisterquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:32 schreef whoops het volgende:
Ik heb nogsteeds niets gehoord van T-Mobile... En de eeste week van februari is toch echt voorbij...
Oh cool heb je een msn vervanging want dat zit er niet op geloof ik :'{quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:01 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb hem al, maar mijn nummer wordt pas de 18de overgezet. Dus kan hem niet gebruiken. Hij is wel erg gaaf.
Kun je downloaden. Maar ik gebruik lieve gchat. Is makkelijk. Ik zat bij Orange btw, maar die zijn gemerged met T-mobile ofzo. Ik baal wel enorm dat ik pas verder kan spelen op de 18-de. Ik kon hem in totaal een dagje gebruiken tot nu toe.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh cool heb je een msn vervanging want dat zit er niet op geloof ik :'{
Ja maar all mijn vriendinnekes zitten op msnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:02 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kun je downloaden. Maar ik gebruik lieve gchat. Is makkelijk.
Das wel kut dan zeg zit je daar met z'on dingquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:02 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kun je downloaden. Maar ik gebruik lieve gchat. Is makkelijk. Ik zat bij Orange btw, maar die zijn gemerged met T-mobile ofzo. Ik baal wel enorm dat ik pas verder kan spelen op de 18-de. Ik kon hem in totaal een dagje gebruiken tot nu toe.
Je kunt het downloaden bij je gadgets ofzo. Maar toen ik dat wilde doen, was mijn proef tijd op.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar all mijn vriendinnekes zitten op msn
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je kunt het downloaden bij je gadgets ofzo. Maar toen ik dat wilde doen, was mijn proef tijd op.Dus was er nog niet aan toe gekomen.
Ja die heb ik nu ook, alleen op een kabouter model nokia.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:05 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb een walk 'n web in mijn abbonement. Dus je bent altijd online. Die moet je er wel bijnemen, want hij gaat nooit offline en anders wordt je rekening gigantisch op!
Whehehequote:
Waar heb je dat nu weer vandaan? Hij ondersteund Wifi perfect, alleen geen LEAP support zodat ik op m'n werk nog geen wifi kan gebruiken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:44 schreef LintuxCx het volgende:
En de T-Mobile G1 ondersteunt geen WiFi hè?
Dat is wel zo handig aan de dev phone, dat die dat wel doet...
Gebruik Meebo uit de Android market.Zitten wat onhandigheden aan, maar t werkt wel aardig. Wordt continu verbeterd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar all mijn vriendinnekes zitten op msn
Intern is de Dev Phone gewoon hetzelfde als de G1 hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:44 schreef LintuxCx het volgende:
En de T-Mobile G1 ondersteunt geen WiFi hè?
Dat is wel zo handig aan de dev phone, dat die dat wel doet...
Ja, uiteraard. En mij is dus verteld dat in sommige T-Mobile firmwares (iig die in Amerika) de WiFi funtionaliteit uitschakeld is. Maar goed, in Amerika is alles wat met mobiele telefoons te maken heeft kut.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:18 schreef Devolution het volgende:
Intern is de Dev Phone gewoon hetzelfde als de G1 hoorAlleen de software is aangepast.
Typisch, maar hier werd er zelfs geadverteerd dat er WiFi functionaliteit op zit... het werd in ieder geval perfect. Zodra je een access point heb toegevoegd zal de G1 automatisch connecten zodra deze weer in range is, gaat vlekkeloos.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:18 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. En mij is dus verteld dat in sommige T-Mobile firmwares (iig die in Amerika) de WiFi funtionaliteit uitschakeld is. Maar goed, in Amerika is alles wat met mobiele telefoons te maken heeft kut.
Maar betaal je dan bij een regel een SMS, of was dat in Amerika alleen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:35 schreef Firenzo het volgende:
[..]
Gebruik Meebo uit de Android market.Zitten wat onhandigheden aan, maar t werkt wel aardig. Wordt continu verbeterd.
Oh die moet ik hebben dan ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:11 schreef Ceased2Be het volgende:
Meebo werkt puur met je dataverbinding, het is geen sms-systeem.
Ja, precies.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Typisch, maar hier werd er zelfs geadverteerd dat er WiFi functionaliteit op zit... het werd in ieder geval perfect. Zodra je een access point heb toegevoegd zal de G1 automatisch connecten zodra deze weer in range is, gaat vlekkeloos.
Gebruikt die dan niet de weblayout van fok ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:33 schreef whoops het volgende:
Ik heb hem binnende eerste post vanaf m'n G1
T-Mobile zit niet wereldwijd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:53 schreef LintuxCx het volgende:
Ws omdat G1 een handelsmerk van T-Mobile is en ik gok dat die in Spanje geen zaken doen?
Veel en veel mooierquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:46 schreef Biogarde het volgende:
De G1 zal in Spanje HTC Dream gaan heten. En hij krijgt een facelift![]()
[ afbeelding ]
Vind deze versie mooier![]()
Bron
De browser op de G1 geeft de meeste sites net zo weer als je desktopbrowser, zo ook FOK!... Alleen in een wat kleiner scherm.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
Gebruikt die dan niet de weblayout van fok ?
Als je een t-mobile Web'n'Walk abo neemt zit daar geen datalimiet op. Is ook niet echt te doen in het geval van de G1, aangezien die continue synchroniseert met het Internet. Zo wordt bijvoorbeeld ook de software via je mobiele internetverbinding geupdated...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat ik mij nog even afvroeg, hoe zit dat met die data-limieten voor mobiel internet? Als je daar overheen gaat krijg je dan een torenhoge rekening? Of gewoon een waarschuwing oid?
Meestal is het een fair use policy toch? Je kán er dan wel overheen, maar daar moet je wel moeite voor doenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:09 schreef whoops het volgende:
[..]
Als je een t-mobile Web'n'Walk abo neemt zit daar geen datalimiet op. Is ook niet echt te doen in het geval van de G1, aangezien die continue synchroniseert met het Internet. Zo wordt bijvoorbeeld ook de software via je mobiele internetverbinding geupdated...
Volgens mij werkt het wel. De icoontjes blijven wel staan in dat overzichtje als je Home ingedrukt houdt, maar m'n browser lijkt wel gewoon opnieuw de pagina te moeten openen, waar die 'm anders onthoudt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:30 schreef Ceased2Be het volgende:
volgens mij moet je root zijn voor dat Close Everything dus dat gaat niet werken met de default nederlandse firmware.
@LintuxCx; het accu-verbruik gaat nogal drastisch omlaag als je alles sluit wat je niet gebruikt. Totdat er een firmware komt die wat degelijk batterijgebruik heeft is dat wel een goede oplossing.
Okay, zover had ik nog niet gekeken, zag bij de running apps idd gewoon alle icoontjes nog staan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het wel. De icoontjes blijven wel staan in dat overzichtje als je Home ingedrukt houdt, maar m'n browser lijkt wel gewoon opnieuw de pagina te moeten openen, waar die 'm anders onthoudt.
Heb je dat ook werkelijk gemeten? Want tenzij een applicatie een service heeft die in de achtergrond wel door kan draaien is dat gewoon niet mogelijk. Iets wat niet op de voorgrond staat kan dan ook geen CPU cycles verbruiken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:30 schreef Ceased2Be het volgende:
@LintuxCx; het accu-verbruik gaat nogal drastisch omlaag als je alles sluit wat je niet gebruikt. Totdat er een firmware komt die wat degelijk batterijgebruik heeft is dat wel een goede oplossing.
En waarom neem je op WM geen andere browser dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:11 schreef marmhz het volgende:
echt internet zonder tools als skweezer om pagina s goed op beeld te krijgen.
Ja, met een bluetooth headset. Pair je je apparaat op de goede manier? Werkt ie met andere apparaten wel? En welke carkit/headset heb je?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:11 schreef marmhz het volgende:
Ook een post van de G1. Bevalt goed voor een ex windows mobile gebruiker.
Sneller stabieler en echt internet zonder tools als skweezer om pagina s goed op beeld te krijgen. Batterij is niks maar dat is geen nieuws.
Heeft een van jullie al verbinding gemaakt met een carkit of headset? Als ik een device search doe via bluetooth gebeurd er niks doe ik iets fout?
dus 9% verschil nou dat is niet de moeite om alles uit te gooien, voor mijquote:Op zondag 15 februari 2009 13:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Heb 2 dagen getest; 1 dag van de stroom gehaald met 6 running apps open, 1 dag van de stroom gehaald nadat ie gereset was. Dag 1 had ik 64% van de stroom over en dag 2 73%
Beide dagen het toestel verder niet aangeraakt.
Oh dat is mooi danquote:Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Powermanager installeren scheelt al een hoop voor de accu, wat betreft die msn client... ze zijn bezig om pidgin te porten naar het android platform (www.pidgin.im).
Hier ben ik ook bang voor... ik heb elke keer al rekeningen van 60 euro omdat ik weer op het duitse netwerk zatquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:13 schreef rac het volgende:
Wie weet hoe het zit als je in het buitenland komt met deze mobiel?
Ik woon namelijk dich bij de grens en telefoons hebben hier soms de neiging om op het buitenlandse netwerk te gaan en ik heb geen zin om toren hoge rekeningen te ontvangen omdat hij data in het buitenland heeft gebruikt.
Vooral om dat de G1 continu online moet zijn![]()
heeft iemand hier daar ervaring mee?
Als ik even naar de opties in de telefoon kijk dan is het volgens mij mogelijk een vast netwerk te kiezen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:13 schreef rac het volgende:
Wie weet hoe het zit als je in het buitenland komt met deze mobiel?
Ik woon namelijk dich bij de grens en telefoons hebben hier soms de neiging om op het buitenlandse netwerk te gaan en ik heb geen zin om toren hoge rekeningen te ontvangen omdat hij data in het buitenland heeft gebruikt.
Vooral om dat de G1 continu online moet zijn![]()
heeft iemand hier daar ervaring mee?
Je linkje werkt niet. Niet dat ik hem ga updaten, ik wacht wel tot hij OTA komt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:27 schreef Ceased2Be het volgende:
Voor degenen die handmatig de RC33 update willen installeren:
https://android.clients.google.com/u...6.f6469a1e.zip
copy the downloaded file as update.zip to the sd card..
unmount sdcard (unplug usb)
restart phone with home button pressed
press alt - L then alt - S
drink coffee
---
zojuist gedaan op mijn G1 en werkt perfect
Handig die halve XDA urls.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:27 schreef Ceased2Be het volgende:
Voor degenen die handmatig de RC33 update willen installeren:
https://android.clients.google.com/u...6.f6469a1e.zip
copy the downloaded file as update.zip to the sd card..
unmount sdcard (unplug usb)
restart phone with home button pressed
press alt - L then alt - S
drink coffee
---
zojuist gedaan op mijn G1 en werkt perfect
Taalinstellingen voor autocorrectie op NL zetten of autocorrectie uit?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:02 schreef whoops het volgende:
Ik merkte afgelopen week tijdens het chatten trouwens dat de G1 het woord "wel" verandert in het Engelse "we'll", terwijl ik dat helemaal niet wil.
Weet iemand hoe je deze goedbedoelde bemoeizucht uit kan schakelen? Ik vind het een beetje vreemd om te typen: "We zien we'll..."
Cool, thanks. Dat was hem...quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:57 schreef Ceased2Be het volgende:
menu -> settings -> Locale Settings -> Auto replace uitvinken
geen idee hoor, maar bij mijn nokia loste dat het probleem op. vandaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:41 schreef whoops het volgende:
[..]
Cool, thanks. Dat was hem...
@erikkll: er zit voor zover ik weet geen NL locale in...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:46 schreef Biogarde het volgende:
De G1 zal in Spanje HTC Dream gaan heten. En hij krijgt een facelift![]()
[ afbeelding ]
Vind deze versie mooier![]()
Bron
Dat is niet die voor Spanje hequote:
Ik moet minder dan 1 seconde wachten voordat m'n calendar in beeld staat... Vind ik acceptabel...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:08 schreef Repeat het volgende:
Ik heb em net even geprobeerd in de t-mobile winkel. Wel een mooi ding, maar ik vind em nogal langzaam. Kalender opstarten moet je bijvoorbeeld echt gewoon op wachten...
De HTC G2 komt eerdaags deze kant op.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:24 schreef Wunny het volgende:
Komen er nog anderen Android telefoons?
Aangezien ik de G1 niet kan nemen omdat alleen T-Mobile hem heeft incl abonnement.
Wat is eerdaags? Maandje of 2?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De HTC G2 komt eerdaags deze kant op.
Mmh oke, mooi ik heb namelijk nog even ( tot Oktober ongeveer) dan kan ik een nieuw toestel kiezen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De HTC G2 komt eerdaags deze kant op.
Durf ik niet te zeggen, geruchten gaan dat het snel zou wezen.quote:
Godverdomme, dat hoop ik niet, Vodafone en T-Mobile ontvang ik hier namelijk ongelofelijk slecht.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, geruchten gaan dat het snel zou wezen.
Waarschijnlijk word deze dan door Vodafone uitgebracht. Zeker ben ik er echt niet van.
Er komen dit jaar een aantal android telefoons uit.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:04 schreef Henk-B het volgende:
Ik ben van plan om dit toestel morgen te halen icm een 2 jarig abbo plus web and walk.
Is dit een verstandige keuze mbt de toekomst of komt er binnenkort een beter toestel uit met vergelijkbare functies ?( en misschien een tikkie kleiner?)
Is gewoon een HTC werkt perfect, niks experimenteels aan.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Er komen dit jaar een aantal android telefoons uit.
Je kunt je afvragen of je nu zo'n 'experimenteel' toestel wil hebben, als je er een twee-jarig abo voor nodig hebt.
3g ontvangst is nou eenmaal nog niet erg ver ontwikkeld in nederland helaas.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:26 schreef Henk-B het volgende:
Ik heb nog 1 vraagje die ik nergens kan terugvinden.
Kun je je Android als modem gebruiken?
Ik wil een Samsung NC10 kopen en dan via de G1 het internet op.
En waar kan je draaiende apps closen, met de back button?
PS, ik vind dat hij niet vaak 3g haalt hier in Rotterdam, heb hem alleen binnenshuis geprobeerd misschien dat het daar aan ligt.
Oke dank je wel, vind dat wel jammer van die 3g, ik bedoel daar is de telefoon toch voor bedoelt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:06 schreef erikkll het volgende:
[..]
3g ontvangst is nou eenmaal nog niet erg ver ontwikkeld in nederland helaas.
Als modem gebruiken moet wel kunnen. Er is zelfs een app die 'm als draadloos accesspoint laat werken!
Apps hoef je niet te sluiten. Als ze op de achtergrond staan gebruiken ze geen/weinig stroom/kracht.
dan heb je net pecht met je locatie, 3g zou in rotterdam best moeten werken... Ik woon in de achterhoek, en daar is het er vaker niet dan wel...quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:21 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Oke dank je wel, vind dat wel jammer van die 3g, ik bedoel daar is de telefoon toch voor bedoelt.
Ik zit nu in centrum Rotterdam en hij haalt soms wel soms niet 3g.
boeiend of de provider er blij mee is. Zolang je geen films enzo gaat downloaden komen ze er niet eens achter.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:54 schreef Devolution het volgende:
Je kán je G1 als modem gebruiken inderdaad, maar de providers zijn daar niet echt blij mee. Ze hebben niet voor niks (veel duurdere) 3G abbo's voor laptops. In principe kunnen ze niet zien of je met een laptop online gaat, maar denk er wel aan dat de datalimiet niet al te groot is voor laptopgebruik (lees: downloaden van mp3's, films etc.). Als je alleen surft en zo nu en dan een Youtube filmpje kijkt, moet het nog wel lukken.
Verklaar je nader, wat vind je er precies kut aan enzo?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:01 schreef rinzzz het volgende:
-
Heb je er al eens een foto mee proberen te maken?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:08 schreef Firenzo het volgende:
ik heb em nu handmatig geupdate, en dat is erg fijn
Automatisch melding van updates van programma's die jij hebt geinstalleerd & voicedial...
tovert die software ook een flitser uit het toestel?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja okay, de camera is kut... er zijn echter 3rd party photo-apps op de Developer edition getest die er al een stuk beter mee omgaan. Maar heb je daarvoor je mobiel gekocht?
Zo! Dat is wel even wat beter dan die lelijke G1quote:Op woensdag 24 december 2008 15:19 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Check de concept foto's van de SonyEricsson P905: http://www.concept-phones(...)reen-android-qwerty/
Je weet dat "concept foto's" niets meer zijn dan wat creatieve uitspattingen van een Photoshop-artiest? Leuk bedacht, maar het is een verzinsel, meer niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo! Dat is wel even wat beter dan die lelijke G1
We zullen het zien. Heel vaak lijkt het definitieve ontwerp ook wel voor op het concept hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 02:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je weet dat "concept foto's" niets meer zijn dan wat creatieve uitspattingen van een Photoshop-artiest? Leuk bedacht, maar het is een verzinsel, meer niet.
Hier, de Xperia X2!quote:Op zondag 1 maart 2009 02:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
We zullen het zien. Heel vaak lijkt het definitieve ontwerp ook wel voor op het concept hoor
Hahaquote:Op zondag 1 maart 2009 02:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hier, de Xperia X2!
[ afbeelding ]
Om maar even duidelijk te maken dat zo'n conceptfoto echt 0,0 met SonyEricsson te maken heeft. Degene die de conceptfoto maakt heeft niks met SonyEricsson of Android te maken. Zijn enige skill is dat hij mooie plaatjes kan maken, en dat kan hij goed, beter dan ik. Maar de betrouwbaarheid van mijn conceptfoto van de Xperia X2 en zijn conceptfoto van de P905 is even hoog.
Niet? Zulke concept"foto's" met van die matige slogans erbij en overduidelijk renders zijn, zijn altijd nepquote:Op zondag 1 maart 2009 02:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
HahaHij is goed. Alleen leert de ervaring dat dit lang niet altijd het geval is, helaas.
Als die Android telefoons op de iPhone lijken, dan lijkt de iPhone op de LG Prada. Die is eerder aangekondigd en uitgekomen dan de iPhone als ik me niet vergis. Eigenlijk lijken al die Android telefoons dan ook weer op de LG Prada. Het is zo walgelijk als mensen alles vergelijken met Apple productenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:51 schreef Firenzo het volgende:
die SE android concept phone, althans het plaatje, is al enorm antiek. dat is gewoon een hoax. komen wel andere mooie android toestellen aan, al lijken ze allemaal op iphone's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |