Het is ook de T-mobile G1, dus de G1 is van t-mobile zelfquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:22 schreef Wunny het volgende:
T-Mobile is zeker de enige die abbonementen heeft met de Android G1 zeker? Net zoals de iPhone?
Helaas niet zoals bij de iPhone. T-Mobile vond het logischer om de smartphone die meer gebruik maakt van internet dan welke telefoon ervoor dan ook, een eenvoudiger data-abbo'tje te geven dan de iPhone.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:22 schreef Wunny het volgende:
T-Mobile is zeker de enige die abbonementen heeft met de Android G1 zeker? Net zoals de iPhone?
Het valt blijkbaar idd wel mee, ik kan ook niet meer vinden waar ik dat destijds gelezen had...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:32 schreef Ceased2Be het volgende:
De mensen van Engadget en Gizmondo waren anders behoorlijk positief zeker met de potentie van het OS in het achterhoord. Heb een review of 4/5 gezien, ze komen allemaal met dezelfde minpuntjes, maar eigenlijk niets wat niet softwarematig op te lossen is.
En een aantal dingen die in de eerstvolgende update al opgelost zijn (stereo bluetooth-headset support bijv.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef elfzesendertig het volgende:
JONGENS, VERGEET DE G1!!! DE iPHONE KRIJGT BLUETOOTH BESTANDSOVERDRACHT! OMG IK KWAM ZOJUIST KLAAR! JAREN GELEDEN AL IN DE SIMPELSTE TELEFOONS, NU OOK OP DE iPHONE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef elfzesendertig het volgende:
JONGENS, VERGEET DE G1!!! DE iPHONE KRIJGT BLUETOOTH BESTANDSOVERDRACHT! OMG IK KWAM ZOJUIST KLAAR! JAREN GELEDEN AL IN DE SIMPELSTE TELEFOONS, NU OOK OP DE iPHONE!Ik neem alleen een iPhone als je er ook van die skins voor kunt kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
http://nitrodesk.com/dk_touchdownFeatures.aspxquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:39 schreef KneiterS het volgende:
Is deze telefoon ook met de agenda van outlook 2007 te synchroniseren?
Waar heb jij 'm besteld?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:00 schreef Ceased2Be het volgende:
fijne verrassing gehad vandaag, hij wordt toch morgen geleverd
Mooiquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:
heb hem zelf besteld bij Bestelmaar.nl, die gaven afgelopen maandag aan dat het volgende week vrijdag zou worden. maar gisteren kreeg ik ineens een telefoontje hoe laat ze morgen konden komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |