Ik krijg er ook weer plezier in en neem met een glimlach dat vulpistool in m'n handquote:Op woensdag 24 december 2008 15:23 schreef Sporti het volgende:
en tanken was weer is ouderwets leuk 85 cent!

Dat klinkt allemaal goedquote:Op woensdag 24 december 2008 15:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik was o.a naar een prachtige fotoexpositie The Family of Man, in Clervaux, was zeer indrukwekkend, verder bij vrienden heerlijk gegeten en nu weer thuis tis een kleine 100 kilometer van hier dus dat is best te doen, en tanken was weer is ouderwets leuk 85 cent!

Nee hoor zo weinig mogelijk gedoe, ik heb geen familie dus ook geen verplichtingenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:32 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal goed
en met de kerst ook nog plannen?

Nooit een soort van "alleen op de wereld" gevoel?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:35 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nee hoor zo weinig mogelijk gedoe, ik heb geen familie dus ook geen verplichtingen

Uiteraard maar zonder er een drama van te makenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nooit een soort van "alleen op de wereld" gevoel?

Hier ook morgen mosselen en 2e kerstdag Kalfsrollade. (ik moet hem alleen nog effe opbinden)quote:Op woensdag 24 december 2008 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Winkels gaan hier, in tegenstelling tot voorgaande jaren, nu al om vijf uur dicht. Als dat daar ook zo is, dan mislukt de missie zeker
Maar ik heb alles in huis
Mosselen, mosselen en nog eens mosselen
plus een gerookte makreel die ik niet kon laten liggen

Vanmorgen ook even een kop koffie gedronken en ze een lekkerbekje gebrachtquote:Op woensdag 24 december 2008 15:58 schreef blomst het volgende:
gisteren mijn plicht naar mijn ouder toe al gedaan, kerststukje gebracht, en er stond nog eén, dus mijn Broer was ook al geweest.
Zelf het bakje met viooltjes stond er nog goed bij.
Na nieuwjaar maar weer heen om het kerststukje te verwijderen.

Was net op tijd bij die visboer, na mij stroomde opeens die winkel volledig vol. Maandag al die andere dingen al gehaaldquote:Op woensdag 24 december 2008 16:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat een gekkenhuis overal in de winkels. Heb pijn in mijn rug van het staan.

quote:Op woensdag 24 december 2008 14:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat ie met jou wat beter Fan? Of......is je naam komende dagen Kortjakje
 da's niet eerlijk want ik ben nooit ziek...
   da's niet eerlijk want ik ben nooit ziek...   

ik ga straks maar even een héle hete douche nemen
    ik ga straks maar even een héle hete douche nemen 

't Schijnt dat je iets moet doen met kokend water, dan ben je zo weer beterquote:Op woensdag 24 december 2008 16:15 schreef FANN het volgende:
ik heb trouwens wéér liggen pitten.....ik ga straks maar even een héle hete douche nemen
ben zo duf als een konijn........

ik ga wel als ik me weer wat beter voel, er is toch aanloop genoeg dus hoef ik me verder niet zó druk omquote:Op woensdag 24 december 2008 15:58 schreef blomst het volgende:
gisteren mijn plicht naar mijn ouder toe al gedaan, kerststukje gebracht, en er stond nog eén, dus mijn Broer was ook al geweest.
Zelf het bakje met viooltjes stond er nog goed bij.
Na nieuwjaar maar weer heen om het kerststukje te verwijderen.

quote:Op woensdag 24 december 2008 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Schijnt dat je iets moet doen met kokend water, dan ben je zo weer beter

die van mij merken er weinig van, liggen op een begraafplaats.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vanmorgen ook even een kop koffie gedronken en ze een lekkerbekje gebracht
Tegen de 80, 't begint te piepen en te kraken daar.....

Spanje ook. Op dit moment 83 cent.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
en tanken was weer is ouderwets leuk 85 cent!

Heb ik het toch goed begrepen.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:21 schreef blomst het volgende:
die van mij merken er weinig van, liggen op een begraafplaats.

quote:Op woensdag 24 december 2008 16:21 schreef blomst het volgende:
[..]
 dat kon ik dus niet opmaken uit je posting. Maar idd, die merken er erg weinig van. Tegen die tijd dat het hier zo ver is ga ik ook vast en zeker geen lekkerbekjes daar naar toe slepen
 dat kon ik dus niet opmaken uit je posting. Maar idd, die merken er erg weinig van. Tegen die tijd dat het hier zo ver is ga ik ook vast en zeker geen lekkerbekjes daar naar toe slepen   

In deze context wel aardig, dat geraffineerdquote:Op woensdag 24 december 2008 16:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Spanje ook. Op dit moment 83 cent.
Hier 1.15 maar wij worden dan ook geraffineerd uitgeknepen door onze fijne regering.

quote:Op woensdag 24 december 2008 16:21 schreef blomst het volgende:
[..]

nee, kun je beter laten, anders staat het ongedierte je de volgende keer op te wachtenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]dat kon ik dus niet opmaken uit je posting. Maar idd, die merken er erg weinig van. Tegen die tijd dat het hier zo ver is ga ik ook vast en zeker geen lekkerbekjes daar naar toe slepen

en tevredenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
Wenkbrouwen, haar, en boodschappen!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |