De Albert Heijn valt op zich best mee, maar die speciale kerstdingetjes van ze zijn behoorlijk aan de prijs. Overigens niet té duur, anders was ik er natuurlijk niet heengegaan hè?quote:
Staat vast wel iets in kleinde letters bij de aankoop van een citroën dat het alles behalve degelijk is..quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:37 schreef Banzaiaap het volgende:
En die dingen zijn nog kenkerduur ook.
Knopje van onze Citroën-sleutel was kapot. Moest compleet vervangen worden: ¤90,-
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:34 schreef B1nulnul het volgende:
verkapt ik-heb-een-mercedessleutel-topic
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:39 schreef Doezelhaar het volgende:
Waarom expliciet vermeld moest worden dat je een Mercedes had vind ik raar maar wel weer getuigen van humor. Het zijn inderdaad rot bakken. Buiten dat schat ik toch wel in dat, als je een Mercedes hebt, je best wel de fiets achterin kan gooien op een of andere manier.
Hele dikke fail.
Haal jij maar es zo'n ding uit elkaar. Die dingen zitten meestal vastgelijmd enzulks.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:40 schreef dingdang het volgende:
Die batterijen kan je gewoon bij elke drogist op de hoek halen voor 50 cent daar ga je toch niet voor naar de dealer?
Nee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:37 schreef GeileSoeplepel het volgende:
In je auto geen plaats voor de fiets?
Wat hem zoveel tijd kost die hij makkelijk in het opruimen van zijn huis had kunnen steken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:37 schreef Minisuisse het volgende:
En gelijk een topic op fok erover openen natuurlijk!
Preciesquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:39 schreef Doezelhaar het volgende:
Buiten dat schat ik toch wel in dat, als je een Mercedes hebt, je best wel de fiets achterin kan gooien op een of andere manier.
Hele dikke fail.
Dat dus.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:37 schreef GeileSoeplepel het volgende:
onverkapt "zie mij geen slk kunnen betalen" reactie.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:45 schreef MASD het volgende:
verkapt "zie mij in een slk rijden" topic.
Dameskapperauto. Voor het zelfde geld rijd je Corvette, is vele malen stoerderquote:
Zo'n ouwe redneckcorvette is niet stoerquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:48 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dameskapperauto. Voor het zelfde geld rijd je Corvette, is vele malen stoerder
Dat was ook mijn eerste ingevingquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:51 schreef PP. het volgende:
Of je loopt terug de winkel in en koopt daar een nieuwe batterij voor je sleutel?
Ze krijgen die batterij er ook in.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:56 schreef swarmahoer het volgende:
maar niet alle sleutels krijg je zomaar open
Als ik dat zo graag had willen melden, had ik het wel in de OP gezet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:45 schreef MASD het volgende:
verkapt "zie mij in een slk rijden" topic.
Oh, dus een sleutel voor je sleutel! Ik snap em!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:56 schreef swarmahoer het volgende:
maar niet alle sleutels krijg je zomaar open
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:58 schreef Flepke het volgende:
Zelf ook eens zoiets gehad:
Ik had ooit een auto van een vriend geleend om even snel een paar kleine dingen te halen voordat de winkels gingen sluiten. Toen ik in wilde stappen merkte ik dus ook dat de afstandsbediening het niet deed...
Hmm nouja dan meer met de sleutel, kut lukt ook al niet!
Na 5 minuten kloten opeens een luide krak, de deur was open!
*Fleps stapt in steekt de sleutel in het contact en wil wegrijden...*
Kut auto radio is gejat en er is een duurdere voor in de plaats gekomen!
Verrek de bekleding is ook vervangen!
Het bleek dus dat ik gewoon had ingebroken in een andere auto, maar wel zelfde merk, type en kleur...
Als ik het me goed kan herinneren as het een peugeot 206 of een peugeot 207
Achteraf had ik het natuurlijk makkelijk kunnen zien aan het oranje vlaggetje...
Natuurlijk wel even gewacht op de eigenaar van de auto, slot had geen schade, nummer achter gelaten als later zou blijken van wel.
Is dat niet van die reclame?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:58 schreef Flepke het volgende:
Zelf ook eens zoiets gehad:
Ik had ooit een auto van een vriend geleend om even snel een paar kleine dingen te halen voordat de winkels gingen sluiten. Toen ik in wilde stappen merkte ik dus ook dat de afstandsbediening het niet deed...
Hmm nouja dan meer met de sleutel, kut lukt ook al niet!
Na 5 minuten kloten opeens een luide krak, de deur was open!
*Fleps stapt in steekt de sleutel in het contact en wil wegrijden...*
Kut auto radio is gejat en er is een duurdere voor in de plaats gekomen!
Verrek de bekleding is ook vervangen!
Het bleek dus dat ik gewoon had ingebroken in een andere auto, maar wel zelfde merk, type en kleur...
Als ik het me goed kan herinneren as het een peugeot 206 of een peugeot 207
Achteraf had ik het natuurlijk makkelijk kunnen zien aan het oranje vlaggetje...
Natuurlijk wel even gewacht op de eigenaar van de auto, slot had geen schade, nummer achter gelaten als later zou blijken van wel.
Wacht maar totdat het jou een keer overkomt, schavuit!quote:
Oeh, ninja editquote:Op woensdag 24 december 2008 00:05 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Is dat niet van die reclame?
Van Opel ofzo, daarin beiden auto's onder de sneeuw zit enzo
Edit: Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:05 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Edit: Bekijk deze YouTube-video
Ik ken het, sleutel doet het ook niet meer, bij de dealer geweest, kwam ook tegen de 100 euro uit. Het zendertje doet het niet meer. Is toch niet normaal als je dat al voor een stomme sleutel met een simpel systeem neer moet tellen. Voorlopig doe ik m wel gewoon met het slot open. Van mij mogen alle autodealers failliet en dat er dan weer ns normale prijzen gehanteerd wordenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:37 schreef Banzaiaap het volgende:
En die dingen zijn nog kenkerduur ook.
Knopje van onze Citroën-sleutel was kapot. Moest compleet vervangen worden: ¤90,-
ja want je kon natuurlijk je fiets niet meenemen in je autoquote:Daarna moest ik weer terug lopen naar de winkel, om mijn fiets op te gaan halen. Weer twintig minuten lopen
Lees het topic anders even.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want je kon natuurlijk je fiets niet meenemen in je auto_!
ooh je hebt een vrouwen autoquote:
Niet die batterijen die je nodig hebtquote:Op woensdag 24 december 2008 11:35 schreef rival het volgende:
TS, verkoopt de AH geen batterijen?
kon je die niet zelf vervangen?
dan kon je met 5 minuten max daar wegrijden
ik moest toen van die mini dingen, nog dunner dan aaa maar niet van die platte...quote:Op woensdag 24 december 2008 11:36 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Niet die batterijen die je nodig hebtzoals gewoonlijk.
Zo mooiquote:Op woensdag 24 december 2008 00:05 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Edit:
Goede tip, maar is inmiddels dus een beetje achterhaald door de werkelijkheid.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:01 schreef 2cv het volgende:
Want de volgende keer sta je niet dichtbij bij de AH maar ergens in oostenrijk op een parkeerplaats ofzo.
Maar niet in de achterbak van je afgesloten auto gooienquote:Op woensdag 24 december 2008 13:40 schreef Konijntjes het volgende:
Kortom, voortaan altijd een set reservebatterijtjes, schroevendraaiers, zwitsers zakmes, satelliettelefoon, steekwagen en/of klapfiets bij je hebben.
Ach, je hebt tijd zat toch? Je had genoeg uitgespaard. De boodschappen had je immers al gedaan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:32 schreef k_man het volgende:
(...)
Het was dus 23.00 voor ik een warme prak had. Bovendien ligt de vloer nu bezaaid met spul uit de verhuisdozen, dus dat moet ik morgen allemaal weer op gaan ruimen. Bovendien moet ik morgen langs de Mercedes-dealer voor een nieuwe batterijtje in de sleutel (als de andere sleutel er nu mee op zou houden, kan ik helemaal niets meer).
Samenvatting klacht: zie TT.
Die mobiliteitsgarantie geldt ook op een berg in oostenrijk of iets dergelijks ? Maar dan bel je dat nummer en dan sta je dus een uur of langer in de kou (als het mooi weer is raakt je batterij niet leeg, wet van Murphy) te kleumen alleen omdat je mobiliteitsgarantie hebt en daarom lui mag doen ?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Goede tip, maar is inmiddels dus een beetje achterhaald door de werkelijkheid.
Ik ga wel iets anders doen. Ik heb bij Mercedes een "24-uurs mobiliteitsgarantie". Als je ergens met panne komt te staan bel je een nummer en vervolgens komt er een monteur van de dichtstbijzijnde dealer die je (gratis) weer op weg helpt. Alleen... het nummer dat je moet bellen staat op een sticker aan de kopse kant van het portier, die je dus niet ziet als je je auto niet in kunt. Ik ga dat nummer in ieder geval even in m'n telefoon zetten.
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:06 schreef fathank het volgende:
Jij kunt je fiets niet meenemen in je auto? Zelfs in een Suzuki Alto met de bank neergeklapt kun je een fiets meenemen.
Dan komen er krasjes in...quote:Op woensdag 24 december 2008 17:06 schreef fathank het volgende:
Jij kunt je fiets niet meenemen in je auto? Zelfs in een Suzuki Alto met de bank neergeklapt kun je een fiets meenemen.
nee is een mercedes, weinig waarde voor je geld, zeker als je al geen geld hebt om bij de te dure albert heijn te shoppen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:37 schreef GeileSoeplepel het volgende:
De kofferbak is behoorlijk groot (350 l), vergelijkbaar met een 'normale' auto. In de meeste norrmale sedans krijg je ook geen fiets in de kofferbak, daar moet je eerst de achterbank voor platleggen. Da's dus het verschil: ik héb geen achterbank.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:47 schreef glasbak het volgende:
Passen die boodschappen wel in de koffer dan? Volgens mij moeten die al op de passagiersstoel
tis maar goed dat je een vrouwen auto hebt gekocht want je dekt net zo praktisch als een vrouwquote:Op woensdag 24 december 2008 20:33 schreef k_man het volgende:
[..]
De kofferbak is behoorlijk groot (350 l), vergelijkbaar met een 'normale' auto. In de meeste norrmale sedans krijg je ook geen fiets in de kofferbak, daar moet je eerst de achterbank voor platleggen. Da's dus het verschil: ik héb geen achterbank.
Je kunt toch wel het frame van de fiets gewoon in de kofferbak leggen, klep open laten en dan het voorwiel over de rand uit laten steken. Stukkie touw om de klep vast te zetten, of anders laat die gewoon los. Voor dat stukkie kan dat best even.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:33 schreef k_man het volgende:
[..]
De kofferbak is behoorlijk groot (350 l), vergelijkbaar met een 'normale' auto. In de meeste norrmale sedans krijg je ook geen fiets in de kofferbak, daar moet je eerst de achterbank voor platleggen. Da's dus het verschil: ik héb geen achterbank.
Alsof mensen een cabrio of sportauto kopen omdat ie praktisch is...quote:Op woensdag 24 december 2008 20:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis maar goed dat je een vrouwen auto hebt gekocht want je dekt net zo praktisch als een vrouw_!
Nou ik vind 'm net even te. Een beetje een show-bak. Ik krijg er altijd een daar-is-ie-nooit-eerlijk-aangekomen gevoel van.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:24 schreef Pas259 het volgende:
Een slk vindt ik nog wel gaan trouwen.
Elke auto kan stuk kan, bovendien hebben sommige automerken toch ook een soort van ''keyless'' entry dat wanneer je batterij op is er helemaal niet meer in kan?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik vind 'm net even te. Een beetje een show-bak. Ik krijg er altijd een daar-is-ie-nooit-eerlijk-aangekomen gevoel van.![]()
Maar goed zoals blijkt ook met forse design flaws. Batterijtje leeg en gelijk de deur niet meer open te krijgen.
Renault Megane heeft ook key-less entry, maar als de batterij van je key op is kun je er een metalen dingetje/lipje uit frutten die ergens in een gaatje onderin de deurgreep schijnt te kunnen passen waarmee de deur dan in principe ook open kan. Maar je bent nog steeds fucked want of hij met een batterijloze creditcard wil starten is nog de vraag. Misschien wel. Maar goed, kut dus.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:31 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Elke auto kan stuk kan, bovendien hebben sommige automerken toch ook een soort van ''keyless'' entry dat wanneer je batterij op is er helemaal niet meer in kan?
Het is wel de betrouwbaarste auto in z'n klasse. Zie: Betrouwbaarheid auto.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik vind 'm net even te. Een beetje een show-bak. Ik krijg er altijd een daar-is-ie-nooit-eerlijk-aangekomen gevoel van.![]()
Maar goed zoals blijkt ook met forse design flaws. Batterijtje leeg en gelijk de deur niet meer open te krijgen.
Een normale autosleutel is gewoon zo'n ding dat je in het slot steekt en dan om moet draaienquote:Op donderdag 25 december 2008 00:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een normale autosleutel kan zonder batterij, de chip wordt namelijk gewoon vanuit het slot uitgelezen, net als met een chippas waar ook geen batterij in zit.
Ik neem aan dat jij een ouder model hebt?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is wel de betrouwbaarste auto in z'n klasse. Zie: Betrouwbaarheid auto.
Ja, mijn autootje is van het vorige model.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:52 schreef Pas259 het volgende:
Ik neem aan dat jij een ouder model hebt?
dit gaat alleen over nieuwe modellen en die vindt ik niet zo mooi (mijn mening)
Is het waar dat een kleine beurt bij de mercedes garage het olie verversen 500 euro kost omdat er van die 'speciale olie' in moet wat 40 euro de liter kost?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, mijn autootje is van het vorige model.
Maar in dat onderzoek meten ze de ouderdom van een auto niet in jaren, maar in gereden aantal km. En een gemiddelde SLK rijdt niet zo enorm veel. In de groep 50.000 - 100.000 km kunnen nog flink wat modellen van het vorige type zitten (dus van voor 2004). Mijn eigen auto heeft ook nog maar een kleine 110.000 gereden.
Goh, dan ben ik toch ¤230,- goedkoper uit.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:35 schreef k_man het volgende:
Nee, een kleine beurt kost iets van ¤ 250.
Mits er niks aan de hand is natuurlijk.
Dat is wel goedkoper ja.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Goh, dan ben ik toch ¤230,- goedkoper uit.
Maargoed, als je het leuk vindt en het geld er voor over hebt ...
Ik heb het over de kleine beurt. Niet over de restquote:Op donderdag 25 december 2008 21:47 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
Dat is wel goedkoper ja.
Als je voor schut wil rijden omdat je er geen geld voor over hebt
Dat is het ook vergeleken met de Jumbo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |