Nu op 3. Of is dat niet live?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Raar, SR is bijna afgelopen en niets van op TV, alleen maar de site.

De 'hoofdpersoon' is Dr_Flash (aka Fles), die vrouw is nikky en die krullenbol is Litso, geloof ik.quote:

Tussen de terugblikken door, danquote:
 .
 .

Paprika.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik eet het zonder vlees en jus.
En wat voor gezonds ga jij allemaal eten, de komende dagen?

Precies, we zijn beide nie heul nie van die kerstgedoe.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:21 schreef Marrije het volgende:
Leuk! Een verrassingscadeautje op kerstavond.

Bladspinazie is de beste.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
Spinazie (geen room maar blad), spercieboontjes, doperwtjes met worteltjes.
Ik ga helemaal los.

HAKquote:

quote:Op woensdag 24 december 2008 19:45 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het nu alweer gehad met de kerst.
Zo kom ik natuurlijk nooit in de hemel.

Hé Welkom Thuis !!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:14 schreef Smash-it het volgende:
Ahh.. de bekende namen weer gevonden! Duurde even haha.. Het is uit met mijn pret, de trip is over. Al is het ook weer onwijs leuk om thuis te zijn!

quote:Op woensdag 24 december 2008 22:14 schreef Smash-it het volgende:
Ahh.. de bekende namen weer gevonden! Duurde even haha.. Het is uit met mijn pret, de trip is over. Al is het ook weer onwijs leuk om thuis te zijn!

welkom thuis..quote:Op woensdag 24 december 2008 22:14 schreef Smash-it het volgende:

Die van het skydiven? Was een van de hoogtepunten, haha. Staan paar nieuwe in mn fobo ook. Wel heerlijk weer met eigen snelle laptopje na maanden van betaald sloom internet in internetcafé's haha..quote:Op woensdag 24 december 2008 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heej Smah-it! Die foto was leuk! Die je toen plaatste!

Ja, die idd! Stoer dat je dat durfde!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Die van het skydiven? Was een van de hoogtepunten, haha. Staan paar nieuwe in mn fobo ook. Wel heerlijk weer met eigen snelle laptopje na maanden van betaald sloom internet in internetcafé's haha..

mooie foto's ........quote:Op woensdag 24 december 2008 22:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Die van het skydiven? Was een van de hoogtepunten, haha. Staan paar nieuwe in mn fobo ook. Wel heerlijk weer met eigen snelle laptopje na maanden van betaald sloom internet in internetcafé's haha..

Thais eilandje.. zucht.. Haha, zou zo weer terug willen!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:23 schreef FANN het volgende:
die foto in die hangmat is ook mooi.......

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |