1 januari geloof ik. Misschien iets eerder.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:14 schreef blomst het volgende:
Noekje wanneer ga je als Noeks door???
Noek!quote:Op woensdag 24 december 2008 09:20 schreef Marrije het volgende:
Noeks? En Gerts?
En Marrijs? Neeeee geen Marrijs
Toch niet dan noekje?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:23 schreef Marrije het volgende:
Ah, Noek. Dat klinkt al een stuk beter, ja!
Oeh ja, dat is best fierce! Zou dat mogen van ome Danny?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Met uitroepteken? Staat best stoer namelijk.
Vandaag bij mijn broer eten en tweede kerstdag bij mijn moeder. Morgen lekker niks. Heel de dag lammen en zulks en eten wanneer ik zin heb. Zalm waarschijnlijkquote:Op woensdag 24 december 2008 09:27 schreef noekje het volgende:
Genoeg over mijn naam. What's in a name? Gaan jullie eten en koken de komende dagen?
Ik had alles in huis maar was vergeten eten te hosselen voor vandaag. Zo dom!
hier gaan we morgen naar de griek, op verzoek van de oudste, die heeft het ook geregeld, ik hoef alleen maar te betalen.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh ja, dat is best fierce! Zou dat mogen van ome Danny?
Genoeg over mijn naam. What's in a name? Gaan jullie eten en koken de komende dagen?
Ik had alles in huis maar was vergeten eten te hosselen voor vandaag. Zo dom!
me too, plus één dag gourmettenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:31 schreef Marrije het volgende:
nou niet uitgebreider dan anders, maar wel lekker.
Handig!quote:Op woensdag 24 december 2008 09:31 schreef blomst het volgende:
[..]
hier gaan we morgen naar de griek, op verzoek van de oudste, die heeft het ook geregeld, ik hoef alleen maar te betalen.
Wat ga je maken dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:31 schreef Marrije het volgende:
Noek, nou niet uitgebreider dan anders, maar wel lekker.
Ik ga 'm dit weekend nog een keer kopen, om aan Kc cadeau te doen. I'm a chick on a missionquote:Op woensdag 24 december 2008 09:35 schreef noekje het volgende:
Handig!
Ik wilde ook uit eten maar was natuurlijk weer te lam om iets te regelen en toen was ik te laat.
Cc, Manu is er toch niet. Ik ben nu dat hij net uit de isoleer komt omdat hij erachter was wie Maddox was. Dus nog niet gek ver maar ik vind hem wel echt mooi.
Ik zag je onderschrift net, [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
me too, plus één dag gourmetten
Ook voor z'n Sunshine band?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga 'm dit weekend nog een keer kopen, om aan Kc cadeau te doen. I'm a chick on a mission.
Check. Ik zal ook aan jou denken als ik over een maandje warme voeten heb.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zag je onderschrift net, [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2.
Je hebt geen magnetron!quote:Op woensdag 24 december 2008 09:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Check. Ik zal ook aan jou denken als ik over een maandje warme voeten heb.
Biryaniquote:Op woensdag 24 december 2008 09:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat ga je maken dan?
Oh, heb ook net bedacht dat er nog een cheesecake moet komen. Daar gaat nog vrij veel shizzle in zeg.
Ik ben zijn Sunshine band! Oh nee, zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 09:43 schreef noekje het volgende:
Ook voor z'n Sunshine band?![]()
Geef eens een hint, over welk hoofdstuk had je het toen, die zo ontroerend was? Niet dat ik hem al gehad heb.
In een spoilertje dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder bedacht ik me, toen ik vanochtend het nieuws zag, dat Bart wel eens veel moeite zou hebben om de states uit te komen, vanwege het weer. Merry X-mas, dan maar.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben zijn Sunshine band! Oh nee, zijnEngel
, maar dat komt best op hetzelfde neer.
Oh gelukkig, ik ben er niet gevoelloos overheen geraast. Ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder bedacht ik me, toen ik vanochtend het nieuws zag, dat Bart wel eens veel moeite zou hebben om de states uit te komen, vanwege het weer. Merry X-mas, dan maar.
Dat is je broer?!
Go hard or go home
Dat hoofdstuk blijft je echt wel bij als je het hebt gelezen.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:56 schreef noekje het volgende:
Oh gelukkig, ik ben er niet gevoelloos overheen geraast. Ben benieuwd.
Dat is je broer?!![]()
ziet er goed uit.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Goed, hoop ik. Het wordt mijn eerste. Het komt door dit topic:
Cheesecake !!
Broer noemt mij altijd koninginnetje maar hij spuugt het eruit. Not so good!quote:Op woensdag 24 december 2008 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hoofdstuk blijft je echt wel bij als je het hebt gelezen.
Nee gek! Er moet verdomd veel gebeuren wil mijn broer mij Engel noemen. Kutwijf is het gelukkig ook niet meer, tegenwoordig, maar Engel is dan weer het andere uiterste.
Kc is mijn beste vriend die vanuit Italië naar Antwerpen is verhuisd.
Ik ga naar Antwerpen. Dinsdag heel de dag bijlullen met Kc, beetje shoppen en zulks en dan oudjaar een feestje met een select clubje. Om vervolgens 1 januari heel de dag lam op de bank te hangen, filmpjes kijken en muziek luisteren.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:07 schreef noekje het volgende:
Broer noemt mij altijd koninginnetje maar hij spuugt het eruit. Not so good!Ga je naar Antwerpen zelf of komt hij naar jou?
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:15 schreef Copycat het volgende:
Okay. En nu zit ik dus al bijna twee uur helemaal niks te doen. Tijd om eens wat werk te verrichten.
Maar eerst weer eenen
.
Wat is je eigen kleur? Je fobo geeft geen uitsluitsel.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:42 schreef blomst het volgende:
[..]
op het pakje staat koffie, zal wel bruin worden
blondquote:Op woensdag 24 december 2008 10:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat is je eigen kleur? Je fobo geeft geen uitsluitsel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
ik had het al eerder chocoladebruin geverfd, koffie lijk daar wel wat op denk ik.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh echt?? Maar dat is een enorme verandering. Balls, you haz it.
Black coffee is echt bijna zwart ja!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:03 schreef blomst het volgende:
[..]
ik had het al eerder chocoladebruin geverfd, koffie lijk daar wel wat op denk ik.
De fixatie zit er nu in en het lijkt wel heel erg donker.
Pakje uit oudpapier gehaald en wat staat er black coffee![]()
Mijn man komt net binnen en lacht me nog niet uit pfffff.
Is nl ook wel eens gebeurd
Bij donker haar moet je niet te bruin zijn. Het contrast is juist mooi.quote:
Niet te bruin natuurlijk maar je wil ook geen emo zijn natuurlijk of een Morticia. Ik moet in de winter, één keer in de maand even zonnen anders lijk ik dOOd.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bij donker haar moet je niet te bruin zijn. Het contrast is juist mooi.
Dat denk ik wel. Als je in de buurt woonde, wilde ik het wel doen. Ik ben goed in stekels.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:17 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen Fok!![]()
De kapper zal wel vol zitten vandaag denk ik.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Als je in de buurt woonde, wilde ik het wel doen. Ik ben goed in stekels.
Vandaag komt de fit, Liesje!Daar zit ik nu gewoon dom op te wachten terwijl ik honderd jaar geleden al naar de supermarkt wilde.
Ja en dat zal wel maandag zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stekels!![]()
Oeh ja, stel je voor, ga je net naar de supermarkt, komt de fit, en dan ben je er niet, en krijg je hem pas na de kerst.![]()
TNT? Zo zat ik laatst op mijn mobiel te wachten, en manu op zijn bonzaiboompje. Heel irritant!
Waar is Manu eigenlijk?
Vroeger droegen de (rijke) vrouwen uit het zuiden van de Verenigde Staten altijd een parasol bij zich (of lieten ze dragenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet te bruin natuurlijk maar je wil ook geen emo zijn natuurlijk of een Morticia. Ik moet in de winter, één keer in de maand even zonnen anders lijk ik dOOd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vroeger droegen de (rijke) vrouwen uit het zuiden van de Verenigde Staten altijd een parasol bij zich (of lieten ze dragen) om zo wit mogelijk te blijven. Dat stond voor rijkdom.
Dat was politiek niet helemaal correct, maar qua schoonheidsideaal vind ik het wel wat hebben.
Zij heeft lichte ogen. Dan is het alweer anders. Nee echt. Zij is ook gewoon bruin, mijn haarkleur grenst aan zwart. Frits wordt mijn nieuwe beauty vriendinnetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan we het straks over make up hebben, Frits?
Go hard or go home
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en dat zal wel maandag zijn.The horror! Wetende dat er ergens in een donker depot een spelletje heel alleen kerstfeest aan het vieren is, het maakt me misselijk.
![]()
Manu zit in Barcelona met zijn zieke vriendinnetje en samen zorgen ze nu voor de Spaanse griep. Hondjes! Doe een mondkapje voor. De Spaanse griep is dodelijk!!
Cool! Ik heb dat weleens zelf geprobeerd, met touwtjes. Mijn huid ging er wel goed tussen.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik dacht, toch maar even bellen!
Om 1500 kan ik langskomen!
Cosmo!![]()
En nu hopen dat het wenbrouw-touwtje-vrouwtje ook nog tijd heeft!
Ik heb nu zo'n dagcreme waar je ietwat een zomers teintje van krijgt! Alleen vergeet ik het steeds op te doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Zij heeft lichte ogen. Dan is het alweer anders. Nee echt. Zij is ook gewoon bruin, mijn haarkleur grenst aan zwart. Frits wordt mijn nieuwe beauty vriendinnetje.Gaan we het straks over make up hebben, Frits?
De vorige keer was de eerste kee rmet touwtjes, en dat doet net even iets meer pijn dan een pincet, dus kreeg ik tranen over mijn wangen. Nee ik huilde niet, mijn ogen traanden gewoon.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Cool! Ik heb dat weleens zelf geprobeerd, met touwtjes. Mijn huid ging er wel goed tussen.![]()
Yay voor the Cosmo! Yay voor de wii Fit. Got it!!!
Niet goed maar jij hebt licht haar toch. Bruinig blond? Toen ik nog blauw was heb ik achteraf je elf bekeken.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n dagcreme waar je ietwat een zomers teintje van krijgt! Alleen vergeet ik het steeds op te doen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Zij heeft lichte ogen. Dan is het alweer anders. Nee echt. Zij is ook gewoon bruin, mijn haarkleur grenst aan zwart. Frits wordt mijn nieuwe beauty vriendinnetje.Gaan we het straks over make up hebben, Frits?
Joh, continenten vol met bruine ogen dus het is geen speld in de hooiberg. Dat gaat je lukken!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Is goed, heb ik wel minder verstand van, dan kom ik niet verder dan mooi/lelijk.![]()
En ik ga er eentje vinden met bruine ogen.
Bruinig idd, en ik heb nog steeds donkerbruine spoeling staan, maar ik durf niet, terwijl ik vroeger alles durfde en mijn haar wel een brandweerauto-rood heb gehad!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet goed maar jij hebt licht haar toch. Bruinig blond? Toen ik nog blauw was heb ik achteraf je elf bekeken.Je bent pwetty.
tussen twaalf en eén is het vast wel rustiger.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Joh, continenten vol met bruine ogen dus het is geen speld in de hooiberg. Dat gaat je lukken!![]()
Nu ga ik met mijn make-upjes spelen en dan de supermarkt induiken alwaar mijn mascara vast gaat uitlopen omdat ik vast halverwege instort, in een rij omdat ik er al een uur sta. Dit alles om voor te mogen kruipen natuurlijk.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:47 schreef blomst het volgende:
Het haar is droog en in model, en het is wel bijna zwart, gelukkig niet met een blauwe glans.
Ik denk niet dat ik echt voor gek loop, niet meer als anders
Ja.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bruinig idd, en ik heb nog steeds donkerbruine spoeling staan, maar ik durf niet, terwijl ik vroeger alles durfde en mijn haar wel een brandweerauto-rood heb gehad!
Hahaha! Kon dat? Dan kon je zien wat er weg was gehaald?![]()
Jij ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef noekje het volgende:
I'm off. Fijne feestdagen allemaal!!Genoeg gelambald.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja.Moet ook wel natuurlijk want je kunt dan iemand bedreigen of weet ik veel wat en dan edit je het later en dan is net of er niks gebeurd is. Dan kun je dus alsnog een ban krijgen. Maar ik heb niks opgeslagen maar ik vond je cute.
![]()
I'm off. Fijne feestdagen allemaal!!Genoeg gelambald.
krijg je daar geen vlekken van??quote:Op woensdag 24 december 2008 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n dagcreme waar je ietwat een zomers teintje van krijgt! Alleen vergeet ik het steeds op te doen.
Neuh, misschien wel als je het elke dag braaf smeert, dat weet ik niet.quote:
Stomme vraag wellicht maar kannut schelen: vlekt dat niet?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vroeger droegen de (rijke) vrouwen uit het zuiden van de Verenigde Staten altijd een parasol bij zich (of lieten ze dragen) om zo wit mogelijk te blijven. Dat stond voor rijkdom.
Dat was politiek niet helemaal correct, maar qua schoonheidsideaal vind ik het wel wat hebben.
Ik werd wakker met een enorme kater. Maar als ik die spoiler aan klik ben ik toch ff klaarwakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een ongelovelijk mooi koppie is dat....
Ook al shoppingtijd? Oké sterkte in de file alvast en we zien je dan wel weer vanavond.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:21 schreef hondjes het volgende:
leuk ..bruin haar...
ga even salou onveilig maken...en ook de economie steunen...shopping tijd
Ja, mag je wel opschieten. Normaalgesproken sluit alles om 14:00 uur en gaan dan in de middag niet meer open.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:26 schreef hondjes het volgende:
jeminee. het is al bijna 1 uur, dan sluiten ze hier..siesta tijd
adios
Hoe is het met poes (rode oog) LS?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, mag je wel opschieten. Normaalgesproken sluit alles om 14:00 uur en gaan dan in de middag niet meer open.
Feliz Navidad
Hij is nog de hort op. Ik wacht ook in spanning af tot hij weer thuis is en hoe het met hem is.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hoe is het met poes (rode oog) LS?
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hoi......
verkeerd ingelogd.........
Slapend de kerst door denkt hond, haha! Luiwammes dus.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij is nog de hort op. Ik wacht ook in spanning af tot hij weer thuis is en hoe het met hem is.
Ben net wakker en ga zo met hondje lopen. Vaak houdt hij dat wel in de aten en loopt dan met ons mee, maar die hond is ook al in de feeststemming. Ligt nog te pitten.
Ben de enige die al wakker (voor zover je het wakker kunt noemen) is.
hij stond gewoon in ''de oude stand'' denk ik en ze onthouden paswoord en usernaam en ik had gisterenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je weer een beetje opgeknapt?
Hij kwam dus net binnengehuppeld. Oog is stukken beter, maar toch nog niet zoals ik het graag zou zien.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:49 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Slapend de kerst door denkt hond, haha! Luiwammes dus.
Hoop dat het meevalt en anders naar die dierenarts zo snel mogelijk.
Lekker, zo pal voor kerst.
quote:
ah...... oké succes bij de kapper en shoppen...... ik ga nergens heen.....quote:Op woensdag 24 december 2008 12:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is minder leuk!
Wat wel leuk is, is dat ik zo naar de kapper kan, ik ga denk ik maar wat eerder, hopelijk ben ik in de shopmood!
Ik weet niet hoever weg die arts zit maar ik zou maar een afspraak maken.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij kwam dus net binnengehuppeld. Oog is stukken beter, maar toch nog niet zoals ik het graag zou zien.
Hij is zelf wel gewoon zichzelf en hij laat het ook zonder protesteren bekijken.
Dus zo ook ff die huis tuin en keukentip doen met dat kokende water op zijn oog en mag dat niet helpen, dan maar ff naar de dierenarts.
Pardon?! Kokend water op z'n oog?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus zo ook ff die huis tuin en keukentip doen met dat kokende water op zijn oog
vast wel.........quote:Op woensdag 24 december 2008 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat is, wat Ribas zou willen zeggen tegen je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
vast wel.........
Nah, dat denk ik niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, dat denk ik niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het probleem zich met kokend heet water vanzelf oplost.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:06 schreef Gert het volgende:
Pardon?! Kokend water op z'n oog?![]()
En je denkt dat het daar wel van opknapt?
Ga maar gewoon naar de dierenarts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |