quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:46 schreef Biogarde het volgende:
De G1 zal in Spanje HTC Dream gaan heten. En hij krijgt een facelift![]()
[ afbeelding ]
Vind deze versie mooier![]()
Bron
Dat is niet die voor Spanje hequote:
Ik moet minder dan 1 seconde wachten voordat m'n calendar in beeld staat... Vind ik acceptabel...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:08 schreef Repeat het volgende:
Ik heb em net even geprobeerd in de t-mobile winkel. Wel een mooi ding, maar ik vind em nogal langzaam. Kalender opstarten moet je bijvoorbeeld echt gewoon op wachten...
De HTC G2 komt eerdaags deze kant op.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:24 schreef Wunny het volgende:
Komen er nog anderen Android telefoons?
Aangezien ik de G1 niet kan nemen omdat alleen T-Mobile hem heeft incl abonnement.
Wat is eerdaags? Maandje of 2?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De HTC G2 komt eerdaags deze kant op.
Mmh oke, mooi ik heb namelijk nog even ( tot Oktober ongeveer) dan kan ik een nieuw toestel kiezen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De HTC G2 komt eerdaags deze kant op.
Durf ik niet te zeggen, geruchten gaan dat het snel zou wezen.quote:
Godverdomme, dat hoop ik niet, Vodafone en T-Mobile ontvang ik hier namelijk ongelofelijk slecht.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, geruchten gaan dat het snel zou wezen.
Waarschijnlijk word deze dan door Vodafone uitgebracht. Zeker ben ik er echt niet van.
Er komen dit jaar een aantal android telefoons uit.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:04 schreef Henk-B het volgende:
Ik ben van plan om dit toestel morgen te halen icm een 2 jarig abbo plus web and walk.
Is dit een verstandige keuze mbt de toekomst of komt er binnenkort een beter toestel uit met vergelijkbare functies ?( en misschien een tikkie kleiner?)
Is gewoon een HTC werkt perfect, niks experimenteels aan.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Er komen dit jaar een aantal android telefoons uit.
Je kunt je afvragen of je nu zo'n 'experimenteel' toestel wil hebben, als je er een twee-jarig abo voor nodig hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |