De user interface van windows mobile blijft toch achter bij de iphone en android hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Antony1989 het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk nog nooit met een windows mobile telefoon 'gespeeld'.
Tegenwoordig werkt het gewoon goed hoor. Zoals je van een telefoon mag verwachten, zoals Touch Hd, en de Pro. Iphone is gewoon 'klote', je moet voor de wat betere apps betalen, wat nergens op slaat.
Want een programmeur moet gratis werkenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Antony1989 het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk nog nooit met een windows mobile telefoon 'gespeeld'.
Tegenwoordig werkt het gewoon goed hoor. Zoals je van een telefoon mag verwachten, zoals Touch Hd, en de Pro. Iphone is gewoon 'klote', je moet voor de wat betere apps betalen, wat nergens op slaat.
Lijkt me trouwens wel een stoere telefoon, ook straks design.
Dat zeg ik niet, maar als voor windows mobile 99% van de apps gratis zijn, ga je toch eerder voor een Windows Mobile Device? Niet dat ik het erg vind om er geld voor te gaan betalen, maar om software te maken, moet je eerst een pakket aanschaffen van apple van 100 dollar ofzo. Terwijl het bij windows mobile gratis is, en dus hobby programeurs, eerder naar windows mobile gaan. Lijkt mij.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Want een programmeur moet gratis werken
Download free iPhone SDKquote:Op woensdag 24 december 2008 11:36 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als voor windows mobile 99% van de apps gratis zijn, ga je toch eerder voor een Windows Mobile Device? Niet dat ik het erg vind om er geld voor te gaan betalen, maar om software te maken, moet je eerst een pakket aanschaffen van apple van 100 dollar ofzo.
Op je computer testen is volgens mij niet echt representatief voor als ie echt op het mobieltje zelf staat.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef erikkll het volgende:
[..]
De user interface van windows mobile blijft toch achter bij de iphone en android hoor
tip aan de TS: google eens op android sdk (software development kit). daar zit een emulator bij waarmee je de het android besturingssysteem op je computer kunt proberen!
Nouja, ik let daar niet op, maar eerst was het iig rond de 100dollar.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Download free iPhone SDK
http://developer.apple.com/iphone/program/download.html
![]()
Daarbij heb ik TomTom op m'n Windows mobile gehad, was niet gratis.
Ik heb ook de touch flow nepding op m'n mobile gehad, was ook niet gratis.
En zo wat meer dingen die niet gratis waren.
Al enig idee hoe?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:45 schreef poepeneesje het volgende:
Interessant topic, ik ben ook van plan om een Android-telefoon/G1 aan te gaan schaffen.
Dus eigenlijk bleer je dus ongefundeerd dat de iPhone klote is.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Nouja, ik let daar niet op, maar eerst was het iig rond de 100dollar.
Ik hou me niet zo met de Iphone bezig dusja.
Nee, ik dacht namelijk dat die SDK geld kost, en daarom vond ik het eigenlijk niet normaal.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus eigenlijk bleer je dus ongefundeerd dat de iPhone klote is.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Antony1989 het volgende:
Iphone is gewoon 'klote', je moet voor de wat betere apps betalen, wat nergens op slaat.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Download free iPhone SDK
http://developer.apple.com/iphone/program/download.html
![]()
Daarbij heb ik TomTom op m'n Windows mobile gehad, was niet gratis.
Ik heb ook de touch flow nepding op m'n mobile gehad, was ook niet gratis.
En zo wat meer dingen die niet gratis waren.
sorry, maar ik zie hier nergens in terug komen dat je het over de SDK kit had.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Nee, ik dacht namelijk dat die SDK geld kost, en daarom vond ik het eigenlijk niet normaal.
Maar nu het gratis is, veranderd mijn mening enigzins.
Hierboven staat ergens dat ik heb gezegd, dat je voor dat programma 100 dollar moet betalen, en voor vele goeie apps moet betalen.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[..]
[..]
sorry, maar ik zie hier nergens in terug komen dat je het over de SDK kit had.
Wel dat je de iPhone klote vind omdat je moet betalen voor apps.
Iets wat je ook voor sommige Windows Mobile apps moet doen, maar dat vind je wel normaal
Uuhhmm.. ik doe niet anders ? Ik doe software development voor mobiele telefoons, we hebben alle recente high-end toestellen wel zo'n beetje liggen. Ik denk dat ik uitgebreider en met meer verschillende toestellen heb 'gespeeld' dan menige fokker.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Antony1989 het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk nog nooit met een windows mobile telefoon 'gespeeld'. (...)
Niet. @ work hebben we een development versie, volgens mij gewoon legaal via android marketplace besteld.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:38 schreef Androidworld het volgende:
(...)
@Aaargh: Waar/hoe heb je hem gekocht?
Oke, dan kun je neit zeggen dat windows mobile niet soepel werkt, en je kunt het eigenlijk niet vergelijken met de iphone het is heel anders, op elk vlak.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:57 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Uuhhmm.. ik doe niet anders ? Ik doe software development voor mobiele telefoons, we hebben alle recente high-end toestellen wel zo'n beetje liggen. Ik denk dat ik uitgebreider en met meer verschillende toestellen heb 'gespeeld' dan menige fokker.
Een iphone kan ook helemaal niet met een windows mobile toestel werken!quote:Op woensdag 24 december 2008 12:00 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Vind het beter werken als een Iphone.
Het grote voordeel van iPhone is juist de enorme hoeveelheid software die beschikbaar is, en de kwaliteit hiervan. Voor WM is ook wel veel software te vinden maar het is lastig om een goede app te vinden die doet wat je wilt.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:36 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als voor windows mobile 99% van de apps gratis zijn, ga je toch eerder voor een Windows Mobile Device? (...)
uuh.. jawel, heb ik zojuist gedaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:00 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Oke, dan kun je neit zeggen dat windows mobile niet soepel werkt, (...)
Dat kan. Ik niet.quote:en je kunt het eigenlijk niet vergelijken met de iphone het is heel anders, op elk vlak.
Naja ik vind het soepel werken, ik ben blij met mijn Touch HD.
Vind het beter werken als een Iphone.
Check de concept foto's van de SonyEricsson P905: http://www.concept-phones(...)reen-android-qwerty/quote:Op woensdag 24 december 2008 12:36 schreef erikkll het volgende:
Ik wil een android toestel, trouwens, maar de G1 is LELIJK!
Zomer 2009. Meer is er nog niet bekendquote:
Wauw!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:19 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Check de concept foto's van de SonyEricsson P905: http://www.concept-phones(...)reen-android-qwerty/
Ik heb toch maar de Dev Phone besteldquote:Op maandag 29 december 2008 18:57 schreef Devolution het volgende:
[..]
Zomer 2009. Meer is er nog niet bekend
Ik wilde eerst per se de G1 hebben, maar aangezien de Dev-versie alleen met een creditcard te koop is en de normale versie alleen met T-Mobile, wacht ik denk ik toch liever op de P905. Ik ben sowieso altijd al een fan geweest van Sony Ericsson, ze maken geweldige telefoons
Ik heb 'em bij jullie gekochtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:28 schreef Androidworld het volgende:
Hoeveel waren de verzendkosten? Had nl gehoord dat ze verlaagd waren? Of was je gewoon $ 603 kwijt??
Gratis, 29,95 pmquote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef Firenzo het volgende:
kan nooit lang meer duren.. ik zit echt te wachten, en hopen dat hij niet achterlijk duur wordt..
Edit: 30 januari beschikbaar, en nu al vanaf website
http://www.androidmagazin(...)ari-beschikbaar.html
sms-en doe ik toch zelden. Dan is 29,50 wel een leuk aanbod.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:17 schreef Firenzo het volgende:
ja, ik heb al rondgekeken, er zijn idd mensen mee bezig. ikzelf heb een exchange server waarop mijn outlook email ook komt, en voor exchange komt er sowieso een app.
en over de prijs.. 29,50 voor abbo + gratis w&w + 9,95 SMS bundel = stieken toch 40 euro de maand weer...
Maar dan heb je WnW standaard, is langzamer. Met plus kom je op dezelfde prijs uit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:02 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp, heb het ding besteld via de aanbieding van depers (www.bestelmaar.nl/pers)
ben heel benieuwd
Geen keyboardquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:18 schreef elfzesendertig het volgende:
http://i.gizmodo.com/5135926/android-g2-photos-thinner-and-no-keyboard?skyline=true&s=x
tja... heeft qua design ook wel wat maar het is weer zo'n apple-kloon geworden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:18 schreef elfzesendertig het volgende:
http://i.gizmodo.com/5135926/android-g2-photos-thinner-and-no-keyboard?skyline=true&s=x
Kunnen we iPhones bashen, wij hebben gratis apps, wij hebben alles mooier enzulksquote:Op donderdag 22 januari 2009 08:24 schreef Devolution het volgende:
Het gaat nu vrij langzaam idd, maar straks zul je denk ik doodgegooid worden met Androidtelefoons
Daar heb ik hem besteldquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:03 schreef Firenzo het volgende:
wel goedkoop bij gsmweb btw:
http://www.gsmweb.nl/gsmweb/gsmnieuwsbrief/2009/jan3.htm
Bij die iPhone kost het 99E per jaarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:51 schreef Firenzo het volgende:
Daar is nu geloof ik een programma voor. Zal in de toekomst wel een volledige outlook sync worden gemaakt. Dat kan niet missen...
Het is ook de T-mobile G1, dus de G1 is van t-mobile zelfquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:22 schreef Wunny het volgende:
T-Mobile is zeker de enige die abbonementen heeft met de Android G1 zeker? Net zoals de iPhone?
Helaas niet zoals bij de iPhone. T-Mobile vond het logischer om de smartphone die meer gebruik maakt van internet dan welke telefoon ervoor dan ook, een eenvoudiger data-abbo'tje te geven dan de iPhone.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:22 schreef Wunny het volgende:
T-Mobile is zeker de enige die abbonementen heeft met de Android G1 zeker? Net zoals de iPhone?
Het valt blijkbaar idd wel mee, ik kan ook niet meer vinden waar ik dat destijds gelezen had...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:32 schreef Ceased2Be het volgende:
De mensen van Engadget en Gizmondo waren anders behoorlijk positief zeker met de potentie van het OS in het achterhoord. Heb een review of 4/5 gezien, ze komen allemaal met dezelfde minpuntjes, maar eigenlijk niets wat niet softwarematig op te lossen is.
En een aantal dingen die in de eerstvolgende update al opgelost zijn (stereo bluetooth-headset support bijv.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef elfzesendertig het volgende:
JONGENS, VERGEET DE G1!!! DE iPHONE KRIJGT BLUETOOTH BESTANDSOVERDRACHT! OMG IK KWAM ZOJUIST KLAAR! JAREN GELEDEN AL IN DE SIMPELSTE TELEFOONS, NU OOK OP DE iPHONE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef elfzesendertig het volgende:
JONGENS, VERGEET DE G1!!! DE iPHONE KRIJGT BLUETOOTH BESTANDSOVERDRACHT! OMG IK KWAM ZOJUIST KLAAR! JAREN GELEDEN AL IN DE SIMPELSTE TELEFOONS, NU OOK OP DE iPHONE!Ik neem alleen een iPhone als je er ook van die skins voor kunt kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
http://nitrodesk.com/dk_touchdownFeatures.aspxquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:39 schreef KneiterS het volgende:
Is deze telefoon ook met de agenda van outlook 2007 te synchroniseren?
Waar heb jij 'm besteld?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:00 schreef Ceased2Be het volgende:
fijne verrassing gehad vandaag, hij wordt toch morgen geleverd
Mooiquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:
heb hem zelf besteld bij Bestelmaar.nl, die gaven afgelopen maandag aan dat het volgende week vrijdag zou worden. maar gisteren kreeg ik ineens een telefoontje hoe laat ze morgen konden komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |