Gebruikt die dan niet de weblayout van fok ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:33 schreef whoops het volgende:
Ik heb hem binnende eerste post vanaf m'n G1
T-Mobile zit niet wereldwijd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:53 schreef LintuxCx het volgende:
Ws omdat G1 een handelsmerk van T-Mobile is en ik gok dat die in Spanje geen zaken doen?
Veel en veel mooierquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:46 schreef Biogarde het volgende:
De G1 zal in Spanje HTC Dream gaan heten. En hij krijgt een facelift![]()
[ afbeelding ]
Vind deze versie mooier![]()
Bron
De browser op de G1 geeft de meeste sites net zo weer als je desktopbrowser, zo ook FOK!... Alleen in een wat kleiner scherm.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
Gebruikt die dan niet de weblayout van fok ?
Als je een t-mobile Web'n'Walk abo neemt zit daar geen datalimiet op. Is ook niet echt te doen in het geval van de G1, aangezien die continue synchroniseert met het Internet. Zo wordt bijvoorbeeld ook de software via je mobiele internetverbinding geupdated...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat ik mij nog even afvroeg, hoe zit dat met die data-limieten voor mobiel internet? Als je daar overheen gaat krijg je dan een torenhoge rekening? Of gewoon een waarschuwing oid?
Meestal is het een fair use policy toch? Je kán er dan wel overheen, maar daar moet je wel moeite voor doenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:09 schreef whoops het volgende:
[..]
Als je een t-mobile Web'n'Walk abo neemt zit daar geen datalimiet op. Is ook niet echt te doen in het geval van de G1, aangezien die continue synchroniseert met het Internet. Zo wordt bijvoorbeeld ook de software via je mobiele internetverbinding geupdated...
Volgens mij werkt het wel. De icoontjes blijven wel staan in dat overzichtje als je Home ingedrukt houdt, maar m'n browser lijkt wel gewoon opnieuw de pagina te moeten openen, waar die 'm anders onthoudt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:30 schreef Ceased2Be het volgende:
volgens mij moet je root zijn voor dat Close Everything dus dat gaat niet werken met de default nederlandse firmware.
@LintuxCx; het accu-verbruik gaat nogal drastisch omlaag als je alles sluit wat je niet gebruikt. Totdat er een firmware komt die wat degelijk batterijgebruik heeft is dat wel een goede oplossing.
Okay, zover had ik nog niet gekeken, zag bij de running apps idd gewoon alle icoontjes nog staan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het wel. De icoontjes blijven wel staan in dat overzichtje als je Home ingedrukt houdt, maar m'n browser lijkt wel gewoon opnieuw de pagina te moeten openen, waar die 'm anders onthoudt.
Heb je dat ook werkelijk gemeten? Want tenzij een applicatie een service heeft die in de achtergrond wel door kan draaien is dat gewoon niet mogelijk. Iets wat niet op de voorgrond staat kan dan ook geen CPU cycles verbruiken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:30 schreef Ceased2Be het volgende:
@LintuxCx; het accu-verbruik gaat nogal drastisch omlaag als je alles sluit wat je niet gebruikt. Totdat er een firmware komt die wat degelijk batterijgebruik heeft is dat wel een goede oplossing.
En waarom neem je op WM geen andere browser dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:11 schreef marmhz het volgende:
echt internet zonder tools als skweezer om pagina s goed op beeld te krijgen.
Ja, met een bluetooth headset. Pair je je apparaat op de goede manier? Werkt ie met andere apparaten wel? En welke carkit/headset heb je?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:11 schreef marmhz het volgende:
Ook een post van de G1. Bevalt goed voor een ex windows mobile gebruiker.
Sneller stabieler en echt internet zonder tools als skweezer om pagina s goed op beeld te krijgen. Batterij is niks maar dat is geen nieuws.
Heeft een van jullie al verbinding gemaakt met een carkit of headset? Als ik een device search doe via bluetooth gebeurd er niks doe ik iets fout?
dus 9% verschil nou dat is niet de moeite om alles uit te gooien, voor mijquote:Op zondag 15 februari 2009 13:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Heb 2 dagen getest; 1 dag van de stroom gehaald met 6 running apps open, 1 dag van de stroom gehaald nadat ie gereset was. Dag 1 had ik 64% van de stroom over en dag 2 73%
Beide dagen het toestel verder niet aangeraakt.
Oh dat is mooi danquote:Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Powermanager installeren scheelt al een hoop voor de accu, wat betreft die msn client... ze zijn bezig om pidgin te porten naar het android platform (www.pidgin.im).
Hier ben ik ook bang voor... ik heb elke keer al rekeningen van 60 euro omdat ik weer op het duitse netwerk zatquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:13 schreef rac het volgende:
Wie weet hoe het zit als je in het buitenland komt met deze mobiel?
Ik woon namelijk dich bij de grens en telefoons hebben hier soms de neiging om op het buitenlandse netwerk te gaan en ik heb geen zin om toren hoge rekeningen te ontvangen omdat hij data in het buitenland heeft gebruikt.
Vooral om dat de G1 continu online moet zijn![]()
heeft iemand hier daar ervaring mee?
Als ik even naar de opties in de telefoon kijk dan is het volgens mij mogelijk een vast netwerk te kiezen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:13 schreef rac het volgende:
Wie weet hoe het zit als je in het buitenland komt met deze mobiel?
Ik woon namelijk dich bij de grens en telefoons hebben hier soms de neiging om op het buitenlandse netwerk te gaan en ik heb geen zin om toren hoge rekeningen te ontvangen omdat hij data in het buitenland heeft gebruikt.
Vooral om dat de G1 continu online moet zijn![]()
heeft iemand hier daar ervaring mee?
Je linkje werkt niet. Niet dat ik hem ga updaten, ik wacht wel tot hij OTA komt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:27 schreef Ceased2Be het volgende:
Voor degenen die handmatig de RC33 update willen installeren:
https://android.clients.google.com/u...6.f6469a1e.zip
copy the downloaded file as update.zip to the sd card..
unmount sdcard (unplug usb)
restart phone with home button pressed
press alt - L then alt - S
drink coffee
---
zojuist gedaan op mijn G1 en werkt perfect
Handig die halve XDA urls.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:27 schreef Ceased2Be het volgende:
Voor degenen die handmatig de RC33 update willen installeren:
https://android.clients.google.com/u...6.f6469a1e.zip
copy the downloaded file as update.zip to the sd card..
unmount sdcard (unplug usb)
restart phone with home button pressed
press alt - L then alt - S
drink coffee
---
zojuist gedaan op mijn G1 en werkt perfect
Taalinstellingen voor autocorrectie op NL zetten of autocorrectie uit?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:02 schreef whoops het volgende:
Ik merkte afgelopen week tijdens het chatten trouwens dat de G1 het woord "wel" verandert in het Engelse "we'll", terwijl ik dat helemaal niet wil.
Weet iemand hoe je deze goedbedoelde bemoeizucht uit kan schakelen? Ik vind het een beetje vreemd om te typen: "We zien we'll..."
Cool, thanks. Dat was hem...quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:57 schreef Ceased2Be het volgende:
menu -> settings -> Locale Settings -> Auto replace uitvinken
geen idee hoor, maar bij mijn nokia loste dat het probleem op. vandaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:41 schreef whoops het volgende:
[..]
Cool, thanks. Dat was hem...
@erikkll: er zit voor zover ik weet geen NL locale in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |