quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kan er nu weinig aan doen, kat is bezig met zijn uitje door de nacht.
Wat wel apart cq grappig was, was dat de hond vanmiddag de kat zijn oog wilde schoonlikken en dat de kat het toeliet.
Nu zijn het toch al twee rare beesten, want m'n hondje springt ook vaak ook achter op de kat en de kat vindt alles wel prima.
Vooral als ik het magische woord zeg... "VLEESJES"
Dan worden ze beiden helemaal gek. Ze hebben altijd droge brokken in de bak, die nooit leeg is, maar als je "VLEESJES" zegt, jankt de kat alles bij elkaar en de hond bespringt dan de kat, hahahahahahha
Ja echt ik lach me slap ...quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kan er nu weinig aan doen, kat is bezig met zijn uitje door de nacht.
Wat wel apart cq grappig was, was dat de hond vanmiddag de kat zijn oog wilde schoonlikken en dat de kat het toeliet.
Nu zijn het toch al twee rare beesten, want m'n hondje springt ook vaak ook achter op de kat en de kat vindt alles wel prima.
Vooral als ik het magische woord zeg... "VLEESJES"
Dan worden ze beiden helemaal gek. Ze hebben altijd droge brokken in de bak, die nooit leeg is, maar als je "VLEESJES" zegt, jankt de kat alles bij elkaar en de hond bespringt dan de kat, hahahahahahha
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien kan ie me een keertje bellen ?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mag uitslapen tot 6 uur morgenvroeg, wat toch wil zeggen dat er nu van tussen moet
![]()
Nog één dag en het is Kerstmis![]()
![]()
Ik word altijd een beetje triest van de tijden waarop jij op moet staanquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mag uitslapen tot 6 uur morgenvroeg, wat toch wil zeggen dat er nu van tussen moet
![]()
Nog één dag en het is Kerstmis![]()
![]()
Komen katten niet juist af op mensen die hekel aan katten hebben of aan die mensen waarbij ze te vreten krijgen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
nee hoor ik heb ze ruim een jaar . Een kater 10 jaar en poes 1 jaar. Ik heb ze sinds oktober 2007 (Dankzij Disana btw)en eigenlijk sinds een x aantal maanden vinden ze mij ook wl ok. Heeft heeeeeeeeeeel lang geduurd . De jongste was wat eerder gezellig. Maar de oude sjaggie kater mag en wil ik niet oppakken ofzoo. Maar die ouwe vent spint wel als de beste als ik hem aanhaal (dat mag ik nu wel)
En ze zijn gek op mijn lief. !!!! Das brilljant. Als me zus/moeder/of wie dan ook binnenstapt zijn ze pleite..
Maar met hem zitten ze gelijk te bedelen. P.s. de jongste noemt me hoerrrrrrrrr Ik heb een deja vu
nou Beppie kwam wel altijd eten hoor, maar ze was bang voor mensen in het begin,quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Komen katten niet juist af op mensen die hekel aan katten hebben of aan die mensen waarbij ze te vreten krijgen?
Of is dat een fabeltje?
Ik heb jaren katten gehad door de jaren heen, maar kan er nog geen link mee leggen.
Tis echt grappig .. En ze blaft ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien kan ie me een keertje bellen ?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis echt grappig .. En ze blaft ook(s' morgens als ik me bed uit kom) .. Tja wat ze allemaal in dat asiel leren
Ik zal er de volgende keer (als ik eraan denk) wel ff een video van maken, als ze "VLEESJES" krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zal er de volgende keer (als ik eraan denk) wel ff een video van maken, als ze "VLEESJES" krijgen.
Is dan GVD net of ze anders niets te vreten hebben, terwijl de bak met brokken niet leeg is.
Ik hoop dat die net zo mooi wordt als deze..... http://www.clipser.com/watch_video/39081
Ik weet het bijna iedereen heeft die al gezien.
Ja .. serieus .. Ik heb een zwaar ochtend humeur maar ik heb een lach sinds ik de deur open doe van de slaapkamer .. Daar zitten ze allebij te wachten .. En ik hoor waf waf (op zijn kats)van die huppelkutquote:
Mijn katten zijn heel erg lief, maar humor hebben ze niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja .. serieus .. Ik heb een zwaar ochtend humeur maar ik heb een lach sinds ik de deur open doe van de slaapkamer .. Daar zitten ze allebij te wachten .. En ik hoor waf waf (op zijn kats)van die huppelkut
Jouw zinnen zitten altijd vol met dubbelzinnigheden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
nou Beppie kwam wel altijd eten hoor, maar ze was bang voor mensen in het begin,
was een mishandeld katje (eh.. poesje) dus ik denk ook wel iets met vetrouwen?
Haperde hier eerst ook, maar doet het nu welquote:Op woensdag 24 december 2008 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Filmpje doet het niet bij mij?
Ik wel, maar dat had ik sowieso gedaan, vind het wel leuk dat ze zoveel hebben opgehaald!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:03 schreef FANN het volgende:
goh toch wel tof dat she van fok gaat naakt (fok steunt Serious Request)
ik voel me bijna schuldig dat ik niks gestord heb
Het duurde echt een bijna jaar voordat ik aan ze gewend was(en omgekeerd). Nu ken ik de trekjes en de geintjes van ze.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn katten zijn heel erg lief, maar humor hebben ze niet.
Die van mij slapen voornamelijk! Luie beesten!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het duurde echt een bijna jaar voordat ik aan ze gewend was(en omgekeerd). Nu ken ik de trekjes en de geintjes van ze.
Ik geniet er van.. Jokers eerste klas
Schitterend is dat he?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja .. serieus .. Ik heb een zwaar ochtend humeur maar ik heb een lach sinds ik de deur open doe van de slaapkamer .. Daar zitten ze allebij te wachten .. En ik hoor waf waf (op zijn kats)van die huppelkut
Beppie is totquote:Op woensdag 24 december 2008 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jouw zinnen zitten altijd vol met dubbelzinnigheden.![]()
Beppie het mishandelde katje ( euh poesje)
Die zat misschien eerst wel in een "asiel"
Omdat ze geen vertrouwen meer kon hebben in mensen.
Maar ze kreeg er altijd wel eten.....
Is Beppie nu niet meer bang voor eten?
Ja dat ook maar tis nu een racebaan soms .. Ze gaan nog net niet langs de murenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die van mij slapen voornamelijk! Luie beesten!
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die van mij slapen voornamelijk! Luie beesten!
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ze gaan op het baasje lijken of bazinnetje
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Beppie is tot![]()
ja ik noem het altijd katten maar aangezien beppie een vrouwtje was was ze dus eigenlijk een poes
maar dat vind ik dan weer zo stom klinken..... ''even mijn poes eten geven'' ......![]()
snap ie.......?
en dat van mishandeling was écht zo, en waarschijnlijk door een man want ze is héél lang bang
geweest voor een ''mannestem'' en gewoon in het algemeen bang voor mensen, maar ik liet haar
gewoon met rust en opeens, misschien pas 2 jaar later hoor, sprong ze op mijn buik toen ik languit
tv lag te kijken ik scrok me kapot....![]()
en ik durfde me bijna niet te bewegen....... en vanaf toen ging het beter.........
en ik gaf ze altijd, ham, kipfilet en alles waarvan ze zeggen dat het niet goed is
en ze zijn allebei 20 jaar geworden, ik vond dat kattevoer smerig ruiken en af en toe
nam ik wat lekkers mee, en toen moesten ze ineens dus geen kattevoer meer......
heeft me een vermogen gekost........![]()
kutkatten
Ik mag hopen van niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ze gaan op het baasje lijken of bazinnetje
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees mijn eerste zin....
Ik dacht werkelijk dat je het over heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel iets anders had
Ik doe ff mee.quote:
Dat doet die kleine al die jat peukenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
in jou geval wordt dat wel een drama als ze straks zódoor het huis heen banjeren
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik doe ff mee.
Weet je?
Ik brak mijn laatste wijnglas vanmiddagg. Dus ik snel voor sluitingstijd nog ff naard e blokker voor nieuwe glazen.
Staat daar in zo'n Blokker-rek (tja, die heb je bij de Blokker) wijnglazen.
Staan er wijnglazen die op elkaar lijken.
Staat erbij... Witte wijnglazen.... En daarnaast Rode wijnglazen.....
Ik drink witte wijn, maar de rodewijnglazen waren groter en ze waren net zo duur........
Ben ik toch GOFFER DE GOFFER een beetje slim om de rode wijnglazen te kopen.....
Zal Blokker achter komen, dat ik er stiekem witte wijn in doe
Whahahah Tof!quote:
Peter6000 gaat het wel effe doorgevenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
..
Zal Blokker achter komen, dat ik er stiekem witte wijn in doe
Je vergelijkt Peter6000 toch niet met ene Manu als een NS*'er he? Die iedereen iets probeert aan te smeren?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Peter6000 gaat het wel effe doorgeven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |