abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:50:24 #76
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65356224
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:22 schreef Wunny het volgende:
T-Mobile is zeker de enige die abbonementen heeft met de Android G1 zeker? Net zoals de iPhone?
Het is ook de T-mobile G1, dus de G1 is van t-mobile zelf
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:23:55 #77
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_65357500
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:22 schreef Wunny het volgende:
T-Mobile is zeker de enige die abbonementen heeft met de Android G1 zeker? Net zoals de iPhone?
Helaas niet zoals bij de iPhone. T-Mobile vond het logischer om de smartphone die meer gebruik maakt van internet dan welke telefoon ervoor dan ook, een eenvoudiger data-abbo'tje te geven dan de iPhone.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_65357619
Android zijn ze toch niet zo lovend over. Voor een echt goeie telefoon:

iPhone concurrent, maar dan beter: Palm Pre
pi_65358946
wie zijn 'ze'?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_65359718
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:59 schreef Ceased2Be het volgende:
wie zijn 'ze'?
Internetreviews enz.
pi_65360095
De mensen van Engadget en Gizmondo waren anders behoorlijk positief zeker met de potentie van het OS in het achterhoord. Heb een review of 4/5 gezien, ze komen allemaal met dezelfde minpuntjes, maar eigenlijk niets wat niet softwarematig op te lossen is.
En een aantal dingen die in de eerstvolgende update al opgelost zijn (stereo bluetooth-headset support bijv.)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_65360860
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:32 schreef Ceased2Be het volgende:
De mensen van Engadget en Gizmondo waren anders behoorlijk positief zeker met de potentie van het OS in het achterhoord. Heb een review of 4/5 gezien, ze komen allemaal met dezelfde minpuntjes, maar eigenlijk niets wat niet softwarematig op te lossen is.
En een aantal dingen die in de eerstvolgende update al opgelost zijn (stereo bluetooth-headset support bijv.)
Het valt blijkbaar idd wel mee, ik kan ook niet meer vinden waar ik dat destijds gelezen had...
pi_65421329
gvd. vanwege leveringsproblemen kan ik hem pas volgende week vrijdag verwachten...
pi_65423323
JONGENS, VERGEET DE G1!!! DE iPHONE KRIJGT BLUETOOTH BESTANDSOVERDRACHT! OMG IK KWAM ZOJUIST KLAAR! JAREN GELEDEN AL IN DE SIMPELSTE TELEFOONS, NU OOK OP DE iPHONE!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65423346
quote:
Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef elfzesendertig het volgende:
JONGENS, VERGEET DE G1!!! DE iPHONE KRIJGT BLUETOOTH BESTANDSOVERDRACHT! OMG IK KWAM ZOJUIST KLAAR! JAREN GELEDEN AL IN DE SIMPELSTE TELEFOONS, NU OOK OP DE iPHONE!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 januari 2009 @ 16:18:28 #86
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65423489
quote:
Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef elfzesendertig het volgende:
SPOILER
Ik neem alleen een iPhone als je er ook van die skins voor kunt kopen.
pi_65490322
www.andnav.org al gezien? opensource navigatie, alleen nog geen support voor Nederland
pi_65496781
net bij de T-mobile shop ff geprobeerd, en ik ben overstag. mijn g1 gaat er wel komen.
Immer.
pi_65499701
net de bevestiging gehad dat de mijn toch echt volgende week komt... ben benieuwd.
pi_65508273
iemand die hem besteld heeft met verlenging van een Tmobile abonnement bij GSMweb? ben beetje huiverig geworden vanwege recensies van die winkel, en dat hij onwerkelijk goedkoop is...
Immer.
pi_65518466
Heb al tijdje de G1 Devphone en kan vertellen, ontdek elke dag nog nieuwe dingen. Systeem zit gewoon super in elkaar. Ook ontzettend veel uitbreidingen mogelijk. Het enige minpuntje op dit moment is de batterij, maar neem aan dat dat gefixed gaat worden.

Zou zelf wel overwegen de Dev Phone te bestellen, heb je niets van t-mobile erop staan......ongeveer $ 550. Zelf enkele weken geleden op zaterdag besteld, de volgende woensdag al in huis. Dat is pas snelle levering vanuit VS.
De Nederlandse Androidblog: www.androidworld.nl
pi_65519794
Is de batterij niet gewoon altijd wat snel leeg in een smartphone, simpelweg omdat je er "wat" meer mee doet dan alleen bellen en SMSen? Ik laad 'm elke 2/3 dagen op nu met regelmatig gebruik.

Androidworld: Dus jouw Dev1 heeft ook die decoratie op de achterkant?

[ Bericht 17% gewijzigd door LintuxCx op 29-01-2009 10:31:44 ]
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_65524417
Black G1 is besteld.
Immer.
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:22:32 #95
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65526411
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:39 schreef KneiterS het volgende:
Is deze telefoon ook met de agenda van outlook 2007 te synchroniseren?
http://nitrodesk.com/dk_touchdownFeatures.aspx
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:51:59 #96
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65543992
Keb hem vandaag in m`n handen gehad.
Toestel zelf is echt niks, maar OS daarentegen
pi_65544348
fijne verrassing gehad vandaag, hij wordt toch morgen geleverd
pi_65559384
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:00 schreef Ceased2Be het volgende:
fijne verrassing gehad vandaag, hij wordt toch morgen geleverd
Waar heb jij 'm besteld?

Ik heb 'm telefonisch bij T-Mobile besteld als verlenging van m'n abonnement, en hoop 'm ook vandaag of morgen binnen te krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dylanesque op 30-01-2009 13:19:32 ]
pi_65561560
heb hem zelf besteld bij Bestelmaar.nl, die gaven afgelopen maandag aan dat het volgende week vrijdag zou worden. maar gisteren kreeg ik ineens een telefoontje hoe laat ze morgen konden komen.
pi_65563376
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:
heb hem zelf besteld bij Bestelmaar.nl, die gaven afgelopen maandag aan dat het volgende week vrijdag zou worden. maar gisteren kreeg ik ineens een telefoontje hoe laat ze morgen konden komen.
Mooi

Net gebeld met T-Mobile en mijne zit in het sorteerproces ergens, dus kan 'm waarschijnlijk vanmiddag nog wel verwachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')