Je kan voor 70 euro voor het toestel 1 jaar die abo nemen ipv 2 jaarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind em echt helemaal geweldig (vooral de witte) en overweeg om em te bestellen... Ik ben alleen iemand die van "budget-aanbiedingen" houd voor wat betreft telefoonabonnementen, en dan vind ik 28.50 (ondanks dat het incl mobiel internet is) toch vrij veel. Hij zal nog wel niet gratis bij een goedkoper abonnement te krijgen zijn gok ik?
Ik heb 'm over een uurtjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:11 schreef Ceased2Be het volgende:
m'n vriendin belde net, hij is afgeleverd!![]()
Nu nog 4,5 uur wachten voordat ik hem kan zien
Allereerst om even de verschillen te bekijken. ze hebben allebei wel wat. voordeel bij Opera is dat ie automatisch doorschakeld naar de mobile versies van fok en tweakers (andere sites nog niet gecheckt) itt de standaard browser.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:26 schreef LintuxCx het volgende:
Waarom Opera ipv de standaard browser?
Das mooi, want buiten Den Bosch kom ik toch bijna nooitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:45 schreef Ceased2Be het volgende:
Voor navigatie: http://www.andnav.org/
Te downloaden vanaf de marketplace. officieel nog niet voor nederland geschikt, maar heb in ieder geval al in den bosch kunnen navigeren zonder problemen.
Puik!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:57 schreef Devolution het volgende:
[..]
Das mooi, want buiten Den Bosch kom ik toch bijna nooit
Dat is wel zonder mobiel internet, dat je er dan nog apart bij moet nemen (dus nog 10¤ of ¤15 per maand erbij). Geweldig toestel overigens, ik ben er echt heel blij meequote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je kan voor 70 euro voor het toestel 1 jaar die abo nemen ipv 2 jaar
Kan je er ook mee bellen dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:31 schreef Ceased2Be het volgende:
inmiddels 2 dagen gebruikt en er alles mee gedaan behalve bellen
Die radarachtige functie is wel mooiquote:Op zondag 1 februari 2009 21:14 schreef whoops het volgende:
Dit vind ik trouwens echt een vet filmpje over de Android:
En hoe vaak moeten opladenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:31 schreef Ceased2Be het volgende:
inmiddels 2 dagen gebruikt en er alles mee gedaan behalve bellen
Die gebruikt ING wegwijzer ook voor het vinden van pinautomaten.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die radarachtige functie is wel mooi
na een uur of 8 non-stop wifi, gps e.d. aan zat ie op 74%quote:
dit hoeft met een Li-ion batterij dus niet. Helemaal leeg is schadwelijk voor een Li-ion batterij.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:53 schreef LintuxCx het volgende:
Het helpt als je 'm een paar keer helemaal oplaadt en dan helemaal leeg laat lopen. Dus pas weer aan de lader aansluiten als 'ie zichzelf uitschakelt ivm lege batterij.
Toen ik 'm net had heb ik echt nog meer dan een uur een spelletje zitten spelen terwijl het rode lampje al knipperde.
Daarom kun je 'm zeer waarschijnlijk ook niet (helemaal) leegtrekken.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:36 schreef Firenzo het volgende:
[..]
dit hoeft met een Li-ion batterij dus niet. Helemaal leeg is schadwelijk voor een Li-ion batterij.
Ja, precies.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:50 schreef erikkll het volgende:
[..]
Daarom kun je 'm zeer waarschijnlijk ook niet (helemaal) leegtrekken.
20 euro per maand valt toch wel mee?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:15 schreef elfzesendertig het volgende:
Het is een interessant ding, maar ik kan dat abonnement niet betalenZonder internet wel, maar dat is best kansloos
Plus nog 10 euro voor internet. Dat is dus 30 euro per maand.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:21 schreef whoops het volgende:
[..]
20 euro per maand valt toch wel mee?
Kan niet in je financiele situatie kijken, maar toch...
Ik dacht dat dat de eerste 2 jaar gratis was? Of is dat alleen als je je abo verlengt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Plus nog 10 euro voor internet. Dat is dus 30 euro per maand.
Ja, gratis als je minstens Relax 300 neemt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:34 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de eerste 2 jaar gratis was? Of is dat alleen als je je abo verlengt?
Oh, dat wist ik niet. Hopelijk heb ik dan geluk want ik heb m'n abo van 20 euro verlengd met 2 jaar en de t-mobile medewerkster zei dat web-and-walk gratis was...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:35 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ja, gratis als je minstens Relax 300 neemt.
Actie web'n'walk Plus (vanaf Relax 300): Sluit 24 maanden GRATIS web'n'walk Plus af bij je Relax abonnement! (Geldt niet voor Sim Only)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Hopelijk heb ik dan geluk want ik heb m'n abo van 20 euro verlengd met 2 jaar en de t-mobile medewerkster zei dat web-and-walk gratis was...
Ik heb hem vandaag (of morgen) 2 weken geleden besteld (pre-order van t-mobile) en heb hem nog niet. Ik hoop dat er morgen een briefje van de postbode in de bus ligt dat ik hem kan ophalen...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:17 schreef trance_fan het volgende:
Voor de mensen die em al hebben.
Hoelang duurde het ongeveer voordat je de G1 in huis hadden.
Heb em namelijk bestelt via de telefoon maandagochtend. kan ik ongeveer inschatten wanneer ik em thuis heb.
Ik zit na 6 uur gebruik met alleen wifi aan al op 50%..quote:Op maandag 2 februari 2009 08:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
na een uur of 8 non-stop wifi, gps e.d. aan zat ie op 74%
gisteren alleen wifi aan gehad en toen zat ie na 16 uur op hetzelfde niveau
Zes uur gebruiken? Dus met het scherm aan en echt actief met het ding bezig? Da's toch niet zo gek?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:42 schreef VirusInside het volgende:
[..]
Ik zit na 6 uur gebruik met alleen wifi aan al op 50%..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |