Ja ho, even een afslag terug. Dit is een ongefundeerde mening, en dus geen feit.. Ik ben geen biochemicus, wat zijn dat voor cellen dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het verstoord de balans tussen Th1 en Th2 cellen. Waardoor je dus vatbaar bent voor virussen en dergelijke
Uiteraard niet met een pilletje, maar als je geregeld het slikt dan staat je deur open met een bord "opendag voor viri"
in elke medicijn zit expres bijwerkingen. Niet dat ik dit helemaal geloof (quote:Op woensdag 24 december 2008 10:19 schreef ToT het volgende:
Overigens Lambiekje; dit doet me denken aan onze discussie eerder hierover.
JIj was fel anti-paracetamol om deze reden.
Toen ik zei dat paracetamol een afgeleide is van de wilgenbast, zei je dat men niet moet proberen de natuur na te maken.
Ik zei dat het gewoon een 1 op 1 kopie van de werkzame stof in wilgenbast is, maar toen riep je woest iets over dat de bigfarma geld vangen voor iets wat je zelf uit de natuur kunt halen.
Er werd toen gezegd dat Nederland zo vol is dat het niet handig is dat iedereen hier wilgen van de bast gaat strippen om daar op te gaan kauwen (lijkt me ook veel minder smakelijk, en met een stevige koorts ga je ook niet ff snel op pad.)
Het onderwerp van die th1 en th2 cellen kwam helemaal niet meer ter sprake. Kan ik daaruit concluderen dat "natuurlijke paracetamol" de balans tussen die cellen niet verstoort, maar zodra de Bigfarma er maarliefst 50 cent per doosje met handige pilletjes ervan voor vraagt, het die balans wel weer verstoort?
google eens zou ik zeggen.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:03 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ja ho, even een afslag terug. Dit is een ongefundeerde mening, en dus geen feit.. Ik ben geen biochemicus, wat zijn dat voor cellen dan?
Nou ja, zelfs zonder bronnen kan je bedenken dat het beter is als je je lichaam niet lui maakt en kunstmatig beïnvloedt. Pijn heb je niet voor jan met de korte achternaam.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:47 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik sta open voor nieuwe inzichten, vanwaar deze toch vrij stellige bewering? (oftewel, kreet zoveel, wederom zonder fatsoenlijke bron en onderbouwing)
Google zelf eens als je wilt? Jij gooit steeds ongeverifieerde dingen over de schutting, dingen waar mensen overigens jaren voor studeren om er wijs uit te worden, laat staan iets aan te kunnen verbeteren, maar jij doorziet alles, snapt alles, en weet voor alle gezondheid/wereldproblemen een simpele oplossing, edoch weiger je keer op keer dit te onderbouwen met feiten of onderzoeken, en kom je enkel en alleen op de proppen met websites die meestal niet gespeend zijn van enige realiteitszin, of filmpjes van youtube die in principe iedereen met een PC in elkaar kan flansen..quote:
Nee dat klopt, maar bij een "gapend gat" in het immuunsysteem denk ik eerder aan AIDS oid, en niet aan een hoofdpijntje van een matige fles wijn de avond ervoor oid. Maar goed, AIDS bestaat volgens lambiekje dan ook weer niet..quote:Op woensdag 24 december 2008 10:51 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Nou ja, zelfs zonder bronnen kan je bedenken dat het beter is als je je lichaam niet lui maakt en kunstmatig beïnvloedt. Pijn heb je niet voor jan met de korte achternaam.
Precies. Dit is een onderwerp waar je zo een wetenschappelijk paper over kan maken. Een wetenschappelijk paper vereist doorgaans zeker tot een jaar intensief onderzoek in de literatuur.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:57 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Google zelf eens als je wilt? Jij gooit steeds ongeverifieerde dingen over de schutting, dingen waar mensen overigens jaren voor studeren om er wijs uit te worden, laat staan iets aan te kunnen verbeteren, maar jij doorziet alles, snapt alles, en weet voor alle gezondheid/wereldproblemen een simpele oplossing, edoch weiger je keer op keer dit te onderbouwen met feiten of onderzoeken, en kom je enkel en alleen op de proppen met websites die meestal niet gespeend zijn van enige realiteitszin, of filmpjes van youtube die in principe iedereen met een PC in elkaar kan flansen..
Jij hebt zeker ook een ondertekend document bij je dat je elke vorm van hulp weigert? (b.v. als je wordt platgereden door een auto)quote:Op woensdag 24 december 2008 10:02 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom, als mensen zich graag laten misbruiken en verminken door een arts is dat iemands goed recht.
Minder idioten in de genenpool is alleen maar beter.
Aan de andere is de manier van pijn bestrijden zoals paracetamol dat waarschijnlijk doet door beïnvloeding van het serotonerge systeem (zenuwbanen die een rol spelen bij het waarnemen van pijn), totaal niet schadelijk voor het lichaam. Dat kan geen enkel negatief effect hebben, mits je vervolgens wel iets doet aan de oorzaak van de pijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:51 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Nou ja, zelfs zonder bronnen kan je bedenken dat het beter is als je je lichaam niet lui maakt en kunstmatig beïnvloedt. Pijn heb je niet voor jan met de korte achternaam.
Lambiekje, kan je hier even antwoord op geven svp?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze hebben oude charts opgespeurd in de media die ons allemaal voorliegt? Kortom, ze gebruiken foute charts om hun gelijk aan te geven ?
Ik weet niet wat voor C-films jij placht te kijken, maar dat is natuurlijk complete kolder.... Overigens, ik ben prima genezen dankzij een operatie, uitgevoerd door de door jou zo vergruisde artsen etc...quote:Op woensdag 24 december 2008 10:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom, als mensen zich graag laten misbruiken en verminken door een arts is dat iemands goed recht.
Minder idioten in de genenpool is alleen maar beter.
Dat zullen wel allemaal uitzonderingen zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 13:20 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor C-films jij placht te kijken, maar dat is natuurlijk complete kolder.... Overigens, ik ben prima genezen dankzij een operatie, uitgevoerd door de door jou zo vergruisde artsen etc...
Hier ben ik ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:26 schreef The_End het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook een ondertekend document bij je dat je elke vorm van hulp weigert? (b.v. als je wordt platgereden door een auto)
Je kan natuurlijk ook gewoon onder een auto komen, uitglijden of op een andere manier bezeerd raken, al helemaal als de CIA samenwerkt met de Illuminati om je te pakken te krijgen omdat je als enige hun snode plannen doorziet.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier ben ik ook benieuwd naar.
Lambiekje, mocht jij één of andere ernstige aandoening krijgen, ga jij dan wel naar de dokter toe?
Okay, ik weet dat jij niet gelooft dat mensen die gezond eten en veel vers water drinken enzo ziek worden, maar stel dat...?
1. AIDS bestaat wel. AIDS is GEEN ziekte. AIDS is een verzamelnaam voor ziektes waarbij (HIV - tegenwoordige geen vereiste meer) de CD-waarde onder de 400 raakt. Per land verschilt het of je wel of niet ziekt bent. En ander onzinnige cocktail medicijnen moet. Overigens zijn het aandoeningen dat al eeuwen bestaan en alle redelijk goed te behandelen zijn... HIV bestaat niet als virus (of wat er voor door moet gaan) is een totaal onschuldig anti-lichaam. Eentje wat al een vijand van het immuun heeft verslagen.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:59 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar bij een "gapend gat" in het immuunsysteem denk ik eerder aan AIDS oid, en niet aan een hoofdpijntje van een matige fles wijn de avond ervoor oid. Maar goed, AIDS bestaat volgens lambiekje dan ook weer niet..
Sorry Lambiekje, hier zitten niet veel dingen tussen die kloppen... Je draait oorzaak en gevolg bijvoorbeeld om bij de CD-waarde. En ja de aandoeningen bestaan over het algemeen al erg lang. Ze zijn vaak ook prima te behandelen, mits de patiënt een intact immuun systeem heeft. Dat is hier een wezenlijk verschil. En ja, het HIV virus bestaat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
1. AIDS bestaat wel. AIDS is GEEN ziekte. AIDS is een verzamelnaam voor ziektes waarbij (HIV - tegenwoordige geen vereiste meer) de CD-waarde onder de 400 raakt. Per land verschilt het of je wel of niet ziekt bent. En ander onzinnige cocktail medicijnen moet. Overigens zijn het aandoeningen dat al eeuwen bestaan en alle redelijk goed te behandelen zijn... HIV bestaat niet als virus (of wat er voor door moet gaan) is een totaal onschuldig anti-lichaam. Eentje wat al een vijand van het immuun heeft verslagen.
Ik mag hopen dat dit hele topic 1 grote grap is en je nu de hele week hebt zitten genieten van alle reactiesquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
1. AIDS bestaat wel. AIDS is GEEN ziekte. AIDS is een verzamelnaam voor ziektes waarbij (HIV - tegenwoordige geen vereiste meer) de CD-waarde onder de 400 raakt. Per land verschilt het of je wel of niet ziekt bent. En ander onzinnige cocktail medicijnen moet. Overigens zijn het aandoeningen dat al eeuwen bestaan en alle redelijk goed te behandelen zijn... HIV bestaat niet als virus (of wat er voor door moet gaan) is een totaal onschuldig anti-lichaam. Eentje wat al een vijand van het immuun heeft verslagen.
2. Een gat waarbij viri die wel bestaan invloed hebben ons gestel. Waardoor je vatbaarder bent voor een griepje, verkoudheidje, longonsteking.
De welkdenkenden raden aan het wel te doen, de mensen die in allerhande complottheorieën geloven raden het af.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:41 schreef PatGreen het volgende:
Ik heb het hele topic niet gelezen omdat er zooooveel in staat maar ik ben zwanger en ben zelf ook een beetje huiverig om mn toekomstige babytje bloot te stellen aan allerlei vacinaties die ik niet zo vertouw.
Die hele autisme epedimie in Amerika bijvoorbeeld zet me erg aan het denken hierover.
Welke zouden mensen aanraden wel te nemen en welke in ieder geval niet?
Niet dat ik dit klakkeloos aan zal nemen natuurlijk,
maar ben gewoon benieuwd wat hierover te vinden is of wat bijv, Lambiekje hierover weet?
Allereerst van harte gefeliciteerd natuurlijk!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:41 schreef PatGreen het volgende:
Ik heb het hele topic niet gelezen omdat er zooooveel in staat maar ik ben zwanger en ben zelf ook een beetje huiverig om mn toekomstige babytje bloot te stellen aan allerlei vacinaties die ik niet zo vertouw.
Die hele autisme epedimie in Amerika bijvoorbeeld zet me erg aan het denken hierover.
maar ben gewoon benieuwd wat hierover te vinden is of wat bijv, Lambiekje hierover weet?
Neem Lambiekje alsjeblieft niet serieus hierinquote:Op zondag 4 januari 2009 17:41 schreef PatGreen het volgende:
Weet je wat het is, op heel veel punten kan je flink wantrouwen hebben en twijfelen over de hele gang van zaken in de wereld, dat ben ik helemaal met je eens. Maar op dit punt, de vaccinaties, is er nog nooit iets wezenlijks bewezen, dat ze een negatieve invloed hebben (gehad) op de gezondheid. Het hele topic gaat het er al over en nog niemand is nog met een beetje gerenommeerd bewijs gekomen, dat ze slecht zijn. Tuurlijk, er zijn vast vaccinaties in omloop die misschien negatieve bijwerkingen kunnen hebben, maar dat zijn meestal vaccinaties voor relatief onbekende of nieuwe behandelmethoden en niet voor zoiets enorms als geboortevaccinaties (of wat het goeie woord daar ook voor is).quote:Op zondag 4 januari 2009 18:10 schreef PatGreen het volgende:
Ik beschouw mezelf ook als een weldenkend mens en ik denk dat een gezonde dosis wantrouwen daarbij hoort
Ik maak me wel zorgen over waar we ons heen laten leiden als we slapend door blijven gaan.
'Complotdenkers' is een etiketje wat je een nare bijsmaak probeert te geven en waaronder iedereen word geschaard die niet alles aanneemt en de mogelijkheid dat er mensen zijn die het niet het beste met de algehele mensheid voor hebben , maar vooral met hun eigen families en eigen mach,t niet bij voorbaat af doen als onzin.
Doen wat de rest van de wereld doet.... vind je dat nu werkelijk zelf een goede tip?
Staan de wereld en onze westerse maatschappij daarin er nu werkelijk zo goed voor?
Heb jij naar de verschillende documentaires gekeken ?
Wat vond je van de verhalen van verschillende deskundigen op uiteenlopende gebieden die de klokken luiden over praktijken die achter gesloten deuren af spelen?
Wat is jouw visie daarop?
In plaats van mensen als complottheoristen weg te zetten en , misschien doe jij dit niet maar ik lees het tot mijn schrik heel veel hier, zeer minachtend te behandelen , zou je je werkelijk kunnen verdiepen in wat er door mensen gezegd en aangekaart wordt.
Het klopt dat er een verband tussen baby-vaccinatie en autisme is. Maar dat je het roept heb je vast al wel wat zelf opgezocht of niet?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:41 schreef PatGreen het volgende:
dat moet je natuurlijk altijd doen .. maar zij zullen altijd zeggen dat het goed is een vaccin nemen. Dat is nu het hele probleem IS de arts wel te vertrouwen...quote:Op zondag 4 januari 2009 18:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Neem Lambiekje alsjeblieft niet serieus hierinHij mist de medische kennis die nodig is om iets zinnigs over dit onderwerp te zeggen. Wat hij denkt te weten is niet bepaald gebaseerd op rationele argumenten, maar meer op klakkeloos overgenomen paranoïde kreten van conspiracy websites.
Als je echt wat wilt weten kan je denk ik het beste een keer contact zoeken met een arts of bijvoorbeeld een consultatie bureau.
Kom maar met bewijs. En niet dat Wakefield artikel uit the Lancet, dat al tig keer is herroepen, omdat Wakefield voor rekening (en met subsidie) van een actiegroep werkte die het verband aangetoond wilde hebben.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:55 schreef Lambiekje het volgende:
Het klopt dat er een verband tussen baby-vaccinatie en autisme is. Maar dat je het roept heb je vast al wel wat zelf opgezocht of niet?
Je kunt beter wetenschappelijke artikelen lezen dan websites. Wat kwik betreft, dat zit niet puur in vaccins, maar als een verbinding om het vaccin goed te houden. Overigens is in het in de VS en Europa al wel (grotendeels) uitgefaseerd, ondanks het feit dat er geen enkel verband is gevonden tussen kwik en autisme, maar vanuit het idee ‘better safe dan sorry’:quote:Op zondag 4 januari 2009 22:20 schreef ToT het volgende:
Trouwens; wat zou het nut zijn van vaccinaties te besmetten met kwik o.i.d.? Zoals al eerder in dit topic gezegd is, is de hoeveelheid vloeistof die je binnen krijgt ZO weinig dat als er een kwik-verontreiniging in zat, dat het echt een verwaarloosbare hoeveelheid zou zijn wat je uiteindelijk in je lichaam krijgt.
Of kwik autisme kan veroorzaken of niet staat nog wel een beetje ter discussie: de ene website zegt van wel, de andere zegt van niet.
bronquote:Conclusions Our study does not support a causal association between early exposure to mercury from thimerosal-containing vaccines and immune globulins and deficits in neuropsychological functioning at the age of 7 to 10 years.
bronquote:The discontinuation of thimerosal-containing vaccines in Denmark in 1992 was followed by an increase in the incidence of autism. Our ecological data do not support a correlation between thimerosal-containing vaccines and the incidence of autism.
bronquote:Conclusion The results do not support a causal relationship between childhood vaccination with thimerosal-containing vaccines and development of autistic-spectrum disorders.
bronquote:Conclusions. With the possible exception of tics, there was no evidence that thimerosal exposure via DTP/DT vaccines causes neurodevelopmental disorders.
bronquote:CONCLUSIONS. The prevalence of pervasive developmental disorder in Montreal was high, increasing in recent birth cohorts as found in most countries. Factors accounting for the increase include a broadening of diagnostic concepts and criteria, increased awareness and, therefore, better identification of children with pervasive developmental disorders in communities and epidemiologic surveys, and improved access to services. The findings ruled out an association between pervasive developmental disorder and either high levels of ethylmercury exposure comparable with those experienced in the United States in the 1990s or 1- or 2-dose measles-mumps-rubella vaccinations.
bronquote:Conclusions The DDS data do not show any recent decrease in autism in California despite the exclusion of more than trace levels of thimerosal from nearly all childhood vaccines. The DDS data do not support the hypothesis that exposure to thimerosal during childhood is a primary cause of autism.
bronquote:The body of existing data, including the ecologic data presented herein, is not consistent with the hypothesis that increased exposure to Thimerosal-containing vaccines is responsible for the apparent increase in the rates of autism in young children being observed worldwide.
Het is echt nooit aangetoond zelfs.quote:Daarbij: wat wil je liever? Een miniem klein kansje dat je kind autistisch zou kunnen worden door een vaccinatie (iets wat NOOIT echt aangetoond is), of een verdomd grote kans dat je kind allerlei enge ziektes kan krijgen doordat je hem/haar niet laat inenten?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good people to do nothing."quote:Op zondag 4 januari 2009 22:20 schreef ToT het volgende:
PatGreen: ik sta als moderator en als gewoon mens precies tussen de conspiracy-gelovers en de debunkers in: ik weet gewoon 100% zeker dat er veel meer gebeurt dan wij te weten krijgen (en ik vind het persoonlijk zelfs een beetje naïef als mensen dat gaan ontkennen, aangezien er regelmatig schandalen naar buiten komen), maar ik denk ook dat veel conspiracy-gelovers weer veel te ver gaan met hun gedachtegangen. Niet alles van de gevestigde orde is slecht. Niet elke instantie is een slaaf van een verborgen overheid die de mensheid wil decimaliseren.
Feit is wel dat kwik-termometers verboden zijn maar gewoon een minieme hoeveelheid in een baby spuiten is wel toegestaan wat is dat voor kul redenatie. Waarom zou het wel goed zijn ?quote:Trouwens; wat zou het nut zijn van vaccinaties te besmetten met kwik o.i.d.? Zoals al eerder in dit topic gezegd is, is de hoeveelheid vloeistof die je binnen krijgt ZO weinig dat als er een kwik-verontreiniging in zat, dat het echt een verwaarloosbare hoeveelheid zou zijn wat je uiteindelijk in je lichaam krijgt.
Of kwik autisme kan veroorzaken of niet staat nog wel een beetje ter discussie: de ene website zegt van wel, de andere zegt van niet.
Brandbrief: toename autisme in Zuidoost-Brabantquote:Volg je gevoel en vooral ook je verstand. Laat je niet te bang maken door wat mensen hier roepen.
Moet je eens zien hoeveel mensen er jaarlijks worden ingeënt en hoe weinig kinderen uiteindelijk het labeltje "autist" opgeplakt krijgen. Als er bewust een conspiracy was om kinderen autistisch te maken, is de uitvoering wel zwaar beroerd.
quote:Daarbij; wat heeft kinderen autistisch maken met een samenzwering te maken om de wereldbevolking te decimeren? Veel autisten stichten uiteindelijk ook een gezin.
De Codex ...quote:Ik denk dat je eerder naar andere omgevingsfactoren moet kijken; voeding, straling, luchtverontreiniging, opvoeding enz.
Uhh je stelt je kind dus juist bloot aan al die enge ziektes (verzwakt dan wel maar toch). Er is nog nooit aangetoond dat een vaccin effectief werkt. Het smoesje is dat je lichaam dan daar al vast aan wendt en zich kan wapenen. Maar dat vind ik nogal een volkomen ridicule redenatie. We hebben 100.000 jaar kunnen overleven maar nu met 80 jaar bigpharma is dat opeens onmogelijk. Zo zit de symbiose van de wereld helemaal niet in elkaar. Ondanks de wondermiddelen hebben we een explosief toename van autisme, add, adhd, astma en allere andere allergien. Jonge leeftijden parkinson e.d. How Come. We hebben geen vieze steden meer waar de drollen in de goot dreven ?!! Ondanks onze hygiene zijn we zwakker en zwakker geworden. How come?quote:Daarbij: wat wil je liever? Een miniem klein kansje dat je kind autistisch zou kunnen worden door een vaccinatie (iets wat NOOIT echt aangetoond is), of een verdomd grote kans dat je kind allerlei enge ziektes kan krijgen doordat je hem/haar niet laat inenten?
Wat Iblis zegt. Ga alsjeblieft geen leven in gevaar brengen door een loze kreet neer te zetten.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het klopt dat er een verband tussen baby-vaccinatie en autisme is. Maar dat je het roept heb je vast al wel wat zelf opgezocht of niet?
ik vind dat juist andersom ...quote:Op zondag 4 januari 2009 23:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat Iblis zegt. Ga alsjeblieft geen leven in gevaar brengen door een loze kreet neer te zetten.
Niet in alle gevallen hoor, ik heb nog een mail liggen ergens boven waarin de fabrikant van het vaccin afraadde mijn dochter daarmee verder in te enten ivm mogelijke allergische reactie erop.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat moet je natuurlijk altijd doen .. maar zij zullen altijd zeggen dat het goed is een vaccin nemen. Dat is nu het hele probleem IS de arts wel te vertrouwen...
Zoals ik juist aangaf, het is al uitgefaseerd, dus het is een beetje een non-probleem aan het worden. Maar, desondanks is het niet van invloed. Kwik is natuurlijk giftig, maar zoals bij elke stof geldt de uitspraak van Paracelsus: Alle Ding sind Gift, und nichts ohn Gift; allein die Dosis macht, daß ein Ding kein Gift ist..quote:Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef Lambiekje het volgende:
Feit is wel dat kwik-termometers verboden zijn maar gewoon een minieme hoeveelheid in een baby spuiten is wel toegestaan wat is dat voor kul redenatie. Waarom zou het wel goed zijn ?
Misschien moet je het dan niet aanhalen in een vaccinatietopic?quote:Brandbrief: toename autisme in Zuidoost-Brabant
Explosief zelfs...niet specifiek met vaccineren maar toch is er ook hier iets aan de hand...
De pokken zijn verbannen dankzij vaccins! Polio is nagenoeg uitgeroeid! De prevalentie van tal van kinderziekten is naar beneden gegaan, en zo voort. Dat je keer op keer deze aperte leugen herhaalt vind ik uitermate stuitend.quote:Uhh je stelt je kind dus juist bloot aan al die enge ziektes (verzwakt dan wel maar toch). Er is nog nooit aangetoond dat een vaccin effectief werkt.
Heb je ooit de slachtoffers van de Spaanse griep, de pestepidemieën, en zo voort opgezocht? Heb je eens gekeken wat ziektes in Zuid-Amerika hebben aangericht? ‘We’ overleefden slechts voor een kleine groep.quote:Het smoesje is dat je lichaam dan daar al vast aan wendt en zich kan wapenen. Maar dat vind ik nogal een volkomen ridicule redenatie. We hebben 100.000 jaar kunnen overleven maar nu met 80 jaar bigpharma is dat opeens onmogelijk.
Je blijft maar zwammen: heb je ooit naar de levensverwachting gekeken? De kindersterfte? Hoe lang leven mensen tegenwoordig? Hoe veel jaren brengen ze in gezondheid door? Hoeveel kinderen sterven er? Vergelijk dat eens met cijfers uit het verleden; jouw domme claims kunnen absoluut niet waargemaakt worden.quote:Zo zit de symbiose van de wereld helemaal niet in elkaar. Ondanks de wondermiddelen hebben we een explosief toename van autisme, add, adhd, astma en allere andere allergien. Jonge leeftijden parkinson e.d. How Come. We hebben geen vieze steden meer waar de drollen in de goot dreven ?!! Ondanks onze hygiene zijn we zwakker en zwakker geworden. How come?
bronquote:Rheumatoid arthritis (RA) and systemic lupus erythematosus (SLE) are the most common autoimmune disorders, although they each have very different pathophysiology. In general, RA is considered to be a Th1-mediated disease, while SLE is a Th2-mediated disease. Thus, their overlapping, in so called “rhupus”, is a rare condition. In Rembrandt van Rijn’s (1606–1669) portrait of the middle-aged Maria Bockenolle, we have what may be the earliest depiction of a case of rhupus syndrome: the coexistence of a butterfly rash and digital deformities. This suggests the possible historical importance of an RA epidemic which took place in the early 17th century.
Nee dat doe je over het algemeen niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef Lambiekje het volgende:
Uhh je stelt je kind dus juist bloot aan al die enge ziektes (verzwakt dan wel maar toch).
Onzin. Je vind dat een onzinnige redenatie omdat je niet snapt hoe het werkt. Met een beetje basisschool kennis over het onderwerp kom je er bij lange na niet...quote:Er is nog nooit aangetoond dat een vaccin effectief werkt. Het smoesje is dat je lichaam dan daar al vast aan wendt en zich kan wapenen. Maar dat vind ik nogal een volkomen ridicule redenatie.
Onderbouw dat eerst maar eens.quote:We hebben 100.000 jaar kunnen overleven maar nu met 80 jaar bigpharma is dat opeens onmogelijk. Zo zit de symbiose van de wereld helemaal niet in elkaar. Ondanks de wondermiddelen hebben we een explosief toename van autisme, add, adhd, astma en allere andere allergien. Jonge leeftijden parkinson e.d. How Come. We hebben geen vieze steden meer waar de drollen in de goot dreven ?!! Ondanks onze hygiene zijn we zwakker en zwakker geworden. How come?
Ja ik snap dat je dat vind. Dat je jezelf belachelijk maakt moet je zelf weten. Dat je daar een leven in gevaar dreigt te brengen gaat te ver.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik vind dat juist andersom ...
Wel apart overigens dat ik word genoemd. Dus kennelijk heeft jouw gezever op mij geen invloed om haar eigen mening vormen over de zaken ?! ....
Gewoon beide kanten info tot je nemen en dan zelf beslissen wat voor jezelf het beste is.
Behalve dat wel even, nogmaals, onderstreept mag worden, dat jij nog geen enkele keer een fatsoenlijke onderbouwing hebt gegeven voor de baaierd van opvattingen die je in deze topic tentoonspreidt.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:21 schreef Lambiekje het volgende:
Gewoon beide kanten info tot je nemen en dan zelf beslissen wat voor jezelf het beste is.
1. "herroepen" door pro-thermisal wetenschappers wellicht..?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:07 schreef Iblis het volgende:
Kom maar met bewijs. En niet dat Wakefield artikel uit the Lancet, dat al tig keer is herroepen, omdat Wakefield voor rekening (en met subsidie) van een actiegroep werkte die het verband aangetoond wilde hebben.
Nee, door de mede-auteurs, die zich van de conclusies hebben gedistantieerd.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:49 schreef Orwell het volgende:
1. "herroepen" door pro-thermisal wetenschappers wellicht..?
Kom maar met bewijs voor je verdachtmakingen, en dat is waarom ik jouw, en Lambiekjes opmerkingen, uitermate verwerpelijk vind: jullie roepen maar en roepen maar zonder een flintertje bewijs te geven.quote:2. en hoe zit het dan met de financiering van die 10 "niet-herroepen" onderzoeken... allemaal kosher..?
allemaal belangeloos...?
dream on..
En dat Joden vaak, vanwege de strenge regels van het Thora, veel betere hygiëneregels hadden, en b.v. de gemeenschappelijke pomp meden in steden (waardoor mensen hun ook het verwijt maakten deze te vergiftigen).quote:Op zondag 4 januari 2009 23:53 schreef poemojn het volgende:
om er een andere complottheorie mee te verbinden: een van de oorspronkelijke oorzaken voor jodenhaat schijnt te zijn dat ze (naast dat ze als bankiers ed rijker werden) epidemieen als de pest gemakkelijker overleefden, net als hun kinderen, terwijl om hen heen veel autochtone Nederlanders daaraan stierven. Een oorzaak zou zijn dat Joden hun kinderen lang borstvoeding gaven (twee jaar of langer) terwijl Nederlanders al vroeg overstapten op alternatieven als koemelk en broodpap, waardoor het immuunsysteem van hun kinderen minder goed werd opgebouwd. (Als ik me goed herinner kun je meer hierover lezen in Milk, money and madness).
Dat, plus dat ze kosher leven. Ze hebben allerlei wetten over dat ze bijvoorbeeld hun handen moeten wassen als ze een dode hebben aangeraakt.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:53 schreef poemojn het volgende:
om er een andere complottheorie mee te verbinden: een van de oorspronkelijke oorzaken voor jodenhaat schijnt te zijn dat ze (naast dat ze als bankiers ed rijker werden) epidemieen als de pest gemakkelijker overleefden, net als hun kinderen, terwijl om hen heen veel autochtone Nederlanders daaraan stierven. Een oorzaak zou zijn dat Joden hun kinderen lang borstvoeding gaven (twee jaar of langer) terwijl Nederlanders al vroeg overstapten op alternatieven als koemelk en broodpap, waardoor het immuunsysteem van hun kinderen minder goed werd opgebouwd. (Als ik me goed herinner kun je meer hierover lezen in Milk, money and madness).
Dit lijkt mij een goed samenvattend adviesquote:Op zondag 4 januari 2009 22:20 schreef ToT het volgende:
Daarbij: wat wil je liever? Een miniem klein kansje dat je kind autistisch zou kunnen worden door een vaccinatie (iets wat NOOIT echt aangetoond is), of een verdomd grote kans dat je kind allerlei enge ziektes kan krijgen doordat je hem/haar niet laat inenten?
" "I have always thought since I first heard about the Somali children that this really proves the causal role of vaccines. The Amish children who have no vaccines have no autistic-like disorders and the Somali children who are newly exposed to aggressive vaccine programmes have exceptionally high levels! What more evidence is needed?" Dr. Peter Fletcherquote:Op zondag 4 januari 2009 23:54 schreef Iblis het volgende:
[..]
Kom maar met bewijs voor je verdachtmakingen, en dat is waarom ik jouw, en Lambiekjes opmerkingen, uitermate verwerpelijk vind: jullie roepen maar en roepen maar zonder een flintertje bewijs te geven.
Amish hebben baarden, Somaliërs over het algemeen niet. Wordt autisme veroorzaakt door baarden?quote:Op maandag 5 januari 2009 01:57 schreef Orwell het volgende:
" "I have always thought since I first heard about the Somali children that this really proves the causal role of vaccines. The Amish children who have no vaccines have no autistic-like disorders and the Somali children who are newly exposed to aggressive vaccine programmes have exceptionally high levels! What more evidence is needed?" Dr. Peter Fletcher
http://www.whale.to/vaccines/kirby4.html
Wikipedia: 'Each year more than 500,000 children die from diarrhoeal disease caused by rotavirus, and another two million are hospitalised.'quote:"In 1999, the rotavirus vaccine was recommended by the Center for Disease Control for all infants. When this vaccine program was instituted several infants died and many had life endangering bowel obstructions. Prelicensure trials[15] of the rotavirus vaccine had demonstrated an increased incidence of intussusception 30 times greater than normal but the vaccine was released anyway without special warnings to practitioners to be on the lookout for bowel problems. Children's vaccines are often not studied for toxicity possibly because such study might eliminate them from being used."
Maar hoeveel zijn dat er dan? Hoeveel levens zijn er gered door die vaccins, en hoeveel gevallen van diabetes zijn er bijgekomen?quote:"Dr. John Classen has published 29 articles on vaccine-induced [16] diabetes. At least 8 of 10 children with Type 1 (insulin needing) diabetes have this disease as a result of vaccination. These children may have avoided measles, mumps, and whooping cough but they have received something far worse: an illness that shortens life expectancy by 10 to 15 years and results in a life requiring constant medical care.
Hoho. Erken jij vage internetsites zonder fatsoenlijke externe bronnen niet als bewijs? We zitten hier niet in WFL heurquote:Op zondag 4 januari 2009 23:54 schreef Iblis het volgende:
Jullie roepen maar en roepen maar zonder een flintertje bewijs te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |