hmmzz dat heb ik dan weer gemistquote:22-12-2008 18:02 Tijdens de SR headlines loopt Arno tegen Annemieke op en wordt afgevoerd
Leuk om weer eens te horen ja.quote:Op maandag 22 december 2008 18:17 schreef Sirolf het volgende:
Toppertje! Stiekem toch wel een grappig nummer.

Arno liep niet tegen Annemieke op. Hij stond er de hele tijd al achter. De mannen die hem afvoerden liepen tegen Annemieke op.quote:Op maandag 22 december 2008 18:17 schreef gateway het volgende:
[..]
hmmzz dat heb ik dan weer gemist
Zij heeft wel gelijkquote:
Met zo'n keyboard traden Mental Theo en Charly Lownoise ook altijd op.quote:Op maandag 22 december 2008 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
Tropical Danny & GuillermoDat is zo geniaal slecht
Die hele muziek komt zo uit een Yamaha keyboard met 3 of 4 accoorden. Het ritme heet Cha cha cha![]()
Is opzich wel een idee idd, gewoon helemaal NIET meer posten tijdens dat nummer. Is het opeens een halve minuut stil hier.quote:Op maandag 22 december 2008 18:19 schreef Dagoduck het volgende:
We kunnen ook gewoon niet meer gaan klagen over jordy, en als dan iedereen vanavond weer komt staan ze raar te kijken
Dat is beter dan topputjuhquote:Op maandag 22 december 2008 18:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Met zo'n keyboard traden Mental Theo en Charly Lownoise ook altijd op.
Maar die namen dan niet eens de moeite om de kabels aan te sluiten.![]()
Ik post wel hoorquote:Op maandag 22 december 2008 18:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is opzich wel een idee idd, gewoon helemaal NIET meer posten tijdens dat nummer. Is het opeens een halve minuut stil hier.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kom maar langsheb met jou ook nog wat te vereffenen
En dan die 3 die blijven posten zo van: hé iedereen weg?quote:Op maandag 22 december 2008 18:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is opzich wel een idee idd, gewoon helemaal NIET meer posten tijdens dat nummer. Is het opeens een halve minuut stil hier.
Goed idee, blijf ik wel lekker doorpostenquote:Op maandag 22 december 2008 18:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
LoLquote:
Ze hebben wel vaker op een zondag in het Glazen Huis gezeten.quote:Op maandag 22 december 2008 18:25 schreef evert het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 18:14 schreef Marc63 het volgende:
Over de tussenstand gesproken... voor het eerst sinds 5 jaar is de dagopbrengst lager dan de dag ervoor.
-----
ik denk toch dat het door de zondag komt. die dag wordt gewoon veel minder radio geluisterd.
¤11,- gebodenquote:Op maandag 22 december 2008 18:26 schreef evert het volgende:
10 euro voor het uitgezaagde plexiglas uit het glastic huis
Het zijn ook mensen die 1 week lang naar 3FM luisterenquote:Op maandag 22 december 2008 18:27 schreef TheArt het volgende:
Je ziet de smaak ook veranderen van de luisteraars bij zo'n grote actie. Normaal gesproken zou dat nooit een top-3 zijn voor mensen die heel het jaar door naar 3FM luisteren.
Coldplay stond ook in de top3 van de 3voor12 Song van het Jaar.quote:Op maandag 22 december 2008 18:27 schreef TheArt het volgende:
Je ziet de smaak ook veranderen van de luisteraars bij zo'n grote actie. Normaal gesproken zou dat nooit een top-3 zijn voor mensen die heel het jaar door naar 3FM luisteren.
Voor het eerst dat de Anthem nog niet de meest aangevraagde plaat is?quote:Op maandag 22 december 2008 18:27 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik weer... gaat die actie met Jody nou gewoon mislukken... zou echt uber zijn... vooral blijven stemmen op Marco Borsato
nee hoor, niet qua opgebracht geldquote:Op maandag 22 december 2008 18:28 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Voor het eerst dat de Anthem nog niet de meest aangevraagde plaat is?
Chelsea Dagger en de Wombats stonden volgens mij allebei stijf bovenaan!
En daarna weer terugverhuizen naar Radio de Ontplofte Grindtegel?quote:Op maandag 22 december 2008 18:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het zijn ook mensen die 1 week lang naar 3FM luisteren
Broes Huppel Keiquote:Op maandag 22 december 2008 18:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Broes Wil es?
Broes Lie?
Of Spring steen (en stevige trampoline?)
* JJH is een beetje melig
ROG? Die zender ken ik niet.quote:Op maandag 22 december 2008 18:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En daarna weer terugverhuizen naar Radio de Ontplofte Grindtegel?
Als een anthem van de dj's niet door het publiek wordt gesteund dan is er ook niet echt een anthem.quote:Op maandag 22 december 2008 18:28 schreef tha_dark het volgende:
[..]
je kan het toch niet laten om toch te blijven luisteren.... het is toch verslavendquote:Op maandag 22 december 2008 18:27 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik weer... gaat die actie met Jody nou gewoon mislukken... zou echt uber zijn... vooral blijven stemmen op Marco Borsato
Vorig jaar was Valerie van Amy Winehouse lange tijd #1quote:Op maandag 22 december 2008 18:28 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Daarom blijf ik ook ontkennen dat er een Anthem is.quote:Op maandag 22 december 2008 18:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als een anthem van de dj's niet door het publiek wordt gesteund dan is er ook niet echt een anthem.
¤12,50quote:
en als jordi morgen in de top 3 staat?quote:Op maandag 22 december 2008 18:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Daarom blijf ik ook ontkennen dat er een Anthem is.
In het begin wel. Ze hebben nog overlegd of ze Wombats door moesten drukken of dat ze Valerie anthem moesten maken.quote:Op maandag 22 december 2008 18:30 schreef valing het volgende:
[..]
Vorig jaar was Valerie van Amy Winehouse lange tijd #1
dacht ik
Hans nog met Tessel op de foto geweest?quote:Op maandag 22 december 2008 18:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
Goedenavond!!![]()
Net terug van de Grote Markt in Grunn. Hit Me TV was![]()
![]()
.
Tussen de nummers door verkochten ze hun kleren, en aan 't eind stonden ze in hun boxershort te spelen.
Dan nog!quote:Op maandag 22 december 2008 18:31 schreef evert het volgende:
[..]
en als jordi morgen in de top 3 staat?
quote:Op maandag 22 december 2008 18:31 schreef Jordy_van_Loon het volgende:
Dus jullie vinden mijn liedje niet goed?
quote:Op maandag 22 december 2008 18:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
Goedenavond!!![]()
Net terug van de Grote Markt in Grunn. Hit Me TV was![]()
![]()
.
Tussen de nummers door verkochten ze hun kleren, en aan 't eind stonden ze in hun boxershort te spelen.
Ik heb Hans niet gezien..quote:Op maandag 22 december 2008 18:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hans nog met Tessel op de foto geweest?
quote:Op maandag 22 december 2008 18:31 schreef Jordy_van_Loon het volgende:
Dus jullie vinden mijn liedje niet goed?
¤13, 20quote:
Dat dus.quote:Op maandag 22 december 2008 18:34 schreef Cee het volgende:
Voor het eerst ook dat een anthem je opgedrongen wordt. En niet spontaan ontstaat, omdat het nummer toevallig gewoon goed is.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Daarom blijf ik ook ontkennen dat er een Anthem is.
Idd, net zoals een paar andere platen het ook zeker hadden kunnen worden.quote:Op maandag 22 december 2008 18:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dus.
En Mars had het in zich om daar naartoe te groeien.
Ben alleen geïnteresseerd in de drummerquote:Op maandag 22 december 2008 18:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Jup. Ik dacht al dat je die wilde zien.
Waar bieden jullie op, ff gemist.quote:Op maandag 22 december 2008 18:35 schreef evert het volgende:
[..]
13,50 hier.
ik ga ff call centrum bellen
Een toverbal anaal inbrengen bij dat schijtjoch vind ik ook wel een optiequote:Op maandag 22 december 2008 18:34 schreef linebear het volgende:
heb wel eens gehoord dat mensen in een toverbal kunnen stikken, kan dat ook niet stiekem bij Jordy gebeuren
Echt? Die krullebol? Ik dacht de zanger..quote:Op maandag 22 december 2008 18:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben alleen geïnteresseerd in de drummer
Dat zal die ook wel gewend zijn als ik hem zo zie....quote:Op maandag 22 december 2008 18:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een toverbal anaal inbrengen bij dat schijtjoch vind ik ook wel een optie
Nee qua zangers wil ik die van A Balladeer hebbenquote:Op maandag 22 december 2008 18:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Echt? Die krullebol? Ik dacht de zanger..
Hij zingt wel aardig hoog jaquote:Op maandag 22 december 2008 18:38 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat zal die ook wel gewend zijn als ik hem zo zie....
quote:Op maandag 22 december 2008 18:34 schreef linebear het volgende:
heb wel eens gehoord dat mensen in een toverbal kunnen stikken, kan dat ook niet stiekem bij Jordy gebeuren
Levi van Kempenquote:Op maandag 22 december 2008 18:39 schreef Cee het volgende:
Vanochtend zaten m'n collega's op het werk trouwens het Jordy-deuntje te neuriën.
EN IK DEED AUTOMATISCH MEE.![]()
Wie zat er trouwens vandaag in de surprise-truck?
Dan zingt ie nog hoger.quote:Op maandag 22 december 2008 18:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een toverbal anaal inbrengen bij dat schijtjoch vind ik ook wel een optie
buk maar evenquote:Op maandag 22 december 2008 18:39 schreef Jordy_van_Loon het volgende:
[..]
![]()
Durf je wel tegen zo'n klein schattig jongetje als ik
2 van ONM.... gelukkig gisteren niet, ik ken ze niet....quote:Op maandag 22 december 2008 18:39 schreef Cee het volgende:
Vanochtend zaten m'n collega's op het werk trouwens het Jordy-deuntje te neuriën.
EN IK DEED AUTOMATISCH MEE.![]()
Wie zat er trouwens vandaag in de surprise-truck?
Een irritant kutkind ben je.quote:Op maandag 22 december 2008 18:39 schreef Jordy_van_Loon het volgende:
[..]
![]()
Durf je wel tegen zo'n klein schattig jongetje als ik
Whehe. Ik zal ff kijken of de foto's gelukt zijn. Was nogal donker..quote:Op maandag 22 december 2008 18:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee qua zangers wil ik die van A Balladeer hebben
Je hebt het toch hier over de echte persoon achter die kloon?quote:Op maandag 22 december 2008 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een irritant kutkind ben je.![]()
![]()
.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:40 schreef Cee het volgende:
[..]
The who in the what how? Nooit van gehoord.
gemenerdquote:Op maandag 22 december 2008 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een irritant kutkind ben je.![]()
![]()
.
Niet echt, ze hebben wel een tweede brievenbus gekregen!quote:Op maandag 22 december 2008 18:41 schreef Qunix het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
nee, dat geloof ik dus niet. denk niet dat mars echt een populair nummer zal worden. veel te veel 'haters', ook hierquote:Op maandag 22 december 2008 18:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dus.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet echt, ze hebben wel een tweede brievenbus gekregen!
Ik wachtquote:Op maandag 22 december 2008 18:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Whehe. Ik zal ff kijken of de foto's gelukt zijn. Was nogal donker..
Dat ziet er echt top uit!quote:Op maandag 22 december 2008 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet echt, ze hebben wel een tweede brievenbus gekregen!
Ik heb 't tegen de usernamequote:Op maandag 22 december 2008 18:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hebt het toch hier over de echte persoon achter die kloon?
Niet dat het niet voor de echte Jordy op gaat...
quote:Op maandag 22 december 2008 18:43 schreef Cee het volgende:
Waarom een woordspeling op ieder. klein. ding.
Ik weet dat Ekdom er ook een handje van heeft () om dat te doen maar die zijn tenminste inventief.
Ik hou zo van jouquote:Op maandag 22 december 2008 18:43 schreef Cee het volgende:
Waarom een woordspeling op ieder. klein. ding.
Ik weet dat Ekdom er ook een handje van heeft () om dat te doen maar die zijn tenminste inventief.
het stukje glazen huis dat door maikel steur zojuist eruit is gezaagd tbv tweede brievenbus.quote:
Van bezemkasten en secretaresses gaat je haar ook een stuk wilder zittenquote:Op maandag 22 december 2008 18:45 schreef Cee het volgende:
Ah dus zo komt Van Nieuwkerk aan dat warrige kapsel.
Tering-jongquote:Op maandag 22 december 2008 18:42 schreef Jordy_van_Loon het volgende:
[..]
gemenerd![]()
als je niet snel lief tegen me doet ga ik weer zingen hoor
Het blijft geweldigquote:Op maandag 22 december 2008 18:46 schreef Qunix het volgende:
Ik draai me hand er niet voor om, binnen een hand omdraai...
Handig.
Met je volgende account, weirdofm, hakkuhhh en nog wat?quote:Op maandag 22 december 2008 18:42 schreef Jordy_van_Loon het volgende:
[..]
gemenerd![]()
als je niet snel lief tegen me doet ga ik weer zingen hoor
quote:Op maandag 22 december 2008 18:48 schreef Noortje. het volgende:
Mijn msnsignature:
Verliefdheid is een toverbal.
"Lonneke zegt (18:47):
jaaa, toverbal! was op 3fm"doh
Dat heb ik een topic of wat terug ook al gezegd, men wilde tè graag weten wat hèt nummer van dit jaar zou worden. Erg jammer dat het niet gewoon lekker spontaan is gebleven.quote:Op maandag 22 december 2008 18:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dus.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:49 schreef TheVulture het volgende:
Er is trouwens nog een irritanter kutkind dan die Jordy... dat 'neefje' Lucas![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 18:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met je volgende account, weirdofm, hakkuhhh en nog wat?
Ik heb 'm vanmiddag nog ff gesproken. Voor 't eerst.quote:Op maandag 22 december 2008 18:49 schreef Marc63 het volgende:
Gisteren trouwens Veenstra weer gesproken. Hij herkende me nog.
Da's p.p. toch?quote:Op maandag 22 december 2008 18:52 schreef Diaan73 het volgende:
Er is maar 250 euro betaald voor deze masterclass
Eén of andere gast, blond geloof ik, meer weet ik ook niet.quote:Op maandag 22 december 2008 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er waren er toch 2? Wie dan nog meer?
Ow okay, er zijn er dus meer? Dan is het goed....quote:
Ook iemand uit OnM, naam ben ik vergeten.quote:Op maandag 22 december 2008 18:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eén of andere gast, blond geloof ik, meer weet ik ook niet.
Hadden ze eerder moeten doen, misschien dat vandaag's tussenstand wat hoger was . . .quote:
Je beste posts op FOK!? O, nee, er is een minimale lengte van 3 seconden.quote:Op maandag 22 december 2008 18:59 schreef Dagoduck het volgende:
Waar zal ik een filmpje voor youtube over maken?
Heb je al andere filmpjes gemaakt?quote:Op maandag 22 december 2008 18:59 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 19:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je beste posts op FOK!? O, nee, er is een minimale lengte van 3 seconden.
Hij had hem juist moeten laten zittenquote:Op maandag 22 december 2008 19:01 schreef Markeerstift het volgende:
Had Paul de Leeuw die Jordy maar nooit achter het behang laten plakken
over hoe je oliebollen koopt?quote:Op maandag 22 december 2008 18:59 schreef Dagoduck het volgende:
die wil je niet zien:quote:Op maandag 22 december 2008 19:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Heb je al andere filmpjes gemaakt?
Zoja; geef even de link
Nee. idd. Achteraf denk ik waarom ik het heb gevraagdquote:Op maandag 22 december 2008 19:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]die wil je niet zien:
www.youtube.com/dancetunes2008
Que ??quote:
Lekkere pijplipjes, zou TheVulture zeggen.quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 19:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nee. idd. Achteraf denk ik waarom ik het heb gevraagd
Is wel altijd goed.quote:Op maandag 22 december 2008 19:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zo leuk is nou ook weer niet
Knight Rider op 7
Wil je er een kusje op?quote:Op maandag 22 december 2008 19:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Komt omdat ik toen niet chagrijnig was.
Ach jee, helemaal ingepalmd . . .quote:
hahaha:)quote:Op maandag 22 december 2008 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Misschien kunnen we ook es een Serious Request-actie voor België houden. Kunnen ze wel gebruiken, geloof ik
jamaican bobsledge team op 6quote:Op maandag 22 december 2008 19:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zo leuk is nou ook weer niet
Knight Rider op 7
Je kunt al geen titels voor topics verzinnen en nu ook al geen onderwerp voor je filmpje.quote:Op maandag 22 december 2008 19:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
![]()
maar waar zal ik filmpje van maken?
Goede doel voor volgend jaar.quote:Op maandag 22 december 2008 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Misschien kunnen we ook es een Serious Request-actie voor België houden. Kunnen ze wel gebruiken, geloof ik
quote:Op maandag 22 december 2008 19:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je beste posts op FOK!? O, nee, er is een minimale lengte van 3 seconden.
quote:Op maandag 22 december 2008 19:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Mijn fanhyve van Lucas het neefje van Giel staat op het ad.nl
http://www.ad.nl/groeneha(...)as_bestaat_echt.html
Fanhyve:
http://lucasvangiel.hyves.nl
quote:Op maandag 22 december 2008 19:07 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Je kunt al geen titels voor topics verzinnen en nu ook al geen onderwerp voor je filmpje.
Hoelang heb je over je sinterklaasgedicht gedaan?
quote:Op maandag 22 december 2008 19:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Lekkere pijplipjes, zou TheVulture zeggen.
ik wou net zeggen, ben jij dr nou alweerquote:Op maandag 22 december 2008 19:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Komt omdat ik toen niet chagrijnig was.
quote:Op maandag 22 december 2008 19:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ach jee, helemaal ingepalmd . . .![]()
Had ik nietquote:Op maandag 22 december 2008 19:07 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Je kunt al geen titels voor topics verzinnen en nu ook al geen onderwerp voor je filmpje.
Hoelang heb je over je sinterklaasgedicht gedaan?
Voel je nix vanquote:
Moet jij zeggen, je zit in Spanje en dan ga je FOK!enquote:Op maandag 22 december 2008 19:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, ben jij dr nou alweer
waren 600 spams niet genoeg voor je ?
Giel verneukt allesquote:Op maandag 22 december 2008 19:11 schreef 3FMaster het volgende:
Giel verneukt het liedje op het eind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |