Ik bedoel na zoveel jaren op tv, niet meer zo boeiendquote:
Er is een topic over journaalslezers, eigenlijk over Harmen Siezen, maar zit een leuke YT bij.quote:Op woensdag 24 december 2008 04:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik bedoel na zoveel jaren op tv, niet meer zo boeiend
Iedere gek haar gebrek.....quote:Op woensdag 24 december 2008 04:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind haar smaak qua mannen toch een beetje jammer
Ken je Nieuwslijn nog?quote:Op woensdag 24 december 2008 04:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Iedere gek haar gebrek.....
De wereld draait door, dus ooit ook zonder die kwal, hoop ik....
Staat me vaag nog iets van bij.quote:
Welke harige bol? Bedoel je de man van Heleen van Royen?quote:Op woensdag 24 december 2008 04:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staat me vaag nog iets van bij.
Zat die harige bol ook bij, die denkt dat hij journalistieke kundes heeft.
En dan zetten ze hem nog in bij een IQ-quiz.
Tjaaaaaaaaaaa
Sacha de Boer is Mjammieeeeeeeeeeee nu ook nogquote:Op woensdag 24 december 2008 04:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Welke harige bol? Bedoel je de man van Heleen van Royen?
Het programma wat ik bedoel was op Veronica begin jaren '90, met Sacha de Boer en Rick Nieman.
Toen was ze echt mjammie.
Zekers, Sacha was toch het lekkerst toen ze voor AT5 het nieuws presenteerde. Gelukkig is er nu een veel belovende opvolgster (als het aan mij zou liggen) bij AT5. Ik weet niet precies haar naam, maar lekker is ze wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 04:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Welke harige bol? Bedoel je de man van Heleen van Royen?
Het programma wat ik bedoel was op Veronica begin jaren '90, met Sacha de Boer en Rick Nieman.
Toen was ze echt mjammie.
Ach jeetje, dat zou ik zeker maar even doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 04:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar ik ga trappie hoger....
Als oogje straks nog zo is dan moet ik er ff mee naar de dierenarts, heb geen zin om 2 dagen in de zenuwen te zitten dat het wel goed zal komen.
swiet driems
Naar de dierenarts zou ik zeker doen met zo'n oog. sterkte.quote:Op woensdag 24 december 2008 04:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar ik ga trappie hoger....
Als oogje straks nog zo is dan moet ik er ff mee naar de dierenarts, heb geen zin om 2 dagen in de zenuwen te zitten dat het wel goed zal komen.
[ afbeelding ]
swiet driems
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |