Dat dus.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:37 schreef GeileSoeplepel het volgende:
In je auto geen plaats voor de fiets?

onverkapt "zie mij geen slk kunnen betalen" reactie.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:45 schreef MASD het volgende:
verkapt "zie mij in een slk rijden" topic.

Dameskapperauto. Voor het zelfde geld rijd je Corvette, is vele malen stoerderquote:

Zo'n ouwe redneckcorvette is niet stoerquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:48 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dameskapperauto. Voor het zelfde geld rijd je Corvette, is vele malen stoerder

Dat was ook mijn eerste ingevingquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:51 schreef PP. het volgende:
Of je loopt terug de winkel in en koopt daar een nieuwe batterij voor je sleutel?

Ze krijgen die batterij er ook in.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:56 schreef swarmahoer het volgende:
maar niet alle sleutels krijg je zomaar open

Als ik dat zo graag had willen melden, had ik het wel in de OP gezet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:45 schreef MASD het volgende:
verkapt "zie mij in een slk rijden" topic.

Oh, dus een sleutel voor je sleutel! Ik snap em!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:56 schreef swarmahoer het volgende:
maar niet alle sleutels krijg je zomaar open

quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:58 schreef Flepke het volgende:
Zelf ook eens zoiets gehad:
Ik had ooit een auto van een vriend geleend om even snel een paar kleine dingen te halen voordat de winkels gingen sluiten. Toen ik in wilde stappen merkte ik dus ook dat de afstandsbediening het niet deed...
Hmm nouja dan meer met de sleutel, kut lukt ook al niet!
Na 5 minuten kloten opeens een luide krak, de deur was open!
*Fleps stapt in steekt de sleutel in het contact en wil wegrijden...*
Kut auto radio is gejat en er is een duurdere voor in de plaats gekomen!
Verrek de bekleding is ook vervangen!
Het bleek dus dat ik gewoon had ingebroken in een andere auto, maar wel zelfde merk, type en kleur...
Als ik het me goed kan herinneren as het een peugeot 206 of een peugeot 207
Achteraf had ik het natuurlijk makkelijk kunnen zien aan het oranje vlaggetje...
Natuurlijk wel even gewacht op de eigenaar van de auto, slot had geen schade, nummer achter gelaten als later zou blijken van wel.

Is dat niet van die reclame?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:58 schreef Flepke het volgende:
Zelf ook eens zoiets gehad:
Ik had ooit een auto van een vriend geleend om even snel een paar kleine dingen te halen voordat de winkels gingen sluiten. Toen ik in wilde stappen merkte ik dus ook dat de afstandsbediening het niet deed...
Hmm nouja dan meer met de sleutel, kut lukt ook al niet!
Na 5 minuten kloten opeens een luide krak, de deur was open!
*Fleps stapt in steekt de sleutel in het contact en wil wegrijden...*
Kut auto radio is gejat en er is een duurdere voor in de plaats gekomen!
Verrek de bekleding is ook vervangen!
Het bleek dus dat ik gewoon had ingebroken in een andere auto, maar wel zelfde merk, type en kleur...
Als ik het me goed kan herinneren as het een peugeot 206 of een peugeot 207
Achteraf had ik het natuurlijk makkelijk kunnen zien aan het oranje vlaggetje...
Natuurlijk wel even gewacht op de eigenaar van de auto, slot had geen schade, nummer achter gelaten als later zou blijken van wel.

Wacht maar totdat het jou een keer overkomt, schavuit!quote:

Oeh, ninja editquote:Op woensdag 24 december 2008 00:05 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Is dat niet van die reclame?
Van Opel ofzo, daarin beiden auto's onder de sneeuw zit enzo
Edit: Bekijk deze YouTube-video

quote:Op woensdag 24 december 2008 00:05 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Is dat niet van die reclame?
Van Opel ofzo, daarin beiden auto's onder de sneeuw zit enzo
Edit: Bekijk deze YouTube-video

Ik ken het, sleutel doet het ook niet meer, bij de dealer geweest, kwam ook tegen de 100 euro uit. Het zendertje doet het niet meer. Is toch niet normaal als je dat al voor een stomme sleutel met een simpel systeem neer moet tellen. Voorlopig doe ik m wel gewoon met het slot open. Van mij mogen alle autodealers failliet en dat er dan weer ns normale prijzen gehanteerd wordenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:37 schreef Banzaiaap het volgende:
En die dingen zijn nog kenkerduur ook.
Knopje van onze Citroën-sleutel was kapot. Moest compleet vervangen worden: ¤90,-

ja want je kon natuurlijk je fiets niet meenemen in je autoquote:Daarna moest ik weer terug lopen naar de winkel, om mijn fiets op te gaan halen. Weer twintig minuten lopen

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |