gemenerdquote:Op maandag 22 december 2008 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een irritant kutkind ben je.![]()
![]()
.
Niet echt, ze hebben wel een tweede brievenbus gekregen!quote:Op maandag 22 december 2008 18:41 schreef Qunix het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
nee, dat geloof ik dus niet. denk niet dat mars echt een populair nummer zal worden. veel te veel 'haters', ook hierquote:Op maandag 22 december 2008 18:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dus.
En Mars had het in zich om daar naartoe te groeien.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet echt, ze hebben wel een tweede brievenbus gekregen!
Ik wachtquote:Op maandag 22 december 2008 18:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Whehe. Ik zal ff kijken of de foto's gelukt zijn. Was nogal donker..
Dat ziet er echt top uit!quote:Op maandag 22 december 2008 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet echt, ze hebben wel een tweede brievenbus gekregen!
Ik heb 't tegen de usernamequote:Op maandag 22 december 2008 18:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hebt het toch hier over de echte persoon achter die kloon?
Niet dat het niet voor de echte Jordy op gaat...
quote:Op maandag 22 december 2008 18:43 schreef Cee het volgende:
Waarom een woordspeling op ieder. klein. ding.
Ik weet dat Ekdom er ook een handje van heeft () om dat te doen maar die zijn tenminste inventief.
Ik hou zo van jouquote:Op maandag 22 december 2008 18:43 schreef Cee het volgende:
Waarom een woordspeling op ieder. klein. ding.
Ik weet dat Ekdom er ook een handje van heeft () om dat te doen maar die zijn tenminste inventief.
het stukje glazen huis dat door maikel steur zojuist eruit is gezaagd tbv tweede brievenbus.quote:
Van bezemkasten en secretaresses gaat je haar ook een stuk wilder zittenquote:Op maandag 22 december 2008 18:45 schreef Cee het volgende:
Ah dus zo komt Van Nieuwkerk aan dat warrige kapsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |