quote:Op woensdag 24 december 2008 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, de kerstboodschappen zijn binnen: volkoren brood, jonge kaas, een kist mandarijntjes, een tros bananen, een zak aardappels, 3 potjes groente en 2 liter halfvolle melk.

Wat voor groente?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, de kerstboodschappen zijn binnen: volkoren brood, jonge kaas, een kist mandarijntjes, een tros bananen, een zak aardappels, 3 potjes groente en 2 liter halfvolle melk.

Spinazie (geen room maar blad), spercieboontjes, doperwtjes met worteltjes.quote:

Geen room dus, hmm. En dan geen vlees er bij, en ook geen jus over de aardappelen? Of had je dat al in huis?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Spinazie (geen room maar blad), spercieboontjes, doperwtjes met worteltjes.
Ik ga helemaal los.

Ach ja, Zeeman blijft behelpen.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:06 schreef Gert het volgende:
En de stad was echt tyfus druk. De winkels een puinhoop. Broeken, truien: door elkaar heen geflikkerd of gewoon op de grond. Alle gangbare maten weg.

Ik eet het zonder vlees en jus.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen room dus, hmm. En dan geen vlees er bij, en ook geen jus over de aardappelen? Of had je dat al in huis?

Spinazie in pot bestaat dat?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Spinazie (geen room maar blad), spercieboontjes, doperwtjes met worteltjes.
Ik ga helemaal los.

Dankje jij en de rest ookquote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach ja, Zeeman blijft behelpen.
Fijne kerstavond allemaal.

Die ga ik uiteraard ritueel deleten!
 Die ga ik uiteraard ritueel deleten!  

Dat wordt janken Noekjequote:Op woensdag 24 december 2008 19:36 schreef noekje het volgende:
All you need is love vanavond.

Fijne kerstavond en dagen, peeps!
 . Volgens mij is het wel tijd voor Ritalin, dit is geen light meer.
 . Volgens mij is het wel tijd voor Ritalin, dit is geen light meer.   

ach voel jij je niet overal thuis?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:45 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het nu alweer gehad met de kerst.
Zo kom ik natuurlijk nooit in de hemel.

WTF, wie zijn dit?quote:

Dan zit de kans er dik in dan je mij nog tegenkomt.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:45 schreef Copycat het volgende:

En in de hel is het lekker warm!quote:
 .
 .

Meis, de hemel is toch ook niks. Bible belters wil je toch niet mee samenwonen?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:45 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het nu alweer gehad met de kerst.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |