Je kan voor 70 euro voor het toestel 1 jaar die abo nemen ipv 2 jaarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind em echt helemaal geweldig (vooral de witte) en overweeg om em te bestellen... Ik ben alleen iemand die van "budget-aanbiedingen" houd voor wat betreft telefoonabonnementen, en dan vind ik 28.50 (ondanks dat het incl mobiel internet is) toch vrij veel. Hij zal nog wel niet gratis bij een goedkoper abonnement te krijgen zijn gok ik?
Ik heb 'm over een uurtjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:11 schreef Ceased2Be het volgende:
m'n vriendin belde net, hij is afgeleverd!![]()
Nu nog 4,5 uur wachten voordat ik hem kan zien
Allereerst om even de verschillen te bekijken. ze hebben allebei wel wat. voordeel bij Opera is dat ie automatisch doorschakeld naar de mobile versies van fok en tweakers (andere sites nog niet gecheckt) itt de standaard browser.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:26 schreef LintuxCx het volgende:
Waarom Opera ipv de standaard browser?
Das mooi, want buiten Den Bosch kom ik toch bijna nooitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:45 schreef Ceased2Be het volgende:
Voor navigatie: http://www.andnav.org/
Te downloaden vanaf de marketplace. officieel nog niet voor nederland geschikt, maar heb in ieder geval al in den bosch kunnen navigeren zonder problemen.
Puik!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:57 schreef Devolution het volgende:
[..]
Das mooi, want buiten Den Bosch kom ik toch bijna nooit
Dat is wel zonder mobiel internet, dat je er dan nog apart bij moet nemen (dus nog 10¤ of ¤15 per maand erbij). Geweldig toestel overigens, ik ben er echt heel blij meequote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je kan voor 70 euro voor het toestel 1 jaar die abo nemen ipv 2 jaar
Kan je er ook mee bellen dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:31 schreef Ceased2Be het volgende:
inmiddels 2 dagen gebruikt en er alles mee gedaan behalve bellen
Die radarachtige functie is wel mooiquote:Op zondag 1 februari 2009 21:14 schreef whoops het volgende:
Dit vind ik trouwens echt een vet filmpje over de Android:
En hoe vaak moeten opladenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:31 schreef Ceased2Be het volgende:
inmiddels 2 dagen gebruikt en er alles mee gedaan behalve bellen
Die gebruikt ING wegwijzer ook voor het vinden van pinautomaten.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die radarachtige functie is wel mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |