abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:16:44 #101
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_65566369
Ik vind em echt helemaal geweldig (vooral de witte ) en overweeg om em te bestellen... Ik ben alleen iemand die van "budget-aanbiedingen" houd voor wat betreft telefoonabonnementen, en dan vind ik 28.50 (ondanks dat het incl mobiel internet is) toch vrij veel. Hij zal nog wel niet gratis bij een goedkoper abonnement te krijgen zijn gok ik?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:23:45 #102
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65568882
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind em echt helemaal geweldig (vooral de witte ) en overweeg om em te bestellen... Ik ben alleen iemand die van "budget-aanbiedingen" houd voor wat betreft telefoonabonnementen, en dan vind ik 28.50 (ondanks dat het incl mobiel internet is) toch vrij veel. Hij zal nog wel niet gratis bij een goedkoper abonnement te krijgen zijn gok ik?
Je kan voor 70 euro voor het toestel 1 jaar die abo nemen ipv 2 jaar
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_65570505
m'n vriendin belde net, hij is afgeleverd!
Nu nog 4,5 uur wachten voordat ik hem kan zien
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_65572348
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:11 schreef Ceased2Be het volgende:
m'n vriendin belde net, hij is afgeleverd!
Nu nog 4,5 uur wachten voordat ik hem kan zien
Ik heb 'm over een uurtje
  vrijdag 30 januari 2009 @ 17:02:53 #105
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65572407
Ze waren vandaag ook meteen hier de T-mobile shop aan het opfleuren voor de G1.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_65572897
grappig, schijnt een andere firmware op te staan dan op de engelse variant. deze is dus nog niet te kraken om root rechten te krijgen. Overigens ontbreekt bij ons de msn-client itt de engelse/amerikaanse firmware.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_65582578
eerste bericht vanaf de g1 met de opera browser. toch effe wennen...
pi_65586995
Waarom Opera ipv de standaard browser?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_65587012
ik ben teleur gesteld had er meer van verwacht
I found the love but it didn't last
Wonderful Days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
tried to forget and i'll find someone new
  zaterdag 31 januari 2009 @ 01:28:52 #110
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65587043
waarom? teleurgesteld?
pi_65589645
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 01:26 schreef LintuxCx het volgende:
Waarom Opera ipv de standaard browser?
Allereerst om even de verschillen te bekijken. ze hebben allebei wel wat. voordeel bij Opera is dat ie automatisch doorschakeld naar de mobile versies van fok en tweakers (andere sites nog niet gecheckt) itt de standaard browser.
GPS ontvangst binnen is niet echt om over naar huis te schrijven, maar voor de rest vind ik het een erg grappig toestelletje. Enige wat me een beetje tegenstaat is de accuratie van het touchscreen bij kleinere links en sommige buttons. (of het ligt aan mijn grote vingers, dat kan ook)
pi_65589931
Ik denk dat dat toch meer aan je vingers ligt. Vingers zijn gewoon wat dikker dan een stylus. Heb zelf een applicatie geschreven voor het ding, en dat eerst steeds op de emulator getest. Leek allemaal prima, want met de muis kon ik overal prima op klikken. Toen kon ik het testen op een echte telefoon en heb ik qua maten nogal wat moeten veranderen.

Je went er uiteindelijk wel aan.. of je gebruikt de trackball, dat werkt ws ook wel.
pi_65590060
Ja het is vooral even wennen met de plaatsing van je vingers als je zo'n on-screen geval gebruikt. bij ChompSMS hebben ze bijv. een qwerty toetsenbord erop staan terwijl ik dan liever een T9 input heb.
pi_65604006
Voor navigatie: http://www.andnav.org/

Te downloaden vanaf de marketplace. officieel nog niet voor nederland geschikt, maar heb in ieder geval al in den bosch kunnen navigeren zonder problemen.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 19:57:27 #115
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_65604421
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 19:45 schreef Ceased2Be het volgende:
Voor navigatie: http://www.andnav.org/

Te downloaden vanaf de marketplace. officieel nog niet voor nederland geschikt, maar heb in ieder geval al in den bosch kunnen navigeren zonder problemen.
Das mooi, want buiten Den Bosch kom ik toch bijna nooit
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_65604502
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 19:57 schreef Devolution het volgende:

[..]

Das mooi, want buiten Den Bosch kom ik toch bijna nooit
Puik!

Ik ga hem dinsdag ff testen van A'dam naar Den Bosch toe, dan kan ik er wat zinnigers over zeggen. Projectje ziet er iig veelbelovend uit.
pi_65611857
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:23 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Je kan voor 70 euro voor het toestel 1 jaar die abo nemen ipv 2 jaar
Dat is wel zonder mobiel internet, dat je er dan nog apart bij moet nemen (dus nog 10¤ of ¤15 per maand erbij). Geweldig toestel overigens, ik ben er echt heel blij mee
pi_65619191
die van mij zou gisteren komen, maar TNT doet geen Rembours op zaterdag. Morgen dan maar achter de deur gaan wachten... dan ergerlijk zitten wachten tot hij volledig opgeladen is...
Immer.
  zondag 1 februari 2009 @ 21:13:14 #119
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_65636676
Ik heb de zwarte G1 besteld, hopelijk komt hij morgen of overmorgen binnen...

Ben erg benieuwd naar het apparaat
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  zondag 1 februari 2009 @ 21:14:52 #120
65490 whoops
pi_65636738
Dit vind ik trouwens echt een vet filmpje over de Android:

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_65637389
inmiddels 2 dagen gebruikt en er alles mee gedaan behalve bellen
  zondag 1 februari 2009 @ 21:36:30 #122
65490 whoops
pi_65637569
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Kan je er ook mee bellen dan?
pi_65641077
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:14 schreef whoops het volgende:
Dit vind ik trouwens echt een vet filmpje over de Android:

Die radarachtige functie is wel mooi
pi_65641786
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:31 schreef Ceased2Be het volgende:

En hoe vaak moeten opladen ?
  maandag 2 februari 2009 @ 00:34:40 #125
65490 whoops
pi_65643263
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:13 schreef Repeat het volgende:

[..]

Die radarachtige functie is wel mooi
Die gebruikt ING wegwijzer ook voor het vinden van pinautomaten.
pi_65646283
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:36 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En hoe vaak moeten opladen ?
na een uur of 8 non-stop wifi, gps e.d. aan zat ie op 74%
gisteren alleen wifi aan gehad en toen zat ie na 16 uur op hetzelfde niveau
pi_65647226
Hmm, men klaagt toch zo over de accuduur? Dat ie 't nauwelijks een dag uithoudt?
pi_65649084
Het helpt als je 'm een paar keer helemaal oplaadt en dan helemaal leeg laat lopen. Dus pas weer aan de lader aansluiten als 'ie zichzelf uitschakelt ivm lege batterij.

Toen ik 'm net had heb ik echt nog meer dan een uur een spelletje zitten spelen terwijl het rode lampje al knipperde.
pi_65656304
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:53 schreef LintuxCx het volgende:
Het helpt als je 'm een paar keer helemaal oplaadt en dan helemaal leeg laat lopen. Dus pas weer aan de lader aansluiten als 'ie zichzelf uitschakelt ivm lege batterij.

Toen ik 'm net had heb ik echt nog meer dan een uur een spelletje zitten spelen terwijl het rode lampje al knipperde.
dit hoeft met een Li-ion batterij dus niet. Helemaal leeg is schadwelijk voor een Li-ion batterij.
Immer.
pi_65656830
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:36 schreef Firenzo het volgende:

[..]

dit hoeft met een Li-ion batterij dus niet. Helemaal leeg is schadwelijk voor een Li-ion batterij.
Daarom kun je 'm zeer waarschijnlijk ook niet (helemaal) leegtrekken.
pi_65671200
Vet! Ik zit er ook zeer ernstig over te denken deze telefoon te gaan halen.
Oh, and that's a bad miss!
pi_65671612
1e post vanaf mijn G1! werkt goed alles & uiteraard supersmooth…
Immer.
pi_65671763
Vandaag vooral veel geïnteresseerde collega's gehad en 2 man die er ook direct 1 gingen aanschaffen
pi_65671890
Het is een interessant ding, maar ik kan dat abonnement niet betalen Zonder internet wel, maar dat is best kansloos
pi_65680739
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:50 schreef erikkll het volgende:

[..]

Daarom kun je 'm zeer waarschijnlijk ook niet (helemaal) leegtrekken.
Ja, precies.

Het gaat ook niet zozeer om de chemie van de batterij, maar meer dat de soft/firmware een beter idee heeft van de capaciteit ervan, en die dus in het vervolg beter in kan schatten.

Met laptops is het ook verstandig om dit regelmatig te doen.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 15:21:51 #136
65490 whoops
pi_65693890
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:15 schreef elfzesendertig het volgende:
Het is een interessant ding, maar ik kan dat abonnement niet betalen Zonder internet wel, maar dat is best kansloos
20 euro per maand valt toch wel mee?

Kan niet in je financiele situatie kijken, maar toch...
pi_65704134
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:21 schreef whoops het volgende:

[..]

20 euro per maand valt toch wel mee?

Kan niet in je financiele situatie kijken, maar toch...
Plus nog 10 euro voor internet. Dat is dus 30 euro per maand.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:34:37 #138
65490 whoops
pi_65713158
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:47 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Plus nog 10 euro voor internet. Dat is dus 30 euro per maand.
Ik dacht dat dat de eerste 2 jaar gratis was? Of is dat alleen als je je abo verlengt?
pi_65713183
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:34 schreef whoops het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat de eerste 2 jaar gratis was? Of is dat alleen als je je abo verlengt?
Ja, gratis als je minstens Relax 300 neemt.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:40:04 #140
65490 whoops
pi_65713430
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:35 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Ja, gratis als je minstens Relax 300 neemt.
Oh, dat wist ik niet. Hopelijk heb ik dan geluk want ik heb m'n abo van 20 euro verlengd met 2 jaar en de t-mobile medewerkster zei dat web-and-walk gratis was...
pi_65713505
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:40 schreef whoops het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet. Hopelijk heb ik dan geluk want ik heb m'n abo van 20 euro verlengd met 2 jaar en de t-mobile medewerkster zei dat web-and-walk gratis was...
Actie web'n'walk Plus (vanaf Relax 300): Sluit 24 maanden GRATIS web'n'walk Plus af bij je Relax abonnement! (Geldt niet voor Sim Only)

Actie web'n'walk Plus (bij andere abonnementen): 6 maanden ¤ 5,- korting op web'n'walk Plus! Je betaalt ¤ 9,95 i.p.v. ¤ 14,95.

Actie web'n'walk Standaard: 6 maanden ¤ 2,50 korting op web'n'walk Standard. Je betaalt ¤ 7,45 i.p.v. ¤ 9,95
pi_65715222
Voor de mensen die em al hebben.
Hoelang duurde het ongeveer voordat je de G1 in huis hadden.
Heb em namelijk bestelt via de telefoon maandagochtend. kan ik ongeveer inschatten wanneer ik em thuis heb.
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
  dinsdag 3 februari 2009 @ 23:20:43 #143
65490 whoops
pi_65715378
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:17 schreef trance_fan het volgende:
Voor de mensen die em al hebben.
Hoelang duurde het ongeveer voordat je de G1 in huis hadden.
Heb em namelijk bestelt via de telefoon maandagochtend. kan ik ongeveer inschatten wanneer ik em thuis heb.
Ik heb hem vandaag (of morgen) 2 weken geleden besteld (pre-order van t-mobile) en heb hem nog niet. Ik hoop dat er morgen een briefje van de postbode in de bus ligt dat ik hem kan ophalen...
pi_65721224
Ik had hem met nog geen anderhalve week in huis via bestelmaar.nl
netjes afgelopen vrijdag gekregen
pi_65726043
In de nieuwste update voor de G1 wordt een 'voice search' applicatie meegeleverd. Google bracht dezelfde functionaliteit al naar de iPhone.

Gebruikers die hun Android telefoon updaten zien een kleine microfoon in de Google zoekbalk in het beginscherm. Als er op de knop geklikt wordt vraagt de telefoon een spraakcommando in te voeren maakte Android-ontwikkelaar Jeff Hamilton bekend.

Voice search voorkomt het intypen van lange zoekopdrachten en maakt browsen zonder het scherm aan te raken mogelijk, aldus Hamilton. Daarnaast kunnen gebruikers telefoonnummers kiezen en contacten doorzoeken met de spraakherkenningssoftware. Als een spraakopdracht niet wordt begrepen door de applicatie worden er suggesties weergegeven. Het systeem is vergelijkbaar met de alternatieven die Google geeft bij een query die geen resultaten oplevert.
Voice search voor iPhone

Afgelopen november bracht Google voice search al uit op de iPhone. Zoeken op spraak is een belangrijk thema voor Google. Twee jaar geleden kreeg het bedrijf een patent voor de ontwikkeling van 'voice search'.

Andersom is het ook druk doende om audio op het web te indexeren met Google Audio Indexering. Die applicatie bood gedurende de Amerikaanse presidentsverkiezingen de mogelijkheid om te zoeken op woorden uit videotoespraken van politici.
Andere functies

Naast de spraakherkenningssoftware krijgen G1-gebruikers de mogelijkheid om attachments van MMS-berichten op te slaan. Ook worden er automatisch berichten getoond als er updates beschikbaar zijn voor het platform of applicaties uit de Android Market.

De update verhelpt ook een paar fouten. Zo wordt een chatsessie niet meer automatisch afgesloten als de wifi-verbinding in- of uitgeschakeld wordt. Er worden ook wat andere kleinere problemen verholpen.
pi_65736356
quote:
Op maandag 2 februari 2009 08:45 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

na een uur of 8 non-stop wifi, gps e.d. aan zat ie op 74%
gisteren alleen wifi aan gehad en toen zat ie na 16 uur op hetzelfde niveau
Ik zit na 6 uur gebruik met alleen wifi aan al op 50%..
pi_65737169
hmmm kijken eens wat er op de achtergrond draait (home knop lang indrukken) die programma's vreten nml. ook geheugen. Met root toegang kun je die processen killen, maar vooralsnog zit er niets anders op dan een reboot om het geheugen op te schonen.
De mijne staat nu aan sinds vanochtend 7 uur, en zit op 64%, heb er 10 minuten mee gebeld en verder wat spelletjes gedaan.
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:03:23 #148
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65743180
Kun je nu wel of geen gebruik maken van TV op je mobiel? met web 'n walk plus (streaming dus)

Ik twijfel namelijk behoorlijk.
Deze G1 android of HTC touch pro (maar deze heeft "extern" toetsen bord= plus in mijn ogen dan) of Iphone
pi_65744202
Of Nokia 5800 .
pi_65751612
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:42 schreef VirusInside het volgende:

[..]

Ik zit na 6 uur gebruik met alleen wifi aan al op 50%..
Zes uur gebruiken? Dus met het scherm aan en echt actief met het ding bezig? Da's toch niet zo gek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')