Beppie is totquote:Op woensdag 24 december 2008 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jouw zinnen zitten altijd vol met dubbelzinnigheden.![]()
Beppie het mishandelde katje ( euh poesje)
Die zat misschien eerst wel in een "asiel"
Omdat ze geen vertrouwen meer kon hebben in mensen.
Maar ze kreeg er altijd wel eten.....
Is Beppie nu niet meer bang voor eten?
Ja dat ook maar tis nu een racebaan soms .. Ze gaan nog net niet langs de murenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die van mij slapen voornamelijk! Luie beesten!
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die van mij slapen voornamelijk! Luie beesten!
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ze gaan op het baasje lijken of bazinnetje
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Beppie is tot![]()
ja ik noem het altijd katten maar aangezien beppie een vrouwtje was was ze dus eigenlijk een poes
maar dat vind ik dan weer zo stom klinken..... ''even mijn poes eten geven'' ......![]()
snap ie.......?
en dat van mishandeling was écht zo, en waarschijnlijk door een man want ze is héél lang bang
geweest voor een ''mannestem'' en gewoon in het algemeen bang voor mensen, maar ik liet haar
gewoon met rust en opeens, misschien pas 2 jaar later hoor, sprong ze op mijn buik toen ik languit
tv lag te kijken ik scrok me kapot....![]()
en ik durfde me bijna niet te bewegen....... en vanaf toen ging het beter.........
en ik gaf ze altijd, ham, kipfilet en alles waarvan ze zeggen dat het niet goed is
en ze zijn allebei 20 jaar geworden, ik vond dat kattevoer smerig ruiken en af en toe
nam ik wat lekkers mee, en toen moesten ze ineens dus geen kattevoer meer......
heeft me een vermogen gekost........![]()
kutkatten
Ik mag hopen van niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ze gaan op het baasje lijken of bazinnetje
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees mijn eerste zin....
Ik dacht werkelijk dat je het over heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel iets anders had
Ik doe ff mee.quote:
Dat doet die kleine al die jat peukenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
in jou geval wordt dat wel een drama als ze straks zódoor het huis heen banjeren
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik doe ff mee.
Weet je?
Ik brak mijn laatste wijnglas vanmiddagg. Dus ik snel voor sluitingstijd nog ff naard e blokker voor nieuwe glazen.
Staat daar in zo'n Blokker-rek (tja, die heb je bij de Blokker) wijnglazen.
Staan er wijnglazen die op elkaar lijken.
Staat erbij... Witte wijnglazen.... En daarnaast Rode wijnglazen.....
Ik drink witte wijn, maar de rodewijnglazen waren groter en ze waren net zo duur........
Ben ik toch GOFFER DE GOFFER een beetje slim om de rode wijnglazen te kopen.....
Zal Blokker achter komen, dat ik er stiekem witte wijn in doe
Whahahah Tof!quote:
Peter6000 gaat het wel effe doorgevenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
..
Zal Blokker achter komen, dat ik er stiekem witte wijn in doe
Je vergelijkt Peter6000 toch niet met ene Manu als een NS*'er he? Die iedereen iets probeert aan te smeren?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Peter6000 gaat het wel effe doorgeven![]()
Lig jij op een waterbed? Op een electrisch deken?quote:
Een waterbed op batterijen, hahaha ik zie het ineens voor me: elke avond 240 batterijen wisselen.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lig jij op een waterbed? Op een electrisch deken?
En de hamvraag???
Heeft die groene stroom of zijn die op batterijen?
Want, dat is tegenwoordig belanrijk voor legkippen.....
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Een waterbed op batterijen, hahaha ik zie het ineens voor me: elke avond 240 batterijen wisselen.
Wat is er met Coos?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:54 schreef liesje1979 het volgende:Coos!
Annet en Ruud zijn nu in het glazen huis!
Neuh Coos had laatst een foto van hem en Annet!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is er met Coos?
Is ie stiekem tóch multimiljonair geworden?![]()
Coos! Vriend!
LekkerSimpel schreef er over, ik zag de youtube, alleen She en Danny niet,quote:
Dank je wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw, sorry, dat heb ik gemist.
Maar volgens mij is alleen dit filmpje ervan!
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dank je wel.
Ben je nu tot volgend jaar vrij, of morgen weer werken?
Lekker!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij tot volgend jaar.
Ik wilde gewoon alle mogelijkheden als antwoord uitsluitenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Een waterbed op batterijen, hahaha ik zie het ineens voor me: elke avond 240 batterijen wisselen.
SHE en Danny waren er niet he? Sunchaser was er.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Ja leuk filmpje, een beetje late reactie, maar mijn virusscanner is al
een tijdje bezig en het is bijna niet te doen om dan te posten.
LekkerSimpel jij schreef over She en Danny, zijn daar ook beelden van,
of was het alleen via het geluid?
BB1-winnaar Ruuden Annet....
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, dat avond-slapen heeft je aardig bij getrokken.
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:24 schreef Coos het volgende:
Haai Fok![]()
Dag Fok![]()
even de kater aller katers wegslapen
Ik had She en Danny best willen zien.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
SHE en Danny waren er niet he? Sunchaser was er.
Ik maakte een paar uur ervoor een garpje, dat SHE en Danny al waren geweest.
Om een uur of 21:45 of later kwam Sunchaser binnen en ik neem aan dat daar al wel beelden van zijn.
Dat hadden meerdere gehoopt als ik betreffende topic lees.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik had She en Danny best willen zien.
Het worden denk ik geen magnetron-sloffen voor je, Admiraal-Anaal gaat ze dragen..quote:Op woensdag 24 december 2008 01:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat hadden meerdere gehoopt als ik betreffende topic lees.
Was een beetje een deceptie, maar desalnietemin toch een goede actie.
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het worden denk ik geen magnetron-sloffen voor je, Admiraal-Anaal gaat ze dragen..
Je haalt nu twee dingen door elkaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het worden denk ik geen magnetron-sloffen voor je, Admiraal-Anaal gaat ze dragen..
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je haalt nu twee dingen door elkaar.
De kerstavater en SR-actie
Hahahahahahahahaquote:Op woensdag 24 december 2008 01:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik keek even in het stemtopic en deed even wat soep in de vriezer
en dacht aan de sloffen....., nee ik ben weer helemaal bij, vlieg soms van de hak op de tak.
Graag gestemd, zelfs met wat uitleg erbij.
Swiet driemsquote:Op woensdag 24 december 2008 01:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik keek even in het stemtopic en deed even wat soep in de vriezer
en dacht aan de sloffen....., nee ik ben weer bij, vlieg soms van de hak op de tak.
Graag gestemd, zelfs met wat uitleg erbij.
Nou ik wil geen Fipo, ga slapen, tot een andere keer.
En ik.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Volgend jaar jongen! Dan pak je die dikke!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:24 schreef Coos het volgende:
Haai Fok![]()
Dag Fok![]()
even de kater aller katers wegslapen
Toch niet op het nippertje hè, dankzij mijn stem.quote:
Toe maar dan, nog één feelgood nummer zum Schluss.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit is 290 en heb al nieuwe klaar, mag ik die openen?
Asje ASje ASJE AsJe ASJUHHHHHHHHbliefffffff
Serieus LS, kap ff met die foto?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
En die rotkat loopt buiten met dit oog
[ afbeelding ]
Jij hebt je maar te bemoeien met één ding......quote:Op woensdag 24 december 2008 02:23 schreef liesje1979 het volgende:Daar wens ik mij niet mee te bemoeien
?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij hebt je maar te bemoeien met één ding......![]()
Niet dat het gemakkelijk is, maar wel doen
Roep jij hem ff binnen dan.....quote:Op woensdag 24 december 2008 02:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus LS, kap ff met die foto?
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Toe maar dan, nog één feelgood nummer zum Schluss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |