abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64318300
Zijn er al mensen die de G1 telefoon hebben? Zo ja, wat zijn de ervaringen mee? Ben erg nieuwsgierig namelijk. En misschien nog belangrijker, waar hebben jullie hem vandaan?

De Android G1 in het kort:

Wikipedia:
Android is een open source platform voor mobiele telefoons gebaseerd op het Linux-besturingssysteem en het Java-programmeerplatform.

Handige links:
Official homage
Open handset allicance
Android Startpagina
Androidworld.nl
Androidmagazine.nl
Talkandroid (Engels)
Androidcommunity (Engels)

Pics
Zwart:

Frosty White

Specs G1
Processor Qualcomm® MSM7201A™, 528 MHz
Besturingsysteem Android
Geheugen ROM: 256 MB
RAM: 192 MB
Afmetingen (LxWxT) 117.7 mm x 55.7 mm x 17.1 mm
( 4.60 in x 2.16 in x 0.62 in)
Gewicht 158 gram (5.57 Ons) met batterij
Display 3.2-inch TFT-LCD flat touch-sensitive scherm met 320 x 480 (HVGA) resolutie
Netwerk HSDPA/WCDMA:
Europa: 2100 MHz
US:1700/2100 MHz
tot 7.2 Mbps down-link (HSDPA) en 2 Mbps up-link (HSUPA) snelheid
Quad-band GSM/GPRS/EDGE:
850/900/1800/1900 MHz
Besturing Trackball met Enter knop
Keyboard Slide-out 5-rij QWERTY toetsenbord
GPS GPS navigatie met ingebouwde GPS ontvanger en kaart software
Bluetooth® 2.0 met EDR
Wi-Fi®: IEEE 802.11b/g
HTC ExtUSB™ (11-pin mini-USB 2.0 en audio jack in één
Camera 3.2 megapixel kleuren camera met fixed focus
Audio ingebouwde microfoon en speaker
Ring tone formats:

AAC, AAC+, AMR-NB, MIDI, MP3, WMA, WMV
40 polyphonisch en standaard MIDI formaat 0 en 1 (SMF)/SP MIDI
Oplaadbare Lithium-ion batterij
Capaciteit: 1150 mAh
Talk time:

Tot 350 minuten voor WCDMA
Tot 406 minuten voor GSM
Standby time:

Tot 402 uren voor WCDMA
Tot 319 uren voor GSM
Uitbreidingsslot microSD™ Geheugenkaart (SD 2.0 compatible)
AC Adapter Voltage range/frequency: 100 ~ 240V AC, 50/60 Hz
DC output: 5V and 1A
Speciale Features Digitaal kompas, Bewegingssensor

Op of aanmerkingen hoor ik graag!

[ Bericht 44% gewijzigd door Androidworld op 24-12-2008 12:29:56 ]
De Nederlandse Androidblog: www.androidworld.nl
  woensdag 24 december 2008 @ 11:24:33 #2
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_64318791
Nog niet heel uitgebreid mee kunnen spelen, maar eerste indruk:
- User interface voelt lekker aan, geen haperingen zoals op b.v. Windows Mobile.
- UI is wel een meer traditionele UI dan b.v. iPhone
- De rechterkant van het keyboard is wat vervelend in gebruik omdat het stuk met de navigatie knoppen wat in de weg zit.
- Niet alle dingen zijn helemaal logisch, soms is niet helemaal duidelijk hoe en of je iets in kan stellen.

Gebaseerd op m'n eerste indrukken denk ik dat Android wel wat gaat worden, zeker als straks andere fabrikanten uitkomen met andere toestellen. Het is geen iPhone maar het gaat aardig de goeie kant op. Zoals ik het nu zie steken zowel Android als iPhone beide met kop en schouders boven de concurrentie uit, waarbij iPhone net ietsje prettiger in gebruik is.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_64318972
Dan heb je waarschijnlijk nog nooit met een windows mobile telefoon 'gespeeld'.
Tegenwoordig werkt het gewoon goed hoor. Zoals je van een telefoon mag verwachten, zoals Touch Hd, en de Pro. Iphone is gewoon 'klote', je moet voor de wat betere apps betalen, wat nergens op slaat.

Lijkt me trouwens wel een stoere telefoon, ook straks design.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_64319044
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Antony1989 het volgende:
Tegenwoordig werkt het gewoon goed hoor. Zoals je van een telefoon mag verwachten, zoals Touch Hd, en de Pro. Iphone is gewoon 'klote', je moet voor de wat betere apps betalen, wat nergens op slaat.
De user interface van windows mobile blijft toch achter bij de iphone en android hoor

tip aan de TS: google eens op android sdk (software development kit). daar zit een emulator bij waarmee je de het android besturingssysteem op je computer kunt proberen!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 december 2008 @ 11:34:38 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64319075
quote:

Lijkt me trouwens wel een stoere telefoon, ook straks design.
Want een programmeur moet gratis werken
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_64319151
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:34 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Want een programmeur moet gratis werken
Dat zeg ik niet, maar als voor windows mobile 99% van de apps gratis zijn, ga je toch eerder voor een Windows Mobile Device? Niet dat ik het erg vind om er geld voor te gaan betalen, maar om software te maken, moet je eerst een pakket aanschaffen van apple van 100 dollar ofzo. Terwijl het bij windows mobile gratis is, en dus hobby programeurs, eerder naar windows mobile gaan. Lijkt mij.
pi_64319194
Kijk, zoals Aaargh! aangeeft verwacht ik ook dat het gaat worden. Android komt in 2009 op velen nieuwe telefoons, vooral gekeken naar de bedrijven die allemaal tot de allicance toegetreden zijn. Zou de NL lancering echt 7 januari zijn?

Denk overigens dat de G2, zoals die genoemd wordt op internet veel mooier en strakker zal zijn dan de G1.

@Aaargh: Waar/hoe heb je hem gekocht?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 december 2008 @ 11:43:13 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64319338
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:36 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar als voor windows mobile 99% van de apps gratis zijn, ga je toch eerder voor een Windows Mobile Device? Niet dat ik het erg vind om er geld voor te gaan betalen, maar om software te maken, moet je eerst een pakket aanschaffen van apple van 100 dollar ofzo.
Download free iPhone SDK
http://developer.apple.com/iphone/program/download.html

Daarbij heb ik TomTom op m'n Windows mobile gehad, was niet gratis.
Ik heb ook de touch flow nepding op m'n mobile gehad, was ook niet gratis.
En zo wat meer dingen die niet gratis waren.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_64319356
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef erikkll het volgende:

[..]

De user interface van windows mobile blijft toch achter bij de iphone en android hoor

tip aan de TS: google eens op android sdk (software development kit). daar zit een emulator bij waarmee je de het android besturingssysteem op je computer kunt proberen!
Op je computer testen is volgens mij niet echt representatief voor als ie echt op het mobieltje zelf staat.
pi_64319425
Interessant topic, ik ben ook van plan om een Android-telefoon/G1 aan te gaan schaffen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_64319479
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:43 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Download free iPhone SDK

Nouja, ik let daar niet op, maar eerst was het iig rond de 100dollar.
Ik hou me niet zo met de Iphone bezig dusja.
pi_64319516
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:45 schreef poepeneesje het volgende:
Interessant topic, ik ben ook van plan om een Android-telefoon/G1 aan te gaan schaffen.
Al enig idee hoe?

[ Bericht 24% gewijzigd door Androidworld op 24-12-2008 12:21:40 ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 december 2008 @ 11:49:21 #13
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64319567
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Nouja, ik let daar niet op, maar eerst was het iig rond de 100dollar.
Ik hou me niet zo met de Iphone bezig dusja.
Dus eigenlijk bleer je dus ongefundeerd dat de iPhone klote is.
  Moderator woensdag 24 december 2008 @ 11:50:38 #14
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_64319622
picz
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_64319637
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:49 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dus eigenlijk bleer je dus ongefundeerd dat de iPhone klote is.
Nee, ik dacht namelijk dat die SDK geld kost, en daarom vond ik het eigenlijk niet normaal.
Maar nu het gratis is, veranderd mijn mening enigzins.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 december 2008 @ 11:54:08 #16
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64319766
quote:
Iphone is gewoon 'klote', je moet voor de wat betere apps betalen, wat nergens op slaat.
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:43 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Download free iPhone SDK

quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Nee, ik dacht namelijk dat die SDK geld kost, en daarom vond ik het eigenlijk niet normaal.
Maar nu het gratis is, veranderd mijn mening enigzins.
sorry, maar ik zie hier nergens in terug komen dat je het over de SDK kit had.
Wel dat je de iPhone klote vind omdat je moet betalen voor apps.
Iets wat je ook voor sommige Windows Mobile apps moet doen, maar dat vind je wel normaal
pi_64319869
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:54 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

[..]

[..]

sorry, maar ik zie hier nergens in terug komen dat je het over de SDK kit had.
Wel dat je de iPhone klote vind omdat je moet betalen voor apps.
Iets wat je ook voor sommige Windows Mobile apps moet doen, maar dat vind je wel normaal
Hierboven staat ergens dat ik heb gezegd, dat je voor dat programma 100 dollar moet betalen, en voor vele goeie apps moet betalen.
Ik vind windows mobile gewoon beter werken.
  woensdag 24 december 2008 @ 11:57:28 #18
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_64319876
quote:
Dan heb je waarschijnlijk nog nooit met een windows mobile telefoon 'gespeeld'. (...)
Uuhhmm.. ik doe niet anders ? Ik doe software development voor mobiele telefoons, we hebben alle recente high-end toestellen wel zo'n beetje liggen. Ik denk dat ik uitgebreider en met meer verschillende toestellen heb 'gespeeld' dan menige fokker.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  woensdag 24 december 2008 @ 11:58:12 #19
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_64319904
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:38 schreef Androidworld het volgende:
(...)
@Aaargh: Waar/hoe heb je hem gekocht?
Niet. @ work hebben we een development versie, volgens mij gewoon legaal via android marketplace besteld.
pi_64319992
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:57 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Uuhhmm.. ik doe niet anders ? Ik doe software development voor mobiele telefoons, we hebben alle recente high-end toestellen wel zo'n beetje liggen. Ik denk dat ik uitgebreider en met meer verschillende toestellen heb 'gespeeld' dan menige fokker.
Oke, dan kun je neit zeggen dat windows mobile niet soepel werkt, en je kunt het eigenlijk niet vergelijken met de iphone het is heel anders, op elk vlak.
Naja ik vind het soepel werken, ik ben blij met mijn Touch HD.
Vind het beter werken als een Iphone.
pi_64320123
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:00 schreef Antony1989 het volgende:

[..]
Een iphone kan ook helemaal niet met een windows mobile toestel werken!

[/taalgrapje]
pi_64320170
Heb eerste post aangepast met meer info.....
pi_64320250
Ja, ik vind het alleen jammer dat je hier een beetje loopt te spammen voor je eigen website. Niet netjes. Er is een knopje waarop we jouw website kunnen bezoeken en daar hoor je het ook bij te laten.
pi_64320618
Stiekem heb je wel gelijk, dus heb e.e.a. weer aangepast;)

Nu weer terug naar hetgeen waar het eigenlijk om gaat...De G1
pi_64320656
en de handige links in je OP? Die konden we zelf met google ook wel vinden. Maargoed.
pi_64320766
Was meer á la openingstopic Tweakers...;)
pi_64321098
don't get me wrong, de op vind ik verder wel goed hoor alleen je eigen site vernoemen, tja
pi_64321106
Ik wil een android toestel, trouwens, maar de G1 is LELIJK!
pi_64321428
Kijk, zijn we het daar wel over eens;)...Zonder een site te noemen:o, misschien de G2?
pi_64321745
Die is al véél mooier inderdaad, maar geen keyboard! Hoe kunnen ze nou een android toestel zonder keyboard maken?
pi_64321931
Volgend jaar deze tijd zal er een zelfde topic gestart worden, maar dan met de vraag: Welke van de 50 Android telefoons kies jij....
  woensdag 24 december 2008 @ 15:00:07 #32
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_64325931
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:36 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar als voor windows mobile 99% van de apps gratis zijn, ga je toch eerder voor een Windows Mobile Device? (...)
Het grote voordeel van iPhone is juist de enorme hoeveelheid software die beschikbaar is, en de kwaliteit hiervan. Voor WM is ook wel veel software te vinden maar het is lastig om een goede app te vinden die doet wat je wilt.

De meest geniale zet van Apple bij de iPhone is de app store, die maakt een enorme hoeveelheid apps voor normale gebruikers beschikbaar. Dat is ook de reden dat er zoveel software ontwikkeld wordt, je potentiele markt is veel groter. Bij WM zijn er nu in absolute aantallen misschien nog meer toestellen, maar een groot deel v/d gebruikers schaft nooit applicaties aan of zou niet eens weten hoe. Bovendien is het als developer erg lastig je applicatie aan de man te brengen, er is geen centrale, door elke gebruiker te vinden plek voor applicaties.
  woensdag 24 december 2008 @ 15:18:05 #33
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_64326584
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:00 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Oke, dan kun je neit zeggen dat windows mobile niet soepel werkt, (...)
uuh.. jawel, heb ik zojuist gedaan.

Het ligt o.a. aan het 'touch' scherm, wat bij HTC volgens mij geen echt touchscreen is, maar een 'indruk' scherm (anders werkt een normaal pennetje ook niet) dit houdt in dat je lichtjes moet drukken op het scherm waardoor heel veel dingen gewoon niet goed werken, b.v. het 'swipen' over de TouchFLO 3D interface, bij mij registreert ie de helft v/d tijd m'n vinger niet waardoor het gewoon niet lekker werkt.
quote:
en je kunt het eigenlijk niet vergelijken met de iphone het is heel anders, op elk vlak.
Naja ik vind het soepel werken, ik ben blij met mijn Touch HD.
Dat kan. Ik niet.
Het is inderdaad anders, maar je kan ze prima vergelijken, HTC probeert immers met hun TouchFLO interface het e.a. van iPhone af te kijken. Helaas is dat maar een heel dun laagje en voor je 't weet zit je weer in zo'n lelijke Windows 3.11 look interface die alleen fatsoenlijk met zo'n achterlijk pennetje te bedienen is. Om een simpele SMS te sturen moet je 15 submenu's door, etc. etc. WM is een poging om Windows in een handheld te proppen, waarbij ze voor het gemak vergeten zijn dat Windows geen handige UI is voor zo'n klein apparaat en dat je zo'n ding heel anders gebruikt dan een desktop computer.

Met een mobiel ben je normaliter ergens anders mee bezig en wil je snel ff een SMSje sturen, of iets opzoeken, etc. Het moet dus duidelijk, snel en met maar een paar klikken werken, anders heb je er niet zo veel aan. Als ik onderweg ben en snel ff een SMSje of mailtje wil tikken kan dat met m'n iPhone, met een HTC zijn het te veel handelingen.
  woensdag 24 december 2008 @ 15:19:47 #34
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_64326638
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:36 schreef erikkll het volgende:
Ik wil een android toestel, trouwens, maar de G1 is LELIJK!
Check de concept foto's van de SonyEricsson P905: http://www.concept-phones(...)reen-android-qwerty/
  woensdag 24 december 2008 @ 15:31:03 #35
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_64327005
Ik ben ook al een tijd van plan om 'em te halen. Helaas heb ik geen creditcard dus de dev-versie kan ik niet kopen Anders had ik het meteen gedaan.

Voor de mensen die zich afvragen waar je de (developerversie van de) G1 kan kopen, dat kan hier (onderaan).
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_64467306
De verzendkosten schijnen nu zelfs lager geworden te zijn, maar heb hier nog officiële bevestiging van gezien.
pi_64467364
Wanneer komt die P905 uit van SE?
  maandag 29 december 2008 @ 18:57:10 #38
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_64473219
quote:
Op maandag 29 december 2008 15:58 schreef Wunny het volgende:
Wanneer komt die P905 uit van SE?
Zomer 2009. Meer is er nog niet bekend

Ik wilde eerst per se de G1 hebben, maar aangezien de Dev-versie alleen met een creditcard te koop is en de normale versie alleen met T-Mobile, wacht ik denk ik toch liever op de P905. Ik ben sowieso altijd al een fan geweest van Sony Ericsson, ze maken geweldige telefoons
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_64474568
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:19 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Check de concept foto's van de SonyEricsson P905: http://www.concept-phones(...)reen-android-qwerty/
Wauw! Die willik!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:11:44 #40
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_64579634
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:57 schreef Devolution het volgende:

[..]

Zomer 2009. Meer is er nog niet bekend

Ik wilde eerst per se de G1 hebben, maar aangezien de Dev-versie alleen met een creditcard te koop is en de normale versie alleen met T-Mobile, wacht ik denk ik toch liever op de P905. Ik ben sowieso altijd al een fan geweest van Sony Ericsson, ze maken geweldige telefoons
Ik heb toch maar de Dev Phone besteld Zodra de P905 uit is verkoop ik de Dev gewoon en neem ik de P905
pi_64582280
Hoeveel waren de verzendkosten? Had nl gehoord dat ze verlaagd waren? Of was je gewoon $ 603 kwijt??
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:54:39 #42
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_64587630
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:28 schreef Androidworld het volgende:
Hoeveel waren de verzendkosten? Had nl gehoord dat ze verlaagd waren? Of was je gewoon $ 603 kwijt??
Ik heb 'em bij jullie gekocht thYs op jullie forum
pi_64591754
Zo kom je elkaar overal tegen;)
pi_64876144
Zo, ik heb 'm sinds gisteren

Bevalt best goed. Heb er een tijdje terug al een app voor geschreven, moet die binnenkort maar eens afmaken.

Is mijn eerste smartphone, dus ik heb op zich niet heel veel vergelijkingsmateriaal. Maar het feit dat ik eindelijk een telefoon heb waarop ik in principe elke bug die me stoort zelf zou kunnen fixen, bevalt me wel.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_64900393
gisteren bij T-mobile shop in Eindhoven geweest, waar ze de dummy's al hadden hangen

volgens de mevrouw in de winkel komt hij eind januari begin februari voor klanten beschikbaar...
Immer.
pi_65105450
Loop nu bijna een week rond met het NL test model, moet zeggen werkt echt super allemaal. Hele goede integratie van alle Google producten (Duhh!), veel mogelijkheden zoals de Android Market, duidelijk, overzichtelijk en vol met interessante apps. Dus, absoluut een aanrader. Releasedate zal waarschijnlijk a.s. maandag bekend gemaakt worden in Hamburg. Ook zullen dan naar verwachting de abonnement vormen onthuld worden. Ben eens benieuwd!

Zal dit weekend mijn uitgebreide G1 review posten op AW.
pi_65121700
Kan niet wachten tot er meer toestellen. Zou echt een mooi toestel willen hebben zonder knoppen, alles touch zeg maar

[ Bericht 20% gewijzigd door portable op 16-01-2009 20:39:25 ]
pi_65141795
neuh ,ik wil toch al deen toestel met qwerty dus dit is een hele goede kandidaat..
Immer.
pi_65142128
Buiten alle verwachting om vind ik het een prettig fysiek toetsenbord...
pi_65145161
Yuh, typt best goed. En uiteraard veel beter dan dat ellendige T9.

Heeft iemand cupcake al geprobeerd? Eigenlijk weinig zin om experimentele firmware op mijn enige mobiele telefoon te draaien.
pi_65152732
cupcake is binnenkort toch niet meer experimenteel? dacht gehoord te hebben dat de Nederlandse T mobile G1's t standaard al zouden krijgen...
Immer.
pi_65213638
Ik wacht in ieder geval totdat hij 'officieel' is....
pi_65227701
kan nooit lang meer duren.. ik zit echt te wachten, en hopen dat hij niet achterlijk duur wordt..

Edit: 30 januari beschikbaar, en nu al vanaf website

http://www.androidmagazin(...)ari-beschikbaar.html
Immer.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 09:02:00 #54
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65235012
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef Firenzo het volgende:
kan nooit lang meer duren.. ik zit echt te wachten, en hopen dat hij niet achterlijk duur wordt..

Edit: 30 januari beschikbaar, en nu al vanaf website

http://www.androidmagazin(...)ari-beschikbaar.html
Gratis, 29,95 pm
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_65236877
Ik heb nu een T-mobile MDA Vario. Deze werkt lekker, maar is log. De G1 ziet er erg mooi uit. Ik zou alleen mijn Email van Outlook willen blijven kunnen synchroniseren oid. Is hier een app ofzo voor voor de G1?
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
pi_65240011
ja, ik heb al rondgekeken, er zijn idd mensen mee bezig. ikzelf heb een exchange server waarop mijn outlook email ook komt, en voor exchange komt er sowieso een app.

en over de prijs.. 29,50 voor abbo + gratis w&w + 9,95 SMS bundel = stieken toch 40 euro de maand weer...
Immer.
pi_65240463
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:17 schreef Firenzo het volgende:
ja, ik heb al rondgekeken, er zijn idd mensen mee bezig. ikzelf heb een exchange server waarop mijn outlook email ook komt, en voor exchange komt er sowieso een app.

en over de prijs.. 29,50 voor abbo + gratis w&w + 9,95 SMS bundel = stieken toch 40 euro de maand weer...
sms-en doe ik toch zelden. Dan is 29,50 wel een leuk aanbod.
Iemand nog gehoord of er andere providers ook komen met dit model?
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
pi_65268615
tvp, heb het ding besteld via de aanbieding van depers (www.bestelmaar.nl/pers)
ben heel benieuwd
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:48:12 #59
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65272035
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:02 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp, heb het ding besteld via de aanbieding van depers (www.bestelmaar.nl/pers)
ben heel benieuwd
Maar dan heb je WnW standaard, is langzamer. Met plus kom je op dezelfde prijs uit.
pi_65285102
nou ja, kan altijd nog upgraden als het me irriteert... ze belden net van bestelmaar dat a.s. vrijdag mń telefoon geleverd wordt
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 21 januari 2009 @ 15:29:19 #62
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65285698
quote:
Geen keyboard
achterkant net als iPhone
pi_65289188
quote:
tja... heeft qua design ook wel wat maar het is weer zo'n apple-kloon geworden.
pi_65301774
Het moet veel sneller gaan met de toestellen.
  donderdag 22 januari 2009 @ 08:24:44 #65
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_65306636
Het gaat nu vrij langzaam idd, maar straks zul je denk ik doodgegooid worden met Androidtelefoons
  donderdag 22 januari 2009 @ 09:15:43 #66
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65307381
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 08:24 schreef Devolution het volgende:
Het gaat nu vrij langzaam idd, maar straks zul je denk ik doodgegooid worden met Androidtelefoons
Kunnen we iPhones bashen, wij hebben gratis apps, wij hebben alles mooier enzulks
  donderdag 22 januari 2009 @ 14:12:51 #68
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65316897
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:03 schreef Firenzo het volgende:
wel goedkoop bij gsmweb btw:
http://www.gsmweb.nl/gsmweb/gsmnieuwsbrief/2009/jan3.htm
Daar heb ik hem besteld
pi_65318447
ik ga nog even wachten,. ik wil hem ff in de t-mobile shop in mijn handen gehad hebben, dan kan ik ook makkelijker kleur kiezen...

wel fijn dat ik gewoon 130 euro kan betalen en dat ik dan maar een 1 jaar abonnwement heb..dat scheelt veel geld icm sim only 2de jaar..

heb je een witte of een zwarte? dr zijn dan ook weer 2 witte namelijk. heb GSMWEB gemailed over welke witte t is...
Immer.
pi_65327178
Vanmiddag gebeld dat de telefoon niet geleverd was bij bestelmaar en dat ik hem dus niet a.s. vrijdag krijg. het wordt a.s. dinsdag
pi_65343474
Is deze telefoon ook met de agenda van outlook 2007 te synchroniseren?
pi_65349177
Daar is nu geloof ik een programma voor. Zal in de toekomst wel een volledige outlook sync worden gemaakt. Dat kan niet missen...
Immer.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:14:53 #73
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65349835
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:51 schreef Firenzo het volgende:
Daar is nu geloof ik een programma voor. Zal in de toekomst wel een volledige outlook sync worden gemaakt. Dat kan niet missen...
Bij die iPhone kost het 99E per jaar voor exchange support.
pi_65350070
Ik hoop eigenlijk op een at&t dialer en een rdp client. handig voor als ik standby heb vanuit m'n werk
pi_65355247
T-Mobile is zeker de enige die abbonementen heeft met de Android G1 zeker? Net zoals de iPhone?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:50:24 #76
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65356224
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:22 schreef Wunny het volgende:
T-Mobile is zeker de enige die abbonementen heeft met de Android G1 zeker? Net zoals de iPhone?
Het is ook de T-mobile G1, dus de G1 is van t-mobile zelf
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:23:55 #77
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_65357500
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:22 schreef Wunny het volgende:
Helaas niet zoals bij de iPhone. T-Mobile vond het logischer om de smartphone die meer gebruik maakt van internet dan welke telefoon ervoor dan ook, een eenvoudiger data-abbo'tje te geven dan de iPhone.
pi_65357619
Android zijn ze toch niet zo lovend over. Voor een echt goeie telefoon:

iPhone concurrent, maar dan beter: Palm Pre
pi_65358946
wie zijn 'ze'?
pi_65359718
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:59 schreef Ceased2Be het volgende:
wie zijn 'ze'?
Internetreviews enz.
pi_65360095
De mensen van Engadget en Gizmondo waren anders behoorlijk positief zeker met de potentie van het OS in het achterhoord. Heb een review of 4/5 gezien, ze komen allemaal met dezelfde minpuntjes, maar eigenlijk niets wat niet softwarematig op te lossen is.
En een aantal dingen die in de eerstvolgende update al opgelost zijn (stereo bluetooth-headset support bijv.)
pi_65360860
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:32 schreef Ceased2Be het volgende:
De mensen van Engadget en Gizmondo waren anders behoorlijk positief zeker met de potentie van het OS in het achterhoord. Heb een review of 4/5 gezien, ze komen allemaal met dezelfde minpuntjes, maar eigenlijk niets wat niet softwarematig op te lossen is.
En een aantal dingen die in de eerstvolgende update al opgelost zijn (stereo bluetooth-headset support bijv.)
Het valt blijkbaar idd wel mee, ik kan ook niet meer vinden waar ik dat destijds gelezen had...
pi_65421329
gvd. vanwege leveringsproblemen kan ik hem pas volgende week vrijdag verwachten...
pi_65423323
JONGENS, VERGEET DE G1!!! DE iPHONE KRIJGT BLUETOOTH BESTANDSOVERDRACHT! OMG IK KWAM ZOJUIST KLAAR! JAREN GELEDEN AL IN DE SIMPELSTE TELEFOONS, NU OOK OP DE iPHONE!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65423346
quote:
Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef elfzesendertig het volgende:
JONGENS, VERGEET DE G1!!! DE iPHONE KRIJGT BLUETOOTH BESTANDSOVERDRACHT! OMG IK KWAM ZOJUIST KLAAR! JAREN GELEDEN AL IN DE SIMPELSTE TELEFOONS, NU OOK OP DE iPHONE!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 januari 2009 @ 16:18:28 #86
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65423489
quote:
Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef elfzesendertig het volgende:
SPOILER
Ik neem alleen een iPhone als je er ook van die skins voor kunt kopen.
pi_65490322
www.andnav.org al gezien? opensource navigatie, alleen nog geen support voor Nederland
pi_65496781
net bij de T-mobile shop ff geprobeerd, en ik ben overstag. mijn g1 gaat er wel komen.
Immer.
pi_65499701
net de bevestiging gehad dat de mijn toch echt volgende week komt... ben benieuwd.
pi_65508273
iemand die hem besteld heeft met verlenging van een Tmobile abonnement bij GSMweb? ben beetje huiverig geworden vanwege recensies van die winkel, en dat hij onwerkelijk goedkoop is...
Immer.
pi_65518466
Heb al tijdje de G1 Devphone en kan vertellen, ontdek elke dag nog nieuwe dingen. Systeem zit gewoon super in elkaar. Ook ontzettend veel uitbreidingen mogelijk. Het enige minpuntje op dit moment is de batterij, maar neem aan dat dat gefixed gaat worden.

Zou zelf wel overwegen de Dev Phone te bestellen, heb je niets van t-mobile erop staan......ongeveer $ 550. Zelf enkele weken geleden op zaterdag besteld, de volgende woensdag al in huis. Dat is pas snelle levering vanuit VS.
pi_65519794
Is de batterij niet gewoon altijd wat snel leeg in een smartphone, simpelweg omdat je er "wat" meer mee doet dan alleen bellen en SMSen? Ik laad 'm elke 2/3 dagen op nu met regelmatig gebruik.

Androidworld: Dus jouw Dev1 heeft ook die decoratie op de achterkant?

[ Bericht 17% gewijzigd door LintuxCx op 29-01-2009 10:31:44 ]
pi_65524417
Black G1 is besteld.
Immer.
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:22:32 #95
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65526411
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:39 schreef KneiterS het volgende:
Is deze telefoon ook met de agenda van outlook 2007 te synchroniseren?
http://nitrodesk.com/dk_touchdownFeatures.aspx
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:51:59 #96
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65543992
Keb hem vandaag in m`n handen gehad.
Toestel zelf is echt niks, maar OS daarentegen
pi_65544348
fijne verrassing gehad vandaag, hij wordt toch morgen geleverd
pi_65559384
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:00 schreef Ceased2Be het volgende:
fijne verrassing gehad vandaag, hij wordt toch morgen geleverd
Waar heb jij 'm besteld?

Ik heb 'm telefonisch bij T-Mobile besteld als verlenging van m'n abonnement, en hoop 'm ook vandaag of morgen binnen te krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dylanesque op 30-01-2009 13:19:32 ]
pi_65561560
heb hem zelf besteld bij Bestelmaar.nl, die gaven afgelopen maandag aan dat het volgende week vrijdag zou worden. maar gisteren kreeg ik ineens een telefoontje hoe laat ze morgen konden komen.
pi_65563376
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:
heb hem zelf besteld bij Bestelmaar.nl, die gaven afgelopen maandag aan dat het volgende week vrijdag zou worden. maar gisteren kreeg ik ineens een telefoontje hoe laat ze morgen konden komen.
Mooi

Net gebeld met T-Mobile en mijne zit in het sorteerproces ergens, dus kan 'm waarschijnlijk vanmiddag nog wel verwachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')