quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:32 schreef nils7 het volgende:
hij doet me denken aan een bepaalde phone.... qua vormgeving kan er even niet op komen welke...
Deed mij er idd ook aan denken met die ronde vormen. Natuurlijk als belangrijkste verschil dat zo'n door HTC verneukt Windows Mobile OS (wat van zichzelf al kut is), veel pauperder is dan wat ik nu van deze Palm gezien heb.quote:
Wat voor vorm wil je dan, een driehoek?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:32 schreef nils7 het volgende:
hij doet me denken aan een bepaalde phone.... qua vormgeving kan er even niet op komen welke...
quote:Also fun: You can get a charging dock, called the Touchstone, that's one of the first products to use wireless charging. Plug the round-ish dock into an outlet, and then juice up the Pre simply by placing it on top of the Touchstone -- no need to connect it with wires.
Ja, netzoals de G1.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:03 schreef TC03 het volgende:
Ziet er wel redelijk uit, maar is het nou een drukgevoelig scherm of een capacitief scherm? Het lijkt erop dat het het laatste is, dat is wel een groot pluspunt. De eerste serieuze concurrent voor de iPhone.
wm kut?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
Deed mij er idd ook aan denken met die ronde vormen. Natuurlijk als belangrijkste verschil dat zo'n door HTC verneukt Windows Mobile OS (wat van zichzelf al kut is), veel pauperder is dan wat ik nu van deze Palm gezien heb.
Que??? heb jij het over hetzelfde OS??? WM is echt bagger man!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:22 schreef mschol het volgende:
[..]
wm kut?
das verre weg het meest relaxe stuk software @ telefoon imho, misschien wat trager bij opstarten, maar als dat alles ik...
als je wekelijks minimaal 5 verschillende mensen moet helpen die ook nog verschillende PDA's hebben is WM echt niet kutquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:49 schreef donderopman het volgende:
[..]
Que??? heb jij het over hetzelfde OS??? WM is echt bagger man!
kul argument... als we allemaal bij de AH zouden kopen zijn de jumbo, aldi, nettorama etc. ook overbodigquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:27 schreef mschol het volgende:
[..]
als je wekelijks minimaal 5 verschillende mensen moet helpen die ook nog verschillende PDA's hebben is WM echt niet kut, dat is dan echt een verademing..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |