Echt? Die krullebol? Ik dacht de zanger..quote:Op maandag 22 december 2008 18:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben alleen geïnteresseerd in de drummer
Dat zal die ook wel gewend zijn als ik hem zo zie....quote:Op maandag 22 december 2008 18:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een toverbal anaal inbrengen bij dat schijtjoch vind ik ook wel een optie
Nee qua zangers wil ik die van A Balladeer hebbenquote:Op maandag 22 december 2008 18:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Echt? Die krullebol? Ik dacht de zanger..
Hij zingt wel aardig hoog jaquote:Op maandag 22 december 2008 18:38 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat zal die ook wel gewend zijn als ik hem zo zie....
quote:Op maandag 22 december 2008 18:34 schreef linebear het volgende:
heb wel eens gehoord dat mensen in een toverbal kunnen stikken, kan dat ook niet stiekem bij Jordy gebeuren
Levi van Kempenquote:Op maandag 22 december 2008 18:39 schreef Cee het volgende:
Vanochtend zaten m'n collega's op het werk trouwens het Jordy-deuntje te neuriën.
EN IK DEED AUTOMATISCH MEE.![]()
Wie zat er trouwens vandaag in de surprise-truck?
Dan zingt ie nog hoger.quote:Op maandag 22 december 2008 18:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een toverbal anaal inbrengen bij dat schijtjoch vind ik ook wel een optie
buk maar evenquote:Op maandag 22 december 2008 18:39 schreef Jordy_van_Loon het volgende:
[..]
![]()
Durf je wel tegen zo'n klein schattig jongetje als ik
2 van ONM.... gelukkig gisteren niet, ik ken ze niet....quote:Op maandag 22 december 2008 18:39 schreef Cee het volgende:
Vanochtend zaten m'n collega's op het werk trouwens het Jordy-deuntje te neuriën.
EN IK DEED AUTOMATISCH MEE.![]()
Wie zat er trouwens vandaag in de surprise-truck?
Een irritant kutkind ben je.quote:Op maandag 22 december 2008 18:39 schreef Jordy_van_Loon het volgende:
[..]
![]()
Durf je wel tegen zo'n klein schattig jongetje als ik
Whehe. Ik zal ff kijken of de foto's gelukt zijn. Was nogal donker..quote:Op maandag 22 december 2008 18:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee qua zangers wil ik die van A Balladeer hebben
Je hebt het toch hier over de echte persoon achter die kloon?quote:Op maandag 22 december 2008 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een irritant kutkind ben je.![]()
![]()
.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:40 schreef Cee het volgende:
[..]
The who in the what how? Nooit van gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |