Als die kat nog buiten rondloopt, dan gaat het blijkbaar wel OK.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij hebt je maar te bemoeien met één ding......![]()
Niet dat het gemakkelijk is, maar wel doen
Neuh, maar mij katten hebben ook niet zulke ogen!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff vraagje aan Lies.
Ga jij met ieder wissewasje naar dierenarts?
Dees?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:32 schreef Gert het volgende:
Zet jij dan eens wat fatsoenlijks op , Liesje!
Hoi Hidi!quote:
Hier noem je weer een nieuw feit.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Als die kat nog buiten rondloopt, dan gaat het blijkbaar wel OK.
Toch morgen even naar de arts.
Klaar.
Nieuwe bel wit in rode wijnglas.
Niieuwe ban.
O nee Manu is er niet.
Godsamme het lijkt wel een gedicht!
Morgen ga ik weg. Moest ff testen of ik kon postenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi Hidi!
Hoe is het, waar ben je?
Kun je You-tubes zien, en zo ja: welke wil je?
Valt niet tegen!quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Valt niet tegen!
Ken de band, al een paar keer live gezien.
Maar ik bedoelde eigenlijk meer: je lievelingsnummer. Of is dit dat?
Hoe is het?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Morgen ga ik weg. Moest ff testen of ik kon posten![]()
En ja, ik kan er ook YT mee zien.
Maar zit nu nog achter me pc dus
Je kent mijn aanbod he?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Morgen ga ik weg. Moest ff testen of ik kon posten![]()
En ja, ik kan er ook YT mee zien.
Maar zit nu nog achter me pc dus
Tuurlijk!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw lieverlings nummer, tjees dat is moeilijk! Bij elke stemming hoort een lieverlingsnummer....
Serieus, waar héb jij het over?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier noem je weer een nieuw feit.
waarbij ik denk dat jij de aanstichter bent om mij voor een ban te kunnen nomineren.
In eerste instantie doe je alsof je bezorgd bent om mijn kat.
Daarna spoor je P6 aan om mij een ban aan te smeren, omdat ik WW uit een RW glas drink
Daarna noem je de naam (user) van iemand die niet kan reageren, maar jedoch, dat ik iets negatiefs over hem zal zeggen, wat banwaardig is.
Iets wat ik in deze niet zal gaan doen.
Als je die klotezin nu als eerste zou hebben geschreven, ahad je het in dichtvorm gehad....
Euh, iets blij's dus, want vakantie, uhm....quote:Op woensdag 24 december 2008 02:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Maar je verkeert nu in een stemming.
Hup, muziek!
Tja, spannend. Is in principe niets geregeld. zie welquote:Op woensdag 24 december 2008 02:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe is het?
Weet je zeker dat je morgen terecht kan, is dat geregeld?
p.s. yeah right LS , láter.
Denk dat alleen hij het maar begrijpt, hoop ikquote:Op woensdag 24 december 2008 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus, waar héb jij het over?
![]()
Zal wel aan mij liggen ook, maar ik begrijp het niet!
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh, iets blij's dus, want vakantie, uhm....
![]()
![]()
Leukquote:Op woensdag 24 december 2008 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh, iets blij's dus, want vakantie, uhm....
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:52 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik ben al wat ouder, een jaar of 20, maar dit was ook toen al een hit,
Leuk hè!
Den 'Haag en omstreken gaan mensen niet naar een paardendokter, ze hebben daar huisartsen en dokterspostenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff vraagje aan Lies.
Ga jij met ieder wissewasje naar dierenarts?
JIj bent 49?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:52 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik ben al wat ouder, een jaar of 20, maar dit was ook toen al een hit,
Leuk hè!
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, spannend. Is in principe niets geregeld. zie wel
Ok!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk dat alleen hij het maar begrijpt, hoop ik
Pure synisme, wat nergens op slaat
Nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Kut hoor, Hidi, En wij ziten hier wel vrolijk te doen, maar ondertussen.
Ik had dat gisteren ook even moeten beseffen.
Maar je hebt er ook niets aan als we hier gaan somberen.
Hoe komt het dat je het nog niet zeker weet, van morgen?
En heb je een plan B?
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Old People
Ben net 40 geworden, vorige maand.
Om naar een paardendokter te gaan met een kat?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Den 'Haag en omstreken gaan mensen niet naar een paardendokter, ze hebben daar huisartsen en doktersposten
Nee, ben je gek. Fok moet juist voor je plezier zijn tochquote:Op woensdag 24 december 2008 02:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Kut hoor, Hidi, En wij ziten hier wel vrolijk te doen, maar ondertussen.
Ik had dat gisteren ook even moeten beseffen.
Maar je hebt er ook niets aan als we hier gaan somberen.
Hoe komt het dat je het nog niet zeker weet, van morgen?
En heb je een plan B?
Heuj!quote:Op woensdag 24 december 2008 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Den 'Haag en omstreken gaan mensen niet naar een paardendokter, ze hebben daar huisartsen en doktersposten
Had dan een flinke kater genomen, daar doen ze niet moeilijk overquote:Op woensdag 24 december 2008 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hier hebben we al die faciliteiten ook, maar zie me er niet bij aankoemen met mijn katje
Ja ik ook!quote:Op woensdag 24 december 2008 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heuj......uitgeslapen? Ik wel geloof ik
Ook al rode ogen dusquote:Op woensdag 24 december 2008 03:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
misschien ietwat aangeschoten
![]()
Sterkte met plan A gast.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, ben je gek. Fok moet juist voor je plezier zijn toch![]()
Maar ik geloof dat ik niet eens hier gekeken heb en toen ik keek zag ik dat je een film op sbs keek![]()
Ik zat ff in SR topic
Plan B![]()
Was het niet van plan, om tien uur lekker moe en bed opgezocht. Om één uur klaar wakker. Straks toch maar weer even proberen, want de komende dagen wordt het vast laatquote:Op woensdag 24 december 2008 03:10 schreef HiDiHo het volgende:loopt, maar even een nachtje doorhalen
thxquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 03:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Duh Gert, niet om zielig te doen,
Maar ik woon nog met mijn a,s ex in een huis?
Geeft nniet hoor, maar is wel kut. Ik kan me voorstellen dat hidi er het juist niet over wil hebben, doe maar een blij liedje posten?
Ik verwacht niet veel van de komende dagen, nu heb ik tenminste nogquote:Op woensdag 24 december 2008 03:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was het niet van plan, om tien uur lekker moe en bed opgezocht. Om één uur klaar wakker. Straks toch maar weer even proberen, want de komende dagen wordt het vast laat
Maar ehm, ik neem aan dat je wel even gecheckt hebt of je welkom was in Lelystad en dat er daar een matras voor je klaar ligt?quote:Op woensdag 24 december 2008 03:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik verwacht niet veel van de komende dagen, nu heb ik tenminste nog![]()
![]()
Geen normaal internet, geen tv, dus het zal wel veel slapen worden
Ja leuk he/. ik heb ook een elf!quote:
"Verzuip" je ej niet dan in je bed. Ga ff lekker wandelen. Het gaat heul koud worden, dan gaan mensen wandelen en kom je misschien nog wel aan een praatje. Dan kan je daarna sltijd nog gaan pitten.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik verwacht niet veel van de komende dagen, nu heb ik tenminste nog![]()
![]()
Geen normaal internet, geen tv, dus het zal wel veel slapen worden
Maakt me niet zo veel uit hoorquote:
Ik zie het wel, eerst maar eens goed met d'r praten. Ik neem mijn fiets mee, kan ik de buurt ff verkennenquote:Op woensdag 24 december 2008 03:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
"Verzuip" je ej niet dan in je bed. Ga ff lekker wandelen. Het gaat heul koud worden, dan gaan mensen wandelen en kom je misschien nog wel aan een praatje. Dan kan je daarna sltijd nog gaan pitten.
Weltruste Gertquote:
Slaap lekker Liesjequote:Op woensdag 24 december 2008 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker fok!![]()
Ik durf het licht niet uit te doen, maar manu kom er maar in!
Trusten Liesquote:Op woensdag 24 december 2008 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker fok!![]()
Ik durf het licht niet uit te doen, maar manu kom er maar in!
Laterquote:Op woensdag 24 december 2008 03:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trusten Lies![]()
LS, Heidi.....slaap lekker als jullie er aan toe zijn
Jij ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trusten Lies![]()
LS, Heidi.....slaap lekker als jullie er aan toe zijn
Ja ook fijne dagen, slaap lekkerquote:Op woensdag 24 december 2008 03:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij ook.
Zo nog ff hondje uitlaten, slapen en zorgen dat ik 25 en 26 december de dagen door kom met snacks en lekkers.
En dan op naar ouderjaarsnacht, wat een echt feest is.
Geen gezeik met moslims, islamietjes, SGP'ers, en al dat politieke tuig in de straat.
Gewoon één avond/nacht zuipen en feesten. (kon het maar iedere dag zo zijn... ok, niet alleen zuipen en feesten, ook samenleven)
lol, ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op woensdag 24 december 2008 03:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Even een tussenverslag....
Ik zei dus dat ik hondje ging uitlaten.
Dat ga ik ook, maar daarvoor moet ik naar de hal.
Daar waar ook het toilet zit.
Daar had ik net op gezeten, dus ik doe de kamerdeur open en.............. pfffffffffffffffffffffff
Was ff vergeten de toiletverfrisser in te drukken.
Dus het STONKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
DAT WIL JE NIET WETEN!!!!!!
Maar weet je?
Dat overkomt me nu nooit als er een jehova aanbelt, dat ik dan net lekker heb zitten bouten.
NEEEE, dat overkomt me als ik om 3:53 uur mijn hondje moet uitlaten en door dat halletje moet lopen...
Ben weer terug van opsnerten....quote:Op woensdag 24 december 2008 04:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol, ik kan me er iets bij voorstellensnert op nu ?
quote:Op woensdag 24 december 2008 03:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Even een tussenverslag....
Ik zei dus dat ik hondje ging uitlaten.
Dat ga ik ook, maar daarvoor moet ik naar de hal.
Daar waar ook het toilet zit.
Daar had ik net op gezeten, dus ik doe de kamerdeur open en.............. pfffffffffffffffffffffff
Was ff vergeten de toiletverfrisser in te drukken.
Dus het STONKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
DAT WIL JE NIET WETEN!!!!!!
Maar weet je?
Dat overkomt me nu nooit als er een jehova aanbelt, dat ik dan net lekker heb zitten bouten.
NEEEE, dat overkomt me als ik om 3:53 uur mijn hondje moet uitlaten en door dat halletje moet lopen...
Ze is nog maar 40quote:Op woensdag 24 december 2008 04:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Getting old. En dat bedoel ik niet letterlijk.
Ik bedoel na zoveel jaren op tv, niet meer zo boeiendquote:
Er is een topic over journaalslezers, eigenlijk over Harmen Siezen, maar zit een leuke YT bij.quote:Op woensdag 24 december 2008 04:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik bedoel na zoveel jaren op tv, niet meer zo boeiend
Iedere gek haar gebrek.....quote:Op woensdag 24 december 2008 04:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind haar smaak qua mannen toch een beetje jammer
Ken je Nieuwslijn nog?quote:Op woensdag 24 december 2008 04:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Iedere gek haar gebrek.....
De wereld draait door, dus ooit ook zonder die kwal, hoop ik....
Staat me vaag nog iets van bij.quote:
Welke harige bol? Bedoel je de man van Heleen van Royen?quote:Op woensdag 24 december 2008 04:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staat me vaag nog iets van bij.
Zat die harige bol ook bij, die denkt dat hij journalistieke kundes heeft.
En dan zetten ze hem nog in bij een IQ-quiz.
Tjaaaaaaaaaaa
Sacha de Boer is Mjammieeeeeeeeeeee nu ook nogquote:Op woensdag 24 december 2008 04:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Welke harige bol? Bedoel je de man van Heleen van Royen?
Het programma wat ik bedoel was op Veronica begin jaren '90, met Sacha de Boer en Rick Nieman.
Toen was ze echt mjammie.
Zekers, Sacha was toch het lekkerst toen ze voor AT5 het nieuws presenteerde. Gelukkig is er nu een veel belovende opvolgster (als het aan mij zou liggen) bij AT5. Ik weet niet precies haar naam, maar lekker is ze wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 04:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Welke harige bol? Bedoel je de man van Heleen van Royen?
Het programma wat ik bedoel was op Veronica begin jaren '90, met Sacha de Boer en Rick Nieman.
Toen was ze echt mjammie.
Ach jeetje, dat zou ik zeker maar even doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 04:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar ik ga trappie hoger....
Als oogje straks nog zo is dan moet ik er ff mee naar de dierenarts, heb geen zin om 2 dagen in de zenuwen te zitten dat het wel goed zal komen.
swiet driems
Naar de dierenarts zou ik zeker doen met zo'n oog. sterkte.quote:Op woensdag 24 december 2008 04:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar ik ga trappie hoger....
Als oogje straks nog zo is dan moet ik er ff mee naar de dierenarts, heb geen zin om 2 dagen in de zenuwen te zitten dat het wel goed zal komen.
[ afbeelding ]
swiet driems
1 januari geloof ik. Misschien iets eerder.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:14 schreef blomst het volgende:
Noekje wanneer ga je als Noeks door???
Noek!quote:Op woensdag 24 december 2008 09:20 schreef Marrije het volgende:
Noeks? En Gerts?
En Marrijs? Neeeee geen Marrijs
Toch niet dan noekje?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:23 schreef Marrije het volgende:
Ah, Noek. Dat klinkt al een stuk beter, ja!
Oeh ja, dat is best fierce! Zou dat mogen van ome Danny?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Met uitroepteken? Staat best stoer namelijk.
Vandaag bij mijn broer eten en tweede kerstdag bij mijn moeder. Morgen lekker niks. Heel de dag lammen en zulks en eten wanneer ik zin heb. Zalm waarschijnlijkquote:Op woensdag 24 december 2008 09:27 schreef noekje het volgende:
Genoeg over mijn naam. What's in a name? Gaan jullie eten en koken de komende dagen?
Ik had alles in huis maar was vergeten eten te hosselen voor vandaag. Zo dom!
hier gaan we morgen naar de griek, op verzoek van de oudste, die heeft het ook geregeld, ik hoef alleen maar te betalen.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh ja, dat is best fierce! Zou dat mogen van ome Danny?
Genoeg over mijn naam. What's in a name? Gaan jullie eten en koken de komende dagen?
Ik had alles in huis maar was vergeten eten te hosselen voor vandaag. Zo dom!
me too, plus één dag gourmettenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:31 schreef Marrije het volgende:
nou niet uitgebreider dan anders, maar wel lekker.
Handig!quote:Op woensdag 24 december 2008 09:31 schreef blomst het volgende:
[..]
hier gaan we morgen naar de griek, op verzoek van de oudste, die heeft het ook geregeld, ik hoef alleen maar te betalen.
Wat ga je maken dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:31 schreef Marrije het volgende:
Noek, nou niet uitgebreider dan anders, maar wel lekker.
Ik ga 'm dit weekend nog een keer kopen, om aan Kc cadeau te doen. I'm a chick on a missionquote:Op woensdag 24 december 2008 09:35 schreef noekje het volgende:
Handig!
Ik wilde ook uit eten maar was natuurlijk weer te lam om iets te regelen en toen was ik te laat.
Cc, Manu is er toch niet. Ik ben nu dat hij net uit de isoleer komt omdat hij erachter was wie Maddox was. Dus nog niet gek ver maar ik vind hem wel echt mooi.
Ik zag je onderschrift net, [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
me too, plus één dag gourmetten
Ook voor z'n Sunshine band?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga 'm dit weekend nog een keer kopen, om aan Kc cadeau te doen. I'm a chick on a mission.
Check. Ik zal ook aan jou denken als ik over een maandje warme voeten heb.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zag je onderschrift net, [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2.
Je hebt geen magnetron!quote:Op woensdag 24 december 2008 09:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Check. Ik zal ook aan jou denken als ik over een maandje warme voeten heb.
Biryaniquote:Op woensdag 24 december 2008 09:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat ga je maken dan?
Oh, heb ook net bedacht dat er nog een cheesecake moet komen. Daar gaat nog vrij veel shizzle in zeg.
Ik ben zijn Sunshine band! Oh nee, zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 09:43 schreef noekje het volgende:
Ook voor z'n Sunshine band?![]()
Geef eens een hint, over welk hoofdstuk had je het toen, die zo ontroerend was? Niet dat ik hem al gehad heb.
In een spoilertje dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder bedacht ik me, toen ik vanochtend het nieuws zag, dat Bart wel eens veel moeite zou hebben om de states uit te komen, vanwege het weer. Merry X-mas, dan maar.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben zijn Sunshine band! Oh nee, zijnEngel
, maar dat komt best op hetzelfde neer.
Oh gelukkig, ik ben er niet gevoelloos overheen geraast. Ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder bedacht ik me, toen ik vanochtend het nieuws zag, dat Bart wel eens veel moeite zou hebben om de states uit te komen, vanwege het weer. Merry X-mas, dan maar.
Dat is je broer?!
Go hard or go home
Dat hoofdstuk blijft je echt wel bij als je het hebt gelezen.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:56 schreef noekje het volgende:
Oh gelukkig, ik ben er niet gevoelloos overheen geraast. Ben benieuwd.
Dat is je broer?!![]()
ziet er goed uit.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Goed, hoop ik. Het wordt mijn eerste. Het komt door dit topic:
Cheesecake !!
Broer noemt mij altijd koninginnetje maar hij spuugt het eruit. Not so good!quote:Op woensdag 24 december 2008 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hoofdstuk blijft je echt wel bij als je het hebt gelezen.
Nee gek! Er moet verdomd veel gebeuren wil mijn broer mij Engel noemen. Kutwijf is het gelukkig ook niet meer, tegenwoordig, maar Engel is dan weer het andere uiterste.
Kc is mijn beste vriend die vanuit Italië naar Antwerpen is verhuisd.
Ik ga naar Antwerpen. Dinsdag heel de dag bijlullen met Kc, beetje shoppen en zulks en dan oudjaar een feestje met een select clubje. Om vervolgens 1 januari heel de dag lam op de bank te hangen, filmpjes kijken en muziek luisteren.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:07 schreef noekje het volgende:
Broer noemt mij altijd koninginnetje maar hij spuugt het eruit. Not so good!Ga je naar Antwerpen zelf of komt hij naar jou?
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:15 schreef Copycat het volgende:
Okay. En nu zit ik dus al bijna twee uur helemaal niks te doen. Tijd om eens wat werk te verrichten.
Maar eerst weer eenen
.
Wat is je eigen kleur? Je fobo geeft geen uitsluitsel.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:42 schreef blomst het volgende:
[..]
op het pakje staat koffie, zal wel bruin worden
blondquote:Op woensdag 24 december 2008 10:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat is je eigen kleur? Je fobo geeft geen uitsluitsel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
ik had het al eerder chocoladebruin geverfd, koffie lijk daar wel wat op denk ik.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh echt?? Maar dat is een enorme verandering. Balls, you haz it.
Black coffee is echt bijna zwart ja!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:03 schreef blomst het volgende:
[..]
ik had het al eerder chocoladebruin geverfd, koffie lijk daar wel wat op denk ik.
De fixatie zit er nu in en het lijkt wel heel erg donker.
Pakje uit oudpapier gehaald en wat staat er black coffee![]()
Mijn man komt net binnen en lacht me nog niet uit pfffff.
Is nl ook wel eens gebeurd
Bij donker haar moet je niet te bruin zijn. Het contrast is juist mooi.quote:
Niet te bruin natuurlijk maar je wil ook geen emo zijn natuurlijk of een Morticia. Ik moet in de winter, één keer in de maand even zonnen anders lijk ik dOOd.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bij donker haar moet je niet te bruin zijn. Het contrast is juist mooi.
Dat denk ik wel. Als je in de buurt woonde, wilde ik het wel doen. Ik ben goed in stekels.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:17 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen Fok!![]()
De kapper zal wel vol zitten vandaag denk ik.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Als je in de buurt woonde, wilde ik het wel doen. Ik ben goed in stekels.
Vandaag komt de fit, Liesje!Daar zit ik nu gewoon dom op te wachten terwijl ik honderd jaar geleden al naar de supermarkt wilde.
Ja en dat zal wel maandag zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stekels!![]()
Oeh ja, stel je voor, ga je net naar de supermarkt, komt de fit, en dan ben je er niet, en krijg je hem pas na de kerst.![]()
TNT? Zo zat ik laatst op mijn mobiel te wachten, en manu op zijn bonzaiboompje. Heel irritant!
Waar is Manu eigenlijk?
Vroeger droegen de (rijke) vrouwen uit het zuiden van de Verenigde Staten altijd een parasol bij zich (of lieten ze dragenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet te bruin natuurlijk maar je wil ook geen emo zijn natuurlijk of een Morticia. Ik moet in de winter, één keer in de maand even zonnen anders lijk ik dOOd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vroeger droegen de (rijke) vrouwen uit het zuiden van de Verenigde Staten altijd een parasol bij zich (of lieten ze dragen) om zo wit mogelijk te blijven. Dat stond voor rijkdom.
Dat was politiek niet helemaal correct, maar qua schoonheidsideaal vind ik het wel wat hebben.
Zij heeft lichte ogen. Dan is het alweer anders. Nee echt. Zij is ook gewoon bruin, mijn haarkleur grenst aan zwart. Frits wordt mijn nieuwe beauty vriendinnetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan we het straks over make up hebben, Frits?
Go hard or go home
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en dat zal wel maandag zijn.The horror! Wetende dat er ergens in een donker depot een spelletje heel alleen kerstfeest aan het vieren is, het maakt me misselijk.
![]()
Manu zit in Barcelona met zijn zieke vriendinnetje en samen zorgen ze nu voor de Spaanse griep. Hondjes! Doe een mondkapje voor. De Spaanse griep is dodelijk!!
Cool! Ik heb dat weleens zelf geprobeerd, met touwtjes. Mijn huid ging er wel goed tussen.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik dacht, toch maar even bellen!
Om 1500 kan ik langskomen!
Cosmo!![]()
En nu hopen dat het wenbrouw-touwtje-vrouwtje ook nog tijd heeft!
Ik heb nu zo'n dagcreme waar je ietwat een zomers teintje van krijgt! Alleen vergeet ik het steeds op te doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Zij heeft lichte ogen. Dan is het alweer anders. Nee echt. Zij is ook gewoon bruin, mijn haarkleur grenst aan zwart. Frits wordt mijn nieuwe beauty vriendinnetje.Gaan we het straks over make up hebben, Frits?
De vorige keer was de eerste kee rmet touwtjes, en dat doet net even iets meer pijn dan een pincet, dus kreeg ik tranen over mijn wangen. Nee ik huilde niet, mijn ogen traanden gewoon.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Cool! Ik heb dat weleens zelf geprobeerd, met touwtjes. Mijn huid ging er wel goed tussen.![]()
Yay voor the Cosmo! Yay voor de wii Fit. Got it!!!
Niet goed maar jij hebt licht haar toch. Bruinig blond? Toen ik nog blauw was heb ik achteraf je elf bekeken.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n dagcreme waar je ietwat een zomers teintje van krijgt! Alleen vergeet ik het steeds op te doen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Zij heeft lichte ogen. Dan is het alweer anders. Nee echt. Zij is ook gewoon bruin, mijn haarkleur grenst aan zwart. Frits wordt mijn nieuwe beauty vriendinnetje.Gaan we het straks over make up hebben, Frits?
Joh, continenten vol met bruine ogen dus het is geen speld in de hooiberg. Dat gaat je lukken!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Is goed, heb ik wel minder verstand van, dan kom ik niet verder dan mooi/lelijk.![]()
En ik ga er eentje vinden met bruine ogen.
Bruinig idd, en ik heb nog steeds donkerbruine spoeling staan, maar ik durf niet, terwijl ik vroeger alles durfde en mijn haar wel een brandweerauto-rood heb gehad!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet goed maar jij hebt licht haar toch. Bruinig blond? Toen ik nog blauw was heb ik achteraf je elf bekeken.Je bent pwetty.
tussen twaalf en eén is het vast wel rustiger.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Joh, continenten vol met bruine ogen dus het is geen speld in de hooiberg. Dat gaat je lukken!![]()
Nu ga ik met mijn make-upjes spelen en dan de supermarkt induiken alwaar mijn mascara vast gaat uitlopen omdat ik vast halverwege instort, in een rij omdat ik er al een uur sta. Dit alles om voor te mogen kruipen natuurlijk.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef blomst het volgende:
Het haar is droog en in model, en het is wel bijna zwart, gelukkig niet met een blauwe glans.
Ik denk niet dat ik echt voor gek loop, niet meer als anders
Ja.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bruinig idd, en ik heb nog steeds donkerbruine spoeling staan, maar ik durf niet, terwijl ik vroeger alles durfde en mijn haar wel een brandweerauto-rood heb gehad!
Hahaha! Kon dat? Dan kon je zien wat er weg was gehaald?![]()
Jij ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef noekje het volgende:
I'm off. Fijne feestdagen allemaal!!Genoeg gelambald.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja.Moet ook wel natuurlijk want je kunt dan iemand bedreigen of weet ik veel wat en dan edit je het later en dan is net of er niks gebeurd is. Dan kun je dus alsnog een ban krijgen. Maar ik heb niks opgeslagen maar ik vond je cute.
![]()
I'm off. Fijne feestdagen allemaal!!Genoeg gelambald.
krijg je daar geen vlekken van??quote:Op woensdag 24 december 2008 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n dagcreme waar je ietwat een zomers teintje van krijgt! Alleen vergeet ik het steeds op te doen.
Neuh, misschien wel als je het elke dag braaf smeert, dat weet ik niet.quote:
Stomme vraag wellicht maar kannut schelen: vlekt dat niet?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vroeger droegen de (rijke) vrouwen uit het zuiden van de Verenigde Staten altijd een parasol bij zich (of lieten ze dragen) om zo wit mogelijk te blijven. Dat stond voor rijkdom.
Dat was politiek niet helemaal correct, maar qua schoonheidsideaal vind ik het wel wat hebben.
Ik werd wakker met een enorme kater. Maar als ik die spoiler aan klik ben ik toch ff klaarwakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een ongelovelijk mooi koppie is dat....
Ook al shoppingtijd? Oké sterkte in de file alvast en we zien je dan wel weer vanavond.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:21 schreef hondjes het volgende:
leuk ..bruin haar...
ga even salou onveilig maken...en ook de economie steunen...shopping tijd
Ja, mag je wel opschieten. Normaalgesproken sluit alles om 14:00 uur en gaan dan in de middag niet meer open.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:26 schreef hondjes het volgende:
jeminee. het is al bijna 1 uur, dan sluiten ze hier..siesta tijd
adios
Hoe is het met poes (rode oog) LS?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, mag je wel opschieten. Normaalgesproken sluit alles om 14:00 uur en gaan dan in de middag niet meer open.
Feliz Navidad
Hij is nog de hort op. Ik wacht ook in spanning af tot hij weer thuis is en hoe het met hem is.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hoe is het met poes (rode oog) LS?
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hoi......
verkeerd ingelogd.........
Slapend de kerst door denkt hond, haha! Luiwammes dus.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij is nog de hort op. Ik wacht ook in spanning af tot hij weer thuis is en hoe het met hem is.
Ben net wakker en ga zo met hondje lopen. Vaak houdt hij dat wel in de aten en loopt dan met ons mee, maar die hond is ook al in de feeststemming. Ligt nog te pitten.
Ben de enige die al wakker (voor zover je het wakker kunt noemen) is.
hij stond gewoon in ''de oude stand'' denk ik en ze onthouden paswoord en usernaam en ik had gisterenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je weer een beetje opgeknapt?
Hij kwam dus net binnengehuppeld. Oog is stukken beter, maar toch nog niet zoals ik het graag zou zien.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:49 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Slapend de kerst door denkt hond, haha! Luiwammes dus.
Hoop dat het meevalt en anders naar die dierenarts zo snel mogelijk.
Lekker, zo pal voor kerst.
quote:
ah...... oké succes bij de kapper en shoppen...... ik ga nergens heen.....quote:Op woensdag 24 december 2008 12:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is minder leuk!
Wat wel leuk is, is dat ik zo naar de kapper kan, ik ga denk ik maar wat eerder, hopelijk ben ik in de shopmood!
Ik weet niet hoever weg die arts zit maar ik zou maar een afspraak maken.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij kwam dus net binnengehuppeld. Oog is stukken beter, maar toch nog niet zoals ik het graag zou zien.
Hij is zelf wel gewoon zichzelf en hij laat het ook zonder protesteren bekijken.
Dus zo ook ff die huis tuin en keukentip doen met dat kokende water op zijn oog en mag dat niet helpen, dan maar ff naar de dierenarts.
Pardon?! Kokend water op z'n oog?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus zo ook ff die huis tuin en keukentip doen met dat kokende water op zijn oog
vast wel.........quote:Op woensdag 24 december 2008 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat is, wat Ribas zou willen zeggen tegen je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
vast wel.........
Nah, dat denk ik niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, dat denk ik niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het probleem zich met kokend heet water vanzelf oplost.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:06 schreef Gert het volgende:
Pardon?! Kokend water op z'n oog?![]()
En je denkt dat het daar wel van opknapt?
Ga maar gewoon naar de dierenarts.
eerst af laten koelen...... kan nooit kwaad toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem zich met kokend heet water vanzelf oplost.
zelf LS zal wel door hebben dat hij het gekookte water eerst moet koelen.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Pardon?! Kokend water op z'n oog?![]()
En je denkt dat het daar wel van opknapt?
Ga maar gewoon naar de dierenarts.
Hoe is het met het niezen dan want dat oog is niet waar ik me zo'n zorgen om zou maken. Al hoef ik het echt niet nog een keer te zien.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij kwam dus net binnengehuppeld. Oog is stukken beter, maar toch nog niet zoals ik het graag zou zien.
Hij is zelf wel gewoon zichzelf en hij laat het ook zonder protesteren bekijken.
Dus zo ook ff die huis tuin en keukentip doen met dat kokende water op zijn oog en mag dat niet helpen, dan maar ff naar de dierenarts.
LIjkt mij verder een prima reden om wat eerder naar huis te gaan van je werk?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:00 schreef Copycat het volgende:
Ik moet straks nog ergens bloemen zien te kopen. Maar ik heb er een hard hoofd in dat deze missie gaat lukken. Zo niet, dan geef ik mijn moeder vrijdag enkel een modisch verantwoorde vaas en geef ik haar zaterdag wel de bijbehorende bloemen. Niet moeilijker maken dan het is.
We zullen ook wel eerder weg mogen, maar dan nog. Collega is net in het dichtstbijzijnde winkelcentrum geweest en daar hangen ze ook met de benen buiten. Een kwartier rondrijden eer je een parkeerplaats hebt gevonden. Geen zin in.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
LIjkt mij verder een prima reden om wat eerder naar huis te gaan van je werk?
Het is net een mens. Je kent dat misschien wel. Kom je bij de dokter en heb je ineens geen last meer van waar je voor kwam.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe is het met het niezen dan want dat oog is niet waar ik me zo'n zorgen om zou maken. Al hoef ik het echt niet nog een keer te zien.![]()
Ik heb het gered en het viel nog mee ook!Cheesecake ding in elkaar knopen.
Winkels gaan hier, in tegenstelling tot voorgaande jaren, nu al om vijf uur dicht. Als dat daar ook zo is, dan mislukt de missie zekerquote:Op woensdag 24 december 2008 14:00 schreef Copycat het volgende:
Ik moet straks nog ergens bloemen zien te kopen. Maar ik heb er een hard hoofd in dat deze missie gaat lukken. Zo niet, dan geef ik mijn moeder vrijdag enkel een modisch verantwoorde vaas en geef ik haar zaterdag wel de bijbehorende bloemen. Niet moeilijker maken dan het is.
Gaat ie met jou wat beter Fan? Of......is je naam komende dagen Kortjakjequote:Op woensdag 24 december 2008 13:17 schreef FANN het volgende:
[..]
maar dokter lijkt me wel verstandiger.....
Mosselen, kaarten posten en dan ditquote:Op woensdag 24 december 2008 15:09 schreef Copycat het volgende:
Even een beetje seksuele voorlichting.
en heb je wel wat vermaaktquote:Op woensdag 24 december 2008 15:13 schreef Sporti het volgende:
[..]
Mosselen, kaarten posten en dan diten oja ik ben net terug uit Luxemburg
Ik was o.a naar een prachtige fotoexpositie The Family of Man, in Clervaux, was zeer indrukwekkend, verder bij vrienden heerlijk gegeten en nu weer thuis tis een kleine 100 kilometer van hier dus dat is best te doen, en tanken was weer is ouderwets leuk 85 cent!quote:
Ik krijg er ook weer plezier in en neem met een glimlach dat vulpistool in m'n handquote:Op woensdag 24 december 2008 15:23 schreef Sporti het volgende:
en tanken was weer is ouderwets leuk 85 cent!
Dat klinkt allemaal goedquote:Op woensdag 24 december 2008 15:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik was o.a naar een prachtige fotoexpositie The Family of Man, in Clervaux, was zeer indrukwekkend, verder bij vrienden heerlijk gegeten en nu weer thuis tis een kleine 100 kilometer van hier dus dat is best te doen, en tanken was weer is ouderwets leuk 85 cent!
Nee hoor zo weinig mogelijk gedoe, ik heb geen familie dus ook geen verplichtingenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:32 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal goed![]()
en met de kerst ook nog plannen?
Nooit een soort van "alleen op de wereld" gevoel?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:35 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nee hoor zo weinig mogelijk gedoe, ik heb geen familie dus ook geen verplichtingen
Uiteraard maar zonder er een drama van te makenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nooit een soort van "alleen op de wereld" gevoel?
Hier ook morgen mosselen en 2e kerstdag Kalfsrollade. (ik moet hem alleen nog effe opbinden)quote:Op woensdag 24 december 2008 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Winkels gaan hier, in tegenstelling tot voorgaande jaren, nu al om vijf uur dicht. Als dat daar ook zo is, dan mislukt de missie zeker![]()
Maar ik heb alles in huis![]()
Mosselen, mosselen en nog eens mosselen![]()
plus een gerookte makreel die ik niet kon laten liggen
Vanmorgen ook even een kop koffie gedronken en ze een lekkerbekje gebrachtquote:Op woensdag 24 december 2008 15:58 schreef blomst het volgende:
gisteren mijn plicht naar mijn ouder toe al gedaan, kerststukje gebracht, en er stond nog eén, dus mijn Broer was ook al geweest.
Zelf het bakje met viooltjes stond er nog goed bij.
Na nieuwjaar maar weer heen om het kerststukje te verwijderen.
Was net op tijd bij die visboer, na mij stroomde opeens die winkel volledig vol. Maandag al die andere dingen al gehaaldquote:Op woensdag 24 december 2008 16:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat een gekkenhuis overal in de winkels. Heb pijn in mijn rug van het staan.
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat ie met jou wat beter Fan? Of......is je naam komende dagen Kortjakje
't Schijnt dat je iets moet doen met kokend water, dan ben je zo weer beterquote:Op woensdag 24 december 2008 16:15 schreef FANN het volgende:
ik heb trouwens wéér liggen pitten.....ik ga straks maar even een héle hete douche nemen
ben zo duf als een konijn........
ik ga wel als ik me weer wat beter voel, er is toch aanloop genoeg dus hoef ik me verder niet zó druk omquote:Op woensdag 24 december 2008 15:58 schreef blomst het volgende:
gisteren mijn plicht naar mijn ouder toe al gedaan, kerststukje gebracht, en er stond nog eén, dus mijn Broer was ook al geweest.
Zelf het bakje met viooltjes stond er nog goed bij.
Na nieuwjaar maar weer heen om het kerststukje te verwijderen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Schijnt dat je iets moet doen met kokend water, dan ben je zo weer beter![]()
die van mij merken er weinig van, liggen op een begraafplaats.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vanmorgen ook even een kop koffie gedronken en ze een lekkerbekje gebracht![]()
Tegen de 80, 't begint te piepen en te kraken daar.....
Spanje ook. Op dit moment 83 cent.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
en tanken was weer is ouderwets leuk 85 cent!
Heb ik het toch goed begrepen.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:21 schreef blomst het volgende:
die van mij merken er weinig van, liggen op een begraafplaats.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:21 schreef blomst het volgende:
[..]
In deze context wel aardig, dat geraffineerdquote:Op woensdag 24 december 2008 16:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Spanje ook. Op dit moment 83 cent.
Hier 1.15 maar wij worden dan ook geraffineerd uitgeknepen door onze fijne regering.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:21 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, kun je beter laten, anders staat het ongedierte je de volgende keer op te wachtenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]dat kon ik dus niet opmaken uit je posting. Maar idd, die merken er erg weinig van. Tegen die tijd dat het hier zo ver is ga ik ook vast en zeker geen lekkerbekjes daar naar toe slepen
en tevredenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
Wenkbrouwen, haar, en boodschappen!
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, de kerstboodschappen zijn binnen: volkoren brood, jonge kaas, een kist mandarijntjes, een tros bananen, een zak aardappels, 3 potjes groente en 2 liter halfvolle melk.
Wat voor groente?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, de kerstboodschappen zijn binnen: volkoren brood, jonge kaas, een kist mandarijntjes, een tros bananen, een zak aardappels, 3 potjes groente en 2 liter halfvolle melk.
Spinazie (geen room maar blad), spercieboontjes, doperwtjes met worteltjes.quote:
Geen room dus, hmm. En dan geen vlees er bij, en ook geen jus over de aardappelen? Of had je dat al in huis?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Spinazie (geen room maar blad), spercieboontjes, doperwtjes met worteltjes.![]()
Ik ga helemaal los.
Ach ja, Zeeman blijft behelpen.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:06 schreef Gert het volgende:
En de stad was echt tyfus druk. De winkels een puinhoop. Broeken, truien: door elkaar heen geflikkerd of gewoon op de grond. Alle gangbare maten weg.
Ik eet het zonder vlees en jus.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen room dus, hmm. En dan geen vlees er bij, en ook geen jus over de aardappelen? Of had je dat al in huis?
Spinazie in pot bestaat dat?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Spinazie (geen room maar blad), spercieboontjes, doperwtjes met worteltjes.![]()
Ik ga helemaal los.
Dankje jij en de rest ookquote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach ja, Zeeman blijft behelpen.
Fijne kerstavond allemaal.![]()
![]()
Dat wordt janken Noekjequote:Op woensdag 24 december 2008 19:36 schreef noekje het volgende:
All you need is love vanavond.![]()
![]()
![]()
Fijne kerstavond en dagen, peeps!
ach voel jij je niet overal thuis?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:45 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het nu alweer gehad met de kerst.
Zo kom ik natuurlijk nooit in de hemel.
WTF, wie zijn dit?quote:
Dan zit de kans er dik in dan je mij nog tegenkomt.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:45 schreef Copycat het volgende:
En in de hel is het lekker warm!quote:
Meis, de hemel is toch ook niks. Bible belters wil je toch niet mee samenwonen?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:45 schreef Copycat het volgende:
Nu op 3. Of is dat niet live?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Raar, SR is bijna afgelopen en niets van op TV, alleen maar de site.
De 'hoofdpersoon' is Dr_Flash (aka Fles), die vrouw is nikky en die krullenbol is Litso, geloof ik.quote:
Tussen de terugblikken door, danquote:
Paprika.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik eet het zonder vlees en jus.
En wat voor gezonds ga jij allemaal eten, de komende dagen?
Precies, we zijn beide nie heul nie van die kerstgedoe.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:21 schreef Marrije het volgende:
Leuk! Een verrassingscadeautje op kerstavond.
Bladspinazie is de beste.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga helemaal los.
HAKquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:45 schreef Copycat het volgende:
Hé Welkom Thuis !!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:14 schreef Smash-it het volgende:
Ahh.. de bekende namen weer gevonden! Duurde even haha.. Het is uit met mijn pret, de trip is over. Al is het ook weer onwijs leuk om thuis te zijn!
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:14 schreef Smash-it het volgende:
Ahh.. de bekende namen weer gevonden! Duurde even haha.. Het is uit met mijn pret, de trip is over. Al is het ook weer onwijs leuk om thuis te zijn!
welkom thuis..quote:Op woensdag 24 december 2008 22:14 schreef Smash-it het volgende:
Die van het skydiven? Was een van de hoogtepunten, haha. Staan paar nieuwe in mn fobo ook. Wel heerlijk weer met eigen snelle laptopje na maanden van betaald sloom internet in internetcafé's haha..quote:Op woensdag 24 december 2008 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heej Smah-it! Die foto was leuk! Die je toen plaatste!
Ja, die idd! Stoer dat je dat durfde!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Die van het skydiven? Was een van de hoogtepunten, haha. Staan paar nieuwe in mn fobo ook. Wel heerlijk weer met eigen snelle laptopje na maanden van betaald sloom internet in internetcafé's haha..
mooie foto's ........quote:Op woensdag 24 december 2008 22:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Die van het skydiven? Was een van de hoogtepunten, haha. Staan paar nieuwe in mn fobo ook. Wel heerlijk weer met eigen snelle laptopje na maanden van betaald sloom internet in internetcafé's haha..
Thais eilandje.. zucht.. Haha, zou zo weer terug willen!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:23 schreef FANN het volgende:
die foto in die hangmat is ook mooi.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |